Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Jade's kampvuur.

+7
Seth
Lily
Ruşine
Nicholas
Yumiko
Yuu
Jade Lightning
11 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

26Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 9:54 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

'ga je me nog vertellen waarom je precies besloot om met andere meisjes leuke dingen te gaan doen terwijl ik nog niet gezegd had dat het voorbij was?' vroeg Jade, nog altijd in het vuur starend. 'De reden dat ik je wegduwde in de lege zaal was niet omdat ik het uit wilde maken. Dat was alleen omdat mijn emoties daar nogal hoog opliepen...' ze slikte even, en nam een slok van het glas whiskey dat ze in haar handen had.

27Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 9:54 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Terwijl ze met een stalen gezicht een glassplinter uit haar been trok en daarna meteen haar hand op het kleine bloedende gaatje duwde, sloot ze haar ogen, waarna haar pijnlijke gezicht de situatie overnam. Heel even bleven haar ogen op Nicholas rusten, die nu bij Jade zat. I should be pissed at you for that, but you're just as worse as I am. No, I'm even worse. Daarna gleden haar ogen weer naar haar been, dat amper bloede aangezien het een miniwondje was.

28Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 9:57 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Er is geen excuse voor.. maar.. ik begreep alles gewoon een beetje verkeerd, en Rusine wou Scorpio jaloers maken, en toen draaide het opeens uit in een echte zoen.." hij zuchte en keek haar aan."Het spijt me echt Jade." Hij trok een gepijnigd gezicht.

29Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 9:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik snap gewoon niet hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om met meerdere jongens tegelijk te gaan. Hoe kan je nou twee verschillende gevoelens tegelijk hebben? Ik zou me het echt niet voor kunnen stellen om nu nog achter iemand anders aan te gaan terwijl ik jou al heb. Het is gewoon achterbaks. Zelfs Nicholas verdient het niet om getwo-timed te worden. Al helemaal niet als die krielkip van een Scorpio de ander is,' tierde Yuu gefrustreerd tegen Seth. Dat Nicholas zelf een enorme two-timer was hield hij maar even buiten beschouwing.

30Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:01 pm

Jade Lightning

Jade Lightning
Erfgenaam van vuur

'Ja whatever. Weetjewat, ga maar weg. Ik hoef je niet meer,' zei ze bot. Ze had hem nog altijd niet in de ogen gekeken. Nu ze alleen zijn stem hoorde en niet steeds in dat herkenbare paar ogen hoefde te kijken ging een afwijzing een stuk gemakkelijker.

31Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:03 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily keek weer in het vuur. Dat laaide nu bijna nog hoger op. De warmte was fijn, en Lily genoot van de aanblik van het vuur. Ze keek naar de vonken die ervanaf spatte. 1 volgde ze met haar blik tot hij op de grond kwam en langzaam uitdoofde.
Net als mijn zelfvertrouwen...

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

32Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick hapte naar adem, en knikte toen. Hij stond langzaam op, en ging weer op de boomstam zitten waar hij net ook gezeten had. Hij keek naar het vuur, en had zin om zichzelf te slaan. Hij verneukte nu echt alles. Dan had hij drie vrouwen, en het volgende moment geen een.

33Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:05 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde hoe zijn ego met een immense hand gestreeld werd, en keek glunderend naar het vuur. Hij wilde wel iets terugzeggen, maar beet uiteindelijk op zijn lip en keek even van Rusine naar Nicholas.
"Maar ze hebben toch niets, ofzo? Ik dacht dat het was omdat die Schorpo ofzo.. iets had met.. eh, hoe heet ze nou, Yumiko?" Verward probeerde hij de drama in zijn hoofd te ontleden.

34Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:10 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Een ijzige stilte viel over het kampvuur. Alle omzittenden leken in gedachten verdronken samen met hun zieligheid. Rusine sloeg haar ogen neer en veegde ruw een opkomend traantje weg. Alles, maar dát niet. Toch besefte ze zich dat ze nu zowel Scorpio waarschijnlijk, als Nicholas waarschijnlijk als Yuu zeker weten kwijt was. En met Scorpio Scarlett waarschijnlijk ook. Eigenlijk was Tous de enige die het niet wist die ze mocht. Nouja, daar ging ze dan maar smekend vanuit.

35Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:12 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Het kan me helemaal geen bal schelen wie er allemaal met wie een relatie heeft. Het gaat erom dat Rusine het ene moment het shirt van Scorpio's lijf trok, en het andere moment dat van Nicholas. Dat is niet normaal. Zie je mij al van tent naar tent gaan?' ging Yuu gefrustreerd door. Hij wierp even een blik op Seth naast hem.
Nee, hij kon zich absoluut niet voorstellen om zijn armen op dit moment om iemand anders heen te slaan.

36Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:19 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth draaide zich om, om Yuu vervolgens een nogal verstrooide blik toe te werpen.
"Ik weet niet..." zei hij uiteindelijk, meteen wetend dat hij het verkeerde had gezegd. Haastig kneep hij zijn hand fijn en zocht hij het andere ondwerp weer op. "Maar die Schorpo én Nicholas?! Nou jeetje.." Hij wierp een blik op Rusine die er in zijn ogen zwaar gedeprimeerd uitzag. Voor een moment leek hij serieus geïnteresseerd, en fronste hij zijn wenkbrauwen.
Vanbinnen was hij het zo erg met Yuu eens, dat het bijna pijn deed in zijn borst. Hij moest er niet aan denken zijn lippen aan iemand anders te geven, of de huid van iemand anders te exploiteren. Hij rilde even en keek Yuu met een schuine blik aan. "Ik denk dat ze gewoon wanhopig is. Omdat ze niet heeft wat w-..." Hij liet de zin even in de lucht hangen. "Omdat ze niet gelukkig is," wist hij er uiteindelijk van te maken.

37Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:24 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Seth met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij merkte dat Seth nogal een paar dingen die hij had gezegd ontweek. 'Hoe bedoel je ik weet niet?' besloot hij op het oude onderwerp te blijven. 'Vind jij het wel normaal dan?' vroeg hij. Hij voelde hoe een ongemakkelijk gevoel door zijn maag kroop. Elke keer als het op gevoelens aankwam ontweek Seth altijd alles. Yuu was het opzich wel gewend, maar toch vond hij het niet fijn dat Seth altijd zo afstandelijk deed als Yuu weer eens zijn liefde aan hem toonde via woorden, of waar andere mensen bij waren. Het leek wel alsof hij zich voor Yuu schaamde.

38Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:31 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Ik weet niet, ik bedoel, nouja." Hij liep langzaam rood aan en schuifelde met zijn voeten in de aarde. "Nu niet meer," begon hij uiteindelijk haastig, "maar vroeger wel, toch?"
Opgelucht door de ontwijkende vraag, en de halfhartige leugen voelde hij zijn gezichtspieren weer normale houdingen aannemen.

39Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu bracht zijn hoofd iets dichter bij Seth en keek hem doordringend aan. Door de weerspiegeling van het vuur leken zijn rode ogen werkelijk te vlammen en te fonkelen. 'Nee. Ik heb me altijd op één persoon tegelijk geconcentreerd, en elke relatie netjes afgerond voordat ik aan de volgende begon,' zei hij. 'Wil je soms zeggen dat jij je kans wel zou grijpen als Jade Lightning nu vroeg of je met haar meeging naar haar tent?' Yuu's ogen knepen zich achterdochtig samen, terwijl hij nog dichter naar Seth toe kwam om elke afwijkende blik te kunnen bespeuren.
'Ik hou van je. Dat weet je toch? Ik wil niet dat je met andere mensen naar bed gaat terwijl je van mij bent.'

40Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:43 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"N-nee!" stootte Seth geschrokken uit. "Ik zou nooit met Jade- ik-.." Met grote ogen bleef hij Yuu aankijken en voelde hij de hitte van het vuur op zijn lichaam branden.
Uiteindelijk liet hij zijn blik weer in de vlammen glijden, waar schrik plaatsmaakte voor verwarring. Dacht Yuu dat hij dat zou doen?
Seth was doodsbang vooor het fenomeen naar bed gaan, en het feit dat hij zich over die angsten had verzet gaf de tweede en belangrijkste reden voor het feit dat hij nooit, maar dan ook nóoit met iemand anders het bed in zou stappen. Zijn maag maakte een ongemakkelijke kronkel bij het idee alleen al.
Hij fronste en veegde nadenkend het haar uit zijn gezicht. Hij kon het simpelweg niet zomaar zeggen, verdomme, waarom kon hij dat niet? Verwoed bleef hij naar het vuur staren.

41Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Daar was het weer. De ontwijking.
Met een zucht kwam Yuu overeind. Hij wierp een blik op het vuur, raapte een nieuw bierflesje van de grond en stapte het duister in. 'Ik ga,' zei hij onverschillig, waarna hij met zijn biertje weg liep bij het kampvuur. Hij had absoluut geen zin om terug te gaan naar de tent, dus besloot hij maar even het bos in te duiken. Misschien was er nog iets interessants te beleven wat voor wat afleiding zou zorgen. Maar voordat hij de rand van het bos had bereikt was de kleine demon al op het podium gesprongen.
Hij houdt niet van je.

42Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 10:51 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Met grote, geschrokken ogen merkte hij hoe Yuu opstond en in het duister verdween. Hij opende zijn mond om hem tegen te houden, maar wist niet zeker wat hij moest zeggen. Dan zou er immers hetzelfde gebeuren als in de eetzaal.. Hij slikte en voelde zijn hart ijskoud worden terwijl hij zichzelf begon te vervloeken.
Alleen en in een sessie van totale zelfhaat keek hij het vuur in.

43Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 11:07 pm

Darcy

Darcy
Niveau 1

Darcy ging bij het kampvuur zitten, terwijl ze meteen een biertje in haar handen kreeg gedrukt. Tevreden keek ze er naar en nam een paar grote slokken. Daarna staarde ze naar het kampvuur en voelde de warmte over haar heen komen. Ze voelde het geluk door haar aderen stromen en even sloot ze haar ogen. Daarna nam ze weer een paar grote slokken van haar bier en bekeek een beetje onverschillig de kring.

44Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Tue Sep 01, 2009 11:40 pm

Gast


Guest

Alecia zag vanop een afstand het vuur knetteren en iedereen gezellig bij elkaar zat (('alecia beseft echt niet van wat er gaande is tusse yuu en seth enzo x3,nouja, heb het zelf ook nog niet voll. geleze, x,x wath ever x3, ze beseft gwn niet dat er probleme zijn :3)). Ze glimlachte zwakjes. Zij had nooit geleerd om met anderen om te gaan en een vrolijk gesprek te hebben. Het enigste wat ze kende waren strenge regels, etiquette en ze kende al zo'n beetje alle theorie die ze had gekregen van haar privéleraar thuis in Finland. Wat hij haar allemaal had geleert is zelfs niet te vergelijken met hoeveel je op een normale school zou hebben geleert. Ze had een bloedhekel gekregen aan die man, maar zijn methoden hadden wel resultaat gehaald. Ze wist alles wat ze moest weten over onderhandelen, polithiek, tradities van andere landen, etc... Ze staarde vanuit de duisternis naar iedereen die zich vermaakte en ze voelde in scherpe steek van jaloezie. Ze wende haar blik af en liep naar haar tent terug. Ze kon er gewoon niet langer naar kijken. wanneer zij weg ging was Yuu opgestaan en vertrokken. ((ofzoiet, heb dat stukjj vluchtig geleze))

45Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 5:41 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily keek nog steeds in de vlammen. Haar ogen keken er strak naar, en ze lette niet op iets anders. Ze zuchtte diep en keek toen naar de sterren. Die glansde aan de hemel en twinkelde vrolijk naar haar. Onwillekeurig moest ze glimlachen.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

46Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 5:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aanlopen, en zag Lily zitten. Met een glimlach liep ze op Lily af. 'Hi girl.' zei ze zachtjes. Woah, de lucht is echt heel erg mooi.. Was die altijd maar zo. Miyoko zuchte

47Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 6:20 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily zei niks. Ze keek even opzij, naar Miyoko, met een zachte blik in haar ogen. Ze wilde iniedergeval aantonen dat ze niet boos was. Ze slikte even. 'Miyoko,'Zei ze zo zacht dat alleen Miyoko het kon horen.'Vindt je het erg dat je niet alleen met Iris slaapt, maar ook met mij?'
Die vraag had haar de hele tijd dwarsgezeten, en nu ze eindelijk de moed bijeen had geschraapt om hem te stellen, keek ze weer naar het vuur.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

48Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 6:22 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg grote ogen. 'Nee, vind het juist gezelliger dat je er bent. Iris is de laatste tijd.. raar.' Miyoko slikte, en ging naast Lily zitten. Ze keek het vuur in, wat heerlijk warm was

49Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 6:24 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily zuchtte opgelucht. 'Oke.'Fluisterde ze. Ze staarde nog een tijdje in de vlammen voor ze wat zei. 'W-wat is er dan met Iris...?'Vroeg ze toen aarzelend.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

50Jade's kampvuur. - Page 2 Empty Re: Jade's kampvuur. Wed Sep 02, 2009 6:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte. 'Ik weet het niet precies.. Sinds die ruzie, lijkt het wel of we.. uit elkaar zijn gegroeit ofzo.' Miyoko voelde een brok in haar keel komen. 'En.. ik mis Lune.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum