Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

HOUSE WARMING PARTY

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 1 of 6]

1 HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:39 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney geeft een home warming party omdat ze net terug is. Ze heeft alles aan de kant geschoven zodat er tenminste ruimte is in de kamer. Ze zou het waarderen als je zou komen! Er is drank, dat heeft ze via via weten te krijgen. Ook zijn er lekkere hapjes.

personen: vrij
regels: vrij

Last edited by Courtney on Sat Nov 14, 2009 10:18 pm; edited 1 time in total

View user profile

2 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:42 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney stond in haar kamer. Ze had overal flyers opgehangen ter reclame van haar party. Nu maar hopen dat er iemand kwam. Ze had een skinnyjeans aan, met deze keer high sneaker heels. Ze schonk zichzelf een witte wijn in, en hield het glas in linker hand. Ze had een strapless zwart topje, met een rode rand aan de bovenkant. Ze wipte van de ene op de andere voet.

View user profile

3 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:47 pm

Terra

Niveau 2
Terra had van een feestje te horen gekregen en sinds tijden had hij niks meer gedaan dan op het halloween feestje.
Hij liep in zijn veel te strakke zwarte broek en een witte blouse, hij droeg gewoon zijn normale zwarte all stars en klopte voorzichtig op de deur, hij kende het meisje nog niet maar ach nieuwe vrienden waren altijd welkom.
Hij had voor de gezelligheid een cadeautje meegenomen en welk meisje hield er nu niet van een chocolade sinterklaasje?

View user profile

4 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:51 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney liep enthousiast naar de deur. Voor haar stond een jongen met lang haar. Ze probeerde vriendelijke te glimlachen."Hi! Kom binnen, en laat de deur maar open voor anderen. Ik ben Courtney," ratelde achter elkaar door. Zou hij de enige zijn?

View user profile

5 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:55 pm

Ben

Niveau 3
Ben had Courtney deze middag ontmoet en besloot om maar naar haar Housewarming party te gaan. Dat leek hem wel lachen. En dus stond hij die avond bij haar voor de deur, in zijn zwarte T-shirt.

View user profile http://somnium.forum2go.nl

6 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 9:57 pm

Terra

Niveau 2
"Courtney dus...Ik ben Terra en ik heb een homewarming cadeautje voor je"hij hield het pepernoot verpakte pakketje op, er zat een chocolade sinterklaas in van een kilo en hij had er wel een tijdje naar gezocht....
"Ik hoop dat je van suikers houd.." hij forceerde een glimlach, misschien hield ze wel helemaal niet van suiker en was ze zo'n meisje dat op haar lijn lette...

View user profile

7 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:00 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney zag ben voor haar deur staan en zwaaide eerst naar hem."kom binnen!" zei ze vrolijk. Daarna richtte ze zich op de jongen Terra."Oh! Wauw!" bracht ze uit."Natuurlijk houd ik van suiker. Het is alleen niet zo goed voor me," zei ze lachend.

View user profile

8 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:01 pm

Ben

Niveau 3
'Heey, Courtney,' zei Ben vrolijk. De andere jongen die er was kende hij niet. Hij liep naar hem toe en stak zijn hand uit. 'Ik ben Ben,' zei hij tegen hem.

9 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:03 pm

Terra

Niveau 2
Terra pakte Ben's hand aan en glimlachte "Terra Luce..." die Ben leek best een aardige kerel maar wie wist er nu niet beter dan Terra dat uiterlijk niks te zeggen had over mensen hun innerlijk....

View user profile

10 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:04 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney zuchtte. Zou ze hier de rest van de avond met deze twee zitten? Ze had gehoopt op wat meer gezelschap. Van Yuu en zijn broertje bijvoorbeeld.

View user profile

11 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:05 pm

Ben

Niveau 3
'Ik heb over jou gehoord,' zei Ben en hij pijnigde zijn hersenen, maar hij kon zich op dat moment niet herinneren wanneer.

12 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:15 pm

Terra

Niveau 2
Terra haalde zijn wenkbrouw op "Van me gehoord?...geen idee waar dan.." hopelijk was er niemand achter gekomen dat zijn vader en zijn broer zijn schuld waren....

View user profile

13 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:16 pm

Flint

Niveau 1
Flint droeg zijn konijnen pyjama met oortjes capuchon en keek naar binnen, er was een meisje dat er een beetje eng uit zag en twee jongens... "H-hoi...s-sorry dat ik s-stoor.." hij draaide zijn hoofd naar beneden.

View user profile

14 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:17 pm

Ben

Niveau 3
Ben dacht nog eens na. 'Iemand heeft het ooit over je gehad... een meisje. Wie was het nou?' Ben kon er echt even niet op komen. Hij hoorde een stem en keek op. Daar stond de verlegen jongen.

15 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:19 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney keek op. De nieuwe stem was afkomstig van het schattigste figuur dat ze ooit gezien had. Het jongetje van het dakterras. Ze snelde er naar toe."Wat ben jij schattig! Kom binnen. Ik ben Courtney, en jij?" vroeg ze enthousiast.

View user profile

16 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:22 pm

Flint

Niveau 1
Flint keek een beetje geschrokken naar het meisje, alweer iemand die hem schattig noemden....sloeg dit wel ergens op...
"I-ik ben Flint...sorry..maar zei je schattig?" hij fluisterde het bijna zo zacht was het.

View user profile

17 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:26 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney knikte. toen betrok haar gezicht."Oeh, vind je dat niet leuk? Sorry, maar.. kijk dan naar je zelf!" zei ze grijnzend, terwijl ze hem naar binnen toe trok."Hoe oud ben je?" vroeg ze.

View user profile

18 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:29 pm

Ben

Niveau 3
Ben zuchtte. Hij irriteerde zich een beetje aan de jongen zijn verlegenheid. Waarom werd hij niet eens volwassen? Waarom werd hij niet eens wat mannelijker.

19 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:56 pm

Flint

Niveau 1
Flint keek naar zichzelf "Schattig...ok..euhm ik ben 16.." hij voelde een staar richting hem van een van de jongens maar probeerde die maar te negeren, de meesten vonden hem irritant of vervelend maar hij was nu vrienden aan het worden met een meisje!

View user profile

20 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 10:57 pm

Terra

Niveau 2
Terra keek naar het blonde ventje dat net binnen was komen lopen en zuchten "Juist...wat een school..." hij moest even lachen hoe kon dat mannetje nu op deze school terecht zijn gekomen?

View user profile

21 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 11:00 pm

Ben

Niveau 3
'Geloof je dat serieus,' zuchtte Ben terwijl hij neerplofte op een stoel. Direct daarna sprong hij weer op. 'Mimiko!' zei hij opeens.

22 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 11:02 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney keek ongelovig naar Flint."Je liegt. Jij bent 13 ofzo, aawh. Je bent te schattig voor 16 jaar!" zei ze lachend, en ze ging op het bureau zitten.

View user profile

23 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 11:06 pm

Flint

Niveau 1
Flint glimlachte een beetje "D-dankje...komt door me zusjes denk ik.." zijn zussen hebben altijd een enorme invloed op hem gehad en hij leek ongelofelijk veel op zijn moeder misschien dat hij daarom 'schattig'was...

View user profile

24 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 11:07 pm

Terra

Niveau 2
Terra keek Ben een beetje vaag aan "Aha via Mimiko dus" hij glimlachte "Wat moest ik trouwens geloven?" hij keek hem vanuit zijn ooghoeken aan en knipperde geen moment.

View user profile

25 Re: HOUSE WARMING PARTY on Sat Nov 14, 2009 11:09 pm

Ben

Niveau 3
Ben wees met zijn hoofd in de richting van Flint, het kleine verlegen ventje. 'Hij is 16,' zei hij toen. 'Ach ja, waarom ook niet.'

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next