Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De boomhut van Cupido.

+6
Toushirou
Ruşine
Cupido
Yumiko
Ayano
Yuu
10 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1De boomhut van Cupido. Empty De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Cupido heeft een boomhut, dat weten we allemaal. De boomhut is van buiten een stuk kleiner dan hij van binnen is. Er is een bar met drank, er zijn loungekussens en er is muziek. Iedereen mag gewoon in de hut komen wanneer ie daar zin in heeft. Cupido is er meestal niet, maar soms wel. Op het moment dat deze topic begint is ie er wel maar hij zit een beetje in een dipje.
aantal personen: maakt niet uit, doe maar lekker veel.
aantal regels: maakt ook niet uit n__n.
-------------------

2De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:39 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had veel gehoord over de boomhut van Cupido. Het bleek een uitstekende plek te zijn om te relaxen, en als er iets was wat Yuu nu wilde doen was het wel relaxen. Hij klom het touwladdertje op en wandelde de hut binnen. Meteen merkte hij Cupido op, die een beetje sipjes tussen de loungekussens zat. Zou dat soms zijn schuld zijn? Yuu hoopte van niet. Hij bleef in het midden van de boomhut staan en twijfelde of hij iets moest zeggen.

3De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:44 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano klom/liep/sprong de boomhut in en toen zag ze Yuu en Cupido. Ze wilde gelijk omdraaide maar deed dit vervolgens niet. In plaats daarvan plofte ze naast Cupido neer. "Ik wist niet dat Cupido homo of Bi was, Cupid," merkte ze onverschillig op. "Dat had ik nu nooit achter je gezocht..."

4De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko had van Toushirou gehoord over de boomhut. Ze had zelf echter een enorme hekel aan Cupido. Naja, niet echt aan Cupido zelf, maar aan zijn image en zijn horde fans wel. Ze negeerde Yuu, en begroette Ayano kort, waarna ze ging zitten op een van de loungekussens.

5De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:51 pm

Cupido

Cupido
Engel der liefde

Cupido keek op naar het meisje dat naast hem kwam zitten. Vlak voordat hij hier gekomen was om even te relaxen had hij op zijn donder gehad van De Heerseres. Ze had hem verplicht zijn stomme leugen vol te houden omdat het geheim koste wat het kost geheim moest blijven. Zelfs de andere leerlingen mochten niks weten. En nu was hij dus gedwongen om homo te spelen. Wat was zijn leven toch een zooitje.
'Dan weet je het nu,' antwoordde hij. Hij haatte het dat hij niets anders kon doen dan De heerseres gehoorzamen. Waarom was dat stomme mens nou Heerseres? Waarom was ze geen zwerver die hij keihard uit kon lachen?

6De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 8:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu slikte even op Cupido's antwoord. Hij had dus blijkbaar zonder dat hij het door had gehad Cupido verleid. Wanneer was dat geweest? Hij had geen flauw idee. Eigenlijk was hij totaal niet van plan om iets met Cupido te beginnen. Seth was zijn nieuwe doelwit geweest. Maar hé, welke idioot wees Cupido nou af? Als die gouden god 's nachts op zijn slaapkamerdeur klopte wist hij het wel. Seth kon wel even wachten.
Yuu besloot om maar even niks te zeggen en aan de andere kant van de boomhut te gaan zitten. Hij keek een tijdje naar Yumiko. Eigenlijk had hij op het moment ruzie met al zijn vrienden, bedacht hij.

7De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:01 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine, die een grote behoefte had om bij te komen van alle drama, besloot naar cupids hut te gaan omdat ze er vanuit ging dat het daar rustig was. Toen ze aan kwam, bleek het tegenovergestelde. Alle mensen die ze niet wilde zien waren er. Maar goed, ze was er nu, en weggaan was zwak. 'Hi guys,' mompelde ze.

8De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:01 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek hem raar aan. "Dat heb je wel snel voor mekaar gekregen, Yuu." Haar gezicht staarde nu Yuu aan. "Dat je op meneertje Cupid zoveel invloed had." Ze glimlachte even. "Het zal nu wel een emo-bende zijn van al die jankende meisjes."

9De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko fronste terwijl ze Cupido's opmerking aanhoorde. 'Ik geloof niet dat jij ooit je pijltjes afschoot om jongens te verenigen, did ya?'

10De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:07 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou klom de boomhut in waarvan hij gehoord had dat het die van Cupido was. De eerste die hij zag zitten was Yuu, waardoor zijn gezicht vertrok, maar hij keek al vrij snel weer normaal toen hij de andere aanwezigen zag. Hij had een klein binnenpretje bij het idee dat Yuu ruzie had met vrijwel iedereen in deze ruimte. Hij klom naar binnen en plofte naast Yumiko neer. 'Hoi iedereen' zei hij algemeen tegen de hele kamer.

http://bussjah.hyves.nl

11De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:08 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu trok zijn wenkbrauw op naar Yumiko. ((Merk je het ook dat ie je geen Yumi-chan meer noemt? [A])) 'En waarom zou hij dat niet doen?' vroeg hij licht beledigd aan haar. Daarna richtte hij zich op Ayano. 'Ik zweer het je, deze keer was ik het niet,' zei hij en hij wierp even een blik op Cupido, die blijkbaar de grootste moeite deed om hem niet aan te hoeven kijken. Beetje vreemd, aangezien hij degene was geweest die op hem was gesprongen op het bal.

12De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:16 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Yuu even aan en daarna keek ze naar Cupido. "Deze keer niet, hé," grijnsde ze breed. Daarna keek ze naar Yumiko. Ze begon langzamerhand vreselijk irritant te worden. Ayano zuchtte diep en keek even rond naar wie er eigenlijk alemaal was.

13De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:27 pm

Gast


Guest

Shimara keek zoekend rond. Ze had veel gehoord over de boomhut van Cupido, toen ze door de gangen liep en op het dakterras. Door al dat geroddel erover, wilde ze nu wel eens graag zien hoe "spectakulair" ((Geen idee hoe je dat schrijft o.o )) het er nou eigenlijk was. Ze klom de touwladder op en liep naar binnen, terwijl ze het onderzoekend bekeek.

14De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:31 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zag het meisje met rode haren dat binnenkwam. Hij herkende haar van het voorval van het meer. Nu hij ruzie had met al zijn vrienden werd het tijd dat hij eens wat nieuwe vrienden ging maken. Dat dat nou zo nodig een meisje moest zijn was pech. 'Hey jij! Meermeisje!' riep Yuu en hij zwaaide naar haar.

15De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:38 pm

Gast


Guest

(( Ik kan de regels overtreden nu omdat niemand reageerd C: ))

16De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek naar Toushirou. 'Hi.' zei ze vriendelijk tegen hem. Ze wist niet goed wat ze in de boomhut moest doen. De enige die ze hier mocht was Toushirou, en de rest kende of mocht ze gewoon niet (meer).

17De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:42 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Iris wrote:
Shimara wrote:(( Ik kan de regels overtreden nu omdat niemand reageerd C: ))

Waarom zou je dat doen? x3

(( er is een bepaalde regel. Je mag pas een nieuwe post maken nadat 2 anderen hebben gepost. ))

18De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:45 pm

Gast


Guest

Iris wrote:
Shimara wrote:(( Ik kan de regels overtreden nu omdat niemand reageerd C: ))

Waarom zou je dat doen? x3

(( Lees de regels goed, dan weet je het ))

Shimara keek met een opgetrokken wenkbrauw naar de jonge die haar "meermeisje" noemde. Achter haar hoofd kwam zo een grote chibi druppel (( Beetje humor hoor XD )) Ze kuchte even geirriteerd. 'Uhm... Meermeisje?'

19De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:50 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((@ IRIS: JE MAG NIET POSTEN VOORDAT JE BENT AANGEMELD!))

'Ja ik weet je naam niet, dus dan maar zo,' zei hij en hij wenkte dat ze bij hem moest komen zitten. Hij had hevig behoefte aan gezelschap.

20De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:51 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu ging de boomhut in, hij had er al het een en ander over gehoord, en hij was pretty bored. Hij schrok echter van het aantal mensen in de boomhut, maar liep verder. Hij knikte even naar Toushirou, die kende hij tenminste. Het meisje met het paarse haar, Yumiko, had hij ooit eens vaag gesproken, maar dat was het. Hij keek haar ook even aan en glimlachte even, en nam toen plaats

21De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine zuchte geërgerd. Yuu negeerde haar. Dat de rest haar negeerde, dat had ze ook verwacht, maar van Yuu? Ze wilde hem negeren, maar niet dat hij haar negeerde. 'Oke Yuu, ik geef op.' Ze stond op en ging voor hem staan.



Last edited by Ruşine on Fri Aug 21, 2009 9:57 pm; edited 1 time in total

22De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:56 pm

Gast


Guest

Shimara bleef even met een geirriteerde uitdrukking op haar gezicht staan, maar slofte toen toch maar naar hem toe. Ze plofte naast hem en zuchte. 'Even voor de duidelijkheid, mijn naam is Shimara Kaburagi, dus noem me geen meermeisje meer. Kinda piss me off.'

23De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 9:57 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Shimara, mooie naam,' zei Yuu en hij stak zijn hand uit. 'Ik ben Yuu,' zei hij. Hij gaf nooit zijn echte naam of achternaam, die waren niet interessant. Daarna merkte hij Rusine op. 'Wat geef je op?' vroeg hij verbaasd. Hij snapte het niet echt.

24De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:10 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Je negeert me. Ik negeer jou. Maar ik kan je niet negeren Yuu. Ik heb iemand nodig om me te groeten als ik langsloop, die naar me toe komt als ik ergens in mn eentje zit. Iemand waar ik gek mee kan doen. Iemand die ik al mijn zorgen op kan leggen. Ik had zo iemand. Maar ik ben dom geweest en nu is hij weg. En ik mis hem, Yuu. Ik mis mijn beste vriend.' Ruşine keek van bovenaf op Yuu en hoopte dat ze haar punt duidelijk had gemaakt.

25De boomhut van Cupido. Empty Re: De boomhut van Cupido. Fri Aug 21, 2009 10:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek verveeld naar Rusine die haar zwakke kant weer eens toonde. Zij zelf zou zo iets nooit doen, zeker niet in het bijzijn van andere mensen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum