Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

HOUSE WARMING PARTY

+6
Nicholas
Mimiko
Flint
Ben
Terra
Courtney
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 3 of 6]

51HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:15 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine wilde net haar hand los trekken toen Nicholas haar los liet. Haar ogen spraken voor zichzelf. "Raak me niet aan en zeg niets." Het was simpel, Rusine was in een pesthumeur en tegelijkertijd heel depressief. Vandaag kende ze Scorpio een jaar. Verveeld keek ze om zich heen.

52HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar verward aan. Toen zuchtte hij geïrriteerd."Jezus, wat doet iedereen toch depressief. En iedereen heeft alleen maar zelfmedelijden," zei hij. Hij plofte op het bed."Wat kom je hier eigenloijk doen? Ik dacht dat je Courtney haatte."

53HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:18 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Klopt, en ik ben hier alleen maar om me te vermaken met haar zielige pogingen Yuu te versieren,' antwoorde Rusine leeg. Ze zuchtte. Eigenlijk wilde ze op haar kamer verdrinken in zelfmedelijden.

54HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:22 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick rolde met zijn ogen."Soms vraag ik me af waarom ik je ookal weer aardig vond," zei hij, met de nadruk op vond om haar eens lekker te plagen."Wat zou je er van vinden als ik iets vast zou krijgen met Courtney? Pas ik bij haar?" vroeg hij. Ze leek op Jade. Nick was natuurlijk niet van plan om iets vast te krijgen met Courtney: hoog uit wat scharrelen.

55HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Als jij je dat meteen had kunnen bedenken, dan had ik nu bij Scorpio kunnen zijn en met hem kunnen lachen om het feit dat we elkaar een jaar kennen,' snauwde Rusine hem toe. 'Ik weet in ieder geval dat het enige aan jou waar ik voor viel toch dat sixpack van je was. Misschien moet je daar maar weer eens aan gaan werken als je wat met Courtney wilt krijgen.' Hoofdschuddend liep ze naar de dranktafel om zichzelf wat in te schenken waarvan ze evne niet wist wat het was en het daarna in een keer op te drinken. Door haar opmerking herinnerde Rusine zich ineens hun aller aller aller eerste date, met Valentijn. Toen was het ook heel even over zijn sixpack gegaan.

56HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick bleef stom zitten. Hij keek naar zijn schoenen. Yumiko had gelijk gehad. Bijna een jaar geleden had ze gezegd 'ze valt voor je sixpack.' Nick kneep zijn ogen samen. Wat een achterbakse slet was Rusine. Ze gaf hem een speciaal gevoel. Hij schudde zijn hoofd. Wat had hij haar verkeerd ingeschat. Hij stond weer op en liep ook naar de dranktafel. Hij pakte weer een drankje en keek Rusine gekwetst aan."Waarom ga je niet gezellig in je eentje op je kamertje zitten huilen? Scorpio geeft niet meer om je, dus je hebt daar tijd genoeg voor."

57HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:41 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben keek naar de mensen in de kamer, waar hij er wel verschillende van kende, maar op de een of andere manier had hij niet veel zin om te kletsen. In ieder geval geen zin om zich met iemand te bemoeien, dus als iemand zich met hem wilde bemoeien, moest ie dat zelf weten. Hij ging even wat te drinken zoeken.

http://somnium.forum2go.nl

58HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Sun Nov 15, 2009 10:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Met een ineens heel lief glimlachje pakte Rusine Nicholas hand vast. 'Waarom ga je niet gezellig mee, om me te "troosten"? Ik kan me nog herinneren dat je me vertelde over hetgene dat je het liefste wilde.' Haar stem klonk poeslief en ontschuldig, maar Rusine's blik was leeg. Er zat geen woede in haar ogen, geen vrolijkheid. Geen wilskracht en geen hoop. Het waren gewoon lege spiegels waarin Nicholas als hij goed keek zijn eigen hoofd nog wel in zou kunnen zien weerspiegelen.

59HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 1:43 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam overeind en liep achter Ben aan naar de drankjes "Dus...hoelang zit je hier eigenlijk al op school?" hij moest eerlijk wezen, hij had hem eigenlijk nog nooit gezien.

60HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 3:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan, angstig, vol twijfel."Rusine, ben je wel helemaal lekker?" fluisterde hij."Je hebt me net helemaal kapot gemaakt," hielp hij haar dramatisch herinneren.

61HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 3:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Je bedoelt Seth? Ik weet niet waar hij is. Hij zal straks wel komen denk ik,' zei Yuu met een grijns tegen Courtney. 'Doe mij maar een biertje, als je dat hebt.' Hij had even geen zin in sterke drank. Nieuwsgierig keek hij de kamer rond. Al snel zag hij het ongelofelijk schattige jongetje uit de ziekenzaal zitten. Hoe heette hij ookalweer?
Oh wacht... dat wist hij niet eens. Nieuwsgierig naar zijn naam liep Yuu uit de kleine blonde jongen af. 'Yo,' zei hij met een brede grijns op zijn gezicht. 'Hoe is het met je arm?'

62HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 3:24 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney draaide zich om en pakte een biertje. Toen ze zich weer om draaide was Yuu verdwenen. Chaggerijnig keek ze toe hoe hij aandacht gaf aan het meest schattigste wezen in deze kamer. Ze rolde met haar ogen. Ze haalde de dop van de fles en zette hem toen zelf maar aan haar mond. Als hij bier wou kon hij het zelf halen.

63HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 3:29 pm

Noah

Noah
Niveau 1

Noah had gehoord over een feestje en hij hield ongelofelijk veel van feestjes, vandaar dat hij vol enthousiasme op de deur van Courtneys kamer beukte. Hij had erg zijn best gedaan op zijn outfit. Voor de verandering had hij in plaats van één van zijn voddige shirts een spierwit overhemd aangetrokken, met één van zijn eeuwige vesten eroverheen, deze keer een zwarte. Eronder had hij een lichte spijkerbroek die aardig versleten was. zijn haren zaten netjes in model, met hier en daar een plukje dat buiten de boot viel, iets wat hij overigens expres had gedaan. Zijn oude adidas tennisschoenen en de pet op zijn hoofd maakten de outfit af. Snel trok hij zijn gezicht in een nonchalante plooi en steunde hij met zijn hand tegen de deurpost, terwijl hij wachtte tot er open werd gedaan.

64HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 3:35 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney hoorde de klop op de deur. Opgelucht dat ze zichzelf weer een houding kon geven liep ze er naar toe. Ze trok hem voorzichtig open, hopend op een leuk persoon."Noah!" zei ze lachend. Ze gooide de deur verder open en bestudeerde hem."Je ziet er leuk uit," zei ze lachend, terwijl ze voor hem uit liep."Drinken?"

65HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 4:34 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'Sure!' zei Noah, die achter Courtney aan de kamer in liep. Hij keek even rond, zag al snel de homodokter staan en richtte zichzelf razendsnel weer op Courtney. 'Ehm.. doe maar iets sterks,' zei hij met een zenuwachtig grijnsje. Hij had zeker wel iets sterks nodig als hij de hele avond in dezelfde kamer moest doorbrengen als dat monster.

66HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 4:50 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Terra wrote:Terra kwam overeind en liep achter Ben aan naar de drankjes "Dus...hoelang zit je hier eigenlijk al op school?" hij moest eerlijk wezen, hij had hem eigenlijk nog nooit gezien.

'Uh,' zei Ben en hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet precies. Ik wilde komen maar toen was het oorlog en moest ik wachten tot de kust veilig was,' grapte hij. 'Ik kwam dus vlak na de oorlog.'

http://somnium.forum2go.nl

67HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 5:38 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra knikte "Aha...je bent er dus al redelijk lang...lang genoeg om er achter te komen hoe de school in mekaar zit" hij glimlachte en schonk een glaasje water in, hij had niet echt de behoefte om bezopen te worden.

68HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 5:39 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Ik weet wel ongeveer hoe de school in elkaar zit. Al raak ik nog altijd vaak verdwaald,' zei Ben laconiek, en het was niet eens gelogen. Maar qua mensen wist hij wel hoe het in elkaar zat.

http://somnium.forum2go.nl

69HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 5:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek hem even aan, waarna ze een stapje naar hem toe deed en op haar tenen ging staan, zodat ze met haar gezicht nog geen centimeter voor het zijne hing. Zijn hand had ze nog altijd vast. Langzaam sloot Rusine haar ogen en boog ze haar hoofd een stukje. Haar hoofd kwam nog wat dichterbij, waardoor hun lippen elkaar bijna raakten. 'Dan niet..' fluisterde ze zachtjes, waarna ze hem los liet en zich omdraaide en wat te drinken inschonk om daarna weg te lopen.

70HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 5:54 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra knikte "Yep..de mensen zijn makkelijk te lezen maar de kaarten niet.." hij kreeg het voor elkaar te lachen en het was lang geleden dat hij ook maar enige lol had meegemaakt.
Deze jongen was interesant genoeg om hem te laten lachen.

71HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 5:57 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek hem lachend aan."Hou je van feesten?" vroeg ze, terwijl ze een of ander sterk mixje in een glas schonk, en dat in zijn hand drukte. Ze veegde wat haar uit haar gezicht terwijl ze hem nieuwsgierig aankeek. Leuk jochie.

72HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 6:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick sloot even zijn ogen. Toen hij ze weer opende was Rusine al van hem weggelopen. Hij glimlachte scheef. De verleiding was zo groot.. Hij balde zijn vuisten. Zijn ogen schoten naar Courtney, die in gesprek was met een jongen. Hij plofte weer op het bed, en schudde wat haren uit zijn gezicht.

73HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 7:23 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint was ondertussen in slaap gevallen in de mega stoel en bewoog af en toe zijn hand die een beetje lam over de leuning hing, hij leek nu een beetje op een slapende kat die van die trekjes had.
De beker met het warme drankje stond op een tafeltje en zijn gezicht was een beetje rood geworden.
Alles was hij nu nog nodig had was iemand om tegen aan te leunen.

((Srry voor de extra post...))



Last edited by Flint on Mon Nov 16, 2009 7:41 pm; edited 1 time in total

74HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 7:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Lees m'n post isss. Yuu praat tegen Flint!))

75HOUSE WARMING PARTY - Page 3 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 7:41 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Yuu wrote:((Lees m'n post isss. Yuu praat tegen Flint!))
((Grapjeeee XD))


Flint hoorden wel iemand praten maar kreeg zichzelf er niet toe om zijn ogen open te doen, zijn hoofd was nog altijd even rood en hij voelde zich een beetje duizelig toen hij z`n ogen open deed.
Met zijn enorme helder groene ogen keek hij Yuu een beetje slaperig aan "Eh?...sowwy?" het kwam er nogal slaperig uit.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum