Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras

+18
Seth
Yuu
Kuran
Andrew
Scorpio
Emily
Fabian
Kyosu
Shayla
Iris
Nicholas
Scarlett
Miyoko
Toushirou
Lune
Mimiko
Ruşine
Yumiko
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Next

Go down  Message [Page 7 of 17]

151Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 8:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte en had de behoefte om haar te knuffelen, maar besloot het niet te doen. Een afwijzing zou pijn doen, ookal was het maar een vriendschappelijke knuffel. Hij keek haar lang aan, en een glimlach brak door."Je hebt gelijk."

152Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:01 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"I always am," grinnikte Scarlett zonder Nicholas aan te kijken. "Maar verder gaat wel alles goed?" vroeg ze toen, hem weer aankijkend. Hij had net iets niet willen vertellen, misschien was dat nu weer het geval. Ze moest het in ieder geval vragen.

153Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan. Zou hij het ertellen van Yumiko en Toushirou? Hij knikte tegen zichzelf."Tijdens het zuifeest zag ik Yumi en Tou samen verdwijnen. Ik volgde ze, want als Tou van plan was iets te doen wat jou pijn kon doen.." hij maakte zijn zin niet af en praatte verder."Ze gingen naar Yumi's kamer en ik luisterde ze af en toen ontdekte ze dat ik stond te luisteren en toen kwam ik vast te zitten in de lift met Yumi maar oké alles is nu goed maar.." hij zuchte. Hij werd zenuwachtig.

(ja dat lift gedeelte is hier zogenaamd al geweest.)

154Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:09 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarletts ogen werden groot na Nicholas' verhaal. "J-Je zag ze samen haar k-kamer ingaan?" bracht ze toen stotterend uit. "Wat deden ze daar? Heb je iets kunnen horen?" Haar ogen stonden groot van verwarring. Toushirou had alleen verteld dat hij haar had weggebracht niet dat hij mee naar binnen was geweest.

155Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Ik hoorde haar lopen en stommelen.." Hij bloosde."Het spijt me heel erg Scarlett, ik weet niet wat er gebeurd is. Yumi zei eerst dat ze alleen haar jurk omwisselde, maar toen we in de lift zaten en ik vroeg of sex met tou beter was dan sex met mij zei ze dat ze dat niet meer wist, ze was net toch net zo dronken geweest als nu?" Hij zuchte.

156Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Ik hoorde haar lopen en stommelen.." Hij bloosde."Het spijt me heel erg Scarlett, ik weet niet wat er gebeurd is. Yumi zei eerst dat ze alleen haar jurk omwisselde, maar toen we in de lift zaten en ik vroeg of sex met tou beter was dan sex met mij zei ze dat ze dat niet meer wist, ze was net toch net zo dronken geweest als nu?" Hij zuchte.

157Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 13, 2009 9:19 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Met haar ogen groot staarde Scarlett voor zich uit. Misschien was er dan toch gebeurd waar ze bang voor was. Misschien.. Nee. Dan zou Toushirou het wel vertellen. Ja toch? Net als hij de vorige keer deed..

158Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 14, 2009 7:20 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar kant uit."als.. als hij het weer heeft gedaan.. dan is hij het niet waard, Scarlett. Ik weet natuurlijk niet wat ze gedaan hebben op haar kamer, maar.." hij zuchte en keek weer voor zich uit. Had hij het nu erger gemaakt?

159Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 14, 2009 7:37 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett staarde alleen maar verward voor zich uit, reageerde niet op Nicholas. Hij had niks gehoord. Het hoefde niet zo te zijn dat ze weer.. en.. Zonder dat ze het doorhad liet ze de temperatuur weer dalen, wat ze altijd deed als ze zich zoals nu voelde.

160Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 14, 2009 3:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick pakte haar hand vast, en keek haar aan."Mag het ietsje warmer?" vroeg hij glimlachend, terwijl hij zelf de temperatuur weer omhoog liet gaan. Hij grijnsde.

161Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 14, 2009 7:40 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett zuchtte maar antwoordde niet op Nicholas' vraag. Ze wilde het eigenlijk nog veel kouder hebben, maar ze had ook geen zin om hem weg te jagen en hier alleen te blijven zitten.

162Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 15, 2009 3:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liet haar hand weer los en staarde voor zich uit. Met Scarlett ergens zitten was fijn. De stiltes waren niet onwennig. Ze waren fijn. Hij glimlachte lichtjes, en zag dat de zon steeds verder daalde.

163Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 15, 2009 4:13 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((JA PIK MIJN VRIENDIN MAAR WEER IN HOOR MET JE ZWOELE ZONSONDERGANG! hahahahahahahahahahahaha))

http://bussjah.hyves.nl

164Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 15, 2009 4:27 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett merkte ook dat de zon steeds verder daalde, dus zometeen zou het toch donker zijn en zou de temperatuur vanzelf wel dalen, al vond Nicholas dat nog zo jammer. Zo kreeg ze dus alsnog haar gelijk. Een glimlach verscheen op haar gezicht bij die gedachte. ((AHAHAH Wink))

165Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 15, 2009 6:08 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schoof iets naar voren en liet zijn benen over de rand bungelen. Hij keek opzij naar Scarlett."Wat ga je nu doen? Met.." hij slikte even."Tou? Of Yumi?"

166Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 15, 2009 8:44 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Gillen. Heel hard. En daarna ga ik het hem navragen," antwoordde Scarlett. "En Yumiko.. Well.. dat hangt af van mijn bui," zei ze met een schijnheilige nepglimlach. De wind die was beginnen te waaien maakte het eindelijk een stuk kouder op het terras, gelukkig.

167Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 7:48 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick rilde van de kou."Gillen.. Als een meisje tegen je gilt voel je je zwaar klote. Doe dat maar," zei hij grijnsend. Hij tuitte zijn lippen en een bedenkelijke frons kwam in zijn voorhoofd. Hij leunde naar Scarlett toe en stopte toen zijn lippen bij haar oor waren."Ik hoop dat je in een slechte bui bent," fluisterde hij. Toen ging hij weer normaal zitten, alsof hij zojuist niet heel eng dicht bij was gekomen.

168Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 7:55 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett wilde net haar mond open doen om te antwoorden toen Nicholas opeens heel dichtbij kwam met zijn hoofd en een zin fluisterde die ze totaal niet begreep. "Hoezo hoop je dat ik in een slechte bui ben?" vroeg ze toen verbaasd, haar gezicht verward. Natuurlijk, na wat ze net hoorde, maar waarom zou je dat hopen?

169Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 3:39 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick haalde grijnzend zijn schouders op."Ik vind dat Yumiko wel eens op haar kop mag krijgen. Ik bedoel, je hebt gezien wie ze allemaal aanvalt, om niets. Ze is vreselijk opvliegerig en ze schreeuwt alsmaar om aandacht. Het word erg irritant." Blij dat dat er uit was. Bij Scarlett kon hij gewoon zeggen wat hij wou over Yumiko.

170Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 9:48 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett lachte even spottend. "Understatement of the year," zei ze toen. "Alles wat jij zei, maar dan tien keer erger," vervolgde ze met een knikje. "Als het me geen problemen opleverde om haar ... I would do it." Mooi niet dat Yumiko haar problemen bezorgde.

171Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 9:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan, en grijnsde."Jij kent haar beter dan ik," zei hij schijnheilig. Hij en Yumiko praatte nooit veel. En als ze dat wel deden was het meestal dat hij niet met andere meisjes mocht omgaan. Hij keek opzij naar Scarlett.

172Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Wed Sep 16, 2009 9:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Helaas.." zuchtte Scarlett. "Niet dat ze zo moeilijk is om door te hebben." Yumiko was zo'n simpel persoon.. De typische ik-verpest-alles-voor-iedereen-omdat-ik-zelf-een-kutleven-heb persoon. Vreselijk was het. "Het liefste duwde ik haar zo het dakterras af."

173Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Thu Sep 17, 2009 6:24 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Je maakt me bang," gaf Nick lachend toe."zou je dat écht doen? Als je de kans kreeg?" hij keek haar nauwlettend aan.

174Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 27, 2009 10:53 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett was voor het eerst sinds tijden het dakterras weer opgegaan. Zo vaak als ze er eerst zat, zo weinig zat ze er nu. Geruisloos liet ze zich op de rand van het dakterras vallen, pakte ze haar tekenblok en begon ze te tekenen met een potlood. Ook iets dat ze al lang niet meer gedaan had, maar wat ze wel echt gemist had.

175Het dakterras - Page 7 Empty Re: Het dakterras Sun Sep 27, 2009 11:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett trok een been naar haar toe, zodat ze haar tekening ertegen kon steunen en begon toen gewoon wat te schetsen. Ze had geen flauw idee van wat ze aan het tekenen was, maar dat was normaal bij haar. Normaal gesproken kwam ze er pas vrij laat achter waarmee ze bezig was en werkte ze het dan pas uit. Zo zou het nu waarschijnlijk ook wel gaan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum