Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Schommelbank

4 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1De Schommelbank Empty De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:05 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Natuurlijk is er ook een schommelbank. Niet teveel mensen, je kunt ook op de grond zitten.


Personen: Niet te veel
Regels: -

2De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:05 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua wou even weg van alle drukte, even weg van alles en iedereen. Het klonk gemeen tegenover alle mensen. Maar het werd haar even teveel. Ze zag de schommelbank en ging zitten. Ze begon zachtjes te zingen. Ze had niet eens door welk liedje ze zong en ze keek naar de lucht, die al begon te schemeren.

3De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:06 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas plofte neer op de schommelbank. Hij had nog steeds zijn witte pak aan. Hij haalde de rode roos uit zijn borstzak en rolde hem tussen zijn vingers door, bedachtzaam voor zich uit kijkend. Hij hoorde iemand zingen, en keek even om. Een meisje. Hij keek weer voor zich uit.

4De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:07 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zag de jongen die ging zitten, en gelijk stopte ze met zingen. 'Sorry.' mompelde ze snel en ze keek weer naar de hemel.

5De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko was vanaf de vijver hierheen gelopen, en zag Nicholas zitten. Ze besloot gewoon naast hem te gaan zitten. 'Hi.' mompelde ze met een gezicht wat niet echt erg vrolijk stond.

6De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Geeft niet," zei Nick tegen het meisje. Hij keek naar Yumi die vrijwillig naast hem ging zitten."Hey," zei hij, terwijl hij naar haar kijken bleef."Sorry.. van Rusine. En Jade."

7De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:09 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten. Ze had rust nodig en niet dit drama. Ze sloot haar ogen.

8De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:10 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O maar daar hoef je tegen mij geen sorry voor te zeggen. Wat ik vannacht heb gedaan slaat écht alles.' mompelde ze, nog wel verstaanbaar.

9De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:10 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Nicholas wrote:"Geeft niet," zei Nick tegen het meisje. Hij keek naar Yumi die vrijwillig naast hem ging zitten."Hey," zei hij, terwijl hij naar haar kijken bleef."Sorry.. van Rusine. En Jade."

((sorry? SORRY? nou lekker is dat zeg. Ik wilde nog wel met je gaan praten, maar het spijt je nu al D:))

10De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok zijn wenkbrauw op."Dat ga je me vast nu vertellen?" Hij vroeg het, omdat hij het niet zeker wist. Hij wist nooit iets zeker met Yumi. Ze kon zo van gedachte veranderen. Hij keek haar aan.

11De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:17 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wil je even mee komen? Niet iedereen hoeft het te horen..' zei ze, terwijl ze hem even meetrok naar een stukje verderop. 'Ik was ehh.. nogal heel heel heel erg dronken vannacht. Toushirou ook zegmaar, en vanochtend werden we naast elkaar wakker bij een meer. Ik weet er niks meer van, maar Toushirou's conclusie is dat het dus is gebeurt enzo, en ik weet niet. Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk voor Scarlett, ookal haat ik haar, en aan de andere kant vind ik het enorm dom van mezelf en Toushirou. En aan weer de andere kant heb ik er enorme spijt van. Naja, één grote pot drama dus.' ze zuchtte even. 'En het is stom dat ik met die ehh hoe heet hij.. Scorpio gezoend heb gisteravond op het bal, puur om jou jaloers te maken. Máár dat had niet echt gewerkt geloof ik.' zei ze met een scheve grijns.

12De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:20 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok een wenkbrauw op.hoer, zelfs ik doe het niet met twee mensen binnen 2 dagen ofzo Hij fronsde nog dieper."Heb je met scorpio gezoend?" Dat had hij niet gezien. Dat was vast in die dertig seconden ofzo dat hij met Rusine stond te zoenen.

13De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:25 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ja.' zei ze zacht. 'Maar in ieder geval, ik heb geen zin meer in dit gedoe. You're kinda with Rusine I guess, of met Jade, dunno. Maar ik wil gewoon vrienden blijven, normale vrienden..' En het leukste van allemaal was nog, dat ze het ook echt meende. Ze hoefde, in zoverre, niets meer met Nicholas, gewoon vrienden was goed genoeg.

14De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:28 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar gekweld aan. Hij schudde zijn hoofd."Ik heb niets met Rusine. En ik weet niet hoe het zit met Jade. Ik moet in ieder geval zorgen dat ik niemand zoen in bijzijn van haar." hij glimlachte, maar die verdween weer toen hij hoorde wat ze zei. Hij keek naar de grond."Alleen vrienden.. oké, als dat is wat je wil, dan doen we dat." Hij keek weer op, en glimlachte zwak naar haar.

15De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:29 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten zwaar geïrriteerd door het zachte gepraat dat ze nog steeds hoorden. Ze had zojuist een enorme angstaanval weten te ontwijken door naar buiten te gaan, kwamen hierm ensen zitten. Ze bleeft met een stalen gezicht naar de lucht kijken, en besloot er niet op in te gaan tenzij ze begonnen te bekken.

16De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik dacht.. dat dat het geen was wat jij ook wilde?' vroeg ze ietwat verbaasd. 'Ik bedoel, ik zou me moeilijk voor kunnen stellen dat het nog iets zou worden, en sowieso ben jij niet echt het persoon wat achter een vaste relatie staat. En zo iets zoek ik eerlijk gezegd wel. Je zou misschien denken van niet, nu je dat verhaal van daarstraks hoorde, maar oke..' Het was een week geweest vol vraagtekens, en het leken er alleen maar meer te worden.

17De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine had behoefte aan rust. Op haar kamer zou ze die niet vinden, daar staarde de prachtige roos en het anonieme kaartje haar de hele tijd aan, wat haar twijfel gaf. En alle andere plekken die ze kon bedenken waren of heel druk, of Scorpio was er. En daar wilde ze nou niet aan denken. Toen ze bij de schommelbank aankwam, was het daar chter ook bezet. Een meisje, Yumiko en.. Nee. Nee. NEE. Yumiko stond met Nicholas te praten. Meteen wilde ze zich omdraaien, maar het was overduidelijk dat in ieder geval Yumiko haar al had gezien. Het zou slap zijn om zich om te draaien en weg te lopen. En dus bleef ze even twijfelachtig staan.

18De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:33 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua hoorde nog iemand anders aankomen lopen en raakte nu echt geïrriteerd, als zij nu ook nog begon te huilen, ruzie te maken, of een drama begon te schoppen zou ze echt exploderen. Ze zuchte diep, en probeerde zichzelf kalm temaken en keek weer naar de lucht.

19De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Dus toen je bij onze eerste ontmoeting zei dat je geen vaste relatie wilde.. meende je dat niet?" Hij keek haar aan. Liar."Ik zou best een vaste relatie kunnen hebben maar.." hij zuchte."Vrienden is oke," zei hij toen maar. Hij legde zijn handen alleen nog even om haar middel om haar stevig tegen zich aan te drukken, knuffelen. Hij liet haar half los. Zijn handen lagen nog losjes op haar heupen."Vanaf nu geen zoen partijen meer, I guess." Hij keek haar strak aan.

20De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:36 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die niets kon/wilde verstaan, en alleen zag, stikte half in haar eigen adem. Ze moest Scorpio vinden, nu. Toch bleef ze stilstaan. 'Bad timing, I guess?' propte ze met een geforceerd ongeintereseerd toontje uit haar mond. Meteen wilde ze zichzelf slaan. Ze wilde niet dat Nicholas wist dat ze dit had gezien en ze wilde dat zij het zou vergeten en dat ze gewoon nog een aantal keer konden zoenen als highschoolstelletje en het daarna weer voorbij zou zijn of hoe dat ook zou moeten gaan. Maar ze wilde vooral niet dat het hiermee alweer over zou zijn.

21De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:37 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Op dat moment meende ik het wel. Maar ik heb al voor mezelf besloten dat ik eigenlijk inmiddels wel toe ben aan iets serieus. En voorlopig kan ik wel leven met het feit dat we gewoon vrienden zijn.' zei ze met een glimlach erbij. Ze keek even vanuit haar ooghoek naar Rusine, maar zei niets. 'Heb je zin om iets te gaan doen, just.. like friends?' vroeg ze uiteindelijk.

22De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:40 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick merkte Rusine op. Hij beet op zijn lip, en glimlachte naar haar. Als hij nu iets zou doen met Yumi zou er zeker iets tussen hun gebeuren, geheid. Maar eht zou geen betekenis hebben. Hij keek naar Yumi."Ik denk dat we dat beter even kunnen laten rusten.. en eigenlijk wou ik Rusine nog mee vragen naar een van de vele barretjes in Magic Town, als ze daar geïntresseerd in is?" Hij keek haar vragend aan.

23De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:41 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zuchten. Thuis keek haar familie ook al van die belachelijke soapseries, en het leek nu alsof ze midden in eentje was gestapt.

24De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:42 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Is prima.' zei ze met een gemeende glimlach. Daarna keek ze naar Rusine, en daarna naar Nicholas. 'Naja, I'll see you around, have fun.' zei ze, waarna ze ergens anders heen ging, niet wetend waar heen precies.

25De Schommelbank Empty Re: De Schommelbank Sat Aug 29, 2009 8:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

En toen smolt ze, al wilde een klein stukje van haar paranoide niet smelten, waardoor ze niet meteen een plas werd en gewoon mens bleef. Haar half gekwelde, half geforceerd emotieloze gezicht brak uit in een lach. Een gemeende lach. Fuck Scorpio, eerst maar even aan Nicholas proeven. Ze hield haar gezicht in plooi en knikte bedachtzaam. 'Hm, dat zou wel kunnen ja.' Waarna ze lachend op hem af liep.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Similar topics

-

» Dé Schommelbank.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum