Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Itachi's kamer.

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Itachi's kamer. Empty Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 7:44 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Standaard..

Pers; Niet té veel..
Regels; x

2Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:21 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua klopten op de deur. Ze besloot om gewoon spontaan even langs te komen, en dus om even gezellig te zijn.

3Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:25 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi zat op zijn bed en hoorde wat geklop, hij sprong enthousiast op en deed de deur open, 'Heee,' riep hij vrolijk, hij maakte ruimte zodat ze naar binnen kon lopen. 'Wat brengt jou hier?' vroeg hij.

4Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:26 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten en liep naar binnen. 'Hmm. Dat jij hier bent brengt mij hier binnen.' en ze glimlachten.

5Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:27 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde, 'I know, I'm thé man,' zei hij. Hij deed de deur dicht, hij liep naar Mendua toe en gaf een kusje op haar mond.

6Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:28 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua lachten, en gaf hem een kusje terug. Daarna ging ze op zijn bed zitten. 'Hmm, nog steeds helemaal netjes.'

7Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:30 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte blij, 'Ja, hé,' zei hij droogjes. Hij ging naast haar zitten, hij keek z'n kamer rond en glimlachte daarna naar Mendua. Hij dacht weer terug aan de schooltrip, toen Mimi-chan binnen kwam. Hij zette die gedachte opzij.

8Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:31 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek hem aan. 'Zeg ehm. dat toen in de tent he...' en ze werd even rood.

9Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:33 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte verlegen en keek de andere kant op, 'Ja, dat ja,' zei hij twijfelend. 'Ja,' zei hij tenslotte.

10Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:34 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachten. 'Denk je dat er dan meer was gebeurt, zonder dat mimiko binnen was gekomen?' zei ze terwijl ze roder werd.

11Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:36 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi's gedachtes liepen op hol, Wat wil ze nou? Seks? Wat bedoelt ze nou? Dat er meer móést gebeuren? hij schudde wild zijn hoofd, stond kwaad op. Ging op zijn bureaustoel zitten en legde zijn hoofd in zijn handen, hij mompelde wat.

12Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:37 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek raar. 'Wat is er nou ineens? Ik wou alleen zeggen dat ik dat nog niet wou. Dat ik het goed vond gaan zo.' zei ze met een lichtelijke irritatie in haar stem.

13Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:41 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi hoorde de iritatie, en schudde zijn hoofd weer van 'Nee!'. Hij keek haar begrijpelijk aan, hij was in de war. Hij zweeg en staarde naar Mendua.

14Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:42 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek raar en ze was nu helemaal de weg kwijt. 'Ik... ik snap je niet meer.' zei ze uiteindelijk maar.

15Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:47 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi begreep wel dat ze haar niet begreep, 'Nee, niks,' zei hij schor. 'Hoeft ook niet,' zei hij nog steeds even schor. Hij slikte een paar keer maar voelde een brok ik zijn keel, hij slikte nog eens maar hij ging niet weg.

16Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:48 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua keek hem raar aan. 'Is er iets wat je wilt vertellen?'

17Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:51 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek haar kwaad aan, 'Ik zei toch dat er niks was,' zei hij nu bijna dreigend, hij kreeg spijt en ging weer naast haar zitten op z'n bed. 'Sorry,' fluisterde hij terwijl hij Mendua omhelzde. 'Sorry, dat ik zo deed,' fluisterde hij er haastig achteraan. Hij streelde haar door haar haar als troost.

18Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 8:53 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua voelde hoe ze tegen zijn warme sterke lichaam werd aangedrukt. 'Het spijt me ook. Sorry.' en ze gaf hem een kus in ze nek.

19Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:00 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grinnikte omdat Mendua zich verontschuldigde, 'Schat, Mimi-chan moet eigenlijk "sorry" zeggen, niet jij,' zei hij. Hij gaf een paar kleine kusjes op haar kruin.

20Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:01 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua nestelde haar hoofd op zijn schouder. 'Hoezo? Ik bedoel nja, ik snap wel dat het niet fijn voor haar is. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ze zo dood.' en ze zuchten even. Eigenlijk wou ze het er nu niet over hebben, en gewoon met hem ergens uit eten gaan, of ergens wat gan drinken, en lachen.

21Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:03 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi begreep wel dat het niet fijn was voor Mendua om het over Mimi-chan te hebben, 'Tja, nouja, genoeg over haar,' beëindigde hij het. 'Hoe is het met jou?' vroeg hij vrolijk.

(( Moet gaan! ))

22Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:03 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachten. 'Hmm wel goed. Met jou?' zei ze met een grijns op haaar egzeicht.


((heolaat ben je der morgen?))

23Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:07 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Morgen avond in ieder geval, ik ben om kwart voor 3 uit, maar ik moet ook nog hw maken, ligt eraan hoeveel. XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

24Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:09 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

((thehehe is goeeed. ik ben der vanaf 5 uur ofzo. (: ))

25Itachi's kamer. Empty Re: Itachi's kamer. Sun Sep 06, 2009 9:10 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( okeee Wink ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum