Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 7990, de kamer van Yumiko

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Die is met haar jurk aan het worstelen omdat ze als blondine naar een bruiloft moet. Paars vloekte bij die trut d'r jurk.' Ze trapte met haar voeten tegen de binnenkant van haar jurk aan. Kut jurk.

52Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:39 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde."Hulp nodig? Blond staat je trouwens prachtig. Waarom heb je dat niet vaker?" Hij keek haar glimlachend aan, terwijl hij naar haar toe liep."Hou je jurk goed vast, dan rits ik hem dicht. Ik heb ervaring met jurkjes met veel strikken en touwtjes." Hij wou er nog aan toe voegen; Ayano draagt ze ook, maar dat zou er verkeerd uit komen.

53Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:46 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I'm trying.' mopperde ze terwijl ze haar jurk van de voorkant stevig vasthield. De rits van de achterkant liep van ongeveer haar bil tot aan haar schouderbladen, dat had haar zelf onmogelijk kunnen lukken.

54Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:48 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Drie, twee een.." Nicholas haalde de rits vliegens vlug omhoog."Voila!" zei hij triomfantelijk, en hij glimlachte."Waarvoor was de jurk nou?"

55Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dankje. O een bruiloft van m'n tante en een of andere bastard.' zei ze, terwijl ze neerplofte op haar bed.

56Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:50 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ooh. Aha. Maar ik meen het serieus, waarom ben je niet altijd blond?"zei hij grijnzend, en hij leunde tegen een van de kasten.

57Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Omdat ik graag mezelf ben.' zei ze, ietwat aangebrand, al merkte je dat niet aan haar stem of blik in haar ogen. Blijkbaar houdt hij van blonde truthola's.

58Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas haalde zijn schouders op. Ze vatte het weer eens te serieus op."Zelf weten. Maar eh, ik ga maar weer. Ik wou je eigenlijk meenemen naar weet ik veel wat, maar omdat je naar een bruiloft moet.. nouja, veel plezier!" Hij glimlachte en liep weg, zonder een knuffel of een kusje achter te laten.

59Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:57 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik heb anders nog 4 uur de tijd voor de bruiloft begint.' zei ze. Ze vond het vervelend om Nicholas te zien vertrekken. 'Ik heb alle tijd, alleen moet ik me dan wel even omkleden, aangezien die jurk niet vies mag worden.' Alle moeite voor niks dus.

60Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Dan heb je net die prachtige jurk voor niets helemaal aangetrokken. Nee, we gaan morgen wel wat doen. Of volgende week. Heel veel plezier," en hij had de deurknop al in zijn hand.

61Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zette haar puppyoogjes op. 'En dan moet ik nog 4 uur verveeld hier zitten met deze jurk aan.'

62Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:05 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick tuitte zijn lippen. Hoe ging hij dit nou op lossen."Eh, ja?" hij glimlachte."Misschien kun je Seth uitnodigen, die houd vast wel van een spelletje!" hij grijnsde.

63Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:07 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko stond op en liep naar Nicholas toe. 'Seth interesseert me niet.' zei ze zacht, waarna ze hem even een kusje op zijn mond gaf.

64Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Niet? Wie intresseert jou dan wel?" damn, hij had al weer toegegeven. Hij kon zichzelf nu wel slaan. Hij liet de deur knop los, en liet zijn handen losjes langs zijn lichaam hangen.

65Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wie zal het zijn? Yuu, Toushirou, Nicholas, misschien zelfs wel een meisje..' zei ze plagerig. Achter haar zin drukte ze nog een teder kusje in zijn nek, gewoon omdat ze bijna moest springen om bij zijn mond te komen. (( hahaha oke sorry XD ))

66Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas kreunde."Stop, Yumi." Hij keek haar lachend aan. (INSPILOOS YEAH) Hij reageerde niet echt op haar kusjes.

67Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:18 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Misschien interesseert helemaal niemand me wel.' ging ze door. 'Of juist heel veel mensen. Misschien ben jij wel de vierde die vandaan langskomt.' zei ze plagerig.

68Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:20 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte."Wie waren voor mij? Yuu zeker, en toen kwam Seth, toen nog even Jade en Ayano?" hij schudde lachend zijn hoofd.

69Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:23 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko schudde haar hoofd. 'Nee, eerst kwam Gaya. Ze begon me spontaan te zoenen, duwde me op het bed. Ze scheurde zo'n beetje de kleding van m'n lijf af, zo geweldig vond ze mijn blonde haar. En wat er daarna gebeurde kan jij denk ik wel raden.' zei ze plagerig.

70Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Nee, ik ben niet goed in raden. Maar ik hoef het niet te weten denk ik," zei hij lachend. Hij beet op zijn lip."Maar nu ga ik echt." Hij legde op nieuw zijn hand op de deurklink.

71Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wil je anders mee naar de bruiloft?' vroeg ze. 'Het zal me niet verwonderen als er iets staat te gebeuren op die bruiloft.' zei ze grijnzend.

(( inmiddels hebben ze nog maar een uur Very Happy ))

72Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:34 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas haalde zijn schuoders op. Hij gaf het op."Oké, jij wint. Waarom ook niet, he."

73Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 4:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Begeleid me even naar je kledingkast, ik moet iets uitzoeken wat netjes is, maar niet vloekt bij de bruidsjurk en de jurken van de bruidsmeisjes.' zei ze, waarna ze haar jurk omhoog hees, de voorkant, zodat hij de grond niet zou raken en vies zou worden.

74Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Mon Aug 31, 2009 6:37 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

Yumiko kwam de kamer binnen en pakte meteen haar koffer, om vervolgens de kast open te trekken en vijf jurken erin te doen. Ze deed er twee paar schoenen in, genoeg lingerie, tandenborstel, kam, make-up, shampoo en alle andere rotzooi die nodig was om te kamperen. Haar blik gleed even richting haar zwaard. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen om het hier onbeveiligd te laten staan, dus pakte ze haar zwaard ook maar in. Daarna sloot ze haar koffer, deed ze hem op slot met een code en zette ze hem in de hoek klaar.

75Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 3 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Mon Aug 31, 2009 6:56 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Wat voor dag is het morgen ookalweer? Een tijdje dacht ze diep na, en toen ze het eenmaal wist sloeg ze zichzelf voor haar hoofd. God damn, m'n eigen verjaardag is morgen. Ze zuchtte diep. Haar verjaardag, normaal een leuke dag waar je je op verheugde. Een dag die je vierde met familie en vrienden. This one was going to be different.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum