Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

OEfenruimte

+2
Matthew
Scarlett
6 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1OEfenruimte Empty OEfenruimte Thu Aug 20, 2009 12:02 pm

Gast


Guest

jep jep een oefenruimte er was al een muziek zal dus ik heb veranderd

Toegang:Vrij
Regels:Vrij



Last edited by Yuuki on Thu Aug 20, 2009 12:19 pm; edited 1 time in total

2OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Thu Aug 20, 2009 12:02 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((Die was er toch al?))

3OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Thu Aug 20, 2009 12:05 pm

Gast


Guest

(( echt niet gezien xS , VErrander naam wel x3))

Yuuki liep de zaal in en zuchtte. ze maakte een vuurbal en begon met zich zelf over te gooien. ze verveelde zich en gooide de bal op de muur en de vuurbal spatten uit een

4OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Thu Aug 20, 2009 12:54 pm

Matthew

Matthew
Niveau 1

Kuuki liep de zaal in. Ze zag een vuurbal op haar afkomen en deed een windvlaag zodat die weer weg was.
Ze liep naar de muur, maakte een kleine luchtbal, zo groot als een bol wol. Ze gooide die luchtbal naar de muur, en die weerkaatste terug. Ze ving hem op, gooide opnieuw tegen de muur en ving hem opnieuw op. Zo bleef ze 10 minuten door gaan.

5OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Thu Aug 20, 2009 12:57 pm

Gast


Guest

Yuuki stond op en keek naar kuuki en keek ook naar de bal en Yuuki maakte een vuurbaltje en begon er mee te spelen door haar vinger toppen liet ze het vuur vloeien x3

6OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 3:47 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

-newnewnew-

Miyoko stapte de oefenruimte in. Het was heerlijk rustig. Nou rustig, zeg maar eerder dood. Er was werkelijk niemand. Ze maakte een vuurbol en gooide die tegen de muur. Behendig ving ze hem weer op, en herhaalde deze handeling.
Nu maakte ze een vuurstraal, en schoot die af op de muur. Snel sprong ze op, zodat ze net over de vuurstraal heen sprong. 'Lekker man.' mompelde ze.

7OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 5:30 pm

Skadi

Skadi
Niveau 1

Skadi liep de oevenruimte in en keek naar Miyoko en haar vuurstraal. Zelf begon ze eerst maar wat met haar pijl en boog te oevenen

8OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 5:33 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko zag dat er een meisje binnekwam. Snel vuurde ze nog wat vuurbollen af, en ging toen naast haar staan. 'Hey!' zei ze vrolijk. Ze vuurde een vuurbol af op de roos, en hij kwam er precies in. Whoeoee, ik kan het wel

9OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 5:41 pm

Skadi

Skadi
Niveau 1

"mooi gemikt" Skadi glimlachde vluchtjes. Skadi mikte een sneeuwbal en miste de roos met ong. 5cm. heb ik weer

10OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 5:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko moest lachen om de scheve actie van het meisje. 'Ik ben Miyoko Nakamura.' en ze glimlachte. ', Je bent zeker nieuw hier? Aan je werp kunsten te zien?' en ze gaf het meisje een knipoog.

11OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 5:58 pm

Skadi

Skadi
Niveau 1

Skadi knikte "ik ben Skadi". Ze haalt diep adem kalm aan Skadi, straks verpest je het weer

12OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 6:59 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte. 'Leuke naam!' Weer schoot ze een vuurbol precies in de roos. 'Ik kan je wel helpen met je richtingsgevoel, als je dat wilt? Ik heb toch alle tijd.' en ze glimlachte

13OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Sun Aug 23, 2009 7:33 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris moest Yoko vinden, ze moest het vertellen. Ze liep de oefenruimte binnen, ze zag Yoko staan praten met een meisje, 'Yoko, ik moet met je praten, en snel!,' Ze zei sorry tegen het meisje en nam Yoko mee.

http://xxx--iris.hyves.nl/

14OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 12:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schrok van de reactie van Iris. 'Wat, wat is er aan de hand?'

15OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 1:04 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam binnen en ging ergens bij een open raam staan, zachtjes wuifde hij naar een fel groene libelle die meteen aankwam vliegen.
"Ja euhm...zou je aan mam of pap willen vragen of ze me wat instructies kunnen sturen..." de libelle knikte en vloog weg "Dankje!"

16OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 4:04 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Mauw-Chama wrote:Marauwdon kwam binnen en ging ergens bij een open raam staan, zachtjes wuifde hij naar een fel groene libelle die meteen aankwam vliegen.
"Ja euhm...zou je aan mam of pap willen vragen of ze me wat instructies kunnen sturen..." de libelle knikte en vloog weg "Dankje!"

((XDD))

17OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 4:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond in de oefenruimte, er stonden wat poppen met houten zwaardjes in hun handen, ze waren zogoed als onverwoestbaar, Lune
oefenden zijn Lichtbal aanval een beetje. Omdat dat zijn zwakke punt was. Shaduw was al best goed.

18OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:22 pm

Gast


Guest

Marauwdon staarde nog wat droogjes naar buiten totdat de libelle terug kwam en op het raamkozijn neer streek, Hij boog zich over de Libelle heen "...Serieus...ow..euhm..ok dankje" hij aaide de libelle over haar hoofdje en die vloog weer weg.
"Mes blad....dat klinkt als pokemon....ik ga echt niet constant me eigen naam roepen hoor..."

19OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:26 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep de oefenruimte binnen, ze wou even wat gaan lezen. Toen ze binnen kwam ging ze aan een tafeltje zitten in de hoek, ze pakte haar boek uit haar tas en begon te lezen.

http://xxx--iris.hyves.nl/

20OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:28 pm

Gast


Guest

Shimara liep naar binnen en keek zoekend rond. Ah! Daar kon ze mooi trainen! Ze liep naar de oefenpoppen, die rechtop stonden, vast aan een paal. Ze ging er een paar meter bij vandaan staan en trok haar 2 zwaarden. Ze ging met haar rug naar de pop toe staan en maakte langzame, elegante vecht bewegingen, die meer op dansbewegingen leken. Ze deed er erg langzaam en precies, dat kon ze aan haar zien. Inplaats van stappen, ging ze met haar voeten over de grond en kwam zo steeds dichterbij de pop.

21OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:31 pm

Gast


Guest

Marauwdon ging even goed staan en een grote bruine mot lande op zijn schouders "Ok dus gewoon zo?" hij bewoog rustig zijn armen richting een boom waaruit een hele tros met bladeren naar beneden viel.
De mega mot fladderde wild met zijn vleugels "Ok ok...sorry....ik doe dit voor het eerst hoor....hey...ik noem jouw ook geen onbenul..." hij keek de mot chagerijnig aan.

22OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:33 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek even rond en toen weer snel in haar boek.

http://xxx--iris.hyves.nl/

23OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune was gaan zitten, hij gaapten en nam een hapje van zijn banaan. Hij keek rond en zag Shimara, Die ken ik ook niet... Zo dwaalde zijn
blik af naar de mensen. Terwel hij nog droog zijn banaan op at.

24OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:35 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek boos naar de mot en zwiepte een keer boos met zijn arm, één van de bladeren vanuit de boom suizde door het raam naar binnen en schoot dwars de muur in.
Mauw keek een beetje verbaasd naar het blad de mot stopte met fladderen "Dankje..."

25OEfenruimte Empty Re: OEfenruimte Mon Aug 24, 2009 5:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek naar Mauw-Chama. Hij veegde zijn mond af en wierp met een sierlijk gebaar de bananenschil de prullenbak in die in de boek stond.
'Hoi Mauw.' Sprak hij vrolijk.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum