Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

HOUSE WARMING PARTY

+6
Nicholas
Mimiko
Flint
Ben
Terra
Courtney
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 4 of 6]

76HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:08 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grijnsde breed naar Flint, die zo ongelofelijk schattig was dat hij onmogelijk níet naar hem kon kijken. 'Ik vroeg of je arm al beter was,' herhaalde Yuu zijn vraag terwijl hij naast hem op de bank plofte.

77HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:13 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek even rond nog altijd geen Alan te zien dan moest hij het maar met zoete drankjes doen om aan zijn suiker behoefte te voldoen.
Niet dat dat hetzelfde was...

78HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:15 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek even naar zijn linkerarm die nog altijd in het verband zat, het was nog altijd even zwart "..Volgens mij niet.." hij zei het redelijk zacht en krabbelde een beetje overeind "M-maar...i-ik denk dat het w-wel goed komt.."

79HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:39 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hmm, anders moet je snel maar weer even langs de ziekenzaal. Yui kan je vast wel helpen. Ik ben maar een stagaire dus ik weet niet zo goed wat ik met magische wonden etc. aan moet,' vertelde Yuu op vriendelijke toon. Hij bekeek het kleine ventje van top tot teen. Hij was echt om op te vreten. Als hij Seth niet had gehad...
'Ik ben Yuu,' zei Yuu, terwijl hij zijn hand naar hem uitstak. 'En jij?'

80HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:42 pm

Gast


Guest

Taiga hoorde iets over magische wonden meschien kon ze wel helpen met haar helende krachten, Taiga liep er heen en keek naar Flint en Yuu. "als ik even mag storen.." zei ze terwijl ze naar Flint’s arm keek. "messchien kan ik je wel helpen."

81HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 8:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine nam een slokje van haar drinken en keek even afwezig om zich heen. Yuu was druk met iemand anders bezig, en dus besloot ze hem maar niet te storen en nog een slokje te nemen.

82HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 9:05 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek naar de hand van Yuu en toen hij hem wou aan nemen kwam er ineens een meisje naar hun toe, ze zag er dood eng uit en dat was dan ook duidelijk aan Flint te zien aan hoe hij zich tegen de rugleuning van de stoel aan drukte.
Meisjes waren dood eng en deze leek heel veel op zijn oudere zus!

83HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 9:28 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek op naar Taiga. 'Yo,' zei hij met een grijns. Hij keek weer naar Flint's arm. 'Wat wil je eraan doen dan?' vroeg hij lichtelijk nieuwsgierig. Had die Taiga soms extra skills als het ging om het helen van mensen?

84HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 10:40 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Terra wrote:Terra knikte "Yep..de mensen zijn makkelijk te lezen maar de kaarten niet.." hij kreeg het voor elkaar te lachen en het was lang geleden dat hij ook maar enige lol had meegemaakt.
Deze jongen was interesant genoeg om hem te laten lachen.

'En jij?' vroeg Ben. 'Hoe lang ben jij er al?''

http://somnium.forum2go.nl

85HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 10:46 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra haalden zijn schouders op "Lang...ik kan me niet echt meer herrineren sinds waneer...zo lang dus al" hij nam een slokje van zijn water en ging op een kruk zitten.

86HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 10:49 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'altijd,' zei Noah terwijl hij het drankje dankbaar aannam en er een slok van nam. Het was absoluut niet te drinken en sowieso ook veel te sterk voor hem waardoor zijn gezicht even vertrok, maar al snel had hij zichzelf weer in de plooi. 'Zo. Je hebt in korte tijd al veel vrienden gemaakt zie ik?' zei Noah terwijl hij naar iedereen in de kamer keek. 'Ik ken alleen jou, Emily, Rusine en ehm.. ja die daar,' -hij wees even naar Yuu- 'maar die ken ik denk ik liever niet.'

87HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 10:55 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Haar ogen schoten naar hem."Rusine?" ze trok haar neus op. Snel liet ze hem weer dalen. Ze draaide haar hoofd."Yuu? Yuu lijkt me wel een leuke jongen," zei ze, zich weer omdraaiend naar Noah. Ze knipoogde terwijl ze een flesje aan haar mond zette. Ze leunde iets naar hem toe."Bijna net zo leuk als jij," fluisterde ze. Natuurlijk zou ze tegen Yuu het andersom zeggen, maar ze hield er gewoon van om te flirten. Ze leunde weer naar achter en grijnsde naar hem."Dit zijn niet mijn vrienden hoor," zei ze."Ze kwamen gewoon op de geur van feest af."

88HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:00 pm

Noah

Noah
Niveau 1

Noah kleurde lichtelijk rood bij het horen van Courtneys opmerking. Hij was het abosluut niet gewend om tegen geflirt te worden. Althans, niet op deze manier. De meeste meisjes wilden hem altijd platknuffelen en bleven altijd maar roepen hoe schattig hij wel niet was. Courtney behandelde hem alsof hij net zo was als... Yuu.
Zijn blik schoot weer naar Yuu.
'Als ik jou was zou ik niet achter hem aan gaan,' zei hij waarschuwend tegen Courtney. Yuu was tenslotte homo, en blijkbaar wist Courtney dat niet.
Niet dat Noah dat haar ging vertellen. Dat moest Yuu mooi zelf maar doen.

89HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:02 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'En het bevalt je hier dus goed,' lachte Ben. Hij nam een slok van zijn drinken. 'Waar kom je oorspronkelijk vandaan?' deed hij een poging om iets boeiends te zeggen.

http://somnium.forum2go.nl

90HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:04 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra voelden even een soort stekende pijn in zijn borstkas bij die vraag en de herrineringen aan dat vreselijke huis kwamen voorbij als een sneltrein, hij verslikte zich in zijn drankje maar wist zich staande te houden "Ugh..M-masao...J-jij?" wist hij er tussen een paar keer hoesten door te krijgen.

91HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:05 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney grijnsde nog breder bij het zien van zijn blos. Toen hij iets zei over Yuu, trok Courtney haar wenkbrauw op."Waarom niet? Denk je dat ik hem niet kan krijgen?" zei ze op een plagend toontje. Ze stak haar tong uit en nam opnieuw een slok. Courtney leunde tegen de tafel aan, en bleef haar blik op hem houden.

92HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:08 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Montréal,' zei Ben. 'Masao hmm...' Ben dacht even na. Dat lag op Ayao. Daar was hij nog nooit geweest. 'Daar ben ik nog nooit geweest,' zei hij toen ook heel intelligent.

http://somnium.forum2go.nl

93HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:14 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra zetten zijn drankje neer "N-nau...het is er nogal saai....donker..." er liep een rilling over zijn rug en heel even leek het alsof iemand het aanraakte "blegh...tis koud.."
Hij draaide zich naar Ben toe "Montreal he...ligt dat niet in Canada?...daar kwam dat mannetje...euhm...Jacob Dubbel toch vandaan?"
Hij had ooit een keer een cartoon gezien over zo`n mannetje.

94HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:17 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben begon te lachen. 'Geen idee, eigenlijk.' Hij vroeg zich af of Terra het wel leuk vond om over Masao te praten omdat hij er een beetje mee stotterde. 'Ik ken het hele programma niet. Is het leuk? Moet ik het eens kijken?'

http://somnium.forum2go.nl

95HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:25 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra glimlachte "Het is best leuk...geen idee of je het moet kijken dat ligt er maar net aan wat voor vrienden of familie je hebt..."
Hij zag het al weer helemaal voor zich zo`n bazige vriendiNG waarvan je zo`n cartoon moest kijken anders hakte ze je been eraf....

96HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:26 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Nee,' lachte Ben. 'Ik bedoel, is het de moeite waard om te kijken of kan ik beter Pokémon gaan kijken?'

http://somnium.forum2go.nl

97HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:29 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra leunde even tegen de bar en keek naar het plafond, hij zetten zijn strenge denk gezicht op en dacht even na "hmmmm..lastige vraag....of mannetjes met pokemonnetjes die andere pokemonnetjes de grond in boren...of humor?...lastige keus"
Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar Ben "Ik denk dat dit een te moeilijke vraag is om zelf te beantwoorden..."

98HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Mon Nov 16, 2009 11:31 pm

Noah

Noah
Niveau 1

Courtney wrote:Courtney grijnsde nog breder bij het zien van zijn blos. Toen hij iets zei over Yuu, trok Courtney haar wenkbrauw op."Waarom niet? Denk je dat ik hem niet kan krijgen?" zei ze op een plagend toontje. Ze stak haar tong uit en nam opnieuw een slok. Courtney leunde tegen de tafel aan, en bleef haar blik op hem houden.

'Ja dat denk ik,' zei Noah droogjes, terwijl hij met tegenzin nog een slok van zijn drankje nam. Hij keek even naar het kleine jongetje waar Yuu naast was gaan zitten. 'Ik denk dat dat jochie nog meer kans maakt dan jij,' zei Noah, terwijl hij naar Flint knikte. Hij had zelf totaal niet door dat hij Courtney nu enorm beledigde aangezien die blijkbaar helemaal niet wist dat Yuu homo was.

99HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Tue Nov 17, 2009 8:13 am

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney's ogen werden groot."Wat denk je wel niet?" bracht ze beledigd uit. Ze draaide haar hoofd van hem weg, en staarde naar Flint."Yuu is geen homo, lijkt me.." zei ze. Ze draaide zich weer glimlachend om, en dronk haar drankje op. Ze keek Noah aan."Ben je trouwens geslaagd voor die test of je in het tennis team mocht?" vroeg ze geïnteresseerd.

100HOUSE WARMING PARTY - Page 4 Empty Re: HOUSE WARMING PARTY Tue Nov 17, 2009 9:29 am

Ben

Ben
Niveau 3

'Is het echt zo moeilijk?' vroeg Ben onnozel. 'Dan moeten we maar eens allebei gaan kijken en nauwkeurig gaan beoordelen welke de beste is,' zei hij er laconiek achteraan.

http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum