Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De bezemkast!

3 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 2:05 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee das waar. Maar ze proberen wel steeds mijn vriendjes af te pakken en daardoor zijn ze vaak gillend weg gerend juist toen het leuk begon te worden. Bovendien kleedden ze me vroeger aan als meisje en behandelden ze me als pop,' vertelde Yuu. Het was lang niet zo erg als wat Ayano had meegemaakt maar toch wilde hij het even delen.

52De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 2:13 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Yuu aan. Ze moest even lachen om het woord 'pop'. "Gaydoll," grinnikte ze maar daarna keek ze serieus. "Dan koos je toch wel een paar leukerds uit, als je zussen ze zó leuk vonden."

53De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 2:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Alles wat ik uitzoek is leuk,' zei Yuu. 'Bovendien, het gevoel wat je krijgt als je een hetero in een homo om hebt getoverd is geweldig.'

54De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 2:52 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano moest even lachen. "Sluw," grinnikte ze. "Maar ik had je graag in een jurk willen zien, als een echte pop." Ze hield haar hoofd schuin toen ze voor zich zag hoe Yuu in een van haar jurken zou rond lopen. Ze grijnsde breed, aangezien het beeld fantastisch was. In zijn haren zat een grote strik terwijl zijn lippen vuurrood waren, donkere make-up omringde zijn ogen en hij stond er zó bij, dat het nog lachwekkender werd.

55De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 3:16 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nou ik denk dat het er nu niet uit zou zien. Vroeger was ik nog schattig en klein, maar nu ben ik een beest,' zei Yuu en hij knipoogde.

56De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 3:23 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

"We kunnen het altijd proberen," grinnikte ze terwijl ze Yuu even goed bekeek. Hij was nog steeds geen gewone aardling, wat hem toch wel apart maakte. "Maar ben je alleen daarom hier naar toe egaan?>"

57De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 3:28 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee, ik ben al een tijdje terug gevlucht voor mijn familie. Toen ging ik naar een privé school voor jongens,' zei hij. 'Ik ben hier om tsja... later een baan te kunnen vinden? Ik ben niet zo goed in die aardse dingen namelijk. Ik heb een geheugen als een zeef.'

58De bezemkast! - Page 3 Empty Re: De bezemkast! Wed Aug 19, 2009 3:33 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano grinnikte. "Privé school voor jongens... had dat geen andere reden?" zei ze terwijl ze hem lachend aankeek. "Ik wil alleen maar zó goed mogelijk mijn magie beheersen en zo snel mogelijk niveau's omhoog gaan." De reden daarvoor hoefde hij niet te weten.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum