Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De slooptocht

+7
Mido
Lune
Scarlett
Yuu
Toushirou
Terra
Yumiko
11 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 8:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Mido, lees eerst eens wat terug voor je post. We zijn allang van start gegaan. En Mimiko, als je vermoord/verlamd wilt raken, moet je vooral op de gangen lopen. Er komen straks meer dan 100 ayaoanen voorbij stormen die in oorlog zijn met de aardlingen, waar jij onder hoort. Niet echt.. slim. ))



Last edited by Yumiko on Mon Sep 21, 2009 9:08 pm; edited 1 time in total

27De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 8:51 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Iris gaat haar redden Smile ))
Iris hoorde iemand de gang op gaan, ze had zo'n vermoeden dat het géén Ayoaan was. Ze zag dat het Mimi-chan was, Wat doet zij nou hier, ze is toch een Aardling? Ze liep haastig naar Mimi-chan en trok aan haar arm

http://xxx--iris.hyves.nl/

28De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 8:54 pm

Mido

Mido
Niveau 2

(gaat eventje zijn krabbeltje verfanderen xD)

http://mido-iraq.hyves.nl/

29De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 9:01 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((em volgens mij kan cupido jullie wel aan D: maarja))

30De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 9:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( Cupido kan zonder magie ( die is uitgeschakeld, weet je wel ) of wapen helemaal niets beginnen tegen meer dan 100 ayaoaanse kinderen met wapens ))

31De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Mon Sep 21, 2009 10:09 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu had na een lange tijd nadenken toch besloten dat hij deel zou nemen aan de slooptocht. Hij was langs zijn kamer geweest om zijn stok te halen. Het was een staf die hij alle kanten op kon draaien, als een soort vergrootte versie van een majorettenstok, om mee te vechten. Het was iets wat hij altijd met zijn vader beoefende, maar hij gebruikte het ding bijna nooit meer. Even keek hij naar de inscriptie in de staf, het was door de handen van zijn vader gemaakt. Snel stapte Kyosu om de hoek en stond voor degene die de tocht leidde, Yumiko. 'I'm in,' zei hij uiteindelijk, en liep vrijwel meteen weer weg om iets kapot te slaan. Voor mijn familie.

32De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:37 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris trok weer aan Mimi-chans arm, 'Mimi-chan!' fluisterde ze. Ze hoorde allemaal gestamp, dichterbij dan ze had verwacht. Haar ogen werden groter.

http://xxx--iris.hyves.nl/

33De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 8:10 am

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam de hoek om en zag Mimiko en Iris staan, de grijns speelde zachtjes langs zijn gezicht "Zo zo....wat hebben we hier..."
Toch voelde hij zich niet op zijn gemak had hij niet iets beloofd? had zijn menselijke kant misschien iets beloofd....

34De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 11:36 am

Mido

Mido
Niveau 2

Zero die zich eindelijk bij de rest had aangesloten kwam doorgewurndt door de Bende Ayoanaanse Hyena's langs bij Yumiko aan. '' En nu..wat gaan we nu doen..'' Hij keek haar aan en keek toen naar de vijand Cupido..

http://mido-iraq.hyves.nl/

35De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 2:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag Terra en herkende hem in geen enkele weg terug. 'Wat the..', bracht ze uit. Ze voelde hoe Iris een ruk aan haar arm gaf. Snel liet ze haar zelf mee trekken. 'Wat is er aan de hand?', vroeg ze fluisterend.

36De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 4:40 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra sprong over de twee heen en landen sierlijk voor hun neer "En waar gaat dat heen?" hij keek Mimiko en Iris strak aan, hij liet zijn handen losjes hangen en stond steenvast op de grond, omver geduwd worden werd nu wel heel moeilijk.

37De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 5:47 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris trilde weer, ze raakte in paniek, Doe het niet Terra, doe het niet! 'N-naar o-onze kamers,' hakkelde ze. Ze liet Mimi-chan los en deed een stapje achteruit. Ze trok even wit weg toen ze besefte dat Terra er zo uitzach. Ze voelde een rilling langs haar ribben.

(( Ik ben vanaaf weer back, moet nu naar handbal ;f ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

38De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 6:35 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kreeg de twee aardlingen in het vizier, samen met een Ayaoaan. Ze stapte er grijnzend op af en haar zwaard kwam zacht tegen de aardse keeltjes aan te staan. 'Maak dat je wegkomt, aardlingen.' siste ze. En ze was nog vriendelijk, vond ze.

39De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 6:57 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Mimiko even met een verward gezicht aan, waarom had ze geen geur?
Hij liep voorzichtig naar haar toe en trok het zwaard van Yumiko aan de kant door het aan het handvat weg te trekken, het branden even zegen zijn huid maar hij wilde weten waarom dit meisje zo anders was dan de rest van de aardlingen, waarom iets in hem zo gesteld was op haar "Waarom...ben jij zo anders?"

40De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:02 pm

Gast


Guest

Taiga hoorde in de gang geschreeuw en glas dat brak. ze liep voorzichtig naar de deur en keek door het sleutelgat, ze zag allemaal mensen die de school verwoesten. ze had geen wapens dus ze kon nooit tegen ze op. ze zetten snel een paar stappen achteruit en verstopte zich in 1 van de kledingkasten voor als ze binnen zouden vallen.

41De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:06 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Nope, het was niet slim om de gangen op te gaan. Maar toch deed Lune het, hij zocht Terra. Ook al wist hij dat het niet slim was, hij hielt het zwaard in zijn handen geklemt, 'Terra..' sprak hij schor, hij zag wat lichaams delen op de grond liggen. En begon te rennen, hij had geen zin in een zwaard door zijn rug. Hij zocht de eerste de beste deur, huh.. de bezemkast? hij sloot die en ging zitten op een van de kisten die er stonden. En hielt zich heel stil.

((Ik dacht.. Jullie vechten een beetje tegen niemand en dan is er ook geen sgeit aan, dus ik offer me heel even op, ook al wil ik niet dood.. Of in coma terecht komen.. en graag al mijn ledematen houden, maar een bloed neus mag.... What a Face *Droog*))

42De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:16 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero die zag dat alles eventjes snel voorbij ging..Yumiko was op het punt de aardlingen wat aan te doen tot dat Terra de zwaard van Yumiko liet zakken en zag dat ze anders waren gesteldt..

http://mido-iraq.hyves.nl/

43De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:34 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko trok haar zwaard terug uit Terra's hand, waardoor het eerst het handvat, en daarna het zwaard langs zijn hand schuurde. 'Terra, vervolg de tocht. Aardlingen zijn hier niet welkom, en degenen die zich met hen mengen ook niet.'

44De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:38 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra likte het bloed van zijn hand "Eerlijk gezegd boeit deze hele toch me helemaal niks..." de druppel gleed langs zijn vinger tot aan zijn elleboog en drupte toen op de grond "En met wie ik me meng al helemaal niet..." zijn ogen schoten terug naar fel blauw en hij keek Yumiko met een strak en serieus gezicht aan, alsof het uitmaakte waar je vandaan zou komen!

45De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:42 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Verraad dus. Dan vraag ik je nu, of nee, ik zeg je nu deze slooptocht te verlaten. Verraders hebben hier niets te zoeken.' Yumiko keek hem zonder enige emotie aan. En van blikken van anderen zou ze niet terugdeinzen.

46De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:56 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek met grote ogen toe, ze zag Zero, ze keek hem angstig aan, Eikel.. ze naar Yumiko die Terra een "verrader noemde", ze mompelde wat in zich zelf.

http://xxx--iris.hyves.nl/

47De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:58 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek nog steeds met een wit gezicht naar Terra, 'Anders?', vroog ze hees.

48De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 7:59 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Yumiko wrote:'Verraad dus. Dan vraag ik je nu, of nee, ik zeg je nu deze slooptocht te verlaten. Verraders hebben hier niets te zoeken.' Yumiko keek hem zonder enige emotie aan. En van blikken van anderen zou ze niet terugdeinzen.

((Lol ik zou volgende keer wachten tot er 2 posts staan he ;D))

Terra draaide zich om naar Iris "Neem Mimiko mee en pas op voor die groep hooligans..." Hij keek Mimiko recht aan "Ja je bent anders...." hij draaide zich om naar Yumiko hij ging dit mens echt geen vrienden van hem laten aanvallen.....vriendden? had hij nu oppeens vrienden?

49De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 8:07 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Terra Luce wrote:
Yumiko wrote:'Verraad dus. Dan vraag ik je nu, of nee, ik zeg je nu deze slooptocht te verlaten. Verraders hebben hier niets te zoeken.' Yumiko keek hem zonder enige emotie aan. En van blikken van anderen zou ze niet terugdeinzen.

((Lol ik zou volgende keer wachten tot er 2 posts staan he ;D))

Terra draaide zich om naar Iris "Neem Mimiko mee en pas op voor die groep hooligans..." Hij keek Mimiko recht aan "Ja je bent anders...." hij draaide zich om naar Yumiko hij ging dit mens echt geen vrienden van hem laten aanvallen.....vriendden? had hij nu oppeens vrienden?

(( of course, he have, but Iris moet nog even "Sorry" zeggen! *grijns grijns* ))

Iris pakte Mimi-chan bij haar pols en sleurde haar mee naar haar (Iris) kamer. 'Ik ga al,' zei ze terwijl ze nog even een vernietigende blik op Yumiko wierp.

http://xxx--iris.hyves.nl/

50De slooptocht - Page 2 Empty Re: De slooptocht Tue Sep 22, 2009 8:23 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko rukte haar zelf los en keek naar Terra. 'Kom', zei ze schor. Ze liep rustig weg verwachtend dat hij hen zou volgen maar bji Terra was alles mogelijk. Ze bleef nog even om kijken om te zien of hij kwam.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum