Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het dakterras

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Go down  Message [Page 6 of 17]

126Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 4:01 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko's gezichtsveld was meer een waas. Een bruin met zwarte waas, waarvan ze in haar onderbewustzijn wist dat het Rusine was. Alsof het haar levensdoel was bleef ze aanvallen op haar afschieten, achter elkaar. Ze zal niet stoppen, niet voordat alle tekenen van leven uit Rusine's lichaam zouden verdwijnen. Niemand gooide ongestraft thee over haar heen. Niemand.

127Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 4:11 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Toen het hele herinneringencircus afgelopen was, bleven de ogen haar aanstaren. Een tweede paar ogen voegde zich erbij, die van, obviously, Scorpio, die haar gekwetst aanstaarden. En met die ogen voor haar, drong de pijn langzaam tot haar door. Haar schouders stopten met schokken en haar tranen stopten met stromen. Langzaam hief ze haar arm, die haar een immense pijn veroorzaakte. Ze wist het sterkste schild dat ze kende en kon oproepen, te maken, waarna haar arm weer terugzakte en ze door de pijn langzaam bewusteloos raakte.

((ah, ik kan het nog, een beetje))

128Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 4:19 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko's ogen vormden zich even tot spleetjes toen ze het schild zag wat Rusine had gecreëerd. Met al haar kracht probeerde ze er doorheen te komen. Energiestralen en bollen en andere aanvallen wisselden zich af op het schild. Na een klein tijdje kwamen er eindelijk barsten in, en met de genadeklap bezweek het. 'En nu de finishing touch.' zei ze grijnzend. Ze zou na haar laatste aanval een naam op haar moord lijst kunnen toevoegen. Degene die ze in gouden, dikgedrukte letters bovenaan zou schrijven. Maar die kans werd haar niet gegund. Ze voelde ineens een hand op haar schouder. Met een ruk draaide Yumiko zich om, en keek in de ogen van de Heerseres. De ogen van de Heerseres stonden groot, kil, maar toch geruststellend. 'Stop, Yumiko. Het is genoeg geweest.' zei ze met een vriendelijke, toch dwingende stem. Yumiko wierp een blik op Rusine, het was zo verleidelijk. Haar bewusteloze lichaam, klaar om vernietigd te worden. Maar dan was er de Heerseres. Ze wist dat ze van school getrapt zou worden als ze de genadeklap zou geven. Zonder verder iets te zeggen draaide ze zich om en liep ze weg van het dakterras. Ik krijg je nog wel Rusine, let maar op. Maar eerst ging ze naar de ziekenboeg, voor haar brandwonden.

129Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 4:24 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine voelde haar schild bezwijken en een stem ver weg praten. Het drong geen van allen tot haar door.

De Heerseres zei nog wat, en er kwam iemand aanlopen. Rusine werd opgetilt en naar de ziekenboeg gedragen. De Heerseres volgde hoofdschuddend.

130Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:09 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Het was al gaan schemeren dus redelijk vrolijk liep Scarlett het dakterras op en ging ze weer op haar vaste plekje zitten; op de rand. Zometeen zou het ook nog een stuk kouder worden dan normaal, zo had het weerbericht voorspelt. Goed genoeg om een avond uit te kunnen houden dus.

131Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Nadat ze was geholpen aan haar brandwonden, was ze teruggegaan naar het dakterras. Ze zag Scarlett zitten en zuchtte diep. 'Ben jij hier ook om thee over me heen te gooien en dan uiteindelijk zelf bewusteloos te raken omdat ik je aanval?' mompelde ze.

132Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nicholas kwam het dakterras op. Yumiko en Scarlett. Hij slikte en fronsde. Langzaam liep hij op hun af. "Hey," begroette hij.

133Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Mag ik je eraan herinneren dat ik hier eerder was dan jij en ik dus helemaal geen plannen met jou had hier?" vroeg Scarlett, al was het niet echt als vraag bedoelt. Ze had de stem uit duizenden kunnen herkennen, zelfs zonder om te kijken. Yumiko. Zonder om te kijken rustte Scarletts blik op een gebouw in de verte, haar verder totaal negerend. Pas toen ze een nieuwe stem hoorde keek ze om. Nicholas. 'Hey!" zei ze - blij door het duister en de kou die langzaam opkwam.

134Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:21 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick glimlachte naar Scarlett en plofte naast haar neer. De enige vrouwelijke persoon waar hij vaker dan een keer mee sprak die hij niet had gezoend. Hij fronsde even, en glimlachte toen.

135Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:29 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett glimlachte even naar Nicholas en staarde toen weer voor zich uit naar hetzelfde gebouw als waar ze eerder ook al naar staarde. "So how's life?" vroeg ze toen, haar blik nog steeds voor zich uit gericht.

136Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko was geruisloos opgestaan en was omgedraaid, om vervolgens terug naar haar kamer te lopen. Ze had last gekregen van haar brandwonden bij haar hals.

137Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 7:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
"Life's... good. I think." hij fronsde, en keek naar haar op zij. Hij wachte even en keek weer voor zich."And how's your life?" hij glimlachte.

138Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:02 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"I don't know," zuchtte Scarlett, waardoor haar eigen adem zichtbaar werd. Het begon al een stuk kouder te worden. Mooi. "Good as well - I guess," antwoordde ze toen. Op het feit na dat Scorpio Toushirou totaal niet mocht en dat Miyoko continu rond Toushirou aan het hangen was. Wat had dat kind toch?

139Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:10 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek haar aan, en glimlachte zwakjes."Het komt wel goed. Blijf dat maar geloven," zei hij grijzend.

140Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett knikte bijna onmerkbaar. "Ik hoop het ook," antwoordde ze toen. Alles was begonnen hier op aarde. En dan was Ayao zo'n vreselijke planeet? Degene die dat ooit verzonnen had was gek, dat zeker weten.

141Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick knikte."Ik ook," zei hij bijna onhoorbaar, en hij staarde een lange tijd voor zich uit. Hij zuchte en schudde zijn hoofd."hoe is het met Scorpio?" vroeg hij toen maar, een poging om het gesprek gaande te houden.

142Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:21 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Scorpio is.. fine. I guess," antwoordde Scarlett. Nee, dat was niet waar. Maar Scorpio wilde vast niet dat ze dat aan random mensen liep te vertellen. Wat had Nicholas daar eigenlijk mee te maken? "Why?"

143Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:23 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
"Ik had vandaag nog wel een gesprek met hem... draaide om of ik Rusine vergeven had. We hebben het niet over elkaar gehad." hij glimlachte zwakjes.

144Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:25 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Aha." Nu pas draaide Scarlett haar hoofd en zag ze de zwakke poging tot een glimlach van Nicholas. "You okay?" vroeg ze toen, kinda bezorgd. Hij was een van de weinigen op deze school waar ze het wél goed mee kon vinden. Als Rusine dan bij twee mensen waar ze om gaf.. How could she?

145Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick knikte."Ja, ja. Maak je je niet zorgen om mij," lachte hij nep. Hij keek weer voor zich uit. Scarlett was zeker een van zijn favoriete personen op MHS.

146Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:30 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
'.. Are you sure?" vroeg Scarlett na Nicholas' tweede poging tot glimlachen. "Je kunt het me gewoon vertellen hoor - ik zou niet weten wie ik het zou moeten doorvertellen."

147Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:32 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick grijnsde naar haar, nu oprecht."Nouja, Rusine was dus bij Scorpio geweest, en daar heeft ze zitten.. flikflooien," zijn gezicht bleef grimassen bij dat woord."En 5 minuten daarna is ze naar mee gegaan en hebben we zitten zoenen." hij fronsde."toen ik haar vroeg of het waar was, zei ze dat ze nooit tegen me zou liegen, ze had immers 'ik hou van je, nicholas' gezegd. Toen ik later met Scorpio praatte zei hij dat het wel waar was. Ik ging terug naar Rusine en.. ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb. Het was niet erg aardig." Hij zuchte.

148Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:46 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Oh dat," antwoordde Scarlett gelijk. "Ja dat heb ik van Scorpio gehoord." Even staarde ze voor zich uit. "Ze is het niet waard. Jullie beiden niet. Jullie verdienen zoveel beter. Als ze een jongen geweest was had ze perfect bij Yumiko gepast. Of andersom natuurlijk," zuchtte ze. "Ik begrijp niet dat iemand zoiets zou doen, echt niet."

149Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:49 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek haar aan, ontroerd door wat ze zei."Dat is erg.. lief van je," zei hij glimlachend. Hij knikte. Ze had waarschijnlijk gelijk. Ze was het niet waard.

150Het dakterras - Page 6 Empty Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 8:57 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Na-ah, it's the truth," antwoordde Scarlett, waarna een glimlach zich op haar gezicht vormde. "Laat je jaar nou maar niet door haar verpesten, want ook dat is ze niet waard, don't you think?"

Sponsored content

Back to top  Message [Page 6 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next