Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+18
Anju
Lucy
Lily
Lune
Miyoko
Keirin
Seth
Iris
Nicholas
Yuu
Ruşine
Kyosu
Matthew
Toushirou
Yumiko
Darcy
Scarlett
Ayano
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Go down  Message [Page 20 of 22]

476De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:42 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wierp even een blik op het meisje dat haar hoofd tegen de tafel sloeg. Hij grinnikte zachtjes. 'Wat een idioot...' mompelde hij, waarna hij zich weer op Rusine richtte.
'Oké dan. Jij eerst,' zei hij en hij grijnsde terwijl hij aan het lintje om zijn pols plukte.

477De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die absoluut niet alles ging vertellen, grijnsde even. Ze had zo veel dat ze kon zeggen dat er heel wat onschuldige dingen tussen zaten. Met haarg ezicht nog steeds op de krant gericht, al had ze nog geen een woord gelezen. 'Laat ik met Valentijn beginnen. Ik heb met Nicholas gezoend, een aantal keer.' Over het voorval met Scorpio in de grot zweeg ze meteen. 'Your turn'

478De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:45 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte. 'Aangenaam kennis te maken', zei ze. Ze nam nog een paar happen en een slok van haar melk.

479De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:46 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo dronk de kop hete thee in een keer op. 'Auch! Oh, shit! Die thee was heet!'

480De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Met Nicholas?! Had die niet met Jade en Yumiko?' vroeg Yuu verbaasd. Hij wierp even een blik op Jade, die aan de oppertafel zat. 'Ben je wel goed bij je hoofd? Ik bedoel, Cecilio als vijand hebben is één ding. Merlyen als vijand hebben is erger, maar JADE als vijand, dat overleef je gewoon niet!' siste Yuu terwijl hij aan de pijnlijke gebeurtenissen tussen hem en Cecilio en hem en Merlyen dacht, en daarna aan het trainingskamp van Jade.

481De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schudde haar hoofd, heftig, waardoor haar haar alle kanten op sprong. 'Met Yumiko is over.' Nicholas had het haar niet gezegd, maar ze ging er vanuit. Ze wilde dat dat in ieder geval over was. Jade zou wel over gaan. Jade en een schooljongen ging niet. Dat zou zo over zijn. 'Waarom zou hij met mij zoenen als hij nog steeds met Yumiko is, terwijl die het overduidelijk kon zien?' verdedigde ze haar standpunt. Omdat jij begon met zoenen. Hij danste alleen maar met je, maar jij moest je weer laten gaan, schreeuwde haar hoofd.

482De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Omdat hij ook met Jade begon te daten terwijl hij eigenlijk nog met Yumiko aan het flikflooien was,' merkte Yuu droogjes op. 'Ik waarschuw je alleen maar. Nicholas is niet het type dat zich aan één persoon tegelijk bindt.'

483De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:56 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko barste uit in lachen en moest haar melk binnen houden. 'O, sorry', zei ze terwijl ze een traan weg pikte van het lachen. 'Gaat het?', vroeg ze terwijl ze haar lach met moeite in hield.

484De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:57 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo knikte, terwijl ze nog een stuk brood naar binnen duwde.

485De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Dat ben ik ook niet, dus dan passen we lekker bij elkaar. Rusine bleef haar hoofd schudden. 'Maar dat zijn mijn zorgen Yuu, niet de jouwe. Vertel nou jou deel van de deal maar.'

486De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 12:59 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte. 'Mooi', zei ze. Ze at nog haar laatste broodje en dronk haar melk beker leeg. 'Mmm dat was lekker', zei ze terwijl ze haar mond afveegde met haar mouw

487De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:00 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek naar haar bord. 'Ik heb weer eens veel te veel gepakt,' zei ze, met een quasi-verdrietig gezicht.

488De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:02 pm

Gast


Guest

Alecia had een stuk van haar servet afgescheurt en tot een bolletje opgerolt. Liet met haar vinger waar ondertussen al plakker op was het bolletje heen en weer rollen.

489De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:04 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar haar boord. Er was vast nog wel één plekje vrij. 'O geef maar aan mij', zei ze met een big smile

490De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:05 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo lachtte en schoof het bord naar Mimiko. 'Here you go.'

491De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:10 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte en at het boord verder leeg. Daarna kwam er een ontzettende buikpijn opzetten en rara hoe..?

492De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:11 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek naar het plafond. 'He! Een vlieg.'

493De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ja zal wel', zei Mimiko kreunend van de pijn. Ze sloeg haar armen om haar maag. 'Ik heb geloof ik iets te veel gegeten'.

494De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:21 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek bezorgt naar Mimiko. 'Ne, Mimi-chan, misschien kan je beter even langs de ziekenzaal?'

495De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:29 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok op. 'De.. de ziekezaal', ze slikte altijd. Ze was altijd al doods bang voor die plaatst en was er nog nooit geweest en dat wilde ze zo houden ook. 'Eerhh ik denk dat al weer gaat', Mimiko probeerde een zo vrolijk mogelijke lach op te zetten.

496De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 1:30 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Ik zou voor de zekerheid toch even langs gaan..' Chiyo keek naar Mimiko. 'Ik ga wel mee als je wilt.'

497De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 5:14 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kwam de eetzaal in met een kil gezicht. Haar eetlust was al verdwenen na was ze zojuist had gezien, maar ze moest en zou iets eten. Anders zou ze vast hetzelfde krijgen als op het bal vorige keer. Ze pakte een broodje ham, en begon er met mini hapjes van te eten.

498De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 5:24 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek nog steeds geschrokken. 'Nee, nee sirieus ik hoef niet naar de ziekezaal'. De pijn kwam weer omhoogd en ze klemde haar armen nog meer om haar maag. 'Auww', kreunde ze.

499De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 5:27 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Na haar korte maaltijd stond ze op. Haar bord liet ze gewoon staan, dat zou vanzelf wel opgeruimd worden. Ze zette een flinke looppas in richting het dakterras.

500De eetzaal - Page 20 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 31, 2009 6:45 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Na een koude douche en gesprek met Yumiko realiseerde Scorpio zich dat hij best honger had. Sloffend liep hij de eetzaal binnen, en pakte een broodje kaas waarna hij vervolgens de zaal rondkeek. Zijn ogen wandelen over wat onbekende figuren en rustte uiteindelijk om Rusine. Just the person I needed to talk to. Met zijn kaasbroodje in zijn hand liep hij naar haar toe, en staarde wat emotieloos voor zich uit. 'Can we talk?' vroeg hij koeltjes, hij keek haar enkele seconden aan en liet zijn ogen toen wegwandelen. Hij wou haar op dit moment niet eens aankijken, eerst antwoord.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 20 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum