Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het kapeltje

5 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26Het kapeltje - Page 2 Empty Re: Het kapeltje Fri Aug 28, 2009 6:55 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

"Mijn vader heeft telekinese en mijn moeder bezit ook een telekinese chromosoom en die is er alleen bij mij uitgekomen. De rest heeft net als mijn moeder Licht & Donker," verklaarde ze daarna. "Maar welke specialiteit heb jij nu?"

27Het kapeltje - Page 2 Empty Re: Het kapeltje Fri Aug 28, 2009 7:00 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio knikte toen hij antwoord kreeg, bij Rusine duurde het pas een tijdje voordat hij antwoord kreeg op zijn vraag. Of nouja, hij kreeg niet eens echt antwoord .. hij moest het zelf oplossen. 'Right ..' mompelde hij en knikte. 'Ijs&Kou,' antwoordde hij daarna op haar vraag en begon weer voor zich uit te staren. Hij kwam tegenwoordig aardig veel Aardlingen tegen met de specialiteit Telekinese.

28Het kapeltje - Page 2 Empty Re: Het kapeltje Fri Aug 28, 2009 7:15 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

"Ik vind het een zeer interessante specialiteit," zei ze toen ze hoorde dat Scorpio ijs & kou had. Net als Warmte & Vuur was het een typische specialiteit, maar ze vond hem zeer apart. Alsof ze elkaars tegenpolen waren, daarom dat ze Gaya en Jade ook zo;n apart stel vond.

29Het kapeltje - Page 2 Empty Re: Het kapeltje Fri Aug 28, 2009 7:23 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio's linker mondhoek krulde even naar boven, hij kon er niks aan doen .. het kwam door haar complimentje. Het was niet dat ze hem complimenteerde, maar zijn specialiteit .. en daar was hij tros op. Egoegoegoego.

30Het kapeltje - Page 2 Empty Re: Het kapeltje Fri Aug 28, 2009 7:36 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy glimlachte even naar Scorpio. Hij leek nu echt even te lachen en daar was Lucy blij om.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum