Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Rotsjes bij het meer

+2
Kyosu
Seth
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:28 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'hnn, ik wil je best eens horen spelen. Je speelt al 12 jaar, dat is een lange tijd, ik neem aan dat je in die tijd toch heel wat opgestoken bent.' zei Kyosu. Opeens stond er een meisje bij hun. 'Hoi.' zei hij. 'Kom er maar bij.'

52Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:31 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek even twijfelend naar het meisje dat volgens hem wel een beetje op een kikker leek maar besloot dat ze waarschijnlijk geen kwaad kon. 'Er is een pianokamer in de school, als je me wilt horen spelen moeten we daar maar een keer heen gaan,' zei hij en hij voelde zich alleen al warm van binnen bij het idee dat hij weer op die magische piano zou mogen spelen.

53Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:36 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ik zal eens kijken waar het is, dan hoor ik je vast nog wel een keer spelen.' zei kyosu. Misschien konden ze eens iets proberen in een mix van piano, en acoestische gitaar. Hij had zoiets eerder gehoord. Kyosu keek het meisje nog even een keer raar aan, en zuchtte een keer.

54Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:47 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko ging zitten, en voelde dat ze niet zo gewenst was. 'Spelen jullie gitaar & piano? Ik zing alleen.' oh my god, wat een domme opmerking, sterf Yoko, sterf Evil or Very Mad

55Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:51 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu rilde bij het idee van de zangstem van een meisje. Hij moest dat soort stemmen al vaak genoeg aanhoren, laat staan als ze zongen. Maar gelukkig had hij een gezicht van staal en lukte het hem om breed te grijnzen. 'Oh echt? Wat gaaf!' zei hij quasi-enthousiast.

56Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:54 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Gmp. pffahahaha.' Kyosu grinnikte overduidelijk om de sarcastische opmerking van Yuu. Hij keek hem grinnikent aan. Ergens zou hij medelijden moeten hebben met dat meisje, maar daar was hij totaal niet voor in de stemming.

57Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 1:53 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kon goed aanvoelen wanneer iemand niet eerlijk is, of wanneer die gene het niet interessant vond.
'Oh, vind je dat echt?' en ze keek Yuu met aandringende ogen aan. 'Ik kan wel een stukje voor je zingen?' zei ze om hem te pesten.

58Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 2:23 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kwam met een ruk overeind. 'Nee bedankt.' zei hij en hij dook achterover het meer in, terwijl hij al zijn kleren nog aan had.

59Rotsjes bij het meer - Page 3 Empty Re: Rotsjes bij het meer Sat Aug 22, 2009 2:28 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Ze luisterde niet naar hem, en begon met een prachtige stem Saying I Love You van de Wonder Girls te zingen. Dit lied deed haar altijd denken aan haar ex vriend, waar ze nog steeds innig van hield. Het was uit gegaan, omdat hij haar te overdreven vond, ze had álles voor hem over. Ze had zelfs ruzie gemaakt met haar vader, voor hém.. En toen maakte hij het plotseling uit. Dagen lang had Miyoko gehuilt.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum