Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314 - Nicholas en Yuu

+6
Jade Lightning
Toushirou
Yumiko
Ruşine
Yuu
Nicholas
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

Go down  Message [Page 3 of 14]

51Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 12:16 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Kwaad stond Ruşine weer op, boog zich naar Yuu, keek heel even in zijn ogen en gaf hem toen een klap tegen zijn wang. Hopelijk is dat nog evne rood. Daarna draaide ze zich om en haaste zich de kamer weer uit. Dom kind. Vertrouw nooit een jongen als je hulp nodig hebt met persoonlijke dingen, of ze nou gay zijn of niet.

52Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 12:18 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas, die net naar zijn eigen kamer liep, kwam Rusine tegen, die uit zijn kamer kwam. Hij trok een wenkbrauw op en groette haar even kort. Toen liep hij zijn eigen kamer in. Daar trof hij Yuu aan."eh.. jij en rusine?" Hij fronsde toen hij de wang van Yuu zag.

53Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 12:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu voelde de klap pas een paar tellen later, en wreef pijnlijk over zijn wang. 'WHATTEFUCK!' riep ie Rusine nog na. Hij liet zich verdwaasd achterover vallen op zijn bed en staarde naar het plafond. Hij probeerde verwoed te begrijpen wat Rusine nou precies had gezegd maar het lukte gewoon niet. Op dat moment kwam Nicholas binnen, en hij maakte een stomme opmerking. 'Wat denk je nou? Dat ik een overloper ben? Ik kwam net uit Tou-chans kamer en toen ws ze hier,' zei Yuu.



Last edited by Yuu on Thu Aug 20, 2009 12:23 pm; edited 1 time in total

54Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 12:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine wierp Nick, die ze tot overmaat van ramp ook nog tegen moest komen, een praatniettegenmeblik toe, en haaste zich naar de trappen om naar haar eigen kamer te gaan. Ze bedacht zich echter en liep de trap naar beneden af.

55Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 12:26 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas ging op de bureau stoel zitten en rolde naar Yuu. Hij priemde met zijn vinger naar Yuu's wang."Woah, wie heeft die mooie rode plek veroorzaakt? Rusine?"

56Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Woedend liep Yumiko richting de kamer van Nicholas en Yuu. Ze stormde binnen zonder te kloppen en keek met enorme, woedende ogen naar Nicholas. 'Naar buiten, praten. Nu.' siste ze.

57Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas deinsde achteruit."Ik ben even bezig met Yuu," zei hij, terwijl zijn vinger nog steeds op zijn wang gericht was."We kunnen morgen praten..?" Stelde hij voor, ookal wist hij zeker dat Yumiko het er niet bij zou laten zitten.

58Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:43 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O nee, nu is de perfecte timing.' siste ze nog steeds met felle ogen.

59Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:44 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Yumiko, asjeblieft, doe rustig." Hij keek haar fronzend aan."Waar wil je praten?" Hij wees niet meer naar Yuu. Zou hij gaan praten? Eerst nog even volhouden.

60Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:46 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'De gang, NET ZO ALS GISTER AVOND.' Zei ze, met ogen die steeds feller leken te worden. Alle woede zat nu inmiddels in haar hoofd, en vooral haar handen. Ze moest moeite doen om hem niet meteen aan te vallen.

61Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:47 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Gisteravond?" Vroeg hij, zich van de domme houdend."We praten morgen. Yumi. Ik beloof het, rustig maar." Hij ging op zijn eigen bed zitten.

62Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko liep met angstaanjagende ogen naar hem toe, ze leek kalm te zijn. 'Gisteravond, don't act like you don't know. It pisses me off.' fluisterde ze in zijn oor terwijl ze haar nagels in zijn wang had staan.

63Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:50 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Au, dat doet pijn," zei Nick, terwijl hij haar hand pakte en die van zijn wang afhaalde. Hij wreef over zijn wang, en stond toen toch maar op. Hij had nog steeds haar hand vast, en trok haar mee de gang op."5 minuutjes, Yuu," riep hij naar zijn kamergenoot, en hij sloot de deur achter hun. Toen liet hij haar hand los."Brand maar los."

64Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde en ging een stuk van hem af staan. 'Je moet niet doen alsof er niks is gebeurt, Nick. Dat maakt me boos, heel erg boos. Blijkbaar vond je me alleen leuk toen ik een slokje op had, en schuif je me nu aan de kant als oud vuil, en dat maakt me nog veel bozer.'

65Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:55 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ik weet niet waar je het over hebt. Yumi. Je haalt je dingen in je hoofd die er niet zijn," zei Nick met een glimlach. Hij wist dat hij niet meer lang vol zou kunnen houden dat hij nergens van wist, maar misschien zou iemand hem straks te hulp schieten.

66Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:57 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kon zich niet meer inhouden en vloog Nicholas naar zijn keel. Normaal zou het haar verbazen als haar zo iets lukte. Ze was klein en helemaal niet sterk. Maar woede maakte je op sommige momenten ineens sterk. 'Zeg het, zeg het verdomme. Ik laat je met rust als je zegt dat het is gebeurd. Dat je er geen spijt van hebt, en het niet puur was omdat je dronken was. ZEG HET.'

67Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 1:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas schrok van de felheid van het kleine meisje, eventjes. Met een hand maakte hij haar kleine vingertjes los. Hij deed haar polsen bij elkaar en hield die vast met een hand. Met de andere streek hij even door zijn haren, maar hij zei niets, en keek haar alleen aan. Als hij het zou zeggen wist hij niet zeker of hij zou liegen. Hij liet haar polsen los en deed een stap achteruit.

68Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:01 pm

Gast


Guest

Lucas kwam fluitend aangewandeld, maar hield zijn pas in toen hij Nicholas zag. Hij fronste even, liet zijn blik op de grond vallen en passeerde het koppel langzaam. Zijn blik schoot opnieuw naar Nicholas. In gedachten zag hij zijn lippen tegen die van Ayano, zijn handen tegen de hare... Hij balde zijn handen tot vuisten in zijn zakken terwijl hij verder sjokte. Stilletjes wenste hij dat hij de idioot tegen de grond mocht slaan, of een luchtbal tegen zijn bruine haar aan mocht lanceren. Terwijl hij hoopte dat de paarsharige de arrogante nitwit op een bepaalde plek zou raken, liep hij stilletjes verder.



Last edited by Lucas on Thu Aug 20, 2009 2:03 pm; edited 2 times in total

69Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:02 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zeg het.' fluisterde ze van een afstand op felle toon. Haar armen hingen naast haar lichaam, en in haar beide handen verscheen een energiebol. Eén in de linker, en één in de rechterhand. Ze waren de grootte van een tennisbal.

70Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((hm ik wilde net reageren 'eh, stoor ik? Ik kom voor Yuu...' maar om de een of andere reden lijkt me dat toch geen goed idee...))

71Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:05 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Als ik het zeg, ben ik dan van je af, ookal zeg ik niet de waarheid?" vroeg Nick."Theoretisch, natuurlijk.."voegde hij er zwakjes aan toe. Langzaam deed hij weer een stap naar achter.

72Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:05 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( denk het niet nee XDDD ))

73Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:07 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik weet het als je liegt.' siste ze. 'En liegen is nu even verboden.' Yumiko had genoeg ervaring met mensen die logen om het te herkennen. Lichaamstaal, uitdrukking, alles kon ze merken.

74Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek haar verward aan."Man, jij moet echt naar een dokter toe of zo, je spoort niet." Hij draaide zich om en begon weg te lopen van Yumiko. In zijn handen maakte hij al vast een vuurwand, dat hij omzichzelf heen plaatste.

75Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 3 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Thu Aug 20, 2009 2:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko voelde haar woede wegtrekken, haar lichaam was nu gevuld met angst, teleurstelling en spijt. Spijt dat ze hem een beetje van haar zwakheid had toevertrouwd. 'Zeg gewoon de waarheid.' zei ze zacht, maar met een stem gevuld met alles wat hierboven werd genoemd.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum