Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras

2 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Het dakterras Empty Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:11 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Gewoon dezelfde als in MHS, maar dan naja, moet het even hier : D.

__

Scarlett was gelijk na het bal richting het dakterras gelopen. Een van de enige plekken die zelfs als de zon scheen fijn was om te zitten. Helemaal aan de rechterkant ging ze op de rand zitten en liet ze haar hoofd tegen een muurtje aan haar rechterkant rusten. Valentijnsdag, wat moest je ermee?

2Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:29 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio liep zelf ook het dakterras op. Hier kon hij tenminste openlijk roken, en als hij wat wou drinken kon hij dat ook doen. Hij haalde zijn sigaretten uit zijn zak en stak er toen een op. Hij kreeg pas na enkele seconden zijn lieve (slijmmmslijmmm) zus Scarlett in de gaten en liep naar haar toe. Hij keek haar verontschuldigend aan, 'Can we talk?' vroeg hij bijna smekend.

3Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett draaide haar hoofd nog meer in tegengestelde richting van Scorpio toen ze die opeens opmerkte. Alsof ze daar nu behoefte aan had. "I'm kinda busy," deed ze hem na zonder om te kijken. "Can it wait?" Now what? Had Yumiko hem gedumpt en kon hij opeens wél praten?

4Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:41 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'That's not fair, Scarlett .. come on,' antwoordde hij kalm en weer bijna smekend. Hij haatte het als Scarlett boos op hem was, en realiseerde zich ook dat wat hij deed bij het Valentijnsbal gemeen was. 'I'm really sorry,'

5Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:42 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Then tell me; what isn't fair about it?" vroeg Scarlett, die nog steeds voor zich uitstaarde. Was hij echt bezig geweest? Nee. Had hij een reden om zo te doen? Nee. Was Yumiko het waard? Driedubbel nee.

6Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:47 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Ik had niet zo moeten doen, het spijt me echt .. kan je me het astjeblieft vergeven?' vroeg Scorpio weer ietswat smekend en bleef Scarlett aankijken.

7Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:49 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schudde haar hoofd. "You don't know her. You have no idea wh.. -" Zonder haar zin af te maken bleef Scarlett voor zich uit staren. Alles was goed, tot valentijnsdag. Waarom net valentijnsdag? Er klopte niks van.

8Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:51 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'What are you talking about? I don't even like the girl, I was just .. trying to do something,' zei Scorpio verdedigend, maar het kwam er allemaal verkeerd uit. Geïrriteerd zuchtte hij en begon ook voor zich uit te staren. 'I mean .. I was just, .. never mind!'

9Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:54 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarletts ogen flitsten in een keer naar Scorpio toe. "Je was te druk om met mij te praten omdat.. omdat.. omdat je met iemand zoende die niet eens mag?" vroeg ze met grote ogen. Als het nu iemand was die hij enorm leuk vond, okay, dat zou dan nog íets zijn. Maar.. dit?

10Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:57 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Scarlett! Ik was ergens mee bezig. Ik probeerde iets te doen, iets heel stoms waar ik achteraf spijt van hem .. mensen maken ook fouten hoor. Het spijt me, echt waar,' kaatste hij terug. 'Just forgive me .. please?' vroeg hij op een veel kalmere toon.

11Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 4:59 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"You know.. it would be a lot better if you picked someone else to do that with," zei Scarlett nogal afwezig. Wie weet wat Toushirou nu aan het doen was. Vast iets met Yumiko. Om het nog maar even wat erger te maken.

12Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:02 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Mhh, well .. zij was met hetzelfde bezig als ik dus kwam het eigenlijk goed uit,' mompelde hij en bleef voor zich uit staren. 'Maar daar gaat het niet om,'

13Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:09 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Het kwam goed uit," zei Scarlett Scorpio spottend na. "Je hebt er werkelijk geen idee van wie degene is die jij zonodig zoenen moest, mhh? Well guess what, zonder haar had ik nooit in het ziekenhuis gelegen,' ging ze door, waarna ze opstond en Scorpio aankeek. "Waarom moet iedereen waarvan ik hou met haar omgaan?" vroeg ze toen, haar stem overslaand. Gelijk daarna beet ze weer op haar lip. "Forget about it. You're forgiven." Ze had hier helemaal geen zin meer in, zeker niet met de theorie dat Toushirou.. misschien had Scorpio wel gelijk gehad. Niet dat ze hem niet leuk vond, want dat vond ze wel, meer dan leuk. Maar andersom.. Yumiko en hij waren net iets te vaak samen. "I'd better go," zei ze toen, richting de deur lopend. Voordat er nog iets gebeurde dat haar dag nog erger maakte.

14Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:13 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'W-wat?' kwam er hakkelend en moeizaam uit. Hij snapte er even niks van. 'Scarlett! Wacht!' riep hij haar na en pakte haar nog net op tijd bij haar pols vast en omhelsde haar. 'I'm really sorry, I didn't know ..' fluisterde hij nog steeds Scarlett omhelzend.

15Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"I know you don't, but I think Toushirou does." Waarom zou ze het verzwijgen? Ze was er vast heel erg trots op geweest. Het klopte niet, het klopte echt niet. Het voelde goed dat Scorpio haar omhelsde, maar het maakte de dingen met Toushirou en Yumiko nog niet goed.

16Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:20 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio zuchtte geërgerd. 'Toushirou ..' mompelde hij en plakte er nog wat vloekwoorden achteraan. 'Anyway, you should talk to him. I still think he isn't the right guy for you and you deserve a much better boyfriend than him, but that's not my business.' voegde hij eraan toe en liet Scarlett los. 'You'll figure it out, I know you will,'

17Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:23 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schudde haar hoofd. Alsof het zo makkelijk was. Waarschijnlijk haatte Toushirou haar allang na vanmiddag en was hij nu met Yumiko bezig. "Waar was jij eigenlijk mee bezig?" vroeg ze toen.

18Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:25 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Errr ..' Scorpio krapte wat ongemakkelijk zijn achterhoofd. 'Nou ehh, iets stoms .. tis niks.' antwoordde hij uiteindelijk en keek gauw weg.

19Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:27 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Tell me, I wanna know," drong Scarlett aan. Ze wilde gewoon even niet aan Toushirou denken, gewoon helemaal niet. Wat toch niet ging lukken, maar okay.

20Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:32 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio had totaal geen zin om alles te vertellen, omdat hij zich er deels zelfs voor schaamde. 'Well, het was Yumiko's bedoeling Nicholas jaloers te maken en nja ..' Scorpio hoopte dat Scarlett het nu snapte, want hij had geen zin om toe te geven wie hij jaloers wilde maken, en dát hij iemand jaloers wilde maken.

21Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:33 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Oh please, you're not keeping this a secret for me are ya?" Scorpio moest het wel vertellen, ze vertelden elkaar toch altijd alles? Right?

22Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 5:36 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'It's stupid, I don't wanna talk about it.' antwoordde Scorpio met een nep pruillipje en haalde vervolgens weer zijn sigaretten uit zijn zak, en stak er een op. Als hij zo door ging met roken zou hem een vroege dood te wachten staan.

23Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 6:11 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"I want to know," zei Scarlett gelijk. "Why don't you trust me?" Hij kon het toch wel gewoon vertellen? "Pleasepleaseplease?" smeekte ze. Ze kon er echt niet tegen als Scorpio iets niet vertelde.

24Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 6:36 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio nam een trek van zijn sigaret en blies het rook uit in Scarlett's gezicht. 'I do trust you, I just don't want to embarrass myself by telling you this. It's stupid and not like me,' zei hij en nam nog een paar trekken van zijn sigaret.

25Het dakterras Empty Re: Het dakterras Sat Aug 29, 2009 6:40 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett draaide haar hoofd weg maar het was al te laat en de rook zorgde ervoor dat ze een hoestbui kreeg. "Gee, thanks," zei ze sarcastisch. "Anyway, I want to know. I'm your sister.. I mean, why would I ever laugh at you?"

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum