Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Tochtje

5 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Tochtje Empty Tochtje Tue Sep 22, 2009 10:03 pm

Gast


Guest

Ehm, jep. Een aantal zijn op zoek gegaan naar drank aangezien ze nu toch verder eigenlijk weinig te doen hebben.

---

Personen: Matt, Fay, Yuno & diegene die zich erbij voegen?
Regels: doesn't matter.

2Tochtje Empty Re: Tochtje Tue Sep 22, 2009 10:14 pm

Fay

Fay
Niveau 1

Fay liep vrolijk met de rest mee, blij dat ze iets gingen doen en ondernemen, in plaats van op Matts kamer hangen met personen en situaties die ze niet kende, waardoor ze zich automatisch meer naar de achtergrond verplaatste. Ze streek een lok felrood haar uit haar gezicht en wenste dat het enig effect zou hebben; vrijwel meteen viel het weer op de oorspronkelijke plaats. Ze glimlachte naar de rest met een ietwat rebelse schittering in haar ogen. 'Lead the way,' zei ze.

3Tochtje Empty Re: Tochtje Tue Sep 22, 2009 10:17 pm

Gast


Guest

Matt grijnsde bij het optimisme van Fay, hij leek die hele oorlog al zo goed als vergeten te zijn. Hij liep verder, soms even onderzoekend rondkijkend want hij wist ook nog niet precies waar alles was.

4Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 8:45 am

Gast


Guest

Yuno volgde Fay en Matt. Direct voelde ze een spanning over zich komen. Een ander soort spanning dan de oorlog. Dit was leuk. Eng, maar niet gevaarlijk. Ze kon er niet aan dood gaan. Dus dit was betrekkelijk veilig. En dus was het leuk.

5Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 8:58 am

Gast


Guest

Matt liep verder en keek om zich heen. Dankzij het witte overhemd dat nonchalant vast zat en met opgestroopte mouwen kon je zijn vrij gespierde lichaam best goed bewonderen. Niet dat het overhemd straks gespannen stond, dat zeker niet maar het stond echt niet slecht. Plus de serieus heel erg versleten beige all stars en zijn haar dat de indruk gaf dat hij pas net uit zijn bed was, kwam best verleidelijk over.


((oeh, sorry ik moest even Matt's sexyness beschrijven))

6Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 1:57 pm

Gast


Guest

Taiga zag dat de mensen al vertrokken waren en rende achter de groep aan. ze ging iets te snel en het was te laat om af te remmen, ze botste tegen Matt aan en ze viel zo op de grond. "het spijt me ik had niet zo snel moeten rennen.." zei ze en ze maakte haar zin niet af toen ze zag dat een heleboel mensen haar gek aan keken.

7Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:19 pm

Gast


Guest

Matt draaide zich ietwat verwonderd om en zag toen Taiga. 'Hee' zei hij terwijl hij haar overeind hielp.

8Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:26 pm

Gast


Guest

"hallo.." zei ze en keek hem even aan. "bedankt dat je me ven overeind hielp.." zei ze en glimlachte even naar hem. "ik ben Taiga Minori."

9Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:29 pm

Gast


Guest

'Matt' stelde Matt zich voor, en hij bleef zich verbazen over het overvloed aan meisjes.



Last edited by Matthew on Wed Sep 23, 2009 3:29 pm; edited 1 time in total

10Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:30 pm

Gast


Guest

Matthew wrote:'Ja, je was ook even in de kamer van Fay en Yuno' zei Matt, die haar herkende.

((daar ben ik nooit geweest XD))

Taiga keek hem even nog aan en kek toen de anderen kant op. "zullen we de rest maar gewoon volgen?"

11Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:36 pm

Gast


Guest

((wel toch? met die koekjes? of was dat iemand anders o-O? Dan verander ik me bericht even xd))

12Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 2:37 pm

Gast


Guest

Matthew wrote:((wel toch? met die koekjes? of was dat iemand anders o-O? Dan verander ik me bericht even xd))

((dat was Miyoko XD))

13Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:30 pm

Gast


Guest

((oepsie xD, veranderd ^^))

Matt knikte en liep verder, richting de eetzaal waar hij dacht dat de keuken ook wel zou zijn.

14Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:32 pm

Gast


Guest

Taiga liep ergens achteraan en was gewoon aan het zingen.

15Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:35 pm

Gast


Guest

Yuno had niet verbaasd opgekeken van het meisje. Het was algemeen bekend dat er hier veel meisjes rondliepen. 'Ik ben trouwens Yuno,' zei ze tegen Taiga.
Ze keek in het rond of er ergens de keuken te vinden was. 'Kunnen we gelijk ook wat chocolade mee jatten? Ik lust best wel iets,' zei ze.

16Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:36 pm

Gast


Guest

Matt liep verder, en keek even achterom.

17Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:41 pm

Gast


Guest

Taiga ging een kamertje in en keek rond, ergens op een plank boven in stond een fels met rode wijn. ze klom van plank tot plank en pakte de fles en keek op het etiket. "getver.. dit merk is smerig.." zei ze en zetten de fles terug en liep de kamer weer uit.

18Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:52 pm

Gast


Guest

Matt keek de kamer ook even in, maar zag verder niets staan.

19Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 3:54 pm

Gast


Guest

Taiga dacht eens na over die Matt. hij was zo lang... ze zuchte even en liep snel verder.

20Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:21 pm

Gast


Guest

'waar zijn we eigenlijk naar op zoek?' vroeg Yuno. 'Ja, drank, maar wat voor iets?'

21Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:24 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette was doelloos door de gan aan het lopen. Ze bleef verbaasd staan toen ze stemmen hoorde. Ze glimlachte even en liep op het geluid af.

22Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:24 pm

Gast


Guest

'Iets wat niet al te smerig is' zei Matt daarop.

23Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:27 pm

Gast


Guest

'Dan kunnen we net zo goed chocolademelk blijven drinken,' gaf Yuno terug.

24Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:30 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette grinnikte. 'Ik ben vóór chocolademelk,' zei ze. Haar humeur was al een beetje beter. Haar broer had haar een brief geschreven dat tot nu toe alles oké was.

25Tochtje Empty Re: Tochtje Wed Sep 23, 2009 4:38 pm

Gast


Guest

"een goed glas wijn is altijd lekker" zei ze en keek Cosette en Yuno aan. chocolademelk waren ze meschien 12? dacht ze bij zichzelf.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum