Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Sportvelden

+11
Skadi
LeilaCarina
Iris
Lune
Miyoko
Kyosu
Yuu
Shindou
Toushirou
Matthew
Yumiko
15 posters

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Next

Go down  Message [Page 8 of 21]

176Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 9:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Na ongeveer een uurtje trainen met haar ooglaser en energiebollen stapte ze over op het trainen van de energieshock. Een kleine paarse donder schoot vanaf haar hand richting de schietschijf. Ze merkte dat het vele trainen zijn vruchten afwierp. Soms kwam de aanval niet helemaal precies op de juiste plaats, op de juiste manier, maar vaak wel.

177Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 9:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Na nog een paar laatste keren geoefend te hebben met haar elektroshock vond ze het wel weer welletjes. Ze liet zich languit in het gras vallen en begon langzaam in te dutten.

178Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 9:54 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aanlopen. Ze wilde graag oefeningen doen in het donker. Ze ging naar de schietschijfen. Haar eerste vuurbol was helemaal mis. De 2e, ging al beter. Hoe vaker ze het deed, hoe beter het ging. Ze had geen zin meer. Na een paar passen gelopen te hebben schoot ze vuurwerk af, 'Konomashii!' en ze lachte hard.

179Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 9:55 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan had besloten om even te gaan oefennen, hij trok zijn zwaard. Ook megekregen, hij had vroeger op schermen gezeten dus hij dacht
dat hij dit ook wel zou kunnen. Hij maakten sierlijke passen, hij had geen oog voor zijn omgeving, de mensen om zich heen. Alleen de maan,
zijn zwaard, en hem zelf. Dat gebeurde altijd. De maan gaf hem kracht, en woede. Hij sprong op, en kwam neer, toen voelden hij het, zijn enkel.
slim.... schoot er door zijn hoofd.

180Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 9:59 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko hoorde iemand met een zwaard in de weer, maar was te lui om op te staan. Ze schoot een vuurstraal omhoog, 'Tame jobu Miyo-Chan!' Na nog een paar vuurstralen, had ze het wel gezien en ging liggen in het gras. Ze dacht aan Iris.

181Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 10:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune ploften even neer, en legten zijn hand op zijn knie, hij had ooit een klein spreukje gelleert 'Healing wave..' feluisterden hij. Metteen voelden
de plek 10 keer beter aan en krabbelden hij weer overreind.

182Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 10:28 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko trok een oog open. 'Iemand trek in een duel?' riep ze in het algemeen. Miyoko zag ze niet, die was aan heel de andere kant, anders was dat duel er wel vanzelf gekomen.

183Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 10:30 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep de sportvelden op, ze was zelf nooit zo van de sport. Maar ze vond het toch fijn om hier tijd door te brengen. Ze ging op een van de tribunes zitten.

http://xxx--iris.hyves.nl/

184Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( iemand.. please? XDD ))

185Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:09 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Uhmm..Lune wil denk ik wel..*Kijkt Lune's richting op* *Lune Chibi Schud heftig van nee* Ahh Ja hij wilt ^-^))

Lune keek op, hij zag het meisje die vroeg om een duel. Een duel, dat was vriendschappelijk..

186Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:15 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko stond op, en liep rond. Opeens zag ze Yumiko. Ze verstijfde van de schrik. Zal ik doorlopen, of zal ik hier blijven? Na een tijdje, liep ze maar door. Ze hoopte maar dat Yumiko haar niet zag.

187Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:23 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan was toch verveelt, dus hij liep naar het meisje toe. 'Ughm..Ik wil wel, niet dat ik een hele uitdaging ben, maar alsnog.' hij glimlachte
stijf.

188Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:24 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko begon hem in zijn gezicht uit te lachen. 'Je bent geen partij voor mij.' zei ze, schaterend van het lachen. 'Maar je bent me wel aan het lachen gemaakt.' proestte ze uit.

189Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:24 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko zag dat Yumiko Lune in zijn gezicht uit lachtte. Miyoko liep er op af. 'Ehhh, hi.'

190Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:25 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune kreeg zoon druppel op zijn achterhoofd. 'Hm oke dan.'

191Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:27 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Jij krijgt je portie nog, Miyoko. Ik weet wat je met mijn bed hebt gedaan, en daar ga je niet ongestraft vanaf komen. Maar nu wil ik een vriendschappelijk duel, en een duel met jou gaat niet vriendschappelijk worden.' siste ze.

192Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Chibi Lune deed een stapje naar achter van de meisjes vandaan.
'

193Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko barstte in lachen uit. 'Jou bed, hahahaha, daar is niks mee gebeurt, hahaha.' en ze sloeg zichzelf op de knie. 'En nee, inderdaad. Een duel met jou gaat niet echt vriendschappelijk, nee.' Ze keek Yumiko strak aan en nam een arrogante houding aan.

194Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:32 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Wanne weet dat je nu wel lekkur easy gaat verliezen, Yumiko is nu niveau 2 XD Al kan ze nog niet de aanvallen en alles goed van niveau 2, is niveau 1 wel volleerd. ))

Yumiko stond op. 'Jij en ik. Nu meteen. Een duel. Doorgaan tot één van ons het opgeeft. Zo geef ik je nog de kans op te geven als je denkt bijna dood te gaan. Of natuurlijk nu meteen.'

195Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:37 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Nog steeds was Miyoko aan het lachen. ', Nou, dan moet ik wel eerst even op adem komen.' Ze pakte uit haar zak het potje Flurrie, en gooide het naar haar hoofd. 'Hier, lekker he. Lag ook al in je bed' Miyoko was nog steeds aan het lachen.
'Maar goed, lets start then?'

196Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik ben al begonnen.' siste ze. Ze was woedend, echt woedend. Ze voelde hoe het haar kracht gaf, en sowieso was ze pas geleden niveau 2 geworden. Ze maakte een energiebol, ter grootte van een voetbal. Telkens stak ze er meer energie in, hij werd alleen niet groter. Maar schijn bedriegt, hij was dan niet groter, maar er zat veel meer energie in dan dat er normaal in zat bij een energiebol van haar van die grootte. Met enorme vaart vuurde ze hem richting de buik van Miyoko af.

197Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:43 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had de energie bol zien aankomen, en maakte een vuurwand. De energiebol ketste op de wand, en sprong uit elkaar. Na een tijdje ontstond er een vuurbol, en die schoot ze op Yumiko af. Daarna maakte ze een fatamorgana, om Yumiko in de war te brengen.

198Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:45 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( argh Wanne kom eens op msn ))

Yumiko maakte een energieschild met een simpele beweging. Te simpel. Ze hield haar ogen gesloten, zodat het niet zichtbaar was dat ze gloeiden, als voorbereiding op haar paarse ooglaser. Ze liet weer stenen omhoog komen, die ze voor zich liet zweven. Op hetzelfde moment dat ze de stenen op Miyoko afschoot, opende ze haar ogen, waardoor de stenen gepaard gingen met de ooglaser.

199Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:50 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schrok. Ze heeft Niveau 2 berijkt.. Damn. Zo snel als ze kon rende Yoko weg. De stenen ontwijkte ze, maar de paarse ooglaser, raakte haar wel. Een scheut van pijn ging door haar lichaam. Yoko, ga door, jij mietje. Miyoko schoot zo snel als ze kon een vuurstraal op Yumi af, en gooide tegelijkertijd een vuurbol naar haar toe. Miyoko was al moe, en haar energie was al bijna op.

200Sportvelden - Page 8 Empty Re: Sportvelden Sat Aug 22, 2009 11:55 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Weer maakte ze een energieschild, maar de vuurbol miste het schild, maar raakte haar arm. Damn it. Ze liet het energieschild verdwijnen en wreef even over haar arm. Yumiko had echter een plan bedacht, om haar uit te schakelen. Haar elektroshock schoot ze expres een stuk mis van Miyoko, om nog geen 5 seconden later, als Miyoko afgeleid zou zijn door de gemiste aanval, er een zelfde energiebol achteraan te laten gaan als ze twee aanvallen ervoor had gebruikt, maar dan wél richting Miyoko.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 8 of 21]

Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Next

Similar topics

-

» Sportvelden

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum