Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Strafles zelfbeheersing van Jade.

3 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 9:51 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

Yuu en Scarlett hebben vandaag allebei iemand de ziekenzaal in gemept en daarom hebben ze nu allebei straf: Ze krijgen les in zelfbeheersing van Jade! Yuu is daarnaast ook twee weken geschorst, Scarlett niet omdat die het per ongeluk deed. Maar goed. Ze krijgen dus bijles van Jade, in de gymzaal.
Alleen Scarlett, Yuu en Jade mogen hier reageren!

-----

Jade stond in het midden van de gymzaal. Ze keek ongeduldig van haar horloge naar de deur en tapte met haar voet op de grond. Die jeugd van tegenwoordig was ook altijd te laat.

2Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 9:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liep op zijn dooie gemakje naar de gymzaal. Hij had absoluut geen behoefte om op tijd te komen voor iets waar hij absoluut geen tijd of zin voor had. Hij wilde naar Seth. Hij wilde hem er zo snel mogelijk van overtuigen dat hij heel snel weer in zijn armen moest kruipen. Met een zucht trok hij de deur van de gymzaal open. Jade stond in het midden van de ruimte en keek hem streng en geïrriteerd aan.
Great, een lesje zelfbeheersing van Jade Lightning. Wat wilde je nog meer?

3Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 9:56 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Toen Scarlett eindelijk bij de gymzaal aangekomen was voor haar straflessen - waar ze overigens totaal geen zin in had, bleek dat ze niet de enige was die deze marteling moest ondergaan.
Voor haar stond ook Yuu. Yuu?! De stem in haar hoofd herhaalde zich nog een keer hardop en verbaasd bleef ze hem aanstaren. Was ze dan niet de enige die hiernaartoe moest?
Niet dat dit het minder erg zou maken. Ze mocht Yuu, ook al had hij haar met Toushirou geholpen, nog steeds niet.

4Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:01 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

Jade klapte in haar handen toen Scarlett en Yuu allebei gearriveerd waren. 'Great, jullie zijn er eindelijk. Lekker uitgeslapen? Willen jullie misschien nog een kopje koffie?! Dit is verdomme geen theekransje! Als ik jullie vraag om hier om acht uur te zijn dan ben je dat! Kom niet een kwartier te laat aankakken!' riep ze streng. Ze zette haar handen in haar zij.
'Ik sta hier mijn kostbare vrije tijd op te geven voor idioten zoals jullie die blijkbaar niet in staat zijn om jezelf onder controle te houden. Denk maar niet dat dit een leuk en interessant lesje wordt, want ik ben alles behalve van plan om het jullie makkelijk te maken.'
Ze wierp even een extra strenge blik op Yuu. Die jongen was de vorige keer ook zo idioot dom geweest als het ging om het gebruiken van zijn magie. Ze zat er ongelofelijk tegenop om nog een hopeloze poging te doen hem wat bij te brengen.

5Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:04 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek even verbaasd op naar Scarlett die blijkbaar ook een misdaad had gepleegd. Hij kreeg echter niet de kans om iets aan haar te vragen, aangezien Jade hen al onder liep te zeiken. Yuu rolde even met zijn ogen en sloeg zijn armen over elkaar.
'Zeg nou maar gewoon wat we moeten doen, ik heb wel iets beters te doen,' zei hij. Hij stak even zijn tong naar Jade uit. Sinds het kamp met haar had hij ontdekt dat ze misschien angstaanjagend leek, maar ze was het niet. Ze was zo'n blaffende hond die nooit beet.
Hij keek weer even naar Scarlett. Het was vreemd om met haar bijles te hebben. De laatste keer dat hij haar gesproken was, was bij de krater. Toen was hun situatie een beetje vreemd geweest. Hij vroeg zich af of ze nou op een goede lijn met elkaar lagen of dat ze nog steeds vijanden waren. Eigenlijk was hij nooit lang boos op mensen. Bovendien was zijn ruzie met Scarlett al zo ongelofelijk lang geleden... hij besloot maar gewoon neutraal te blijven voor het moment.

6Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:07 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek verbaasd van Jade naar Yuu en weer terug. Het feit dat hij zo'n toonde durfde uit te slaan tegen Jade.. Had hij haar al vaker gesproken? Ze zag eruit alsof ze hen beide elk moment vermoorden kon, maar dat lag blijkbaar aan haar.
Yuu leek zich niks van haar houding aan te trekken.
Afwachtend keek ze Jade aan, ook zij wilde wel eens weten waarvoor ze nou zo vroeg hier had moeten zijn terwijl er veel interessantere dingen te doen waren. Het was niet eens haar schuld dat ze haar zelfbeheersing verloren was.

7Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:12 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

'Oké bij deze ben jij de boksbal Yuu,' siste Jade. Ze liep op de twee af zodat ze niet meer hoefde te schreeuwen om tegen ze te kunnen praten.
'Goed. De opdracht gaat als volgt. Jullie gaan omstebeurt elkaar uitdagen. Scarlett mag bij Yuu beginnen. Je mag alles doe wat je wil. Val hem aan, sla hem neer, doe waar je zin in hebt. Dan ga ik opmeten hoe lang het duurt voordat Yuu zijn zelfbeheersing verliest. Daarna doen we het andersom. Zo weet ik tenminste hoe het er met jullie aan toe is en kan ik daar op verder bouwen,' vertelde ze. Ze grijnsde even naar de twee en haalde een stopwatch tevoorschijn.
'ga je gang,' zei ze tegen Scarlett. 'Hou je vooral niet in. Yuu kan wel tegen een stootje.'



Last edited by Jade Lightning on Sun Oct 11, 2009 10:14 pm; edited 1 time in total

8Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:14 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knipperde een paar met zijn ogen en keek van Jade naar Scarlett. Waar sloeg deze opdracht nou weer op?! Dit was duidelijk gewoon een smerige truc van Jade om hem te pesten. Met een frons op zijn gezicht keek hij haar aan, maar hij besloot zich niet te laten kennen. Hij ging Jade eens even laten zien dat hij een geweldige zelfbeheersing had.
'Kom maar op,' zei hij uitdagend tegen Scarlett, terwijl hij zich schrap zette en afwachtte wat ze zou doen.

9Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:17 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Een grijns ontstond op Scarletts gezicht, terwijl ze klaar ging staan om Yuu aan te vallen. Yuu was sterker dan haar, maar hij mocht niks terugdoen. Zo erg was dit nog niet eens.
Aangezien Yuu's kracht warmte&vuur was begon Scarlett met het verlagen van de temperatuur rondom hen, en begon ze niet veel later met het afvuren van sneeuw- en ijsballen door elkaar, gemikt op Yuu's gezicht. Of het zijn zelfbeheersing zou doen verliezen wist ze niet, maar het was in ieder geval leuk om te doen.

10Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu spande zijn gezicht aan toen de sneeuwballen tegen zijn kop aan kwamen en raakte even uit balans toen er ook een ijsbal tegen zijn hoofd aanbeukte. Hij wreef even pijnlijk over zijn slapen en keek Scarlett kwaad aan. Wat dacht dat kind? Dat ze hem wel even knockout kon slaan met zo'n kut ijsbal?!
Yuu gromde zachtjes tussen zijn tanden door maar ondernam geen actie. Hij moest verdomme bewijzen dat hij wel degelijk zelfbeheersing had, ook al had hij dat eigenlijk totaal niet.

11Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:23 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Toen Scarlett merkte dat Yuu nu al kwaad begon te worden keek ze hem even uitdagend aan voordat ze weer verder ging. Dit ging de goede kant op. Nu al. Haar armen, die ze tot nu toe voor zich uit gericht had, liet ze een halve cirkelbeweging maken, zodat er een dichte mist onstond rondom Yuu en Scarlett, waar alleen Scarlett door kon zien.
Nog geen paar tellen later vuurde ze nog een paar ijsballen af, die keer niet alleen richting zijn gezicht maar ook in zijn maag.

12Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:27 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zag even niks en voelde toen plots twee ijsbollen in zijn maag en weer een ijsbol tegen zijn hoofd. Nu was hij misselijk én had hij hoofdpijn.
'VERDOMME SCARLETT LAFAARD MET JE DOMME KLOTEMIST!' riep Yuu kwaad uit. Hij schoot een vuurstraal dwars door de mist heen en hoopte vooral dat hij Scarlett geraakt had.
'Dertig seconden, een recordtijd Yuu. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt met zo'n slechte zelfbeheersing,' hoorde hij de scherpe stem van Jade door zijn hoofd snijden. Yuu beet kwaad op zijn tong en vloekte binnensmonds.

13Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Toen Scarlett Yuu's kwade stem hoorde ontstond er een triomfantelijk glimlachje op haar gezicht, en na Jades woorden liet ze de mist weer verdwijnen stopte ze met afvuren. De vuurstraal die Yuu afvuurde werd gestopt nog voor hij haar geraakt had; Yuu beurt kwam nu pas.
"Goed Yuu, jouw beurt," hoorde Scarlett de nu al bekende stem van Jade door de gymzaal galmen, om vervolgens klaar te gaan staan voor wat Yuus plan dan ook mocht zijn.

14Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grijnsde toen het eindelijk zijn beurt was. Hij besloot dit op zijn persoonlijke manier te doen. Hij liep op Scarlett af en ging op een paar centimeter afstand staan. Terwijl hij met zijn hand langs haar kaaklijn gleed verscheen er een gemene grijns op zijn gezicht.
'Yo Scarlett, hoe is het met Tou-chan?' gromde hij, terwijl hij ondertussen de aanval hete vloer uitvoerde en geamuseerd voelde hoe de vloer onder hun voeten steeds heter werd.

15Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:38 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett had zich klaargemaakt om een heleboel aanvallen naar haar hoofd te krijgen, maar in plaats daarvan pakte Yuu het op een heel andere manier aan. Een manier die haar veel sneller irriteren zou.
Een geforceerd glimlach vormde zich op haar gezicht, terwijl haar ogen zich vernauwden tot spleetjes. Tegenstrijdig. "Goed hoor," antwoordde ze zonder enige emotie in haar toon te laten verschijnen. De vloer die steeds heter werd onder haar voeten werkte enorm op haar zenuwen en deed bovendien nog pijn ook, maar ze moest langer volhouden dan Yuu gedaan had. Dat moest ze.

16Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:42 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Echt? Ik zag hem laatst namelijk met Yumiko en ze leken nogal... close,' zei Yuu. Hij boog zich iets dichter naar Scarlett toe en keek haar met twinkelende oogjes aan. Hij had haar kin vast en hield haar gezicht omhoog. 'Heb je niet liever iemand anders?' vroeg hij, terwijl hij de temperatuur in zijn vingers omhoog liet schieten.

17Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:45 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

In haar hoofd was Scarlett begonnen met tot tien te tellen, maar bij drie werd het haar al teveel en sloeg ze kwaad Yuus hand weg. Hij ging te ver. Haar gezicht zo vastpakken was tot daar aan toe, maar Yumiko er bij gaan halen ging haar echt te ver. "Het gaat anders hartstikke goed tussen Toushirou en mij," siste ze kwaad naar hem, de opdracht totaal vergetend.

18Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Vijfentwintig seconden,' zei Jade. Yuu grijnsde breed.
'Ik win,' zei hij triomfantelijk. Hij liet de temperatuur in de vloer weer dalen en zette een stap achteruit. Jade sloeg een hand voor haar hoofd.
'Jullie zijn echt nog veel erger dan ik dacht. Ik denk dat we hier voorlopig nog niet klaar zijn,' zei ze met een zucht. Yuu rolde met zijn ogen.
'Wat gaan we nu precies doen dan?' vroeg hij deels geïrriteerd en deels nieuwsgierig.
'Wat we gaan doen is heel simpel. We gaan mediteren,' zei Jade. Ze liep naar het magazijn en haalde drie yogamatjes tevoorschijn.
'Mediteren is de kern van de zelfbeheersing,' legde ze uit. Ze gooide een matje naar Scarlett en Yuu. Yuu ving zijn matje verbijsterd op.
Ze gingen mediteren? Wat was dat nou weer voor sufs?!

19Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 10:58 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Ik win. Yuus zin gaf Scarlett de neiging om zijn hoofd er ter plekke af te schieten, maar ze hield zich in. Na de les had ze genoeg tijd om hem af te slachten.
Jade leek alles rondom zich heen te negeren en ging gewoon verder met haar verhaal, waarna ze verdween en een matje richting hun gooide. Met een blik die niet te omschrijven viel ving Scarlett haar matje op en liet ze haar blik kort naar Yuu glijden om zijn reactie te peilen. Hij dacht er blijkbaar precies hetzelfde over.
"Goed, doe mij na," doorbrak Jades stem de stilte, waarna ze op een rare manier ging zitten.
Snel legde Scarlett haar matje neer en probeerde ze precies te doen wat Jade haar vertelde.

20Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:10 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek een tijdje naar Scarlett en Jade die zich in zulke vreemde houdingen aan het werken waren dat hij het niet langer kon inhouden. Zonder schaamte barstte hij uit in een proestende lach.
'Wat is dit voor een debiele bijles?!' schaterde hij uit, terwijl hij wat lachtranen wegpinkte.
'Dit gaat me echt niet helpen mijn zelfbeheersing te behouden. Dan kun je me beter een pacemaker geven,' zei Yuu.

21Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett had ontzettend veel moeite om Yuu niet gelijk een trap voor zijn kop te geven, maar had zelf ook moeite met haar lachen inhouden toen ze Jade tegenover haar zag.
Dat ze zelf precies zo zat vergat ze voor het moment maar even.
"Doe wat ik je opdraag, Yuu," siste de stem van Jade door de ruimte, zonder dat ze ook maar een enkel spiertje verrekte.
Meteen probeerde Scarlett zich weer serieus op Jade te richten en na te doen wat zij ook deed; zo moeilijk was het niet.

22Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:18 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ja flikker nou een end op. Zo lenig ben ik helemaal niet,' bracht Yuu tegen. Hij keek in Jades ogen die vlamden van woede.
'Denk je nou echt dat dit gaat helpen?!' wierp Yuu haar stille dreiging tegen.
Jade zuchtte. Ze werkte zichzelf uit haar houding en strekte haar nek.
'Goed dan. Ik heb een beter idee.'
Ze stond op en haalde een touw uit haar zak. Voordat Yuu pap kon zeggen had ze het ene uiteinde al aan zijn voet gebonden, en het andere uiteinde aan Scarlett's voet.
'Jullie gaan nu naar Magic Town boodschappen voor me doen. Elke keer als één van jullie zijn zelfbeheersing verliest krijgt de ander een schok in zijn been. Het touw registreert het aantal schokken. Als jullie het onder de vijftig weten te houden scheld ik jullie alle lessen kwijt. Zitten jullie boven de vijftig, dan gaan we lekker door met mediteren,' zei ze. Ze grijnsde even triomfantelijk.
Yuu staarde met grote ogen naar het touw aan zijn voet, dat verbonden was met de voet van Scarlett.
ZE ZATEN AAN ELKAAR VAST EN MOESTEN BOODSCHAPPEN DOEN?! Wat was dit nou weer voor een hellse bijles?!

23Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:28 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Met een nietszeggende blik keek Scarlett naar haar voet die vastzat aan Yuu, terwijl ze ongelovig met haar ogen knipperde.
"Ik zit aan Yuu vast?" constateerde ze op een vragende toon, waarop Jade geïrriteerd zuchtte. "Wauw, goed opgemerkt!" zei ze op een sarcastische toon, waarna Scarlett haar hoofd vervolgens naar Yuu wendde.
Yuu was tien keer zo groot als zij was. Hoe moest ze ooit op hetzelfde tempo als hem lopen?

24Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Jade stond triomfantelijk op. ze duwde een boodschappenlijstje in Yuu's handen waar de meest vreemde dingen op stonden. Yuu krabbeld een beetje onhandig overeind en las de dingen op het lijstje. Zoals het er nu naar uit zag moesten ze heel Magic Town door om dit allemaal te halen.
'En wat als we het niet doen?' vroeg hij brutaal. Jade smeet een vuurbol naar zijn kop en keek hem kwaad aan. Yuu voelde het vuur op zijn gezicht branden maar hij merkte dat Jade zich enorm had ingehouden. Het deed eigenlijk niet eens pijn.
'Dan verlies ík mijn zelfbeheersing,' beet ze hem toe. Yuu slikte. Zelfs hij wilde dat niet meemaken.
'Oké Scarett, let's go,' zei hij en hij stak zijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen. Hij kon maar beter zo normaal mogelijk blijven doen, want in een stroomstoot had hij niet zoveel zin.

25Strafles zelfbeheersing van Jade. Empty Re: Strafles zelfbeheersing van Jade. Sun Oct 11, 2009 11:36 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett trok een wenkbrauw op toen Yuu zijn hand naar haar uitstak, maar negeerde hem en stond zelf op. De irritatie van daarnet spookte nog steeds in haar hoofd rond, al was het verplicht geweest. Hij had ook gewoon kunnen aanvallen.
"Als ik tot 3 tell stap je met je binnenste voet, oke?" bracht Scarlett op een bevelende toon uit. "1.. 2.. 3!" Meteen stapte ze met haar voet naar voren toe.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum