Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

+2
Seth
Yuu
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 7 of 8]

151De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Wé proberen helemaal niets,' verbeterde Rusine haar. 'Je weet nu waar je moet zijn, de volgende keer ga je maar gewoon zelf.' Ze zuchte en gaf nog een klap tegen de deur. 'Yuu!'

152De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:44 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu sloeg met een enorme klap zijn poëzieboekje dicht. Haastig propte hij het terug in de la met het slot en draaide hij hem dicht. Snel bracht hij zijn gezicht terug in de plooi, waar tijdens het schrijven één of andere verliefde blik op had gestaan die niet toonbaar was aan anderen. Hij kuchte even en liep naar de deur.
'Yo Rus wat doe ji-'
Yuu keek naar het roodharige meisje dat met Rusine mee was gekomen.
'Oh, en wie is dat?' vroeg hij niet bepaald nieuwsgierig. Hij zat nog half verwikkeld in wat hij zojuist aan het schrijven was en keek de twee lichtelijk verstrooid aan.
'Waaraan heb ik dit genoegen?' vroeg hij aan Rusine, zonder grijns of glinstering.

153De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:50 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek naar de verschijning, en een glimlach vormde zich op haar gezicht. Toen verdween de glimlach en maakte plaats voor een streep."Ik ben Courtney. Uit de ziekenzaal. En jij bent Yuu. Je droeg een witte doktersjas, en je hielp Yui," hielp ze hem herinneren. Haar toon was opeens veel aardiger geworden nu ze tegen Yuu praatte. Ze lette niet meer op Rusine, en haar blik bleef op Yuu hangen.

154De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:52 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek Yuu met een heel schijnheilig gilmlachje aan, in haar ogen schitterde een plagerige twinkel. 'Courtney, Yuu, Yuu, Courtney,' stelde ze snel voor. 'Nou ik ga maar weer eens, doegh.' Met die woorden verdween ze weer, want ik moet weg.

155De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek van Courtney naar Rusine, die er snel vandoor ging. Wat deed ze nou? Waarom had ze dat kind hier gebracht? Alsof hij hier tijd van had.
Hij richtte zich weer op Courtney die hem blijkbaar vanuit de ziekenzaal herkende.
'Oh ja ik heb die dag zoveel mensen geholpen dus ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren,' vertelde Yuu, die eigenlijk alleen nog Seth kon herinneren van die dag. En misschien die kleine Flint dan.
'Maar goed, wat kan ik voor je doen?' vroeg hij lichtelijk ongeduldig. Hij leunde tegen de deurpost, sloeg zijn armen over elkaar en keek haar afwachtend aan.

156De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 12:59 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney bleef hem aankijken. Ze had er geen rekening meegehouden dat er jongens bestonden die niet in haar geïnteresseerd waren. Ze dacht koortachtig na terwijl ze naar hem glimlachte."Ik vroeg me af of," begon ze, twijfelend. Toen schoot haar iets te binnen."Mij kunt helpen met mijn training? Aan je ogen te zien ben je warmte en vuur," voegde ze er aan toe. Ze glimlachte terwijl ze wat plukken haar uit haar gezicht veegde.

157De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:18 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu barstte uit in een proestende lach. 'Ik.. jou helpen? Met magie ahahahahaha.' hij sloeg zijn vuist tegen de deur en lachte nog een halve minuut door, tot hij zichzelf weer in bedwang had.
'Ahum sorry maar... ik ben een ramp met magie. Ik gebruik het nooit, zak overal voor en kan het al helemaal niet aan anderen leren. Ik denk dat je het beter aan iemand anders kan vragen,' zei Yuu. Hij grijnsde even naar haar en vroeg zich ondertussen af waarom Rusine dit niet van tevoren tegen Courtney had gezegd. Die wist precies wat voor een ramp hij was als het ging om school.

158De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:21 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney haalde haar schouders op. Wat had iedereen toch met haar uitlachen? Ze keek naar haar voeten."Oh," zei ze. Ze keek weer op, en haar ogen schitterden terwijl ze weer begon te praten."rusine vertelde me weinig over je. Alleen dat je haar beste vriend was." Hij hoefte niet te weten hoe ze op Yuu als gespreksonderwerp gekomen waren. Ze draaide een pluk haar om haar vinger, maar liet die al weer gauw los. Ze had de zelfde Gunheels aan als in de ziekenzaal.

159De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:30 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Rusine en ik spreken elkaar niet zoveel meer,' bekende Yuu. Hij fronste even. Eigenlijk sprak hij de laatste tijd sowieso niemand meer behalve Seth. En als hij dan iemand sprak was hij er met zijn gedachten totaal niet bij. Dan bleef hij maar denken aan het volgende moment dat hij Seth weer mocht zien...
Argh, hij was echt een zwijmelende idioot geworden.
'Kan ik verder nog iets voor je doen?' vroeg hij terwijl hij weer naar Courtney keek.

160De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:33 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek hem aan. Wat was dit voor maloot? Waarom viel hij niet voor haar? Ze knipperde onschuldig met haar ogen."Je zou me een rondleiding kunnen geven door school. Hou je trouwens van feestjes?" vroeg ze nonchalant, terwijl ze weer tegen de muur leunde. Ze keek hem aan, in zijn.. speciale ogen.

161De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:44 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth huppelde vrolijk door de gang. Eindelijk waren die verdomde lessen over, en nu kon hij eindeloos met Yuu-.. Hij slikte en zijn wangen werden rood.
Nouja.
Met een wiebelige huppel struinde hij voort, en fronste een beetje toen hij zag dat de deur al openstond.
"..Yuu? Ben je-.."
Hij versteende, hapte naar adem, en zijn ogen werden groot. Aan de grond genageld bleef hij met opgetrokken schouders in de deuropening staan. Zijn ogen gleden van het bruinharige meisje - dat allemaal rare dingen met haar haren uitvoerde - naar Yuu, die.. die..
"GA WEG VAN MIJN YUU," brulde hij, terwijl hij op het meisje afstormde en haar wild aan de kant beukte.
Hijgend ging hij beschermend tussen de twee in staan, zijn rug naar Yuu gekeerd.
Zijn ogen fonkelden vervaarlijk.

162De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:49 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Seth!' riep Yuu vrolijk. Hij keek even naar Courtney, die ruw aan de kant gebeukt werd. 'Ehm... ik geef je graag een rondleiding, maar een andere keer oké? Ik heb op het moment niet zoveel tijd,' zei Yuu met een verontschuldigende glimlach. Dat arme kind had niks fout gedaan en werd meteen al aangevallen door Seth.
'GA WEG VAN MIJN YUU'
Een grijns verscheen op Yuu's gezicht. 'Tot snel!' zei hij tegen het meisje, waarna hij Seth naar binnen trok en de deur dicht deed. 'MIJN Yuu, hm?' zei Yuu terwijl zijn oogjes geamuseerd begonnen te twinkelen. Hij leunde met zijn rug tegen de deur en sloeg zijn armen over elkaar. 'Leg dat eens uit.'
Oh wat wilde Yuu graag dat Seth dat zou uitleggen. Alleen al het hoofd dat hij erbij zou trekken.
Fantastisch.

163De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:51 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney klapte op de grond. Met grote ogen keek ze naar het opdondertje dat door Yuu naar binnen getrokken werd. Wat was dit?! Zíjn Yuu? Dat zouden ze nog wel eens zien. Ze krabbelde overeind en hijgde lichtjes. toen draaide ze zich met opgeheven hoofd om en liep de gang uit.

(maria het is geen bruin haar het is rood!)

164De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:52 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen vlogen open en hij struikelde blozend achteruit. "N-nee ik b-bedoel.. d-...!"
Hij hapte naar adem. "JE WEET HEEL GOED WAT IK BEDOEL," brulde hij boos, terwijl hij een vinger ophief en die ietwat trillerig in Yuu's richting wees.

165De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'hm? Nee hoor, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt,' zei Yuu terwijl hij duivels grijnzend op Seth af liep. 'Vertel op, ik wil het allemaal weten, tot in de detail.' Zijn vingertoppen streken over Seth's onderarm. Hij was blij dat Seth gekomen was. Dit was veel leuker dan zo'n rode Jade-look-a-like door de school rond te leiden.

166De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 1:58 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"M-maar ik heb geen details!" piepte Seth verwoed, die nog verder achteruit deinsde. Niet zo'n goed plan, want hij struikelde, en klapte wild maaiend met zijn armen op de grond.
"Ik b-bedoel ik.. je.. Yuu..!" Hij snakte naar adem en krabbelde haastig nog verder achteruit.

167De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 2:02 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet zich op zijn knieën vallen en kroop achter Seth aan. 'Wat? Wat is er met mij?' vroeg hij, totaal niet in staat om de pervy grijns van zijn gezicht te krijgen.

168De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 2:17 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"J-je.. eh..- ZIT NIET ZO TE GRIJNZEN," brulde hij verwoed. Haastig krabbelde hij overeind, rukte de wcdeur open, en donderde naar binnen.
"IK GA NAAR DE WC," paniekte hij, terwijl hij de deur met een klap dichtgooide en hijgend op de badrand ging zitten.

169De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 2:28 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Seth even met twinkelende oogjes na en ging uiteindelijk op de grond tegen de bedrand zitten. Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en staarde een tijdje naar de tijd.
Het was nu avond in Japan.
Hij kon nu bellen.
Aarzelend klapte hij het mobieltje open. Een tijd lang keek hij zonder iets te doen naar het nummer van Riko. Wilde hij haar wel spreken? Misschien klonk ze wel heel ziek en zou hij niet meer kunnen slapen vannacht... Misschien had ze wel net een zware operatie gehad of iets dergelijks en kon ze helemaal niet praten...
Met trillende vingers drukte Yuu uiteindelijk toch op de groene telefoon. Hij zette de mobiel aan zijn oor en wachtte met een onaangenaam gevoel in zijn maag tot er werd opgenomen.
'YUU VERDOMME PA ZEI DAT JE EEN PAAR DAGEN GELEDEN AL ZOU BELLEN!!'
Een warm gevoel stroomde door Yuu's maag toen hij Riko's warme stem hoorde. Er was niets mis mee, alsof ze gewoon was wie ze altijd was.
'S-sorry ik had het een beetje druk. Ik loop tegenwoordig stage in de ziekenzaal en... MAAR DAT DOET ER NIET TOE! Hoe gaat het?' vroeg hij terwijl hij naar een poot van zijn bureaustoel staarde.
'Met mij gaat alles prima, behalve dan dat ik geen haar meer heb,' vertelde Riko. Haar stem klonk totaal niet triest of iets dergelijks.
'Geen haar meer?! Dus je bent kaal?!'
'Nee gek, je dacht toch niet dat ik met zo'n kaal hoofd rond ging lopen? Pa heeft een geweldige pruikenset voor me gekocht. Ik heb nu elke dag een andere kleur haar, is het niet gaaf?! Als ik m'n zwarte pruik op zet lijk ik net Enma Ai uit Jigoku Shoujo!'
Yuu grijnsde breed. Hij kwam overeind en ging op zijn bed zitten. Vreselijke opluchting omdat het blijkbaar zo goed met Riko ging overspoelde hem met verscheidene emoties en vormden al snel een brok in zijn keel.
'Ik ben blij dat het goed met je gaat,' bracht hij lichtelijk schor uit.
'Natuurlijk gaat het goed met me! Je dacht toch niet dat ik mezelf uit de weg liet slaan door die stomme ziekte? Ik ben Riko hoor, Riko Takano. Ik heb jou opgevoed weetjenog!'
Yuu grinnikte zwakjes. 'Ja, natuurlijk. Jij bent Riko.'
'Zeg, is Seth bij jou?' vroeg Riko plotseling. Yuu keek even op naar de badkamer, knikte, bedacht zich dat Riko dat niet kon zien en gaf snel antwoord.
'Ja hij is hier, hoezo?'
'Geef hem! Ik wil hem spreken.'

170De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 6:48 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Na een paar seconden gleed zijn verwilderde blik naar de badkamerdeur.
Een minuut ging voorbij, en een pruilerig lipje werd nors vooruit gestoken.
Waarom kwam Yuu niet gillend achter hem aan? Verdorie. Waarom wilde hij dat Yuu gillend achter hem aankwam?
Plots bedacht hij echter dat hij al een paar minuten op de wc zat, en hij schoot paniekerig overeind.
Met een rood hoofd rukte hij de deur weer open, en keek hij licht hijgend naar Yuu, die een eigenaardige emotie vertoonde en tegen de bedrand aanzat.
Zijn ogen vlogen open en hij snelde op hem af.
"Yuu! Wat is er! Ben je ziek? Wie is.. de.." Zijn blik gleed naar de telefoon.
"Wat is er gebeurd?" riep hij met overslaande stem, terwijl hij bij Yuu neerhurkte en ongerust zijn blik van de telefoon, naar Yuu's gezicht liet schieten.

171De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 6:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Riko, ik wil niet dat je rare dingen tegen hem gaat zeggen. Seth heeft er nogal een handje van o-'
Op dat moment kwam Seth de kamer weer binnen en abrupt hield hij zijn mond. 'Oh daar is hij, hier ik geef hem wel even,' zei Yuu. Hij legde zijn hand even op de telefoon en keek naar Seth.
'Het is Riko, ze wil je spreken,' zei hij, waarna hij de telefoon aan Seth gaf en zich achterover op het bed liet vallen. Hij was blij dat alles goed ging met Riko. Het was alsof er een zware last van zijn schouders was gevallen.

172De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 6:59 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth nam twijfelend de telefoon aan, slikte, en duwde toen de telefoon tegen zijn oor.
"H-..hallo?"

173De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 7:06 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Seth! Ben jij dat?! Het is echt veeel te lang geleden dat ik jou gesproken heb!! Hoe is het met je? Is Yuu nog wel lief voor je?! Het verbaast me echt dat je hem nog niet zat bent!'

174De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 7:13 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"E-eh.. ik eh.. ja het gaat wel," mompelde hij blozend, terwijl hij de deur van de kamer opendeed en gauw naar buiten glipte. Straks had Riko allemaal nare dingen te melden, of beschamende, of.. zoiets, en hij wilde niet dat Yuu dat op zijn gezicht kon zien.
"Maar wat is er?" fluisterde hij erachteraan, terwijl hij een blik wierp op de nu dichte deur, en tegen de muur van de gang aanzakte.

175De kamer van Seth en Yuu. - Page 7 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sat Nov 14, 2009 7:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hoe gaat het met Yuu?' vroeg Riko nu een stuk serieuzer. 'Ik heb het idee dat hij dingen voor me verbergt. Hij zegt wel dat het goed gaat, maar ik weet hoe hij is. Hij maakt zich altijd veel teveel zorgen. Eet hij wel goed? Slaapt hij goed? Is hij nog altijd zijn... Yuuish self?'

Yuu staarde naar het plafond. Hij probeerde te horen wat Seth allemaal zei maar hoorde niets. De stilte begon langzaam op hem in te werken en hij ontdekte plots dat hij doodmoe was. Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat hij had geslapen? Hij had geen flauw idee.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum