Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De hut aan de waterkant.

5 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1De hut aan de waterkant. Empty De hut aan de waterkant. Mon Aug 31, 2009 9:21 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Aan de rand van het meer is heel vroeger een hut gebouwt, ooit was hij mooi en stonden er echte meubels in, maar nu is het niet meer dan een wrak in het riet. Een verdere beschrijving is niet nodig denk ik... :3

[b]toegang:Only Mauw and Lune.
Regels: Vrij.

2De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Mon Aug 31, 2009 9:25 pm

Gast


Guest

((Yay ^^))

Marauwdon gooide chagerijnig zijn handdoek neer voor het water en deed niet eens de moeite om zijn shirt uit te doen want met een flinke sprong dook hij het water in, toen hij boven kwam keek hij opzij en zag hij iets dat een beetje op een soort hut in het riet leek, zonder te twijfelen zwom hij erheen en kroop hij tussen twee planken door naar binnen.
Het water uit zijn kleren drupte op de houte vloer maar dit was de perfecte plek om na te denken.
Wat er deze dag was gebeurd was allenmaal te snel gegaan, rustig ging hij zitten met zijn rug tegen de houten muur.
Er flitste wat oude herrineringen voorbij maar ook twee kersverse, Miyoko die tegen hem schreeuwde en hij die terug schreeuwde en het gevoel van zijn lippen op die van Lune.
Hij sloot zijn ogen en bleef rustig zitten.

3De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune was Mauw gevolgt maar was hem later uit het oog verloren, hij liep nu maar een beetje in gedachten rondjes om het meer, hij keek naar een libelle die speels een beetje heen en weer vloog, Lune besloot de libelle te volgen, die hem steeds verder het riet inlijden. Oppeens zakte Lune-Chan's voet weg in de natte moeras bodem. 'Fuck..' mompelden hij zacht.

4De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:24 pm

Gast


Guest

Marauwdon hoorde zachtjes wat maar besloot het maar op iets van een vis of leguaan te houden, er was toch niemand die hem zou komen zoeken.
Zachtjes kwam hij overeind en keek hij naar een groep mieren die via de muur omhoog kropen "..Snappen jullie het allenmaal wel?" hij fluisterde ook al had hij daar geen reden voor.

5De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:26 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Hayato - Mirasu flashbacks))

http://bussjah.hyves.nl

6De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ahahhaha ja idd Simoon, die was vet tof ))

7De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Gotver..Daar gaan me nieuwe schoenen...' Lune trok een zuur gezicht toen hij deze woorden zei. Hij pakten een van de rietstengels vast, en begon zich erruit te trekken. Maar zijn schoen bleef in de drap vastkleven. 'Fuck it!' riep Lune kwaat.

8De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:37 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek een beetje vaag op "Leguanen zeggen geen fuck it..."
Hij kroop tussen de twee planken weer uit het hutje en keek rond totdat hij een set blonde plukken zag "...Lune?" waarom was hij hier? even borrelde dat vage maar warme gevoel weer op en kon hij een glimlach niet onderdrukken.

9De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek geschrokken op, 'Ah, Hoi Mauw.. Het is niet dat ik je volgde maar ik kwam hier omdat ik een libelle zag die me hier heen bracht toen bleef ik vast zitten en..en..Nu zit hij vast,' zei Lune úber-droog.

10De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:43 pm

Gast


Guest

Marauwdon haakte zijn voet achter een plank en hing een heel end boven het modderige riet, hij stak zijn hand uit "Hulp nodig?"
Hij glimlachte vriendelijk het gevoel borrelde nog uitermate sterk onderin zijn maag maar dat mocht niet in de weg komen, hij wou helpen.

11De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Graag..' Lune keek met een zuur gezicht naar zijn schoen, die nog verder in de modder was weggezakt.

12De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 3:49 pm

Gast


Guest

Marauwdon hing nu ongeveer horizontaal naar hem toe en greep zijn bovenarm vast "Kep je..." hij probeerde Lune uit de prut te trekken maar dat ging nogal belabbert, hij keek naar de libelle "Wil je eventjes helpen?" de libelle vloog weg en kwam later terug met een hele zwerm beestjes, allenmaal grepen ze Lune vast en begonnen ze wild te fladderen.

13De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek even droog naar de beestjes, hij voelden oppeens hoe zijn voet uit de blubber werd getrokken en er klonk een sapperig geluid, alsof zojuist een olifant zijn poot in een drapperig moeras had gezet. Lune trok een vies gezicht, 'Jakkie.'

14De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:09 pm

Gast


Guest

Marauwdon trok Lune naar zich toe en knikte naar de beestjes die hem rustig op de houte planken neer zette "Zo...Dankjewel.." de beestjes vlogen rustig weg.

15De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:10 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Sleep me mee, Razz ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

16De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek even naar de voet die daarnet was weggezakt, en keek toen Mauw aan, 'Bedankt..' zei hij heel droog, toen drong het pas tot hem door dat hij nu wel met De Mauw die hem kuste en de mauw die hij leuk vond en de Mauw die Mauw was. stond..Alleen.. Alles in zijn lijf begon te tintelen.

17De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:19 pm

Gast


Guest

Marauwdon pakte droogjes Lune's hand "Volg" hij kroop droogjes tussen de twee planken door de oude hut in en kwam zodra hij binnen was overeind.

18De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:26 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan volgde Mauw-Chama, 'Aha.. een hut, cool!' Lune-Chan sprong op maar stoote met zijn hoofd tegen een lage plank aan. 'Aai..'

19De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon draaide zich meteen om en keek hem bezorgd aan "Gaat ie?" nog nooit had hij zo gereageerd in iedergeval nooit zo snel.
en dat vage gevoel leek maar niet weg te gaan.

20De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Jaja..Het gaat wel..' Lune kneep een oog dicht, en ging naast Mauw zitten. 'Ik wist helemaal niet dat hier een hut was..'

21De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:34 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( SAS, SLEUR LAURA MEE Razz ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

22De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:51 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte "Nu wel dus...." hij keek even naar Lune en voelde weer dat rare gevoel alsof zijn lichaam zonder hem wou reageren maar dit keer zou hij het zelf doen.

23De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:54 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachten, en kroop een beetje dichter tegen Mauw aan, 'Mauw-Chama...' mompelden hij zacht.

24De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 5:59 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( Sasha, Miyoko moet met Lune praten XD where can i meet you? :33 ))

25De hut aan de waterkant. Empty Re: De hut aan de waterkant. Tue Sep 01, 2009 6:20 pm

Gast


Guest

Marauwdon pakte zachtjes Lune's gezicht vast en draaide dat een beetje omhoog "..Al haat je me hiervoor....boeit het me niet..."
Zachtjes drukte hij zijn lippen tegen die van Lune.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Similar topics

-

» Het huisje aan de waterkant

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum