Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het bos

+9
Logan
Mimiko
Shayla
Yumiko
Terra
Miyoko
Iris
Scarlett
Toushirou
13 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Next

Go down  Message [Page 11 of 20]

251Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:35 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Yumiko wrote:Yumiko kwam het bos ingelopen, en zag al snel een onbekende jongen die Lune aanviel, op een ietwat pervy manier dan, aangezien hij hem zo'n beetje aanrandde. Ze schoot een energiestraal op de onbekende af en keek hem fel aan. 'Wie ben je, en wat doe je?'

((Aw, dat wilde ik net gaan doen xd Wij delen de haat voor dat joch))

252Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:36 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((Hijs echt een kwal XD))

Terra keek Yumiko met een beetje een vage blik aan "Terra Luce...ik lunch..." hij draaide zijn hoofd weer terug en ging ongestoord verder, gelukkig was die ernegy straal rakelings langs hem gevlogen....



Last edited by Terra Luce on Sat Sep 12, 2009 11:38 pm; edited 1 time in total

253Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:37 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Shayla wrote:
Yumiko wrote:Yumiko kwam het bos ingelopen, en zag al snel een onbekende jongen die Lune aanviel, op een ietwat pervy manier dan, aangezien hij hem zo'n beetje aanrandde. Ze schoot een energiestraal op de onbekende af en keek hem fel aan. 'Wie ben je, en wat doe je?'

((Aw, dat wilde ik net gaan doen xd Wij delen de haat voor dat joch))


((Ben ik nou de enige die hem aardig vind D:?))

254Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( dudes, RPG ipv spammen XDDD ))

255Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:40 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Cosette wrote:
Shayla wrote:
Yumiko wrote:Yumiko kwam het bos ingelopen, en zag al snel een onbekende jongen die Lune aanviel, op een ietwat pervy manier dan, aangezien hij hem zo'n beetje aanrandde. Ze schoot een energiestraal op de onbekende af en keek hem fel aan. 'Wie ben je, en wat doe je?'

((Aw, dat wilde ik net gaan doen xd Wij delen de haat voor dat joch))


((Ben ik nou de enige die hem aardig vind D:?))

((Blijkbaar, maar ik heb slechte ervaring met zulk soort gassies, misschien vandaar))

Shayla liep met een flink tempo door het bos. Ze moest iets hebben om zich af te reageren, al was het maar iets kleins, als het maar leefde. Terwijl ze verder liep, werd haar hoofdpijn steeds erger en erger.

256Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:41 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Okay, captain Very Happy!))

Cosette liep door het bos. Ze moest nodig eens beginnen met het trainen van haar krachten, dus was ze op zoek naar een open plek. Een bos heeft meestal een open plek.. toch?

257Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune probeerde Terra een duw te geven, maar zijn lichaam wou niet mee werken. Hij keek opzij, naar het meisje. Bijna smekend om hulp. 'Blijf van me af.. Kwal..' mompelde hij zacht, hij wist hoe sukkelig het klonk, hij mepte wat in het rond.

((Hm, jij bent de kwal, en ik ben de kluns..))

258Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:50 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla stond op een gegeven moment maar stil, vlak voor een flinke boom. Dan maar zo, omdat ze geen leven wezen kon vinden. Ze roeide met haar armen en draaide afentoe sierlijk rond, waardoor er tegen de boom een aantal wind stoten aan kwamen.

259Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sat Sep 12, 2009 11:51 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette bleef stilstaan, toen ze twee jongens in een heel onlogische positie zag staan. Ze trok haar wenkbrauw op.

260Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 8:57 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou liep het bos weer in : D. Hij zag best veel mensen op het moment, maar ging tegen een boom aan zitten. Eigenlijk had hij best zin om gewoon een beetje naar mensen te gaan zitten kijken.

http://bussjah.hyves.nl

261Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 9:57 am

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Lune nog altijd even vals aan "Weet je het zeker?" hij bewoog zijn been die tussen die van Lune zat en nipte tegerlijkertijd aan zijn hals, als dit mannetje los wou zou hij er wat aan moeten doen.

262Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 10:04 am

Lune

Lune
Niveau 2

Lune pakte Terra bij zijn borst vast, en duwde hem van zich af, hij realiseerde hoe een kluns hij wel niet kon zijn, en voelde zich schuldig tegenover Kyosu, dat hij zich zomaar -Bijna- heeft laten verkrachten door deze kwal..

263Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 10:28 am

Terra

Terra
Niveau 2

Terra voelde hoe Lune hem achteruit duwde en zetten gewoon rustig een paar stappen mee, hij grijnsde "Ok....you moved..." hij keek om zich heen en zag een paar andere mensen staan.

264Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ik word gewoon genegeerd dus ik doe het nog een keer ))

Yumiko liep het bos in, en zag ineens dat Lune aangevallen werd door een voor haar onbekende jongen. Nou ja, aangevallen, zeg maar aangerand. Ze schoot een energiestraal op de onbekende jongen af. Ze keek hem even fel aan. 'Wie ben je, en wat doe je?'

265Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:35 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((Ik reageerde gewoon hoor -_-))

Terra keek naar Yumiko en fronste "Wil je nu eens een keer kappen met die stralen!? voor als je het niet hoorde Terra Luce en ik ben al weg..." hij draaide om en liep verder het bos in, hij had geen behoefte om rond te blijven hangen bij van die vervelende mensjes.

266Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek om, hij vroeg zich af waar de stem vandaan kwam en de energiestraal op Terra had afgeschoten. Hij zag een meisje, ookal wist hij haar naam niet ze kwam hem vaag bekent voor, hij had haar wel eens rond zien lopen.

267Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( oh sorry ahahha ja je had je bericht bewerkt zie ik nu pas ))

'Are you allright?' vroeg ze aan Lune. Ze keek nog even naar de zogenaamde 'Terra Luce' en richtte zich daarna weer op Lune.

268Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:41 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra sprong een stuk verder een boom in en hing nu ondersteboven aan een tak, vervelende mensen altijd maar moeilijk doen en storen...



((Lol Terra heeft issues XD))

269Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune wreef over de plek in zijn hals waar Terra hem had gelikt, 'ja ik geloof het wel..' hij snoof en keek haar aan. 'Thanks.'

270Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko glimlachte even ietwat geforceerd. 'No problem, ik kwam toevallig langs en het zag er niet echt ehh.. prettig uit voor jou dus ja.'

271Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 12:54 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra sloot zijn ogen en toen hij ze weer opende schrok hij zich een ongeluk, hij hield zichzelf nog net aan de tak zodat hij niet met z`n hoofd in de grond zou landen en keek op, waar waren die twee fel rode ogen vandaan gekomen?

272Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 1:09 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachte, hij voelden zich altijd een beetje leeg bij mensen die hij niet kenden; hij wist nooit wat te zeggen. Hij viste een half gesmolten chocolade reep uit zijn zak, en hielt die haar voor, 'wil je ook een stukje?', hij glimlachten nogal stijf.

273Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 1:13 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'No thanks, ik lust geen chocolade.' Het klonk vast raar, dat iemand geen chocolade lustte. Sterker nog, als ze het zou eten zou ze over haar nek gaan.

274Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 1:17 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hm, ja dat kan.. Ookal ben je wel een van de weinige,' Lune brak een stukje af, 'echt niet, je weet niet wat je mist..' hij deed het stuk in zijn mond, ze mist een heleboel suikers en vetten.. Ik moet echt stoppen met deze chocolade verslaving...

275Het bos - Page 11 Empty Re: Het bos Sun Sep 13, 2009 1:19 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra schudden zijn hoofd, hij zal het zich wel verbeeld hebben of een herrinering geopend hebben zonder het te weten.
Hij pakte de tak met één hand vast en liet zijn benen ervanaf glijden.
Zonder een enkel geluid te maken landen hij op de grond.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 20]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum