Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The Valentine Ball! Cupido's verjaardagsfeest.

+13
Seth
Itachi
Mendua
Scorpio
Iris
Mimiko
Yumiko
Ruşine
Toushirou
Lune
Nicholas
Yuu
Cupido
17 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 10 of 12]

Itachi

Itachi
Niveau 1

(( Whaaaa, Lune-kan is op Mimi-chan Sad ))
(( En Iris dan? XD ))
(( Ik ga ff op die van Iris, mag zij mee praten? Smile ))

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua kwam weer de eetzaal binnen lopen. In een nieuwe jurk, en hoopten dat dit keer niet iets zou komen op haar jurk, ook al kon ze de jongen niets kwalijk nemen. Ze liep naar de bar en bestelde een Tom Collins.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte 'Idd stome valentijn, maar waarom schattig', Mimiko keek hem verbaast aan.

Lune

Lune
Niveau 2

((Van mij wel, alleen moet ik zo wel mijn ouders helpen met Pizza's bakken What a Face ))

Iris

Iris
Niveau 2

Iris nam weer een slok van haar cocktail, ze zag Lune en Mimioko praten. Ze vroeg zich af waar Itachi was. Ze bleef staan ook al zou ze al te graag naar Lune en Mimioko toe gaan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek om en ze zag Iris. Iris die net zo intiem danste met Lune en nu weer hier was. Er ging een golf van jaloezie door haar heen. Waarom keek ze steeds? Mimiko moest zich inhouden Lune en Iris waren vast goed bevriend.

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua nam een slokje van der Tom en keek de zaal rond. Eigenlijk had ze wel spijt ervan dat ze terug kwam. Het wees haar erop dat iedereen een valentijn had, en vriendinnen. Ze baalden ervan dat ze van haar ouders veel later pas naar school mocht.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune volgde Mimi-Chan's blik, 'Hey Iris!' hij zwaarde naar Iris. Hij had niet door dat Mimi-Chan zo jaloers was op Iris, Mimi-Chan weet toch
zelf ookwel dat Iris en ik gewoon hele goede vrienden zijn..?

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi kwam klunzig binnen lopen, hij wierp een blik op Lune en Mimi-chan. Vuile trut, nu zit ze gewoon bij hem te flirten. Hij keek rond, zag Iris en nog een meisje staan. Hij besloot naar dat andere meisje (( Mendua, dus )) te gaan.

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua zag de jongen binnen komen, en op haar aflopen. Ze bekeek hem snel van top tot teen. Ze nam nog snel een slokje van haar tom collins en bekeek hem weer.

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zwaaide alleen terug naar Lune, ze had al het gevoel dat Mimi zo achterbaks naar haar keek. Ik ben alleen maar vrienden met Lune, hoor. Denk ik.. Ze wou het hardop zeggen, maar ze hield zich in. Ze zag Itachi binnen lopen, Hé? Hij was toch met Mimi? Toen keek ze weer naar Mimi, ze dacht terug hoe ze net naar Lune lachte. Vieze hoer, wat doet zij toch?

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok toen ze Itachi binnen zag komen. Nee niet nu waarom nu ? , Mimiko raakte lichtelijk in paniek en dacht niet meer aan Iris. Ze stootte Lune aan en keek snel de andere kant op.

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi ging naast haar staan, hij bekeek haar ook, 'Hoi,' zei hij schor. 'No love?' vroeg hij voorzichtig. Hij wierp een vernietigende blik op Mimi-chan. Die krijg je terug, bitch!

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua schudde der hoofd. 'Niet echt.' en ze zag zijn blik richting het meisje. 'En jij?' en ze dacht dat hij ongeveer 1.80 was. Wat voelde ze zich toch weer klein.

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik moet gaan helpen met Pizza bakken, doei doei I love you ))

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi zag dat ze zijn blik volgde, 'Yes, I'm in love whit myself,' perste hij eruit. Hij had het niet zo gewild maar het moest maar vond hij. Hij keek nu weer naar het meisje.

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua grijnsde. Ze mocht hem wel. 'Mendua.' en ze stak der hand uit. Ze waagden het er maar op, één persoon meer kennen was niet erg, en dit was eigenlijk best wel een grote stap voor haar en der verlegen persoonlijkheid.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko kreeg tranen in haar ogen toen Itachi naar dat meisje toe ging. Waarom deed hij dit? We zouden toch vrienden blijven. Snel keek ze om en zag het meisje zitten opeens kreeg ze vreselijke haat voor dat meisje. Stop Mimiko dat slaat natuurlijk nergens op. Zei kan er ook niets aan doen. Mimiko keek weer weg en voog de tranen weg.

((stoute lune D': ) )

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi lette niet meer op Mimi, ze mocht die Mendua wel, hij gaf haar een hand 'Aangenaam Mendua, trouwens mooie naam,' zei hij glimlachend. 'Ik ben Itachi, Itachi Uchiha,' zei hij er snel achteraan.

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachte. 'Dankje, jou naam ook.' en ze bekeek de jongen nog is goed. Ze kon het niet laten, maar ze was te nieuwsgierig. 'waar kom je vandaan?' vroeg ze snel.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko moest de neiging om haar te vermoorden ver weg weg drukken. Met tranen in haar ogen stond ze op en beende ze de bal zaal uit. Lul , dacht ze bij haar zelf.

((ben eten :3))

Gast


Guest

Marauwdon liep in een donker rode outfit de zaal binnen, op zijn hoofd zaten twee diep rode libelles en hij droeg een witte vlinder op zijn jas "Waar is de jarige?" hij keek rond en had een cadeautje onder z`n arm "Joehoeee?"

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Bij de uit gang knalde Mimiko tegen Mauw aan. 'Sorry', zei ze en ze liep snel weg.

Lune

Lune
Niveau 2

((Oh..ik ben toch eerder terug dan ik dacht *Gaat snel berichtjes lezen.*))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Lune wrote:((Oh..ik ben toch eerder terug dan ik dacht *Gaat snel berichtjes lezen.*))

((Ja ga mij maar eens even troosten joh TT____TT))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 10 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum