Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Truth or Dare in de bezemkast.

+8
Jade Lightning
Nicholas
Miyoko
Yuu
Yumiko
Toushirou
Seth
Ruşine
12 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down  Message [Page 7 of 7]

151Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 2:00 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou haalde zijn schouders op. 'Ik denk dat dat het is, ja.. Er kwam een nogal kut duel van. Maar goed.. Ik moet iemand aanwijzen, right? Seth, waar ga je voor?'

http://bussjah.hyves.nl

152Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 2:09 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Dit is een rare topic, you know.. ))
(( Truth or Dare IN DE BEZEMKAST.. ))
(( (Ik heb wat met Caps Lock) ))

(( VERVELING! ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

153Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 3:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth, die een schuine blik op Yuu richtte, dacht even na. "Dare."

154Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 10:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu begon bijna te trappelen van enthousiasme. Hij zou Toushirou vermoorden als die niet met een juiste opdracht kwam.

155Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 10:23 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Huilt))

http://bussjah.hyves.nl

156Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 10:26 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth leunde achteruit tegen de kast achter hem, vouwde zijn armen overelkaar en liet zijn blik even kort naar Yuu glijden. Verdorie, had ik nu toch maar Truth genomen, dacht hij fronsend.

157Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 11:16 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. Briljant. Hij kon hem extreem pesten, dacht hij. 'Hiernaast is een krappe bezemkast. Daar mag je de komende tien minuten met Yuu doorbrengen, lekker knus' zei hij grijnzend. Voor het eerst voelde hij zichzelf lichtelijk sadistisch.

http://bussjah.hyves.nl

158Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 11:54 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Zijn gezichtsuitdrukking betrok. Hij stond kwaad op, rukte zijn mond open en keek naar Yuu. "Waarom mag ik niet met iemand anders?!" Hij keek woest om zich heen, en wees uiteindelijk naar Yumiko. "Ik wil wel met haar in de bezemkast!"

159Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Mon Aug 24, 2009 11:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou zuchtte. 'Ik probeer je hier te vernederen. Ik denk dat Yumiko het veel minder gezellig zou vinden dan Yuu..' zei hij gniepig.

http://bussjah.hyves.nl

160Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 12:30 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu vloog overeind. 'Oké!' zei hij meteen en hij was al op weg naar de bezemkast.

161Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 1:17 am

Seth

Seth
Niveau 3

Met hangende schouders sjokte Seth erachteraan.

((morgen om 4 uur wordt een topic "bezemkast" geopend ^^))

162Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 11:14 pm

Seth

Seth
Niveau 3

lala



Last edited by Seth on Tue Aug 25, 2009 11:42 pm; edited 1 time in total

163Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 11:16 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Terwijl Yumi terugliep naar de bezemkast waar de rest ook zat moest ze even nadenken wie er ookalweer aan de beurt was. 'Ohja, jij bent nu Seth.' zei ze terwijl ze weer ging zitten op haar kratje.

164Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 11:15 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wandelde terug naar de bezemkast en ging weer op zijn krat zitten. Hij wreef even pijnlijk over zijn achterhoofd en veegde het bloed weer af aan zijn broek.

165Truth or Dare in de bezemkast. - Page 7 Empty Re: Truth or Dare in de bezemkast. Tue Aug 25, 2009 11:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Verbaasd keek Seth Yuu na, die plots wel heel afstandelijk naar hem deed. Hij sloeg zijn ogen neer en sloot de deur achter hem, waarna hij terug naar de bezemkast sjokte.
"Heb eigenlijk niet zo veel zin meer," zei hij langzaam, terwijl hij tegen de deurpost aanleunde en met zijn handen in zijn zakken naar het zooitje in de kast keek. Zijn ogen ontweken expres die van Yuu, bang voor een afstandelijke blik. Op de een of andere manier kon hij het niet aan dat Yuu, die immers elke levende hetero wilde bespringen, hem misschien niet zou willen bespringen. Dat idee was absurd, want was dat niet wat hij de hele tijd al had gewild? Hij haatte homo's, hij zou dit geweldig moeten vinden.
Op zijn gezicht was dit niet af te lezen, maar als je goed wist waar je moest kijken kon je zien dat er iets mis was. Zijn dasje zat immers scheef, en hij deed geen moeite het recht te hangen. Hij zuchtte, knikte even kort naar de mensen in de kast, en liep toen al naar de grond kijkend de gang op, richting zijn kamer.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum