Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 7264: Shimara and Keirin

5 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Kamer 7264: Shimara and Keirin Thu Aug 20, 2009 4:34 pm

Gast


Guest

De kamer was stoffig en vast al in jaren niet gebruikt, laat staan schoon gemaakt. De houten vloer kraakte en het behang zag eruit alsof het er elk moment vanaf kon rollen. In de hoeken zatten spinnen webben en ook onder de bedden. De bedden stonden tegenover elkaar en waren niet opgemaakt, waardoor je kon zien hoe smeerig de matrassen eigenlijk waren door het stof. Er waren 2 ramen, daarvoor hingen gordijnen. Die waren dicht, maar door de scheuren en gaten van de gordijnen heen, scheen wat licht naar binnen. Twee grote, oude kasten en één kleinere, waren nog best schoon, op de rotte hout plekken na dan. Er was maar 1 ding dat schoon was en dat was de enorme spiegel. Die glansde mooi en hij zag eruit alsof hij nog niet eens gebruikt was. Er gingen geruchten rond dat deze kamer vervloekt was, maar dat zijn maar geruchten... Toch?

Toegang: Kloppen en wachten tot je naar binnen mag
Regels: Free

Who is the lucky girl *Sarcasme*



Last edited by Shimara on Sat Aug 22, 2009 3:54 pm; edited 1 time in total

2Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 2:20 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

((Kamergenoot nodig XD? *Biedt zich aan*))



Last edited by Keirin on Sat Aug 22, 2009 2:22 pm; edited 1 time in total

3Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 2:21 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( t lijkt me wel leuk om kamergenoten te zijn, omdat we juist zo verschillend zijn XDD? ))

4Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 2:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Ik wilde even zeggen dat ik je fantasie echt heel leuk vind Very Happy ))

5Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:01 pm

Gast


Guest

Yumiko wrote:(( Ik wilde even zeggen dat ik je fantasie echt heel leuk vind Very Happy ))
((

((Thank you ^^ Luf your persoontje Yumiko, she is kinda like my XD ))

((Even kijken wie ik ga kiezen...))

6Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:07 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( What a Face ))

7Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:07 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Miyoko wrote:(( :face: ))

((Die smiley is eng DX))

8Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:12 pm

Gast


Guest

Keirin wrote:
Miyoko wrote:(( What a Face ))

((Die smiley is eng DX))

((Ja, dat vond ik ook XD Hij kijkt je zo aan van: 'Hallo, ik ga je vermoorden, is dat niet leuk!?' Of zoiets o.0
In elk geval, het zou wel grappig zijn als Miyoko en Shimara in 1 kamer zaten, omdat ze precies het tegenovergestelde van elkaar zijn... Maar ik denk dat Shimara haar straks nog wurgt terwijl ze slaapt XD En Keirin trekt me ook wel... *Kijkt moeilijk*))

9Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:13 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( ahaha, als ze dat doet gaat Yoko gewoon keihard schreeuwen, en bitch slappen enzo. Maarja, je moet het zelf weten he ;P))

10Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:14 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Shimara wrote:
Keirin wrote:
Miyoko wrote:(( :face: ))

((Die smiley is eng DX))

((Ja, dat vond ik ook XD Hij kijkt je zo aan van: 'Hallo, ik ga je vermoorden, is dat niet leuk!?' Of zoiets o.0
In elk geval, het zou wel grappig zijn als Miyoko en Shimara in 1 kamer zaten, omdat ze precies het tegenovergestelde van elkaar zijn... Maar ik denk dat Shimara haar straks nog wurgt terwijl ze slaapt XD En Keirin trekt me ook wel... *Kijkt moeilijk*))

((Denkdenk :D?))

11Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:24 pm

Gast


Guest

(( Denk toch dat ik voor Keirin ga, sumimasen Miyoko, maar jij kan op een kamer met Iris, daarmee ben je al een soort van bevriend cyclops ))

12Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:51 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

((Yays :3))

13Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 3:58 pm

Gast


Guest

((Ok, dus alleen gratis entree voor Shimara en Keirin en de rest moet: of kloppen, of €2 betalen, wie dat niet doet, bijt ik zijn hand af >:3 ))
Shimara liep met haar koffers de kamer in en bekeek hem met grote ogen. 'Your kidding me... Moet ik hier slapen!? De spinnen liggen in mijn nest!' Ze gooide met een zwaai 1 van haar koffers op een bed, waardoor er een stofwolk van het bed af kwam. 'Nasty...'

14Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:00 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin sleepte met moeite haar koffer naar de kamer. Ze was nooit echt sterk geweest. Een beetje uitgeput duwde ze de deur verder open en keek de kamer in. Ze had Shimara nog niet opgemerkt en liep de kamer in, haar koffer nogsteeds meeslepend. Met grote ogen keek ze de kamer door. "Gatv-.." Keirin stopte midden in haar zin toen ze een ander meisje in de kamer zag staan.

15Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:07 pm

Gast


Guest

Shimara keek het meisje dat opeens in de kamer stond met een opgetrokken wenkbrauw aan en knikte toen. 'Ja, dat zei ik ook toen ik binnen kwam.' Ze trapte een spin die over de grond rond liep dood en trok een vies gezicht. 'Door dit, slaap ik nog liever buiten...' Zuchtend opende ze haar koffer en bekeek het meisje toen van top tot teen. 'Ghe, je hebt zeker geen stofzuiger in die koffer van je zitten he?'

16Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:12 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin schudde haar hoofd en droeg met moeite haar koffer naar het overgebleven bed. Ze deed een poging de koffer op het bed te tillen maar dat mislukte.

17Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:16 pm

Gast


Guest

Shimara liep naar haar toe en hield haar de koffer op het bed te krijgen. 'De naam is Shimara, Shimara Kaburagi. Zie het als geluk of ongeluk dat ik je kamergenoot ben... Veel zal ik hier toch niet zijn als het hier zo smeerig is.' Ze keek met een vies gezicht de kamer rond en zuchte vermoeid.

18Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:18 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

"Bedankt," zei Keirin, even zacht als altijd. "I-Ik ben Keirin, Keirin Meylight." Ze keek de kamer door, haar blik viel op de spiegel. Het enige schone in de hele kamer.

19Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:23 pm

Gast


Guest

'Nou, ik ga maar wat zooi halen om deze troep op te kunnen ruimen, zodat het teminste mogelijk is hier gewoon te kunnen slapen, zonder dat 1 van de spinnen vriendjes over onze tenen heen krabbelt.' Ze liep mokkend de kamer uit en een minut of 2 later kwam ze weer terug met in haar ene hand 2 dweilen en in haar andere hand een emmer met doeken en sponzen erin.

20Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:24 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin keek op. "I-is die spiegel van j-jou?" stamelde ze, terwijl ze naar de spiegel wees.

21Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:28 pm

Gast


Guest

Shimara schudde haar hoofd terwijl ze de badkamer in liep. 'Hmpf, de badkamer is nog best schoon...' Ze liet de emmer half vollopen met warm water en liep toen weer de kamer in. 'Goed... Als we nou eens beginnen met de ramen en kasten enzo, doen we straks wel de vloer.' De spiegel was haar nog niet eens opgevallen.

22Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:30 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin knikte. Ze liep naar een kast en deed deze open. Er lag dik stof op de planken, en spinnenwebben in de hoeken. Keirin zuchtte. Dit kan lang duren..

23Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:35 pm

Gast


Guest

Shimara pakte een doek, deed die in het water en vrong hem uit. 'Op dit soort momenten is hulp erg handig...' Bromde Shimara terwijl ze de gordijnen opzij schoof en de ramen begon te lappen. De ramen zaten onder het stof en vinger afdrukken.

24Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:36 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin knikte en pakte ook een doek. Ze liep terug naar de kast en begon met schoonmaken.

25Kamer 7264: Shimara and Keirin Empty Re: Kamer 7264: Shimara and Keirin Sat Aug 22, 2009 4:40 pm

Gast


Guest

'Dus, Keirin was het toch? Waar kom je vandaan?' Vroeg Shimara maar om de stilte een beetje te verbreken. Stilte als ze alleen was, vond ze altijd heerlijk, maar als er iemand bij was, vond ze dat altijd... Zo doods.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum