Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

PARTY!!

+5
Yumiko
Nicholas
Ruşine
Ayano
Yuu
9 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 1 of 7]

1PARTY!! Empty PARTY!! Wed Aug 19, 2009 4:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Woeii, feestje in de kamer van Nicholas en Yuu! En we hebben drank [H].

toegang: vrij.
-----

Yuu was voor de rest uitgesneld en had snel wat drank klaargezet. Hij wachtte tot iedereen zou komen.

2PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 4:57 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Nog steeds met haar jurk op apengapen liep ze naar binnen en plofte ze op het bed neer. "Zozo, leuke bedoeling hier." zei ze terwijl ze haar fles wijn naar haar ond bracht. "Ik zal wel wachten of Nick of Lucas mijn jurk dicht wil doen," grijnsde ze terwijl ze Yuu lachend aankeek.

3PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 4:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine besloot meteen richting Yuu's kamer te gaan, aangezien ze hem 'feestje' had horen roepen. Ze kwam er, nog altijd bloodtvoets aan en klopte even op de deur, zoals ze beloofd had een tidje terug. 'Nog leuke dingen aan het doen, Yuu?'

4PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 4:58 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

((een heel karretje vol met drank! XD))

Nicholas liep zijn eigen kamer binnen en opende hun drank kastje. Hij kreeg direct zo'n halleluja gevoel. Hij pakte een lang glas en mixte daar wat drankjes in."PROOST!" Hij hield het glas hoog in de lucht. Hij dronk een slok en slikte het door. Direct zette hij het glas weer neer."Ik zou het niet proeven.." Hij keek naar Ayano.

5PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:00 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu opende de deur voor Rusine. 'Brave meid,' zei hij en hij liet haar binnen.

6PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kwam de kamer binnen en keek even om zich heen naar het drank. 'Wat is het sterkste wat je in huis hebt?' vroeg ze. Ze was wel gewend aan sterke drank, ze dronk het liever dan slappe drank, daar werd ze misselijk van.

7PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:00 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

"Nicholas, jij wilt vast wel even mijn jurk vast maken. Ik zit hier nu als een plompverloren pop," grinnikte Ayano terwijl ze liefjes knipperde met haar oogjes.

8PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:01 pm

Gast


Guest

Lucas kwam lachend de kamer binnen, pakte een glas wijn en hield het omhoog. "Moeten we niet proosten ofzo?"



Last edited by Lucas on Wed Aug 19, 2009 5:02 pm; edited 1 time in total

9PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:01 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine lachte naar Yuu, ging de kamer binnen en ging op een bed zitten, zich afvragend van wie het was. 'Ah, we gaan gewoon verder hier dus,' doelde ze op de drank.

10PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:02 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Een ietwat jaloerse blik ging uit naar Ayano, waarbij Nick de jurk dicht zou ritsen.

11PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:02 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Allison kwam binnen lopen met een grijns op haar gezicht, '' ik wil best proosten maar dan wel met iets sterkers als die wijn'' en ze grijnsde weer



Last edited by allison on Wed Aug 19, 2009 5:03 pm; edited 1 time in total

12PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:02 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas liep grinnikend naar Ayano."Je ziet er volgens mij een stuk liever uit dan je eigenlijk bent, hmm." Hij ging achter haar staan en begon met het knopen en ritsen van de jurk."Wauw, ik hoop dat ik het goed doe. Je mag ook wel een slobber shirt en een boxer van mij dragen hoor," zei hij lachend.

13PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:03 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu, die altijd een stuk minder kieskeuriger en een stuk sadistischer werd als hij wat drank op had liep met een gemene grijns op Lucas af. 'Proost,' zei hij en hij klinkte zijn bierflesje tegen het wijnglas. Daarna liep hij langs hem, maar in het voorbij gaan streelde hij wel even met zijn hand over Lucas' buik.

((FLEE LUCAS, FLEE!))

14PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:04 pm

Gast


Guest

Lucas werd lijkbleek. "Eh..." stamelde hij, en hij stapte langzaam een paar stappen achteruit.

15PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko wendde haar blik van Ayano en Nick af en nam een glas wodka cola, met een stuk meer wodka dan cola, proostte en klokte het als water achterover.

16PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:05 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Allison keek naar luca's zijn reactie en kon het niet meer houden en ze barste in lachen uit.

17PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine, die zag wat Yuu deed, sprong beledigd op. 'Hey Yuu, je mag Tous hebben, maar van de rest blijf je af oke?' Daarna liep ze naar Yuu toe. 'Heeft ie een sixpack?' siste ze in zijn oor, waarvoor ze op haar tenen moest staan, wat er niet al te charmant uitzag.

18PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:06 pm

Gast


Guest

Lucas, die niet doof was, draaide zich paniekerig om, zette hard zijn glas wijn op de tafel, verving het voor een grote hoeveelheid malibu, en zette nog een paar stappen opzij.

19PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:07 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee,' zei Yuu. Hij draaide zich om naar Lucas, likte even aan zijn lippen en knipoogde toen naar hem. 'Maar dat maakt mij niet uit.'

20PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:07 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano voelde hoe haar jurk zat en knikte. "Hij zit goed hoor nicholas, maar als ik ooit een shirt en een boxer van je wil, laat ik het je weten," zei ze terwijl ze hem even uitdagend aan keek en daarna verving ze haar fles wijn voor wat anders.

21PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:08 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine gooide haar haar in haar nek en lachte hardop, waarna ze zich weer op het bed liet ploffen en een glas wijn pakte. 'Dan mag je hem hebben Yuu'



Last edited by Ruşine on Wed Aug 19, 2009 5:09 pm; edited 1 time in total

22PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Het volgende glas wodka cola volgde al snel, alleen dit keer iets minder wodka en iets langzamer op drinken. Al was het voor menig mens nog steeds in een rap tempo.

23PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:09 pm

Gast


Guest

Lucas gooide zijn malibu achterover. "Zeg eh," hij keek ontwijkend over de hoofden heen, "is er niet ergens een stereo installatie ofzo?"

24PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:09 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Allison sloot zich bij lucas aan en pakje een fles malibu en nam er een grote slok uit en grijnsde, '' much better'' ,
'' weetje, we kunnen hier ook verder gaan met pokeren '' en grijnsde

25PARTY!! Empty Re: PARTY!! Wed Aug 19, 2009 5:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Mijn kast is altijd open voor jou." Hij fronsde."Dat klonk niet helemaal goed, maar oke." Hij leunde langs Ayano heen en pakte een wodka fles, die vermengd was met een van de zoete drankjes."Op hoop van zegen," zei hij en hij zette de fles aan zijn mond. Hij klokte wat naar binnen."Irritant dat alle meisjes jurken dragen, dan zijn body shots zo moeilijk," zei hij grijnzend tegen Ayano.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 7]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum