Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Dé Schommelbank.

+4
Ayano
Scarlett
Nicholas
Ruşine
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:46 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas zuchte. Ze leken wel een stelletje, zoals ze nu zaten. Hij nam nu het liefst afstand, want hij wou niet té dichtbij komen. Straks werd hij nog jaloers als zíj andere mensen mee uit ging nemen.

52Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Even voelde ze een soort koude rilling, en ontstond er gewoon spontaan kippenvel. Niet goed. Ze had zo veel boeken gelezen, zoveel films gekeken, en koude rillingen uit het niets terwijl het buiten zo'n 25 graden was, die klopten niet.

53Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:49 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick, die zijn vingers over haar boven arm liet glijden, voelde haar kippenvel."Woah, wat is er?" Hij trok zijn arm terug, en legde die gewoon op zijn schoot."Deed ik iets verkeerd?"

54Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Mon Aug 24, 2009 10:07 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-nieuwnieuw-

Ruşine wilde net als een eerdere keer van de zonsopgang genieten op de schommelbank, die tot haar genoegen helemaal leeg was. Maar omdat het nog zo vroeg was, had ze Darcy niet wakker willen maken met herrie en was ze maar in haar pyjama naar buiten geslopen. En dus zat ze nu in haar grijze pyjamabroek en zwarte hempje buiten op de bank van de opkomende zon tegenieten.

55Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Mon Aug 24, 2009 3:14 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko liep nog met wat slaperige ogen richting de schommelbank. 'O, hoi.' zei ze alleen toen ze zag dat Rusine haar al voor was geweest. Met samengeknepen ogen keek ze naar de opkomende zon. Zonde..

56Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Mon Aug 24, 2009 3:45 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth, die een beetje verfromfraaid kwam aangelopen, kon zijn hoofd niet uit gisteravond halen. Een scheve grijns sierde zijn gezicht, maar tegelijkertijd stond er een saldo militairen in zijn achterhoofd klaar om Yuu iets gruwlijks aan te doen als hij ook maar iets... Zijn ogen gleden plots naar de schommelbank toen hij zag dat er al mensen zaten.
Een hittevlaag van schaamte rolde bij hem omhoog, voor hij uiteindelijk constateerde dat Yuu er niet bij zat. Hij zuchtte ietwat opgelucht en ging op de schommelbank zitten.
"Goedemorgen," zei hij, zijn hoofd nog in de cabine van het reuzenrad.

57Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Mon Aug 24, 2009 5:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine opende heel even haar ogen om de twee aan te kijken, maar sloot ze meteen weer. 'Hi,' mompelde ze afwezig.

58Dé Schommelbank. - Page 3 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 30, 2009 9:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-nouveau-

Het was laat in de middag en Rusine ging met een geergerde plof op de schommelbank zitten. Ik heb Yuu nodig. Ik moet met hem praten en hij moet me beloven dat alles goed komt. Het punt is, ik heb hem al zeker een dag of wat niet meer gezien.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Similar topics

-

» De Schommelbank

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum