Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Strippoker! - kamer van Carter en Nick

+2
Ruşine
Nicholas
6 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Strippoker! - kamer van Carter en Nick Mon Oct 26, 2009 9:04 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Strippoker. Je kent het wel.

personen:
Nicholas
Carter
Yuu
Seth
Aysa
Emily
Rusine
en dat waren ze geloof ik..

regels: geen onnodige posts.
Zelf kan ik helemaal niets van poker.

BEGINNEN VANMIDDAG, WANNEER ER MEER ONLINE ZIJN EN WANNEER IK ER WEER BEN HAHA.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

(ik plaats een reactie.. Maar niet door gaan zonder mij? D: dus allemaal 1 reactie hahaha. (Y))

Nick had de kaarten geschud en wachtte nu enkel nog op de mensen die zouden komen. De flessen drank had hij op volgorde gezet. Dit kon nog wat worden, pokeren met drank op. Concentratie van een ezel. Nick zette een van de flessen aan zijn mond en keek wazig uit het raam. Hij wist niet wat hij dronk, maar het was goed spul.

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine had besloten dat het niet eerlijk was als ze als enige een jurkje aan had en dus had ze er nog maar snel een jasje overheen getrokken. Met een glimlachje stond ze voor Nicholas' kamer, waar het nog heel erg leeg was. 'Hooooi,' begroette ze hem vrolijk, waarna ze naast hem neer plofte.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu sleurde Seth mee Nick's kamer in en zette hem neer aan de tafel, waarna hij zelf ook ging zitten. Hij keek wat in het rond. 'Yo,' zei hij, nog lichtelijk chagrijnig omdat Carter Seth op de één of andere manier naar zijn gevoel beledigd had. Hij ging aan de tafel zitten, bedacht zich dat hij pas één whiskey op had en greep maar snel naar een fles. Als hij hier nog lol in wilde hebben kon hij beter snel starten met drinken.

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa had haar hakken inmiddels ingeruild voor platte schoenen, aangezien lopen op hakken met haar nu al aangeschoten hoofd niet makkelijk ging worden. Ze liep de kamer aan en ging zitten. Nog één glas vodka kon nog wel, toch? Ja vast wel.

Gast


Guest

Carter strompelde de kamer binnen. Hij keek even achterom of Emily hem nog volgde en ging toen ook aan de tafel zitten. Hij probeerde de ogen van Yuu zoveel mogelijk te ontwijken en besloot in plaats daarvan maar gewoon uitdagend naar Nick te staren.
'Als je huwlp nodig hep bij het uittrekken van kleren wil ik je wel helpen hoowr!' riep hij met twinkelende oogjes uit, terwijl hij even in Nick's buik prikte met zijn wijsvinger.

Emily

Emily
Niveau 2

Als laatste was Emily binnen komen lopen en vervolgens gelijk langs Carter gaan zitten, zonder Yuu aan te kijken.
Waarschijnlijk ging ze ontzettend veel spijt hiervan krijgen, maar op dit moment drong het niet eens meer tot haar door waar ze aan begonnen was. Hierna had ze des te meer reden om koffie in plaats van alcohol te drinken.
"Ik kan niet eens pokeren," zuchtte ze toen ietwat afwezig, waarna ze haar hoofd op haar armen liet rusten. Hopelijk duurde het niet te lang zodat ze daarna fijn kon gaan slapen.

8Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Mon Oct 26, 2009 10:43 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick wierp een boze blik op Carter."Rot op," zei hij."Ik kan prrima mijn eigen kleren uittrrekken. Ik kan prima pokeeren!" proteseerde hij. Hij dronk nog wat. Hij keek de kring rond, en gooide het pakje kaarten uiteindelijk maar naar Carter."Deel jij maar," zei hij.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth staarde in diépe concentratie verwikkeld naar het kaartspel. Hij wist nog niet zeker wat hij ging kiezen, en al twijfelend groeide de geconcentreerde frons op zijn voorhoofd.
Ging hij voor het duo kinderen, het trio kinderen, of wilde hij toch een doorspoeling (of zelfs de koninklijke versie daarvan)?
Hmm.
Hij likte even langs zijn lippen en balde zijn vuist op de houten tafel.
"Let's play!" commandeerde hij met twee glunderende enthausiaste oogjes, terwijl zijn blik even naar Carter gleed.
Dit ging hij gewoon winnen.
Hij was the man itself, hij was een fantastische pokerspeler, hij was sexy*, en hij was James Bond.
Oh god. Hij was iets vergeten.
Hij rukte zijn mond open en richtte zijn blik met groeiende enthausiastme op de whiskeyfles aan zijn rechterhand.
"OH-" riep hij blij uit, "ik wil ook! Ikwilookikwilook! En dan wil ik hem.."
Hij pauzeerde even voor extra effect.
"...On the rocks."



*zie "seth's fantastische cadeau"

10Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 5:41 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek met een lichte grijns en samengeknepen oogjes naar Seth die dacht dat hij helemaal in zijn element was.
Totdat hij kleren moet uittrekken natuurlijk...
Plotseling schoot er een idee door Yuu's hoofd. Misschien een beetje pervy, maar hé, hij was Yuu.
'Ik wil een extra regel,' zei Yuu. Hij keek even om zich heen en besefte dat zijn regel geweldige effecten kon hebben.
'Laten we doen dat als je je kleren verliest in een potje, dat de persoon links van je ze dan uit moet trekken!' stelde hij voor. Hij keek om zich heen.
Dit zou betekenen dat hij Seth's kleren uit mocht trekken, dat Seth die van Rusine uit moest trekken -iets wat hij het minst erg vond als je naar de rest van de groep keek-, Rusine die van Nicholas uit moest trekken, Nicholas die van Aysa uit moest trekken, Aysa die van Carter, Carter die van Emily en Emily die van hem.
Dat kon nog interessante effecten hebben, als je er drank en een heleboel stiekeme hormonen bij dacht...

((Het is dan dus zo: yuu -> seth -> rusine-> nicholas -> aysa-> carter -> emily-> yuu))

11Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 5:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek even met grote ogen naar Yuu, waarna ze nog maar een slokje van het bierflesje dat ze gevonden had, nam. 'Oké,' stemde ze toen in, waarna ze naast zich keek. Kut. GODVER @#$#$%^&&*piep*&(#. Niet Nicholas.

12Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 6:51 pm

Gast


Guest

Carter keek even van links naar rechts, had totaal geen problemen met de mensen naast wie hij zat en haalde zijn schouders op. 'Okej dann,' zei hij met een scheve grijns naar Yuu, zich niet meer helemaal ervan bewust dat hij bang voor Yuu hoorde te zijn.

13Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 7:15 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchtte opgelucht."Ik ben allang blij dat het Carman niet is!" zei hij vrolijk. Hij keek naast zich. Aysa had niet zulke lastige kleding. Hij glimlachte en keek toen naar Rusine. Hij grijnsde breed."haha!!!"

14Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 7:36 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa schrok even door zijn opmerking. Ze moest Carter's kleding uitdoen, en Nicholas de hare. Nog maar een glas, of beter een fles. Snel schonk ze een glas whiskey in en goot ze het achterover. Dat was misschien net genoeg om zijn shirt uit te doen. Nog een glas.

15Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 9:26 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Normaal gesproken zou Emily nooit hebben meegedaan aan dit spel en al zeker niet met Yuus extra regel, maar met de alcohol die ze nu binnen had vond ze het al niet erg meer. Alhoewel.. met degene rechts van haar had ze toch wel een beetje problemen; ondanks de alcohol bleef Yuu eng, maar in ieder geval minder erg dan normaal gezien.
Van de linkerkant wist ze eigenlijk niet precies wat ze ervan vinden moest, maar ook dat maakte haar op dit moment vrij weinig uit.
Nu alleen nog beginnen.

16Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 9:41 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grijnsde tevreden toen iedereen met hem instemde. Behalve Seth dan, maar als die niet wilde had hij pech.
'Ik deal wel. Kent iedereen de regels?' vroeg Yuu. Hij pakte het pakje kaarten aan van Nicholas en schudde ze wat nonchalant. Hij was zelf absoluut niet goed in poker maar ach, hij hechtte toch niet zoveel waarde aan het dragen van kleren.

17Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 9:45 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Snel knikte Emily na Yuus vraag, al had ze geen flauw idee over hoe poker werkte. Het zou vanzelf wel duidelijk worden, toch?
Ze pakte haar kaarten op en liet haar ogen over de figuren en getallen glijden, al werd ze er niet veel wijzer van.
Of het nu goede of juist hele slechte kaarten waren, ze had geen flauw idee.
"Dus eh.. wie begint?" vroeg ze toen.

18Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 9:45 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick haalde zijn schouders op."Als ik nuchter was zou ik waarschijnlijk alles kunnen opnoemen, maar nu.." hij grinnikte zachtjes, en nam nog een slok uit de fles."Dit gaat zo fout!" lalde hij. Hij bekeek de kaarten en zuchte. Slechtere kaarten bestonden er bijna niet.

19Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 9:50 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Nog een glas whiskey. 'Normaal ken ik de regels. Maar nu doe ik wel gewoon wat..' ze grijnsde met een dronkenmansgrijnsje, al was ze meer "aardig aangeschoten".

20Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:01 pm

Gast


Guest

Carter keek even naar zijn twee kaarten. hm, hij had geen flauw idee of dat iets kon worden. 'Jij moet beginnenn,' zei hij tegen Emily terwijl hij haar licht met zijn elleboog aanstootte. 'Zet je in of nieet?' vroeg hij met een knipoog. Hij vond het totaal niet erg als Emily in zou zetten. Hoe meer kleren iedereen uit had hoe beter. Mensen zonder kleren waren sowieso altijd veel mooier dan met.
Nouja, de meeste dan.

((Oké we doen het even zo. Iedereen houdt gewoon zijn kleren aan tot de show-down. Dan pas moet iedereen zijn verloren kleren uittrekken (of naja dat doet dus de persoon links van je) en geeft die kleren aan de winnaar. De winnaar mag die kleding dan weer als inzet gebruiken de volgende keer!))

21Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:06 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily was geconcentreerd naar haar kaarten aan het staren toen ze opeens in elleboog in haar zij voelde en ze geschrokken overeind veerde. "Huh! Inzetten!?!" vroeg ze verward. Het duurde even tot ze zich herinnerde waar ze mee bezig waren en snel knikte ze.
Haar kaarten waren goed.
Waarschijnlijk.
Of niet.
"Ik zet mijn schoenen in!' zei ze redelijk vrolijk, waarna ze richting Carter keek die nu moest. "Jij bent!"

22Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:08 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick besloot te bluffen."Ik zet ook mijn schoenen in," zei hij stoer. Hij had geen stinkvoeten en zijn vertrapte all stars gingen makkelijk uit, dus Rusine had geen zware opdracht. Hij streek even door zijn warrige haar waarna hij weer een slok nam. Hij bekeek de mensen.

23Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:09 pm

Gast


Guest

Carter hoefde helemaal niet lang na te denken. Ook al waren zijn kaarten dan misschien wel totaal niks waard, kleren uittrekken vond hij totaal geen probleem. 'Ik ga mee,' zei hij met een speelse glimlach. Hij keek naar Aysa die naast hem zat.
'En jij?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij had nog nooit zo'n lang meisje gezien en ook al was het absoluut zijn type niet, toch vond hij haar interessant.

24Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:10 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek naar de kaarten in zijn hand. Een harten vier en een ruiten twee. Waardeloos.
Toch besloot hij een Yuu-grijns op zijn gezicht te zetten. 'Call,' zei hij als een echte pro, terwijl hij even naar zijn witte nikes keek. Als hij ze aan het einde van het spel maar weer terug kreeg vond hij het prima.

25Strippoker! - kamer van Carter en Nick Empty Re: Strippoker! - kamer van Carter en Nick Tue Oct 27, 2009 10:11 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik zet mijn schoenen ook maar in.' ze grijnsde een beetje. Had ze maar sokken aangedaan, en een hemd of een extra bh. HAHA een extra BH ahahaha. Binnenpretje.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum