Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The Valentine Ball! Cupido's verjaardagsfeest.

+13
Seth
Itachi
Mendua
Scorpio
Iris
Mimiko
Yumiko
Ruşine
Toushirou
Lune
Nicholas
Yuu
Cupido
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 9 of 12]

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde zijn hoofd. 'Oké oké, ik stop. Ik ga gewoon over op eh' hij dacht na, voor zo ver hij nog helder was en bestelde doen een malibu cola, want hij kon een woord zo moeilijk niet uitspreken dus zei hij maar vaag 'Hetzelfde als zij daarzo'. Hij staarde er even naar. 'Atje anders ben je een watje' mompelde hij in zichzelf waarna hij hem achterover gooide. 'Dus wat zijn jouw rockers-plannen voor vandaag?' vroeg hij grijnzend aan Yumiko.

http://bussjah.hyves.nl

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zo veel drinken dat ik niet eens meer kan zien hoeveel vingers ik heb.' zei ze terwijl ze even grijnsde om Toushirou's uitspraak met z'n atten. Yumiko besloot hetzelfde te doen en gooide haar malibu in één teug achterover. 'Nog zo een, vriend.' zei ze, terwijl er nog geen seconde later een nieuwe malibu voor haar neus stond.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Ik geloof dat ik je doel al begin te halen' lachte hij scheef. 'Maar nog niet helemaal, geef me er maar nog een' zei hij in zichzelf, en de volgende goot hij achterover, waarna hij opstond, half wankelend. 'Ik wil iets doen, maar ik weet niet wat' mompelde hij in zichzelf.

http://bussjah.hyves.nl

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zitten blijven, ik kan nog steeds zien dat ik 5 vingers heb.. of wacht, het lijken er net 6. Maar ik wil er 7, 7 is een geluksgetal.' mompelde ze meer in zichzelf dan tegen Toushirou. 'Doe er maar twee, en met een rietje.' zei ze. Als een gek slurpte ze de twee malibu's weg. 'Nu zijn het er 7.' hikte ze.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Oké top' zei hij waarna hij haar schouder beetpakte. 'Laten we naar buiten gaan, de vrijheid in!' riep hij hippie-achtig. Over een uur zouden die gold strike's nog erger gaan werken, maar daar probeerde hij even niet aan te denken.

http://bussjah.hyves.nl

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'WOEI er zijn ineens drie Toushirou's. Ik wil er eentje hebben!' zei ze terwijl ze met een schuin hoofd keek naar de drie exemplaren. 'Waar gaan we heen dan?' hikte ze met een bezopen toon in haar stem.

Night Nakahara

Night Nakahara
Congiërge

Night wilde blijven volhouden dat hij het goed moest maken tot hij plotseling twee paar ogen in zijn nek voelde prikken en hij weer terug op aarde was. 'Sorry dat ik je heb lastig gevallen,' jammerde hij nog even, vlak voordat hij de handdoek weer over zijn schouder sloeg en er met een enorme vaart vandoor ging. Pas toen hij veilig tussen de gordijnen was verdwenen durfde hij opgelucht adem te halen. Zijn ogen schoten naar het meisje met de zwarte haren, zwarte ogen, zwarte jurk en spierwitte huid die naar hem staarde. Haar zeis blinkte gevaarlijk.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Geen idee!' zei Toushirou met een prethoofd. 'Naar buiten, olé!' riep hij. Daarna greep hij haar bij haar pols (het enige wat hij op dat moment duidelijk zag) en trok hij haar de eetzaal uit.

http://bussjah.hyves.nl

Mendua

Mendua
Niveau 1

Na zijn verontschuldigen was hij ineens weg. Mendua ving een glimp op van een zeis. Ze wist meteen wie het was, maar ze wist haar naam niet meer. Mendua zuchten. Ze besloot maar naar haar kamer te gana, het zou toch niet veel beter worden dan net.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Olé.' riep ze juichend door de zaal heen, waarna ze meewankelde met Toushirou.

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine en Nicholas hadden ald ie tijd versteend gestaan, en ineens werden ze weer wakker. Rusine keek de zaal rond, maar Scorpio's blonde hoofd was nergens te zien. Ineens wilde ze hier weg, maar ze wilde ook niet dat Nicholas dit op zou vatten als een enkele laatste keer. Snel liep ze naar de jongen toe, die maar een anderhalve stap van haar vandaan stond. Voorzichtig drukte ze nog een zachte zoen op zijn mond. 'Ik moet even alleen zijn, denk ik,' fluisterde ze, waarna ze zich snel omdraaide en naar haar kamer rende om een jasje te halen en waarna ze naar de waterval vluchte.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko had geen idee waar ze naar toe moest na het gebeuren van Itachi. Ze wilde zijn gezicht niet meer zien. Er waren zoveel emoties. Mimiko ging aan de bar zitten waar ze een pure safari bestelde en die met een kolk naar binnen dronk. De tranen stonden nog steeds in haar ogen en ze voelde zich ellendig.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zat lijkbleek achter de bar, voorhem stond een glas water.

((Zeker teveel suikerhartjes gegeten..))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((wahaha vast en zeker))

Mimiko had nog totaal niet door dat ze niet de enige was hier. Ze schrok toen ze Lune zag lijk bleek. Eigenlijk wilde ze vragen wat er was maar ze kon het niet. Het voelde als verraad tegen over Itachi, na alles wat er net gebeurt was.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek vanuit zijn ooghoeken naar Mimi-Chan. 'Zeggen we geen hoi meer..?' zei hij sarcastisch.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek op. 'Sorry, en hoi', zei ze zo blij mogelijk maar er kwam niet veel van terecht.

Lune

Lune
Niveau 2

'Wat is er, je kijkt zo..Sip.' Lune ging op de barkruk naast die van haar zitten.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Doe nou niet, dacht Mimiko. Maar ze had behoefte om met iemand te praten. 'Itachi', zei ze en bij zijn naam kwamen de eerste tranen al weer. Ze wist niet hoe ze verder moest gaan hoe kon ze nou uitleggen dat ze niet iets met Itachi wou omdat er diep van binnen twijfels waren én gevoelens voor Lune. Terwijl Lune waarschijnlijk gay was. Mimiko keek hem aan. Hoe kon ze dit nou vertellen?

Lune

Lune
Niveau 2

((Waarom denkt iederreen dat toch?*Sarcasme*))

'Itachi wat?' Lune keek Mimiko-Chan vragent aan.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Je zou het toch niet begrijpen', zei Mimiko en ze schudde haar hoofd. 'Nog een safari', zei ze tegen de bar man.

((Mmm, geen idee raar he?))

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee, ik zou je niet begrijpen als je het me niet zou uitleggen,' Lune nam een slok van zijn water.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte even. 'Nou ja het zit zo', begon Mimiko. 'Itachi vroeg of ik wel een relatie met hem wilde..', Mimiko moest nu gaan vertellen over haar jaloers maak acties tegen over Lune waar Itachi was achter gekomen. 'Dat vroeg hij.. *slik* omdat hij door had dat ik jou jaloers probeerde te maken'. Mimiko voelde de tranen. 'Het ging gewoon te snel.. alles ging te snel', zei ze en ze barste uit in tranen. 'Ik heb hem pijn gedaan Lune-Chan', zei ze huilend en vloekend. Ze vloekte vooral tegen haar zelf. 'Omdat ik verliefd werd op jou'.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan was even in Shock, toen glimlachten hij. 'Je wijst Itachi toch niet af omdat je verlieft bent op zijn Dodo als mij..' hij legte zijn hand
op haar hand.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko moest lachen op zijn opmerking. 'Dat ben je niet, en ja ik denk het wel ja', zei Mimiko. Met haar andere hand veegde ze wat tranen weg.

Lune

Lune
Niveau 2

'Je bent gek, maar dat is wel schattig..' Lune haalde zijn hand van die van Mimi-Chan af. 'Stomme valentijn..' mompelden hij zacht.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 9 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum