Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De boomhut van Cupido.

+6
Toushirou
Ruşine
Cupido
Yumiko
Ayano
Yuu
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

76De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:15 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wierp een blik op Seth en Yumiko, die het blijkbaar erg naar hun zin hadden. Hij voelde er steeds meer van om dat eens even te komen verpesten maar hij probeerde stug zijn aandacht op Rusine te richten. 'En hoe g aat het met jou?' vroeg hij, zogenaamd geïnteresseerd.

77De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:15 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Lucas wrote:
Miyoko wrote:Miyoko ging maar weer ergens anders zitten, omdat de mooie jongen geen aandacht aan haar schonk. Toen zag ze een of andere vage eekhoorn bij een meisje staan. Ze vond het wel interessant en liep naar het meisje toe. "Haha, wat heb jij dan voor vage eekhoorn bij je?" vroeg ze lachend.

((HAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAH *KOMT NIET MEER BIJ* AHHAHAHAHAHAH volgens mij moeten we de eekhoorn omstandigheden iets minder serieus nemen jongens! What a Face ))

((thahahha, ik wist anders ook niet wat ik moest gaan verzinnen XDD))

78De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:18 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth kwam vrolijk terug met twee glazen cola, zette het een voor haar neus, en nam een grote teug van de ander. "Dus, Yumiko," zei hij, zich trotsvoelend dat hij haar naam zo lang al had onthouden, "vertel eens. Waar kom je vandaan?" Vrolijk nam hij nog een slokje cola.

79De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine haalde haar schouders op, besloot dat ze Ayano maar liet leven en de zweefeekhoornens maar moest negeren, en ging weer naast hem zitten. 'Ik ben vijf exen, wat flirts en een domme arrogante crush verder, maar je weet hoe dat gaat bij mij, ik lijd er niet onder.'

80De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knipperde een paar keer met zijn ogen, besefte al snel dat Rusine wel moest liegen en lachte haar keihard uit.

((Sorry, moet jij maar niet met Imke gaan vechten om zweefeekhoorns))

81De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:21 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

((sfjkjkdruigr ik kan geen goeie elfenlied vinden om te kijken -dies- jezus rot sites en ik verveel mee))
Ayano keek verveeld.

82De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:23 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko pakte het glas en nam een slokje, waarna ze het weer terugzette op precies dezelfde plek als hij daarvoor stond. 'Ayao.' zei ze.

83De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:23 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Ayano wrote:((sfjkjkdruigr ik kan geen goeie elfenlied vinden om te kijken -dies- jezus rot sites en ik verveel mee))
Ayano keek verveeld.

((reageer dan op mij losar))

Miyoko liep op Ayano af. "Hello! Wat was jij allemaal aan het doen dan" vroeg Miyoko vragend.

84De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine stond beledigd op en zette haar handen in haar zij. 'Dus je gelooft me niet Yuu?' Snel keek ze de kamer rond of er leukige jongens waren die niets aan het doen waren die ze niet kende. Ze zag de blonde jongen ((kyyyyynogwat)), plofte naast hem neer waarna ze met een blik vol afgrijzen haar hand op zijn wang legde. 'Speel mee,' beval ze hem, waarna ze haar nagels in zijn wang duwde.

85De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:27 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen stonden vragend. "Is dat niet die plek waar dat enge mens met die zeis vandaan komt?"

86De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:26 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek het kind aan. "Ik was aan het hallucineren!" merkte ze droogjes op en ze bekeek het kind. Veel te vrolijk.

87De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:27 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek geamuseerd hoe Rusine hem even ging bewijzen dat haar leugens waar waren. Hij kreeg medelijden met Kyosu.

88De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:32 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek een beetje vreemd 'Ahh, okee..' ik zal me dan maar eens voorstellen, is wel zo aardig. 'Ik ben Miyoko!' en ze stak een peaceteken op. Snel liep ze naar de bar, en bestelde een martini. Net zo snel als ze naar de bar liep, liep ze weer terug naar Ayano.

89De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:35 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde en knikte. 'Stiekem ben ik haar zusje en heb ik op mijn kamer ook een zeis.' zei ze, nog steeds grijnzend.

90De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:47 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had het gevoel dat ze werg genegeerd. Daar kon ze niet tegen.
Ze ging rechtop staan en begon luid te zingen.


((XD))

91De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:48 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Hij trok zijn wenkbrauwen op. "En op dit moment zeg ik dat ik je niet geloof, waarna jij zegt dat het echt zo is, en het volgende moment loop ik achter je aan naar je kamer." Hij grijnsde, maar sloot zijn ogen en stak twee preventieve handpalmen in de lucht. "Nee, Yumiko, ik ben een serieuze jongen hoor."

92De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:55 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'En als ik zeg dat ik het meen en ik echt een soort van zeis op mijn kamer heb, loop je dan ook echt mee?' zei ze speels. Ze besloot zijn spelletje maar mee te spelen, misschien vond hij er dan niets meer aan en ging hij naar Rusine, of een van de andere meisjes.

93De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:10 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu, die het laatste deel van het gesprek hoorde tussen Yumiko en Seth was het zat. Tijd om dat kind uit de weg te ruimen. Hij liep naar de bar toe, bestelde een lekkere plakkerige cocktail en liep naar de twee toe. Hij liet zichzelf 'perongeluk' over seth's voet struikelen en gooide de hele inhoud van zijn glas over........ SETH heen. Zo elegant mogelijk bewaarde hij daarna wel zijn evenwicht en sloeg hij zijn hand voor zijn mond. 'Ow oeps,' zei hij en hij grijnsde even gemeen naar Yumiko. Hij was haar nu alweer twee stappen voor.

94De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:13 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek geschrokt naar het taferaal en daarna naar Seth. 'Sorry voor Yuu's idiote gedrag, ik wil wel even meelopen naar je kamer als je een schoon shirt aan wilt trekken.' zei ze weer speels, met een gemene grijns gericht op Yuu. Your own fault, bitch.

95De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:14 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu, die zoals hij al dacht twee stappen voor was op Yumiko grijnsde weer terug. 'Oh dat is niet nodig, neem deze maar,' zei hij en voordat je een zucht kon slaken had hij zijn shirt al over zijn hoofd getrokken en aan Seth gegeven. Dat hij nu zelf geen shirt meer aan had maakte hem niet uit. Het ging erom dat Seth nu zijn shirt had, en dat hij dat ooit eens terug moest geven.

96De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:19 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth, die juist op de speelse opmerking van Yumiko wilde ingaan, werd plotseling hard tegen zijn voet getrapt. Verwoed keek hij op, "AU D-" PLONS. In alle staten keek hij naar beneden, waar een vreselijke derrie - die nog plakte ook - zich over zijn witte overhemd uitspreidde. Woedend legde hij zijn colbertje op een veilige afstand, en wendde zich vervolgens tot Yuu. Tot zijn verbazing reageerde Yumiko voor hij kon antwoorden, en tot zijn tweede verbazing - nouja, verbazing..- antwoordde de fag voor hij zelfs maar éen protesterend handje kon opsteken. Vervolgens moest hij nog een shirt aannemen van die idioot ook? Woedend rees hij op, waardoor hij nu op ooghoogte was met hem. "Ik heb hier genoeg van." Met een laatste ijzige blik mepte hij het aangeboden shirt in de overige derrie in de stoel, liep hij met rasse schreden (?) naar de uitgang a.k.a ingang, en klauterde hij naar beneden.

Seths verbaasde gezichtje:
De boomhut van Cupido. - Page 4 Light13verbazing



Last edited by Seth on Sat Aug 22, 2009 12:25 am; edited 2 times in total

97De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:21 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Seth grijnzend na en richtte zich toen weer op Yumiko. 'Opflikkeren,' siste hij vrolijk en daarna liep hij achter Seth aan de boomhut uit.

98De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:24 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'You can have him.' zei ze lachend. Ze was helemaal niet van plan op Seth in te gaan, ze had het alleen even gedaan om Yuu te irriteren. En dat was gelukt. Alleen had die arme Seth nu een hormoongedreven gay achter hem aan, poor big thing.

99De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:26 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth sprong haastig van het trappetje af, en rende half (al over zijn schouder kijkend) in de richting van het meer.

100De boomhut van Cupido. - Page 4 Empty Re: De boomhut van Cupido. Sat Aug 22, 2009 12:32 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko begon zich na een klein tijdje stierlijk te vervelen en besloot ook maar op te stappen. Ze was van plan terug naar school te gaan, maar zag in de verte het meer schitteren. Het trok haar enorm aan, en daarom besloot ze eerst maar even een bezoek aan het meer te brengen.


(( nee hoor, helemaal geen toeval Mad ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum