Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De boomhut van Cupido.

+6
Toushirou
Ruşine
Cupido
Yumiko
Ayano
Yuu
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 3 of 5]

51De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:45 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((HAHAHAHAHAHAHA DAAR HEB JE DIE KUT EEKHOORN WEER XDDDD))

http://bussjah.hyves.nl

52De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:45 pm

Gast


Guest

Shimara was nu al helemaal geirriteerd. 'A... Arrogant!?' Ze sloeg kwaad op de bar om haar agressie wat te verminderen en zich in te houden. Daarna haalde ze rusitg adem en nam een grote slok. Ze ademde heel diep in en daarna rustig weer uit. Ze besloot maar niet in te gaan op die opmerking en bestelde nog een sake.

53De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:46 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( die eekhoorn komen we al meer dan een jaar tegen in elk RPG ahahahahha XD ))

54De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((imke, asjeblieft, STOP. mijn ouders denken al dat ik gek ben, en nu is dat alleen nog maar bevestigd doordat ik in hun ogen uit het niets hardop ging lachen.))

Ruşine liet haar blik weer naar Seth glijden. 'Kan je er wel voor zorgen dat hij Yumiko eerst kapot maakt?' vroeg ze hem met een stem die droop van walging.

55De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:47 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((flauwerd! je vindt hem eigenlijk vet hot! Razz))((dat had ik NIET tegen de zweefeekhoorn, dat was tegen romana - want romana speelt yumiko toch?))

Seth leunde achterover, en vouwde de hand die naar haar had uitgestoken geamuseerd achter zijn hoofd. Hij keek haar even aan, en leunde toen weer iets naar voren.
"Mag ik je iets vragen, Yumiko Sayaka?"



Last edited by Seth on Fri Aug 21, 2009 10:49 pm; edited 1 time in total

56De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ja.' zei ze, kort maar krachtig. Ze nam een slok van haar cola, die ze een klein tijdje daarvoor al aan de bar had gehaald.

57De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:49 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'Ja, arrogant ja. Maar ik heb geen zin in ruzie, bye.' Miyoko liep weg van de bar en liep naar een jongen toe die alleen zat. ((Kyosu)) Hmm, die jongen ziet er best.. leuk uit Miyoko voelde dat ze een rood hoofd kreeg. Snel draaide ze haar hoofd om en bracht een zwakke 'Hi there.' uit.

58De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:51 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Zijn ogen fonkelden bij het zien van haar weerstand. "Waarom nemen de meisjes hier nooit een hand aan, als die hen beleefd wordt aangeboden." Geamuseerd leunde hij achterover, wachtend op een antwoord. Meisjes waren interessante wezens.

59De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:52 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

((Laat iemand dan even leuk praten met ayano? Of laat er iets gebeuren ofzo? Anders blijft Lars komen))

Nu begon Lars de zweefeekhoorn ook nog eens bij rusine heen en weer te rennen en op der hoofd te tikken en nog voordat ze misschien om zou kijken zat Lars de zweefeekhoorn weer bij Ayano staan. De weefeekhoorn lars stak vrolijk zijn tong uit.

60De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ayano wrote:((Laat iemand dan even leuk praten met ayano? Of laat er iets gebeuren ofzo? Anders blijft Lars komen))

Nu begon Lars de zweefeekhoorn ook nog eens bij rusine heen en weer te rennen en op der hoofd te tikken en nog voordat ze misschien om zou kijken zat Lars de zweefeekhoorn weer bij Ayano staan. De weefeekhoorn lars stak vrolijk zijn tong uit.


gefrustreerd stond Ruşine op en liep naar Lars de zweefeekhoorn. Kwaad plukte ze hem uit de lucht en electrocuteerde hem. Daarna ging ze weer met een heerlijk vrolijk ghumeur naast Yuu zitten om verder teluistern.

61De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:54 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik heb geen behoefte jouw hand aan te nemen, that's why. En doe jezelf een plezier, steek je energie in iemand die wel interesse heeft in je.' zei ze verveeld terwijl ze nog een slok nam.

62De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:55 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano ging huilen, liep naar rusine en stak een dolk in haar hart. "Haha, stom kind. Jij niet mag Lars vermoorden!" huilde ze.

63De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine, die over negen levens beschikt, kwam weer tot leven en begon ayano met een paintbalcanon aan te vallen.

64De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:57 pm

Gast


Guest

Shimara nam snel nog een grote slok, om de neiging iemand te verwonden om zichzelf af te reageren weg te dringen, of beter gezegt, drinken. Langzaam maar zeker kreeg ze blosjes op haar wangen en raakte ze een beetje in een roes, door de drank. Ze kon haar ogen maar half open houden en kreeg een beetje een lach bui.

((Voor mensjes die het niet weten, sake, is Japanse drank))

65De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:57 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu negeerde de moordpartij van Ayano en ging vrolijk door met praten. 'Yumiko? Heb je soms iets tegen haar?' vroeg hij en hij wierp een blik op haar. Hij vond Yumiko op dit moment ook niet zo aardig maar dat duurde nooit lang.

66De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:59 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano begon nu met van die sterretjes te gooien en opeens kwam Matt de zweefeekhoorn en begon wilde heen en weer te springen. "STOP STOP STOP STOP," gilde hij.

67De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:01 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko ging maar weer ergens anders zitten, omdat de mooie jongen geen aandacht aan haar schonk. Toen zag ze een of andere vage eekhoorn bij een meisje staan. Ze vond het wel interessant en liep naar het meisje toe. "Haha, wat heb jij dan voor vage eekhoorn bij je?" vroeg ze lachend.

68De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:01 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Nog steeds geamuseerd kijkend zakte hij achterover, en rekte hij zijn armen. "Meisjes weten nooit wat ze willen," gaapte hij, terwijl hij de mouwen van zijn witte overhemd opstroopte. Hij speelde met zijn stropdas en probeerde niet aan de vorige avond te denken.
"Maar, Yumiko Sayaka, volgens mij weet jij heel goed wat je wil," zei hij plots, en hij keek haar met fonkelende ogen aan.

69De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine knikte terwijl ze Ayano nog steeds beschoot en naar de tweede eekhoorn schopte als hij in haar buurt kwam, naar Yuu om te bevestigen dat ze Yumiko niet uit kon staan.

70De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( als ik me Seth als [deze] voorstelde zou ik niet zo moeilijk doen hoor ghehehe ))

Yumiko keek geërgerd naar Seth. 'Je zou toch echt iets minder zelfvertrouwen moeten hebben.' zei ze zuchtend.

71De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:12 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth fronste even, maar toen hij haar begreep wees hij vragend met zijn duim op zichzelf, en begon vervolgens te lachen. "Hahaha, die moet ik onthouden," hij lachte nog eens en schudde grijnzend zijn hoofd. "Nee," hij wees naar haar lege glas, "ik doelde erop dat je een nieuw glas cola wilde, dat je dan ook nu meteen moet krijgen." Hij stond op, liep toen achteruit weg en knipoogde nog even voor hij zich omdraaide.

72De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:12 pm

Gast


Guest

Opeens barste Shimara in lachen uit. Ze lachte erg luid, viel van de kruk waar ze op zat en rolde over de grond. Dat was erg vreemd, vooral voor Shimara, aangezien ze dat bijna nooit deed en al helemaal niet in het gezelschap van andere. En eerlijk gezegt, was het lachen best... eng

73De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:11 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu grinnikte om Yumiko's opmerking naar Seth, maar bemoeide er zich verder niet mee. Hij dacht dat hij zo maar weg zou gaan, want hij maakte zichzelf toch niet erg nuttig.

74De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:14 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zuchtte verstaanbaar en schudde even zacht haar hoofd. Jongens.. ze waren bijna allemaal lustig. Of ze nou gay of straight waren.

75De boomhut van Cupido. - Page 3 Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 11:14 pm

Gast


Guest

Miyoko wrote:Miyoko ging maar weer ergens anders zitten, omdat de mooie jongen geen aandacht aan haar schonk. Toen zag ze een of andere vage eekhoorn bij een meisje staan. Ze vond het wel interessant en liep naar het meisje toe. "Haha, wat heb jij dan voor vage eekhoorn bij je?" vroeg ze lachend.

((HAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAH *KOMT NIET MEER BIJ* AHHAHAHAHAHAH volgens mij moeten we de eekhoorn omstandigheden iets minder serieus nemen jongens! What a Face ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum