Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The last minutes of Lloyd Skywood

+4
Kyosu
Terra
Scarlett
Yumiko
8 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1The last minutes of Lloyd Skywood Empty The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:30 pm

Gast


Guest

zoals sommigen weten ligt Lloyd op sterven, het is begonen Lloyd houd het niet lang meer vol en zal sterven.

plek beschrijving: ergens in het bos waar licht schijnt en het rustig en stil is.
persoonen: niet te veel mensen die Lloyd kennen dus
regels: vrij NIEMAND MAG HEM VERMOORDEN

______________________

Lloyd kwam aan lopen bij de open plek en keek naar de bomen die zacht heen en weer wiegde door de wind.



Last edited by Lloyd on Sun Sep 20, 2009 6:34 pm; edited 1 time in total

2The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( mag Yumiko hem vermoorden? XD ))

3The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:32 pm

Gast


Guest

Yumiko wrote:(( mag Yumiko hem vermoorden? XD ))

((nee XD))

4The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:32 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( damn it XD ))

5The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Yumiko wrote:(( mag Yumiko hem vermoorden? XD ))

((hallo en ik dan:())

6The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Scarlett wrote:
Yumiko wrote:(( mag Yumiko hem vermoorden? XD ))

((hallo en ik dan:())

(( jij OOK niet Smile ))

7The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:34 pm

Gast


Guest

Yumiko wrote:
Scarlett wrote:
Yumiko wrote:(( mag Yumiko hem vermoorden? XD ))

((hallo en ik dan:())

(( jij OOK niet Smile ))

((kijk maar bij de regels))
________

Lloyd zuchte diep. "het zal niet erg lang meer duuren ik weet het zeker.."

8The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:36 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Tuurlijk mag je iemand wel vermoorden, maar met toestemming van het slachtoffer ^^

edit: oh je bedoelde je eigen regeltje. XD ))

9The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:37 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra stond achter een boom en leunde ertegen "Geef je op?" hij had zijn ogen gesloten en had Lloyd horen praten.

10The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:38 pm

Gast


Guest

Lloyd draaide zich om en zag Terra. "het is gewoon te zwaar.." zei hij en keek hem aan. "ik kan niet meer ik ben moe.."

11The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:40 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam vanachter de boom en keek hem strak aan "Dan ga je opzoek naar iets of iemand die je de energy geeft om verder te gaan..."

12The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:41 pm

Gast


Guest

Lloyd schudde zijn hoofd. "te laat.."

13The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:43 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek hem met een frons aan "Ok..en wat ga je nu doen dan?" hij had zijn armen over elkaar en bekeek Lloyd nog altijd even rustig.

14The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:44 pm

Gast


Guest

(( 0.0 ga je Lloyd echt laten sterven ?))

15The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:45 pm

Gast


Guest

"wachten tot mijn tijd voorbij is..wat denk ik niet al te lang meer is.." zei hij en keek Terra recht aan.

((jup))

16The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:47 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu die Lloyd vanuit hun kamer was gevolgd kwam eindelijk aan bij Lloyd. 'Wat ga je doen?' vroeg hij hijgend. Hij keek hem serieus aan.

17The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:47 pm

Gast


Guest

(( xd en je laat Alecia niks wete xD, das hard))

18The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:48 pm

Gast


Guest

"ik ga dood.." zei Lloyd en keek Kyuso aan. in zijn blik zat verdriet en wanhoop.

((uh.. kom nou maar ana lopen en zeg dta je zoon voorgevoel had ofzo? XD ijk wist niet dat je online was))

19The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:50 pm

Gast


Guest

((hoe kan iemand nou zoiets aanvoelen X,x.... ach... x,x ik doe wel iets))
((ik ben nog maar net onlin, t'his daarmee))

20The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:51 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Lloyd...' piepte Kyosu zacht. Hij keek hem een beetje verdrietig aan. 'Ik vind het zo erg voor je,' zei hij en keek even naar de grond. Het drong nu pas tot Kyosu door.

21The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:52 pm

Gast


Guest

"dat hoef je niet te zijn.." zei Lloyd en keek naar hem.

22The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:57 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Lloyd met een frons aan "Wachten..." het was een van de raarste dingen die hij ooit had gezien na dat ongeluk had hij zich zelf een slag in de ronte gevochten om te blijven leven en dit ventje liet het er gewoon bij liggen?

23The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:57 pm

Gast


Guest

Lloyd ging in het gras zitten. en begon al wat moeilijker te ademen.

24The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:59 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Geef nou niet op,' piepte Kyosu zacht. 'Geef gewoon niet op,' herhaalde hij nog eens. Hij kon niet naar Lloyd kijken, maar hij moest van zichzelf.

25The last minutes of Lloyd Skywood Empty Re: The last minutes of Lloyd Skywood Sun Sep 20, 2009 6:59 pm

Gast


Guest

"waar is Alecia..?" vroeg hij en keek naar Kyuso.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum