Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune)

4 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 4:55 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko moest zich inhouden om niet naar Lune af te rennen. 'Lune-Chan, Lune-Chan!! Gaat het?' schreeuwde Yoko Histyrisch. 'Iris! Dit doet echt pijn!' schreeuwde ze naar Iris.

27Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 4:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek over zijn schouder heen naar Miyoko 'Miyoko, rustig het gaat best..' toch bleef Lune maar bloeden.

28Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:05 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris wist dat ze nu zwakker was door die ijzige adem, ze had net genoeg kracht voor een verdediging of voor 2 sneeuwbollen. Ze koos er voor om hem te ontwijken, al lukte dat maar half. Ze werd half bij haar buik geraakt. Haar t-shirt was gescheurt en ze bloedde een beetje. Waarom doet hij nu zo aggressief? Ze was uitgeput en beet op haar lip. oke, Iris, zet door. Ze zuchtte een paar keer diep en maakte in haar linker hand een sneeuwbol. Die vuurde ze op Lune's linker arm. Heel snel daarna maakte ze een sneeuwbol in haar rechterhand die ze rechts van hem afvuurde.
Ze hijgde en was uitgeput, ze sloot haar ogen en concetreerde zich.

http://xxx--iris.hyves.nl/

29Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune kon er een ontwijken, alsnog deed het pijn. Bij elke stap die hij zetten, hij had nog wat kracht, en gebruikte die voor een lichtbol. Hij vuurde
het af op haar benen. Ze is ook uitgeput..We moeten dus nog veel leren samen..We zijn pas net begonnen.. toch krulden er een glimlach
op zijn -Bebloede- lippen. 'Kijk ons dan, we-uh.. zijn samen prut!' hij begont te lachen.

30Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:11 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko rende snel naar de ziekenboeg, en haalde wat verband en plijsters op. Al snel kwam ze weer terug. 'Gaan jullie nog verder, of wat? Ik vind het eh-heeng,' riep ze met een pruillip.

31Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:19 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag de lichtbol net optijd aankomen, zo snel mogelijk zette ze haar benen wijd. Ze voelde het schaven langs haar benen. Argg, die krijgt hij terug.. 'Dat kostte jou meer kracht dan voor mij', ze glimlachte gemeen. Het verbaasde haar hoe agressief ze nu deed, meestal was ze zo terugtrekkend. Ze stond een paar minuten stil zodat ze wat meer kracht kreeg, ze besefte niet dat Lune daardoor ook meer kracht kreeg. Ze wist niet precies wat nu slim was om te doen.. Ze toverde een ijspistool te voorschijn, dat koste weinig kracht en was makkelijk te gebruiken. Ze vuurde een kleine ijsbal op Lune's gezicht af. Toen eentje op zijn buik en toen eentje op zijn benen. Ze grijnde en wachtte op zijn reactie.

http://xxx--iris.hyves.nl/

32Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:20 pm

Skadi

Skadi
Niveau 1

Skadi gaat ook maar even kijken :p

33Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Door te bukken kreeg Lune geen ijsbal tegen zijn hoofd aan, maar die voor zijn benen waren wel op een hele pijnlijke plek gekomen. 'OHH!'
zijn gezicht vertrok van de pijn. (( hij ligt er toch niet af hea? Lune-Chan: Nee.. Hij zit er nog aan ^-^ :0 )) 'Oh..Die was..Raak..' Lune viel om, uit zijn laatste krachten vuurde hij twee Schaduwbollen af naar Iris, met een hand op de pijnlijke plek. Schaduw bollen, dat was een sterke aanval van Lune.. Komop
laat ze werken..

34Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:26 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag Lune om vallen en dacht dat ze gewonnen had.. Ze keek naar Yoko en glimlachte. Toen kwamen de twee schaduw bollen tegen haar zij aan. Ze voelde dat ze wankelde maar probeerde overeind te blijven staan, ze viel op haar knieƫn wreef over haar wond op haar armen, er gleed een traan over haar wang.

http://xxx--iris.hyves.nl/

35Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:27 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune bleef even over de grond heen rollen, 'We z-zijn echt sukkels..' zei hij toen een beetje pijnlijk lachent

36Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:29 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aangerend. 'En nu ophouden! Allebei!' Miyoko deed wat verband om Iris' haar arm, en liep naar Lune. 'Ja, je bent zeker een sukkel.' zei ze een beetje boos. Ze hield het verband voor zijn neus. 'U need some?'

37Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:30 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kon er niet om lachen en bleef huilen. Ze verging van de pijn. Wat heb ik me zelf aan gedaan? En hij mij? Ze keek naar haar wond op haar buik.

http://xxx--iris.hyves.nl/

38Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:36 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko hoorde iris huilen. Ze liep op haar af en snauwde 'Eigen schuld, dame.' ze hielp haar overeind, en deed haar jurk ((?)) omhoog. Ze bekeek de wond. Ziet er niet goed uit, gelukkig heb ik mijn EHBO. Yoko deed er wat prikkend spul op, en daarna verband. 'Hee Ier, je moet zo naar boven gaan, en op bed liggen. Ik help je zo.' zei ze met een zucht.

39Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:38 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris wierp nog een blik op Lune en liep samen met Yoko naar haar kamer.

http://xxx--iris.hyves.nl/

40Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko pakte Iris' hand. 'Lune, ik eh, ik zie je zo wel op je kamer ofzo.' zei ze nuchter.
'Kom op Ier, naar onze kamer.'

((lets bump to our room ))

41Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) - Page 2 Empty Re: Duel in de speeltuin. (Iris vs. Lune) Sun Aug 23, 2009 5:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune kwam overreind Dus ik win..Of zij? Of nee..we hebben samen verloren..

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum