Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Next

Go down  Message [Page 3 of 23]

51Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 11:52 am

Gast


Guest

Marauwdon liep met een enorme kaart over de gang en keek toen even opzij de kamer van Lune in.
"Euhm...hoi...ik heb een beetje een probleem...ik zoek een kamer...maar kan er geen vinden.." hij keek een beetje droog naar de mensen in de kamer.

52Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 11:54 am

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek even verbluft op, 'Oh, dan moet ik toch mijn kamer gaan delen.' hij wees op het andere bed in de andere hoek. Stond op en raapten
zijn spullen -Yaoi en Yuri Manga's wat kleren en nog wat school boeken- van het bed af.

53Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 11:57 am

Iris

Iris
Niveau 2

(( Vaag kind, XD ))
(( Hee, ik kom ook ff aanlopen, oke? ))

Iris ziet een jongen voor Lune's kamer staan. Ze grijnste, 'Hoi, ga jij bij Lune in de kamer slapen?', vroeg ze. Ze liep naar hem toe.

http://xxx--iris.hyves.nl/

54Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 11:59 am

Gast


Guest

Marauwdon keek Iris even een beetje verrast aan "Euh...dat blijkt dan maar weer he.." hij glimlachte een beetje geforceerd maar keek toen naar Lune "Weet je zeker dat dat zomaar mag?" hij keek een beetje vertwijfeld door de kamer.

55Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:00 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Dat is mijn naam. Sassie-KunChanSan de vage -Sassie-Kun klinkt wel cool.. Maar wel mannelijk..>=D-))

Lune keek even naar Iris en Mauw, en bleef zo zitten. 'Ja. Leg je spullen maar op je bed.' Lune glimlachten vriendenlijk.

56Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:01 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris glimlachte lichtjes en liep toen Lune's kamer binnen, hij keek even naar zijn Yuki boekjes en toen zijn bed, 'Waarom niet?,' zei ze verrast.

http://xxx--iris.hyves.nl/

57Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:03 pm

Gast


Guest

Marauwdon legde zijn armen in z`n nek en zetten zijn tas neer "Ik weet nog niet zo goed hoe het hier allenmaal werkt...en als ik zomaar een kamer binnen zou vallen in mijn plaats dan hadden ze waarschijnlijk me rug open geslagen" hij grijnsde zelfverzekerd en stond nog altijd buiten de deur.

58Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:04 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Nu gaat het Sassie-Kun het even te snel Laura o.o))

Lune keek haar vragent aan, 'Wat waarom niet'?" hij keek Mauw aan, 'Ik sla niemands rug open, dat word zo bloederig.' zei hij kortaf.

59Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:07 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Lune wrote:((Nu gaat het Sassie-Kun het even te snel Laura o.o))

Lune keek haar vragent aan, 'Wat waarom niet'?"

(( Sassie-Kun moet dan ff terug lezen, Laura is hier te slim voor, lol! ))

Iris kijkt hem verbaasd aan,'Waarom niet? Omdat hij vroeg of je hier wel zomaar bij iemand in de kamer mag slapen,' ze grijnste. 'Ik peer um, I will friends,' (( pruillipje x3 )) zei ze terwijl ze de kamer uit liep.

http://xxx--iris.hyves.nl/

60Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:08 pm

Gast


Guest

Marauwdon grijnsde "Ok euhm...maare hoe zit het met de huisregels?? mag je je kamer in de fik steken of moet het toch maar een beetje netjes blijven" hij glimlachte een beetje droogjes en trok een flesje wat leek op water uit z`n tas en nam er een grote slok uit.

61Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:11 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Sassie-Kun heeft geen zin in nadenken, het is weekend eindenlijk een tijd waarneer ik niet hoef na te denken T.T))

'Ga mensen aanspreken zou ik zeggen.' Lune stond op. 'Huisregels..Ok. Je blijft van mijn schatjes' Lune wees op de yaoi en Yuri boekjes op zijn bed
'Af, en ik douche als eerste en ehmm.. Ohja je mag mijn kamer niet in de fik steken, ook mag je niet roken, niet boeren, niet ruften.' Lune ging
zo even door...En door..

62Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:13 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Wow, als ik Laura en Lune moet vergelijken, DAN IS LUNE EEN 100% GAY BITCH x3 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

63Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:14 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem rustig aan "Ok...maare...is hier ook een plek om te zwemmen?" hij was het wel gewend om als een debiel aangesproken te worden dus maakte het hem weinig uit dat Lune zo uitvoerig alle regeltjes opratelde.

64Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune knikte, 'Ja een meertje en zwembad, ik kan je er wel heenbrengen.' Hij lachte liefjes.

65Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:19 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam binnen wandelen in een klein roze jurkje, en deed een dansje. 'Hoi lieve Lune-Chan!' en ze gaf Lune een knuffel.

66Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:20 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar even verbaast aan "Euh...ik denk dat ik liever in het meer zwem..enne? waarom komt iedereen zomaar jouw kamer binnen?" hij was de uitbundigheid van alle mensen hier niet echt gewend en keek Miyoko nog altijd een beetje vreemd aan.

67Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Whoea!))

Lune werd rood, 'Hoi Miyoko..' mompelden hij verlegen. 'Miyoko dit is..Ehmm hoe heet je eigenlijk?' Lune had zijn armen om Miyoko heen en keek
vragent naar Mauw.

68Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:24 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko zag dat Lune een beetje bloosde. Miyoko wachtte op het antwoord van de vreemde jongen, en glimlachte.

69Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:26 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem een beetje verbaast aan "Ow sorry euhm Marauwdon Karumo...maare Mauw is genoeg om te onthouden hoor" hij grijnsde sommige vrienden van hem vergaten altijd zijn naam dus hadden ze maar een afkorting bedacht.

70Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hm oke Mauw, je weet het zelf wel verder? Ik ga naar een feestje van een vriendin van me.' Lune liep naar de deur.

71Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:32 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko pakte Lune's hand, en liep met hem mee. 'Lune.. ik ga mee.' en ze bloosde.

72Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 12:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek om de deur of er iemand was. (( er is even niemand oke, anders is het niet leuk ))
Snel pakte ze een papier uit haar zak, en legde het op Lune's bed. Ze bloosde en ging snel weer weg.

Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 2079187982b7a8ffcdb402890c7aa613

73Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 1:10 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Miyoko wrote:Miyoko keek om de deur of er iemand was. (( er is even niemand oke, anders is het niet leuk ))
Snel pakte ze een papier uit haar zak, en legde het op Lune's bed. Ze bloosde en ging snel weer weg.

Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 2079187982b7a8ffcdb402890c7aa613

((Kawaiiii <3____<3))

74Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 1:20 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Lune wrote:
Miyoko wrote:Miyoko keek om de deur of er iemand was. (( er is even niemand oke, anders is het niet leuk ))
Snel pakte ze een papier uit haar zak, en legde het op Lune's bed. Ze bloosde en ging snel weer weg.

Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 2079187982b7a8ffcdb402890c7aa613

((Kawaiiii <3____<3))

(( woooow, vaaaaag XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

75Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 23, 2009 1:24 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Iris wrote:
Lune wrote:
Miyoko wrote:Miyoko keek om de deur of er iemand was. (( er is even niemand oke, anders is het niet leuk ))
Snel pakte ze een papier uit haar zak, en legde het op Lune's bed. Ze bloosde en ging snel weer weg.

Lune's en Mauw's Kamer - Page 3 2079187982b7a8ffcdb402890c7aa613

((Kawaiiii <3____<3))

(( woooow, vaaaaag XD ))

((Ik reuk hier iets..Jaloersie ? *sarcasme Grap* Cool ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 23]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum