Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De boomhut

5 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1De boomhut Empty De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:15 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko heeft een boomhut ontdekt, ver in het bos verscholen. De boomhut is verborgen door takken en bladeren en is heel moeilijk te vinden. Alleen Nicholas weet de boomhut ook te vinden, alleen weet Yumiko niet dat Nicholas de boomhut ook kent.

Toegang: Alleen Yumiko en Nicholas, en als je mee wordt gesleurd door één van de twee is het ook goed.
Regels: n.v.t

2De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:24 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko was op weg naar de boomhut die ze pas geleden had ontdekt. Ze was wel toe aan een moment voor zichzelf, en dat kon het best in de boomhut. Zo ver Yumiko wist, was er niemand anders die af wist van de hut. Ze klom via het houten trappetje wat tegen de boom aan was gespijkerd omhoog en ging zitten in het hutje. Er lagen inmiddels twee grote kussens en Yumiko had een klein voorraadje cola neergezet. Het zou, volgens Yumiko, haar nieuwe vaste stekkie worden.

3De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:25 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

((dit doet me denken aan cupido's boomhut en zijn beroemde feestje uit MHS 1 XDD))

4De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liep naar zijn boomhut, die hij laatst ondekt had. De eerste dag was hij leeg, maar toen hij de tweede dag er was lagen er opeens twee kussens. Hij was benieuwd naar met wie hij de hut 'deelde'. Toen hij er naar binnen stapte trof hij de gene aan waarvan hij het als laatst had gehoopt."Yumiko.. Hi."

5De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:27 pm

Gast


Guest

((ja dat feestje was geniaaaal! ik herinner me nog hoe het er in mijn hoofd uitzag ^^'))

6De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:30 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Lucas wrote:((ja dat feestje was geniaaaal! ik herinner me nog hoe het er in mijn hoofd uitzag ^^'))

((Ik ook! I love you ))

http://bussjah.hyves.nl

7De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ik kan me dat eerlijk gezegd niet herinneren, wel dát er een boomhut was, maar niet het feest XD ))

Yumiko stond verschrikt op en stootte daarom keihard haar hoofd. 'Van álle personen op de wereld moet precies JIJ de boomhut in komen.'

8De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Dat zou ik ook kunnen zeggen," mompelde Nick. Hij wees op het kussen."Mag ik daar plaats nemen?" Hij slikte en keek rond."Of moet ik weggaan?"

9De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wat jij wilt.' zei Yumiko terwijl ze haar schouders ophaalde. Ze pakte een blikje cola van de kleine voorraad en schoot het lipje (( ik weet niet wat het is )) na het openen richting een hoek in de boomhut.

10De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 10:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas nam plaats."Dus, hoe gaat het?" vroeg hij, om een gesprek op gang te krijgen. Hij keek haar aan, en leunde tegen een van de wanden van de hut. Hij glimlachte.

11De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko haalde een wenkbrauw op en nam een slok van haar cola. 'If you don't care, please don't ask me.' zei ze, waarna ze nog een slok nam.

12De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:22 pm

Gast


Guest

Yumiko wrote:
Yumiko stond verschrikt op en stootte daarom keihard haar hoofd. 'Van álle personen op de wereld moet precies JIJ de boomhut in komen.'

((HOE BEDOEL JE IK MAAK EEN RPG AAN VOOR PRECIES JULLIE TWEE HAHAHAHA dikke cheat What a Face ik weet dat je het speelt, maar ik vond het even grappig.))

13De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Wie zegt dat het mij niet uit gaat hoe het met je gaat?" hij keek haar aan."Waarom doe je nou zo hatelijk? We kunnen toch vrienden zijn? of opnieuw beginnen.." Hij keek haar niet aant oen hij het zei.

14De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:42 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko slikte even na zijn opmerking. 'Ik was in de war vanmiddag, oké?' antwoordde ze. 'En als ik in de war ben, ben ik ook écht in de war. Dan ben ik mezelf niet meer. Dus voordat je iedereen gaat vertellen wat voor freak ik ben, moet je daar maar even over nadenken. En over wat je zojuist zei.. ik weet niet of ik jou als vriend kan en wil zien.'

15De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:51 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas bloosde en keek naar de grond. Hij had het aan wie ook al weer verteld? Eh.. Hij keek haar weer aan."Waarom wil en kan je mij niet meer als vriend zien? Ben ik nou de enige die iets fout gedaan heeft?" Ja.

16De boomhut Empty Re: De boomhut Thu Aug 20, 2009 11:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Om eerlijk te zijn. Ja.' antwoordde ze, waarna ze nog een slok van haar blikje cola nam. Eenmaal toen het blikje op was, was ze te lui het in het prullenmandje te gooien. Met haar materiële beheersing liet ze het blikje naar de prullenmand zweven en liet ze het erboven los. Opgeruimd staat netjes.

17De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:08 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Nee, dat was ik niet. Als je me echt leuk had gevonden had je er wat voor gedaan. Maar je deed niets. Zelfs nu doe je hatelijk, en er is niemand die ons horen kan, dus je hoeft niet stoer te doen. Grote bek, klein hartje." hij keek haar nu aan.

18De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:16 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Hmm, ja je hebt gelijk. Ik was nog veel fouter bezig dan jij. Ik zoende met je en dat was de enorme fout die ik maakte. Forget it, okay? Jij bedoelde er niets mee, ik heel heel misschien wel maar nu uiteindelijk ook niet meer dus problem fixed.' Eigenlijk loog Yumiko op het moment, maar dat was aan haar pokerface en lichaamstaal helemaal niet te zien of te horen. A born liar.

19De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:18 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ja, dat was inderdaad een grote fout die je maakte. En op dat moment had ik er wel een gevoel bij, maar juist daarom heb ik spijt. Ik wil niet iets voor iemand voelen, omdat ik leven wil.Dan moet ik niets vast met iemand hebben en ik weet dat jij het ook niet wil dus het word sowieso niets." Wauw, dat allemaal in een adem!

20De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:23 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dus jij bent van plan weg te lopen van elk meisje wat je zelfs maar een beetje aantrekt tot dat je de leeftijd hebt bereikt waarop je je wilt settelen? En dan noem je mij een freak.' Het laatste zinnetje zei ze een stuk zachter dan de rest.

21De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:30 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Hmm. Ja, tot dat ik echt denk dat ik de ware vind. Maar waarom zou ik aandacht aan een meisje besteden die ik wel leuk vind, maar waar ik ook van weet dat ze niet de ware is? Dan kan ik beter gewoon genieten.. toch?" Hij keek haar aan.

22De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:34 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'De ware bestaat voor bijna niemand, al zou je het misschien wel denken. Als jij een enorm knap meisje tegenkomt wat ook nog eens enorm aardig is, kan dat na lange tijd ook altijd omslaan in dikke ruzies, en verbreking van een relatie. Mijn ouders zijn zelfs al bij elkaar sinds dat ze 17 waren, nooit uit elkaar gegaan. Denk je dat hun elkaar zagen als de ware? Nee, die zagen het als een tiener relatie. Maar liefde moet groeien en komt niet van het een op het andere moment. En als je de liefde te slim af probeert te zijn door alles aan de kant te schuiven tot jij denkt de liefde eindelijk eens onder ogen te kunnen zien, is het er vaak niet meer.' Een hoop zinnen in een korte tijd voor Yumiko, dat was zeker.

23De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:35 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Dokter phill," fluisterde Nicholas."Je lijkt op hem als je zo praat. Doe dat asjeblieft niet, ik heb trauma's aan die vent." Hij keek haar aan."Probeer je nou te zeggen dat ik eh.. mijn 'gevoelens'," hij maakte aanhalingstekens in de lucht toen hij het zei,"voor jou niet aan de kant moet schuiven?" Hij begreep haar niet.

24De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:37 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko schudde haar hoofd. 'Nee, ik heb het over het algemeen. Want als ik jou daarnet hoorde praten doe je dat al langere tijd. Maar zie het niet als een opdracht, zie het gewoon als advies. I'm not the one who decides what you're going to with your life.'

25De boomhut Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:40 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Aargh, je praat zo onduidelijk he! Alsof het niet over jou en mij gaat, asjeblieft zeg. Zelfs ik praat niet meer in theorie!" Hij keek haar smekend aan."Wees jij wat opener, dan bemoei ik me met mijn eigen liefdes leven, 'kay?"

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-

» De boomhut van Cupido.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum