Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer Cira en Justin

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Kamer Cira en Justin Empty Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:39 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Dit is de kamer van Cira en Justin. Ik weet dat ze niet van hetzelfde geslacht zijn. Maar ze hebben het bewust zo aangevraagd en het is goedgekeurd. Ze hebben inmiddels al drie jaar een relatie en hechten veel waarde aan elkaar.

~~~

Je komt pas binnen als één van ons twee je meeneemt of je klopt. ;-)

2Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:42 pm

Gast


Guest

Cira hield Justin's hand stevig vast. Een schouder tas hing om haar schouder. Ze trilde een beetje van de zenuwen. Magic high school! Wat een enorme school. Haar duim streek langs die van Justin, en ze keek naar hem op. Haar maag maakte een draai, en vlindertjes stegen aan alle kanten op. Na drie jaar nog steeds zo'n gevoel. Een gelukkige zucht ontsnapte uit haar mond. Ze waren bij de kamer aangekomen die de vrouw aan hun had aangewezen. Ze kneep in zijn hand, en legde toen haar andere hand op de deurknop. Ze gooide hem open, en stapte de kamer in.

3Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:45 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij sloot de deur weer en keek tevreden de kamer rond. Zachtjes liet hij haar hand los en plantte vervolgens een kus op haar wang. Daarna legde hij zijn hand in haar zij en streelde haar zachtjes met zijn duim. 'Hier zijn we dan, schat.' Hij keek haar glimlachend aan. Dit is de eerste keer dat ze dag en nacht bij elkaar zouden zijn. Wat er ook gebeurde. Want dit was hun huis nu. Hij dacht terug aan zijn zusje, even slikte hij. Maar toen hij Cira weer aankeek stroomde een gelukzalig gevoel door zijn buik. Gelukkig was zij hier.

4Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:48 pm

Gast


Guest

Cira's mond krulde omhoog toen hij sprak. Ze ging op haar tenen staan en sloeg haar armen om zijn nek. Ze zette het puntje van haar neus tegen zijn kin, en drukte een kus op zijn onderkaak."Ons huis," fluisterde ze, waarna ze zich nog meer aan hem optrok om hem langduriger te zoenen. Daarna ging ze weer normaal staan."Eerst de school verkennen?" zei ze, en ze lachte haar tanden bloot.

5Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:52 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij haalde zijn schouders op en klemde haar even stevig tegen haar aan en liet haar toen weer los. 'Ach, zouden we kunnen doen. Maar we kunnen hier toch ook wel even blijven?'stelde hij voor en hij ging op het tweepersoons bed zitten en keek haar een tikkeltje verlangend aan. Daarna wendde hij zijn blik af en keek naar de tassen en koffers die op de grond lagen. 'Moeten we zo ook nog uitpakken.'merkte hij luchtig op.

6Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 7:59 pm

Gast


Guest

Cira giechelde om zijn blik. Ze boog zich naar haar bagage en begon alles er uit te halen. De kamer had twee bedden - alsof ze er twee nodig hadden. Ze keek met twinkelende oogjes naar haar vriend. Ze legde alle kleding in de kast en liet zich toen op zijn schoot zitten."vanavond," fluisterde ze in zijn oor. Toen stond ze weer op en pakte zijn hand."kom, we gaan de eetzaal zoeken. Ik heb honger als een paard."

7Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 8:06 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij zuchtte. 'Maar ik heb helemaal geen zin om de eetzaal op te zoeken. Ik heb geen honger. Ik heb meer zin in een warme douche of wat chillen op bed.'mompelde hij en hij knielde neer bij zijn tas. Hij ritste het opend en zoekend liet hij zijn hand door de kleding heengaan. Hij moest sigaretten vinden. Gewoon even eentje en dan niet meer.

8Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 8:09 pm

Gast


Guest

Cira keek hem nieuwschierig aan. Koppig als altijd. Ze glimlachte teder en wist wat hij zocht. Ze knielde ook neer, en ritste het zijvakje van hem open. Ze haalde het pakje sigaretten te voorschijn en ook de aansteker. Ze hield ze triomfantelijk omhoog."Tadaa," fluisterde Cira. Ze haalde er een peuk uit en legde het pakje terug in het zijvakje. Ze zette de sigaret tussen haar lippen en stak hem aan. Ze inhaleerde een keer, en gaf hem toen aan Justin. Ze drukte een kus op zijn voorhoofd terwijl ze ook zijn tas uit pakte, en het in de kast legde.

9Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 8:14 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij glimlachte dankbaar en nam er een trek van. Hij liep naar het raam en zette die wijd open. 'Dit is mijn eerste en laatste vandaag. En ik zal ook na deze niet meer binnen roken.'grijnsde hij. Hij keek omzich heen. 'Je bent bloedmooi, schatje.'

10Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 8:18 pm

Gast


Guest

Cira lachte."Hoe vaak heb je dat al gezegd?" zei ze plagerig. Ze liep naar hem toe en sloeg haar armen om zijn middel."Jij ook," zei ze met een glimlach. Haar ogen schoten naar de van hem, waar ze in bleven hangen. Een driedubbele salto van haar maag bevestigde opnieuw hoeveel ze van hem hield. Ze streek met haar vingers door zijn zachte haren.

11Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 8:26 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij gooide zijn sigaret nonchallant uit het raam en duwde haar zachtjes tegen de muur aan. Hij drukte zijn lippen heftig op de hare en ondertussen gleed hij met zijn hand onder haar shirtje. Hij was stapelverliefd op dit meisje, ze hadden zo hun ups en downs, maar uiteindelijk kwam hij altijd weer bij haar uit. Als hij dacht dat hij genoeg van haar had en iets anders probeerde, voelde hij meteen een gevoel van gemis. Ze kenden elkaar nu al zo lang en hij raakte haar nooit zat.

12Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Tue Oct 13, 2009 9:24 pm

Gast


Guest

Cira liet Justin zijn gang gaan, zoals altijd. Wanneer zo'n moment aanbrak, kon ze haar geluk niet op. Niemand had een leuker en liever vriendje dan zij. Haar ene hand greep zich vast in zijn kraag. De duim van haar andere hand haakte zich in een riemlusje van zijn jeans. Ze kreunde zacht onder zijn aanraking. Daarna volgde een giechel, die ze altijd kreeg.

13Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 3:46 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Al die tijd ergerde hij zich keer op keer aan die giechel. Maar hij was het nu gewoon zo gewend, dat hij het niet eens meer hoorde. Hij klemde zich dichter tegen hem aan en glimlachte slapjes. Hij plaatste zijn hand nu op haar heupen en keek haar aan. Hij zwijgde van geluk en plaatste vervolgens een kus tegen haar mond aan. 'Weetje?' Hij streelde met zijn vingers over haar mond. 'Ik hou van je.'

14Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 3:48 pm

Gast


Guest

De woorden van Justin vlogen door haar hoofd, door haar hart, door haar aderen. Haar ogen twinkelden enorm en ze glimlachte."ik ook van jou," fluisterde ze zachtjes. Ze trok zichzelf op de vensterbank en trok hem tegen zich aan. Ze sloeg haar armen om zijn nek en was niet van plan om die voorlopig los te praten. Haar vingers streken door zijn onderste haren.

15Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 3:55 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij grijnsde ontdeugend en keek haar met twinkelende oogjes aan. Zijn hand gleed weer over haar rug en over haar buik heen. Vervolgens pakte hij voorzichtig haar handen zodat ze zijn nek los liet. Hij pakte haar shirtje en in één handige beweging lag het shirtje op de vloer. Hij kuste haar op de plaats waar hij haar hart hoorde bonken. En streelde toen met zijn hand over haar lichaam heen.

16Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:07 pm

Gast


Guest

Cira keek haar geliefde aan. Ze zette haar wijsvinger boven het bovenste knoopje van zijn blouse. In een snelle beweging had ze hem naar beneden gehaald, waardoor de knoopjes lossprongen. Ze vlogen door de kamer, en Cira grijnsde ondeugend. Ze rolde zijn blouse van zijn schouders. Ze legde haar handen even op zijn borstkas, maar direct daarna trok ze zijn hoofd naar zich toe. Haar lippen planten zich op die van hem. Ze wou hem opeten. Hij moest bij haar zijn. Hoe dichterbij, hoe beter. Ze beet plagend op zijn onderlip.

17Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:13 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij schoot in de lach en keek haar aan. 'Mijn favoriete blouse, die mag jij er vanavond weer gaan aan naaien.'fluisterde hij en hij maakte haar BH los. Hij schoof de bandjes naar beneden en ook die lag na een paar luttele seconden op vloer. Hij kuste haar in haar nek, vervolgens ging hij naar beneden om met zijn mond haar borsten te raken en uiteindelijk haar buik. Daarna nam hij haar mee naar één van de twee bedden en hij duwde haar onbedoeld een beetje ruw op. Hij glimlachtte geruststellend en deed haar hakken uit. Daarna ging hij boven op haar liggen en aaide met zijn hand door haar haren.

18Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:25 pm

Gast


Guest

Cira keek hem ondeugend aan, en likte langzaam langzaam langs haar lippen. Ze was gewend aan de snelheid van Justin. Soms kon hij zo romantisch zijn.. Ze voelde de ruwheid van de duw en keek hem even bestraffend aan. Daarna maakte ze zijn broek open en schoof die naar beneden. Haar handen gleden boven de rand van zijn boxer. Plagerig. Haar linker hand tilde ze langzaam op. Ze vlocht haar hand in zijn haren, en trok hem dichter tegen zichzelf aan. Ze beet even op haar lip.

19Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:28 pm

Justin

Justin
Niveau 1

Hij glimlachte en ging met zijn tong over haar lippen. Hij keek in haar prachtige ogen en keek haar even stilzwijgend aan. 'Je mag me best straffen, als je dat leuk vind.' Hij keek haar uitdagend aan en prikte met zijn vinger plagerig tegen haar zij. Met zijn andere hand maakte hij haar rokje los en ook die belandde naast de andere kledingstukken die slordig op de grond lagen toe te kijken.

20Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:31 pm

Gast


Guest

Cira lachte schamper, met een plagende ondertoon."Ja, ik weet dat je dat graag wil." ze voelde de prik in haar zij en schoof iets opzij met haar zij eh. ja. Ze grinnikte, terwijl ze de hand die in zijn haar had gezeten naar zijn hand liet gaan. Ze liet haar pols in zijn hand liggen terwijl ze een kusje op zijn borst drukte.

21Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:36 pm

Justin

Justin
Niveau 1

'Maar ik ben te leuk, dus je wilt mijn niet straffen.'grapte hij en hij draaide zich om, zodat zij nu bovenop hem lag. (ja weet niet hoe ik dat even moet omschrijven, geen zin in ook) Zijn handen zette hij op haar kont en hij drong met zijn tong haar mond binnen. Hij liet zich meeslepen in de zoen en tegelijkertijd besefte hij hoe lekkere meid hij nou boven op zich had liggen. Ook al was het al bijna normaal geworden, elke keer kon hij zich er weer gelukkig over voelen. Alleen de eerste keer zou hij nooit vergeten. Ze hadden misschien drie maandjes verkering en sinds die nacht wist hij dat hij haar voorlopig niet kwijt wou. Hij realiseerde dat hij afdwaalde, onderdrukte een glimlach en sloeg een arm om haar nek heen.

22Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 4:42 pm

Gast


Guest

Cira schrok even van de omdraai, maar glimlachte daarna direct weer. Ze was te ongeduldig en trok zelf haar hipster maar uit. Daarna zorgde ze ook dat hij naakt was en toen mochten jullie beginnen met je fantasie gebruiken. Ze streek door zijn haren.

23Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 7:12 pm

Justin

Justin
Niveau 1

(ahaha wat jij wil))

Opeens hoorde hij zijn mobiel hard trillen op de grond, die zat nog in zijn broekzak. Hij gaf haar een kus en een verontschuldigende blik. Hij trok zijn boxer weer aan en zocht naar zijn mobiel. Meteen nam hij op. Het was wie hij dacht dat het was. Elise.
'Elise, schat. Wat is er?'zei hij bezorgd. Toen hij de stem van zijn zusje hoorde moest hij ervan glimlachen. Gelukkig was er niets aan de hand, maar wou ze alleen even praten. 'Mooi dat het goed met je gaat. - nee hoor je stoort me echt niet!' Justin keek Cira aan en ging op de rand van zijn bed zitten, terwijl hij het verhaal van Elise aanhoorde.

24Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 8:29 pm

Gast


Guest

Cira was stiekem best jaloers op Elise. Ze zou altijd voor haar staan. Cira kroop over het bed en trok haar ondergoed weer aan. Daarna haalde ze uit de kast een jurkje, die ze aantrok. Ze staarde een tijdje naar Justin.

25Kamer Cira en Justin Empty Re: Kamer Cira en Justin Wed Oct 14, 2009 9:26 pm

Justin

Justin
Niveau 1

'Doei liefje. Spreek je gauw weer.'zei hij en hij gooide zijn mobiel vervolgens op heb bed. Hij deed alleen zijn spijkerbroek weer aan en liep naar Cira toe. 'Leuk jurkje.'complimenteerde hij haar en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik denk dat ik zo maar even douchen ga. Misschien kunnen we daarna de school verkennen?' Hij keek haar vragend aan en liep naar het raam. 'Het uitzicht is goed.'merkte hij op en hij keek naar het uitgestrekte grasveld die hij zag. In de verte vage gebouwen, maar op de een of andere manier toch goed zichtbaar. Hij keek Cira aan. 'Jij zegt het maar.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum