Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het plein

+9
Miyoko
Mido
Mimiko
Iris
Logan
Terra
Toushirou
Scarlett
Yumiko
13 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 3 of 7]

51Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:20 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero keek doorder en zag he bloed. ''Me laatste vraag..stop ik hier nu wel bij voor dat je nu gaat huilen..hij stond op en keek door.was hij echt zo erg dat hij gewoon alles om zich heen kapot sloeg..of was het dat zijn teksten waarheid waren...

http://mido-iraq.hyves.nl/

52Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:25 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond in een ruk op. 'Wacht', zei ze en ze veegde het bloed weg. 'Wat was je laatse vraag', vroeg ze vast besloten.

53Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:30 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero keek terug naar achteren en hij keek met zijn roode oog. '' Als ik dat zou zeggen dan zou jij mij kunnen haten, en ik heb geen zin in een volgende Rwina'' (Rwina = oorlog rellen gek doen)

http://mido-iraq.hyves.nl/

54Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:41 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek hem nog steeds strak aan. 'Vraag', zei ze schor.

55Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:43 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Mimiko, zou jij naar de poffertjeskraam willen racen en reageren?))

56Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:45 pm

Gast


Guest

Lloyd ging ergens op een bankje zitten, hij had tot nu toe nog geen bekende gezien.

57Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:53 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero keek haar aan. '' Hmpf..'' Hij liep door en hij liep naar de andere kant van de plein en ging op de bank zitten (Lloyd voel je aangesproken )

http://mido-iraq.hyves.nl/

58Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:56 pm

Gast


Guest

Lloyd zag dat een obekendejongen naast hem ging zitten. "hallo." zei hij en keek de jongen aan.

59Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde haar handen tintelen van woede. Hoe durfte hij haar zo overstuur te maken en niet eens de laatse vraag te stellen. Met grote passen liep ze op hem af en ze voelde de woede door haar aderen stromen. 'Vraag het!', riep ze bijna.

60Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 7:58 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra zwaaide voorzichtig aan één arm de boom uit en lande sierlijk op de grond, ze keek om zich heen opzoek naar iemand om mee te praten of misschien wat lol mee te hebben.


(( Terra's eenzaampjes T-T ))

61Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:01 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero keek eerst naar de jongen. '' Yo '' Opeens veranderde de hele sfeer door de inkomende Woede van Mimiko en hij keek haar aan. '' en wat als ik dat nou doe expres omdat jij gewoon het niet moet accepteren..'' Hij stond op en hij hield het nog rustig..1 verkeerde stap en hij kreeg een hele Rwina op ze dak..

http://mido-iraq.hyves.nl/

62Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:02 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko raakte gefrusstreed van zijn kalme en haar handen begonnen te gloeien. 'Vraag het!', schreeuwden ze kwaad.

63Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:03 pm

Gast


Guest

Lloyd keek een beetje raar naar het gesprek en begon voorzichtig weg te schuifelen. ((meer een beejte zoon hoofd Shocked XD))

64Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:05 pm

Terra

Terra
Niveau 2

(( Dude Lloyd ik kom je saven!))

Terra zag Zero staan en liep erheen, hij had haar een poffertje aangeboden....
Ze zag Lloyd zitten kende ze hem niet al? ze had een beetje een vaag vermoede maar deze jongen zag er heel anders uit als eerst "....Ben jij niet Lloyd Skywood??" ze keek hem met die altijd misterieuze glimlach aan.

65Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:08 pm

Gast


Guest

Lloyd knikte. "dat klopt.." zei hij en merkte dat ze naar zijn haar keek. "ohw dat.. me haar geknipt het mocht wel eens anders.." zei hij en plukte aan een lokje.

((whoe! XD hopelijk ben ik veilig Shocked ))

66Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:08 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Hij zag gewoon dat de mensen op het plein begonnen te kijken. '' Nee'' Hij stond op het bankje en hij gebruikte zijn lichaamsverlichting om weg te gaan. Op het plein..Was Zero niet meer...Het was slim van hem om zijn lichaam te gebruiken als eigen ontsnapping, maar dat laat altijd een spoor achter..

http://mido-iraq.hyves.nl/

67Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:10 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko's ogen lichtte op. 'WAAR BEN JE', schreeuwde ze.

68Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:10 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Ik verveel me en doe maar iets, dus let maar niet teveel op Shayla =,=))

Shayla ging aan de rand van het plein op een stoeprand zitten. Ze dacht na wat ze zou kunnen doen, terwijl ze zacht een liedje neuride. Een klein jongentje liep voorbij en bleef vlak voor haar staan. Hij luisterde naar het liedje met grote ogen en open mond. 'Mevrouw, zou u het lied ook kunnen zingen?' Vroeg het jongentje vol bewondering en keek haar met grote, hoopvolle ogen aan. Shayla glimlachte lief, stelde zich recht en schraapte haar keel even. Zacht begon ze te zingen, maar ze zong steeds harder, tot je het goed kon horen. Er kwamen steeds meer mensen om haar heen staan om te luisteren.

69Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:12 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra knikte "Ik wist het wel" ze glimlachte "Jij bent toch een vriend van Lune?..." ze mocht Lune niet echt hij leek zo`n drama alsof hij zo`n emo was die alleen maar zielig deed....


((Maar ik haat je niej XD))

70Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:13 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Ik ga byee byee))

71Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:14 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Byes))

72Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:17 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam aanlopen, ze dwaalde maar wat rond. Ze graaide wat in haar tas, ze kwam haar tekenblok tegen, hmm het kan geen kwaad.. ze ging op een leeg bankje zitten en pakt haar tekenblok met een potlood en liniaal. (( De gum zit al op het potlood x'p )) Ze keek om haar heen of ze nog wat mensen kon tekenen.

http://xxx--iris.hyves.nl/

73Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Een beetje doelloos liep Rusine het plein van het festival op. Ze had absoluut geen zin om onder de mensen te komen, maar ze had zich al te lang van de wereld afgesloten en dus zette ze een geforceerd lachje op en keek rond. Er waren een hoop mensen hier.

74Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:21 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla was klaar met haar lied en ze kreeg een applaus van ongeveer 12 tot 15 mensen. Het jongentje liep naar haar toe en begon aan de mauw van haar yukata te trekken. 'Nog een liedje!' Zei hij vrolijk. Shayla glimlachte alleen maar en duuwde het jongentje zachtjes terug naar de andere mensen. Toen begon ze met een ander lied. Misschien had dit weinig met het festival temaken, maar ze had wel lol, ookal was het in haar eentje.

75Het plein - Page 3 Empty Re: Het plein Sat Sep 12, 2009 8:21 pm

Mido

Mido
Niveau 2

(dat is zo'n geweldig liedje n__n!)

Zero was nog ergens op het plein..Maar voor het feit was dat Mimiko hem nog niet kon zien maakte hem nog tijdelijk een gebruik van zijn ''vrijheid'' Op het festival zag hij van die namaak vleugeltjes die je dan met ducktape op je rug kon zetten..Hij had een plan..Hij kocht 1 witte en 1 zwarte!

(oke ze zijn nep dus het mag wel x] )

http://mido-iraq.hyves.nl/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Similar topics

-

» Het afdakje op het plein.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum