Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Dé Schommelbank.

+4
Ayano
Scarlett
Nicholas
Ruşine
8 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Dé Schommelbank. Empty Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 9:52 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ergens helemaal in het niets in een open grasveld waar allemaal van die kleine blauwe bloemetjes staan waar ik de naam even van vergeten ben, staat ineens een schommelbank. De kussens zijn hetzelfde blauw als de bloemetjes en de rest is van hout, dat zo ontzettend oud is dat ze denkt dat het doorzakt als je erop gaat zitten. Het grasveld wordt amper door leerlingen bezocht *I*

pers, nou er passen drie personen op dat ding, maar er mogen er wat tegenaanleunen of voor zitten, zo lets say... VIJF
regels, nvt

2Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 9:57 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine was vroeg opgestaan om in alle stilte naar een schommelbank te lopen waar ze over ahd horen zeggen. Ze hoopte dat ze daar in haar eentje kon zitten. Gelukkig bleek dat zo te zijn, want toen ze er aankwam, was er nog niemand. Met de opkomende zon in haar gezicht ging ze op het bankje zitten, dat beangstigend kraakte.

3Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 9:58 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liep richting de beroemde schommelbank. Daar zag hij Rusine, en hij plofte naast haar neer op de schommelbank."Hei!" begroette hij haar.

4Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:00 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((nog 1 voor 10 ;D))

Ruşine glimlachte naar hem en begroette hem terug. 'Hi,' waarna ze haar blik weer naar de opgaande zon liet gaan.

5Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:09 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett had er niet op gerekend dat er meerdere mensen bij de schommelbank zouden zijn, wat eigenlijk best stom was want het was geen vreselijke plek om te zijn. Ze glimlachte kort en ging daar vlak langs de schommelbank tegen een boom zitten.

((jildou zei kom + ik red jullie ahhahah aardig he))

6Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:10 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick merkte Scarlett op, maar zei niets tegen haar. Ze ging weg bij hun zitten. Hij draaide zich naar Rusine."Dus.. hoe gaat het nu met Yuu? Ik heb volgens mij al dagen geen gesprek met hem gevoerd." hij fronsde.

7Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:13 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((Van mij mag je komen hoor :p))

Ruşine keek op toen een meisje tegen een boom kwam staan bij de bank. 'Hi,' begroette ze haar vrolijk, aangezien ze vrolijk werd van een opkomende zon. Op zulke momenten had ze zelfs Yumiko nog aardig gevonden. Toen draaide ze zich weer naar Nick, aangezien hij tegen haar praatte. 'Yuu.. ik en Yuu hebben ruzie gehad,' mompelde ze afwezig. Maar toen bedacht ze zich dat dat allang weer bijgelegd was en ze zette haar vrolijke glimlach weer op. 'Maar het gaat wel goed met hem. Eigenlijk is hij best wel zichzelf weer, als je begrijpt wat ik bedoel.'

8Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:15 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett had haar haren half voor haar ogen laten hangen toen die ervoor vielen en staarde wat voor zich uit, alsof ze met haar gedachten heel ergens anders was. Maar in werkelijkheid luisterde ze aandachtig. Dit ging over Yuu.. en over ruzie. Ze haatte Yuu, alles wat ze hoorde kon ze later nog tegen hem gebruiken. Perfect.

9Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:17 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek Rusine aan."Wat is er toch met hem? Hij heeft ruzie iedereen.. Zelfs met jou, z'n beste vriendin!" Hij keek ongelovig. Toen keek hij naar de grond.

10Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:19 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine schudde haar hoofd. 'Ik begon. Yuu reageerde alleen maar zoals iedereen zou reageren. Ik heb me nogal...' Ze maakte haar zin niet af. Iedereen had kunnen volgen hoe dom ze met het bal was geweest. Waarom moest Nick nou net daarover beginnen?

11Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:22 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Het was haar schuld dat zij en Yuu ruzie hadden, maar zou hij daar ook zo over denken? Zolang hij dacht dat hij de schuldige was zou ze hem ermee de grond in kunnen boren. En anders.. ze kon het hem nog altijd aanpraten. Een valse grijns verscheen op Scarletts gezicht, maar al snel was er geen emotie meer op te bekennen. Zolang ze niet wisten dat ze meeluisterde..

12Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:23 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."Hmm. Ja, ik volgde niet echt wat er gebeurde op het bal.. ik heb wel jou en een jongen opgemerkt - wie was die kerel eigenlijk?" zei hij grijnzend."En ik zag dat Yuu hem al weer probeerde te versieren. Wat een slet is het ook he."

13Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:27 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine rolde met haar ogen en begon te lachen, half zichzelf, half om de situatie waar ze in zat. Het was gewoon raar om daar te zitten. 'Seth was een grote fout. Ik heb me even laten mee slepen en Yuu heeft me ervan weerhouden om helemaal meegesleept te worden. Ik zag dat helaas niet in en nouja, de rest heeft iedereen kunnen volgen.'

14Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:29 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett rolde met haar ogen, al was dat niet te zien door haar pony. Het was dus echt de schuld van het meisje zelf. Well, ze kon er altijd nog iets van maken. Als ze het juist gebruikte zou het Yuu misschien wel nog pijn kunnen doen. Ze zou er altijd nog Toushirou's naam bij kunnen halen.

((evilllll. hahaha))

15Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:31 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Toen stond Nick weer op, en hij glimlachte naar Rusine."Ik ga maar weer eens.." toen dacht hij aan wat Yumi gezegd had, dat Rusine hem leuk gevonden had. Zou hij haar een keer mee moeten uitvragen?

16Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:35 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine dacht aan de vorige keer dat hij had gezegd dat hij ging. Ineens begon ze hardop te lachen. 'Jij smeert hem altijd als ik mezelf in een belachelijk genante positie bevind he?'

17Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:36 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde."Ja, ik ben niet zo goed in dit soort situaties.. I guess." hij glimlachte."Ik zag je laatst bij dat thee tentje. Kom je er vaker?" Hij bleef nog steeds staan.

18Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:39 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine begon weer te lachen. Thee? Heb ik hem eindelijk zo veer dat ie echt wat over mij wilt weten, en dat wilt ie iets over the weten! Thee! 'Eh ja best wel eigenlijk,' vertelde ze hem toen ze uitgelachen was. 'Al heb ik nog wel het idee dat ik daar ooit een keertje in een lijkenzak uit kom.' Het was bedoelt als grapje, maar absoluut niet grappig.

19Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 10:40 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Dit ging nergens meer over. Scarlett stond op, veegde haar pony uit haar gezicht en glimlachte kort als afscheid(?!?! hoe zeg je dat XDD.)) Daarna liep ze zonder nog om te kijken weg.

20Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 11:38 am

Ayano

Ayano
Niveau 1

((3+1 = 4, toch toch toch? Of zijn er opeens nog 2 andere XDD))

Ayano huppelde samen met zweefeekhoorn lars richting de schommelbank. Lars de zweefeekhoorn vertelde een verhaal over een meisje met bruin haar dat heel gek deed, ze heette rusine.

Oké sorry
____________________________________________________________
Ayano liep door het niets, naar niets en kwam uit bij iets. Ja, ze kwam uit bij de Schommelbank waar al druk gepraat werd. Ze hoorde het woord thee en plofte toen gezellig langs Nicholas neer. ((want ik eles nu dat Scarlett oprotte aaawh)) Ze grijnsnde breed. "Hi," zei ze opgewekt.

21Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 11:58 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wandelde wat over het schoolterrein toen hij plots een schommelbank zag met Rusine, Nicholas en Ayano. Het viel hem steeds meer op dat hij eigenlijk met niemand meer ruzie had. Een dag of twee geleden had hij nergens kunnen zitten zonder dat er een vijand bij was, maar nu leek alles met iedereen weer goed te zijn. Zelfs hij en Toushirou spuugden niet meer op elkaar als ze langs elkaar liepen. 'Hey!' zei hij en hij grijnsde vrolijk.

22Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 3:45 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ayano! Hoe is het met dingetje?" vroeg hij met een wenkbrauwwiebel. Daarna richte hij zich weer op Rusine, hij lachte."Ik hoop het niet," zei hij. Toen begroette hij Yuu.

23Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 5:18 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Nicholas aan en porde hem in zijn zij. "Fantastisch,' grinnikte ze terwijl ze daarna de Schommelbank een en weer liet gaan.

24Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 6:09 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep naar een lege schommelbank toe. Ze kende Ayano wel, maar ze zag dat ze die enge zweefeekhoorn Lars weer bij zich had. Ik vind dat beest eng.

25Dé Schommelbank. Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 11:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine moest alle frustratie onderdrukken om Ayano en Yuu niet aan te vliegen, net als dat andere kind dat erbij kwam en een glimlach naar Nick te produceren. 'Hmhmhmhm,' zuchte ze.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum