Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

+2
Seth
Yuu
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 5 of 8]

101De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 12:46 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu deed een stap op Seth af en leunde met zijn handen langs zijn gezicht tegen de muur. Terwijl het water langs zijn armen in sierlijke druppels ingewikkelde wegen volgde keek hij Seth met een geamuseerde glimlach aan. 'Waarom niet? We zijn in onze kamer. We kunnen hier doen wat we willen zonder dat iemand ons lastig zal vallen,' beargumenteerde Yuu zijn fantastische plan om Seth te entertainen onder de douche. Zijn natte haren drupten op Seth's gezicht terwijl hij hem met een gevaarlijke twinkeling aankeek.
'Come on, I know you want it,' fluisterde hij met een diepe stem, terwijl hij met een hand naar Seth's borst gleed en daar één van de vage rode plekken indrukte die hij nog had van Yuu's fantastische verjaardag.

102De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 12:54 am

Seth

Seth
Niveau 3

"I don't.. want it," stootte Seth fluisterend uit, terwijl zijn onregelmatige ademhaling versnelde en hij half bedwasemd in Yuu's ogen staarde.

103De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 12:58 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'hm? You sure?' vroeg Yuu, terwijl hij een blik naar beneden wierp. Zijn mondhoeken gingen speels omhoog. 'Cause something down there is telling me a whole different story.'
De hand waarmee hij over Seth's borst streek ging langzaam naar beneden en stopte vlak onder Seth's navel. Hij boog zich voorover en bracht zijn mond naar Seth's oor. Voordat hij het wist had hij er al zachtjes in gebeten en bromden de woorden al over zijn lippen.
'Come on, let me have you.'

104De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:01 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth kon het niet langer aan. Met een gezicht dat was vertrokken van een zeer verboden emotie trok hij Yuu dichter tegen zich aan en drukte hij zijn lippen wild op elke plek die hij tegenkwam.
"Have me!" tierde hij verstrooid, terwijl hij zijn vingers wanhopig om Yuu's schouders klemde, "have me, have me!"

105De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:08 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oh so now you're willing?' fluisterde Yuu in Seth's oor terwijl hij Seth's woorden met grote vreugde aanhoorde.
Alleen nu kwamen ze bij de volgende kwestie.
De douche was toch wel erg krap.

106De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:24 am

Seth

Seth
Niveau 3

"I'M.. WILLING," stootte Seth totaal verstrooid uit, terwijl hij zijn lippen in wild in Yuu's hals liet ronddansen en zijn hoofd op nul zette.
Nouja.
Dat had hij eigenlijk allang gedaan.
Maar hij kon er niets aan doen, Yuu was onder de douche gewoon zo... ontzettend..
Hij hapte naar adem en streek verwilderd een paar haren uit zijn gezicht.
Met twee verwoede grote ogen staarde hij Yuu aan.
Yuu was gewoon.. ontzettend.. sexy.
Meteen werd hij vuurrood en liet hij beschaamd zijn blik op de vloer van de kabine vallen.

107De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:32 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Waar denk je aan?' vroeg Yuu toen hij Seth's fantastische rode hoofd weer eens mocht aanschouwen. Hij wilde direct weten wat ervoor gezorgd had dat Seth zo rood werd plotseling. Ondertussen nam hij niet de moeite om te stoppen met met zijn vingers Seth's hele lichaam te inspecteren. Ook zijn lippen werden als een magneet tegen Seth aangezogen. Hij duwde kusjes in zijn hals en op zijn sleutelbeen, terwijl hij genoot van de stomende hitte die in de douche was ontstaan.

108De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:37 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Niets," piepte Seth, die roder aanliep en zich haastig omdraaide naar het zeepbakje. Met een ontwijkende beweging begon hij de shampoo over zijn hoofd te gieten, en verwoed in zijn haar te wrijven, terwijl hij zijn lichaam weer onder controle probeerde te krijgen.
Seth, sprak hij zichzelf eerder wanhopig dan streng toe, dit kan ECHT niet.

109De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:42 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu streek met zijn handen door Seth's haren en masseerde daarbij zachtjes zijn hoofdhuid. Ondertussen duwde hij zijn lippen op Seth's fantastische rug waar hij compleet verslaafd aan was. Na een tijdje sloeg hij zijn armen om Seth's middel en trok hij hem naar achter zodat hij zelf tegen de muur aan kwam te staan en het douchewater recht op Seth's hoofd neerdenderde. Met zijn ene hand om Seth's middel en zijn andere hand in Seth's haar zakte hij langzaam langs de muur naar beneden, Seth met zich meetrekkend.

110De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:48 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Aahauaw!" jammerde Seth, terwijl hij pruilend naar zijn oog greep en er paniekerig in begon te wrijven. "Er zit zeep in mijn oog, er zit zeep in mijn oog!"
Wild met zijn handen in zijn ogen wrijvend had hij totaal niet door dat hij langzaam maar zeker naar beneden gleed, en in eigenaardige positie op de grond landde.

111De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 1:53 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu vond Seth ongelofelijk schattig met zijn gejammer. Hij duwde zijn lippen in Seth's nek en bleef verslavend met zijn handen over Seth's borst strijken. Hij bracht zijn lippen naar Seth's oor en duwde ze er tegenaan. 'Geen zorgen, ik ben hier. De pijn gaat vanzelf weg,' murmelde hij tegen Seth's oor. 'Gewoon aan andere dingen denken.'
Een mondhoek ging omhoog toen Yuu dacht aan wat voor soort dingen Seth op het moment allemaal kon denken. Hij klemde Seth's lichaam vast tussen zijn benen en duwde zijn lippen weer op zijn schouderblad. Wat waren Seth's schouderbladen toch fantastisch mooi. Al helemaal als ze waren omgeven door glinsterende waterdruppels.
En dan te bedenken dat Yuu eigenlijk helemaal niet van water hield.

112De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 11:21 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth stak een beteuterd lipje vooruit en zakte verslagen tegen de wand van de cabine. Met waterige oogjes staarde hij over Yuu's schouder, terwijl hij hardnekkig zijn vuisten naast zijn lichaam gebald hield.
"Y-yuu d-dit kan echt niet," protesteerde hij hopeloos, terwijl hij het getier in zijn onderbuik probeerde te onderdrukken.
"D-it is gewoon.. dit is.. ik was.." Maar halverwege zijn zin werd hij afgeleid door Yuu's gezicht, waar hij even zijn lippen op moest planten.
Een beetje verstrooid bleef hij aan Yuu's lippen vastgeplakt, simpelweg omdat de wetten van de natuur hem niet toelieten om los te laten.
"Stomme.. idioot," murmelde hij tegen Yuu's lippen, terwijl zijn handen naar Yuu's schouders gleden en zich daar angstvallig vastklemden.
Verdorie.
Hij moest echt eens wat gaan doen aan die Yuu-resistentie van hem.

113De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Nov 02, 2009 12:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Je bent zelf een idioot,' zei Yuu op kinderachtige wijze terug. Hij moest zijn ogen dichtknijpen omdat hij recht onder de douchestraal zat en het water dus recht op zijn hoofd denderde. Terwijl vele druppels langs zijn gezicht, nek, rug en schouder stroomden sloeg hij zijn armen om Seth's middel, om hem vervolgens ook recht onder de waterstraal te trekken. Voorzichtig opende hij zijn ogen tot spleetjes. Tussen de vele druppels die aan zijn wimpers hingen door zag hij Seth's gezicht. Met een glimlachje op zijn gezicht veegde hij wat van Seth's zeiknatte haren weg, vlak voordat hij zijn lippen weer op die van hem duwde.

114De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 1:30 am

Seth

Seth
Niveau 3

Hoeveel Seth er wel niet voor over had om Yuu's fantastische lichaam tegen de zijne te voelen.
Ten eerste zat hij in een hoogst merkwaardige positie - of, nouja, lag.. of.. wat het dan ook mocht zijn. Het kwam er op neer dat zijn benen de lucht in waren gelanceerd, en dat hij tegelijkertijd probeerde omhoog te klauteren naar Yuu's gezicht, zodat hij in een soort V-pose verkeerde.
Ten tweede kon hij absoluut niets zien, want als hij zijn ogen opendeed, klaterde er rechtstreeks een enorme waterstraal in zijn ogen. En dit feit irriteerde hem wel.
Want nu kon hij noch niet goed zijn lippen op een bepaald doelwit richten, en bovendien was Yuu's gezicht - dat veel te mooi en fantastisch was om te missen - nu niet te zien.
"Wacht!" sputterde hij verfromfraaid tegen, terwijl hij zich onder Yuu vandaan wurmde en hij zijn lippen zo vaak mogelijk op die van Yuu hield geplakt.
Verstrooid en licht hijgend leunde hij tegen de muur van de cabine, en keek hij Yuu even verward aan.
"Eh.. misschien is dit niet.. de... beste.. optie..." stootte hij fronsend uit, terwijl zijn blik naar de kamerdeur gleed.
Erg subtiel waren zijn hints niet.

115De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 9:56 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu volgde Seth's blik naar de deur van de kamer en weer terug. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij hees zich overeind aan de zeepbak en stak zijn hand uit naar Seth om hem ook overeind te helpen. 'Sure,' zei hij terwijl hij onophoudelijk bleef grijnzen. Het water uit de douchekop kletterde neer op zijn achterhoofd en in zijn nek. Langs de plukjes van zijn haar druppelden tientallen druppeltjes water, die langzaam afdwaalden naar de rest van zijn lichaam. Zijn ogen had hij met een gevaarlijke twinkeling op Seth gericht, zijn mondhoeken nog altijd in een duister grijnsje omhoog.

116De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 11:22 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even beteuterd naar de uitgestoken hand, bloosde, en krabbelde toen zelf haastig overeind.
"Dat bedoelde ik helemaal niet!" loog hij met een rood hoofd, terwijl hij zijn vuisten langs zijn lichaam balde en beschaamd de douche uitzette.
Met opgetrokken schouders duwde hij de deur open, en rukte boos een handdoek van het rek.
Met een beteuterd uitgestoken lipje draaide hij zich om, terwijl er druppeltjes water over zijn lichaam gleden.
Hoewel Seth natuurlijk zéer boos was, en de blosjes op zijn wangen natúurlijk uit woede waren verschenen, was er iets in zijn blik dat stiekem allemaal wanhopige - en nogal pervy getinte - dingen brulde.
Haastig wierp hij zijn blik op de grond, en beet hij op zijn lip.
"Dat bedoelde ik helemaal niet," mompelde hij verstrooid, meer tegen zichzelf dan tegen Yuu.
Haastig draaide hij zich om, en legde een hand op de deurknop.
"Ik ga.. ik ga.. ik - ja. Dus."
Haastig rukte hij de deur open, stapte er met een rood hoofd doorheen, en sloeg het ding verstrooid achter zich dicht.

117De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 4:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu stapte al fluitend de douche uit. Hij sloeg een handdoek om zich heen en boog zich weer over de wastafel. Hij staarde even naar zichzelf en wreef even met zijn vingers over zijn kin. Na dat een tijdje te hebben gedaan besloot hij dat die prikkels maar weg moesten voordat Seth er straks over zou gaan zaniken. Hij pakte zijn scheerschuim en scheermes en begon zich al fluitend te scheren, terwijl hij ondertussen met zijn gedachtes al een paar minuten verder was.
Duivels twinkelende oogjes staarden hem door de spiegel aan.

118De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 5:41 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth staarde beteuterd naar de deur.
Die ging echter niet open.
Verdorie.
Hoe durfde Yuu niet gillend achter hem aan te komen! Hoe drufde Yuu zo snel afgeleid te zijn!
Hij stak een lipje vooruit en trok zijn schouders op, terwijl hij in een lichtelijk boze tred naar het bed beende. Hmpf.
"..denkt'ie wel niet.." mompelde hij blozend. Hij trok boos een lade open, en keek er even afwezig in. Veel te laat merkte hij pas op dat dit niet zíjn kast was, maar die van Yuu.
Hij fronste en wilde de la weer dicht doen, tot er plots iets zijn aandacht trok.
...Wat deed een boek in een sokkenla?
De opruim zenuwen sprongen gillend op het podium, en zijn vingers begonnen te jeuken. Hij kon het toch wel even op de juiste plek neerleggen? Dat kon heus wel, opruimen was immers hardstikke goed!
Haastig rukte hij de la verder open, griste het boekje uit de la, en keek betrapt om zich heen.
Onhandig beende hij naar het bureau in de hoek van de kamer, sleurde een laatje open, en gooide het boekje erin.
Maar toen - in die kleine seconde dat de pagina's voorbijflitsten - zag hij plotseling iets dat zijn hart deed stilstaan.
Oh god.

Seth.

Met grote ogen van verbazing en vooral ontzettend veel slechte vermoedens en wanhopige conclusies, staarde hij naar het ding dat onschuldig in het laatje lag.
Oh god.
Was dit Yuu's geheime biechtboek? Zou hij dan toch niet.. zou hij dan gelogen hebben en dat boekje gebruikt hebben als uitlaatklep voor al zijn irritaties jegens the one and only Seth?!
Verbijsterd griste hij het ding uit de la, en staarde er wild ademhalend naar.
Hij wist dat hij het niet mocht doen.
Het was een strenge imbreuk van privacy.
...Maar het was toch niet zo erg, hij kon even kijken..-
NEE. Dit zijn Yuu's zaken.
Maar..
NEE.
MAAR DAN KAN JE JE VOORTAAN AANPASSEN, DAN KAN JE ZORGEN DAT HIJ JE MINDER IRRITANT VINDT.
Seth knipperde even.
Verrek.
Dat was waar ook.
Plots brandde het ding in zijn handen als een of andere schat, en met een wild kloppend hart opende hij langzaam het onschuldige notitieboekje.

119De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 5:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((typisch, die gedachtegang.))

Yuu spoelde zijn gezicht met water en wreef tevreden met zijn vingers langs zijn zachte huid. Hij grijnsde even naar zichzelf en liep daarna naar de deur van de badkamer om die vervolgens op te trekken en een hartverlamming te krijgen.
Een paar seconden lang staarde hij naar Seth, die iets in zijn handen had wat ABSOLUUT verboden terrein voor hem was.
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!' riep Yuu op een extreem dramatische toon uit. Hij racete op Seth af, sloeg het boekje uit zijn hand en duwde hem meteen ruw tegen zijn schouders aan op het bed, waar hij zijn lichaam tussen zijn benen klemde en hem met een moordlustige doch paniekerige blik aankeek.
'Heb je het gelezen?!' riep hij hijgend uit, terwijl hij met zijn handen op Seth's schouders steunde om hem vooral ervan te weerhouden dat hij weer achter het boekje aan zou gaan.

120De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 6:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's adem werd wild uit zijn lichaam gerukt, toen hij plots met een enorme plof op het bed neerknalde en bovendien werd bedolven onder een nogal verfromfraaide Yuu.
Met grote ogen streek hij even verstrooid en paniekerig zijn haar uit zijn gezicht.
"W-a.. ik..." Zijn blik gleed naar het boekje, en meteen kroop er een immense blos over zijn gezicht.
"Nee," mompelde hij met een klein stemmetje.
"Maar ik dacht.. ik dacht.. als je me vervelend vind dan moet je het gewoon zeggen!" Hij kroop onder Yuu vandaan, trok zijn schouders op, en ging met een rood hoofd op de rand van het bed zitten, een eindje van Yuu vandaan.
"Als je me irritant vind dan moet je het zeggen," herhaalde hij al mompelend tegen zijn schoot.
Hij beet op zijn lip en balde zijn vuisten op zijn knieën.

121De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 7:04 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek verbijsterd naar Seth, die plotseling een enorme stemmingswisseling had. Terwijl hij afwezig opstond en naar het boekje liep om het vervolgens terug in de la te stoppen en die nu veilig op slot te draaien bleef hij naar Seth kijken.
´Irritant? Vervelend? Waar heb jij het nou over?! Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat zou vinden?!' riep hij verbaasd uit. Hij legde het sleuteltje op het bureau met de bedoeling om dat later veilig op te bergen en liep terug naar het bed. Hij kroop naar Seth toe en streek met zijn vingers door Seth's nog altijd zeiknatte haren.
'Irritant en vervelend zijn totaal de verkeerde woorden om jou te beschrijven. Ik zou eerder zeggen... verslavend en onweerstaanbaar,' zei hij met een geruststellende glimlach op zijn gezicht.

122De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 7:11 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth fronste en keek Yuu twijfelend aan.
"Maar," begon hij, "wat staat er dán in dat boekje!" Hij kroop weer van Yuu weg en staarde fronsend de andere kant op, over zijn schouder.
Seth kon absoluut niets verzinnen wat Yuu voor hem geheim wilde houden, behalve dat hij hem ineens niet meer mocht.
Zijn ogen schoten open.
Nee. Het was zelfs veel erger. Yuu had hem nooit gemogen, natuurlijk, HOE HAD HIJ ZO DOM KUNNEN ZIJN.
Totaal van streek en zichzelf opfokkend sprong hij overeind, beende naar zijn kast, en rukte een lade open.
Hij moest hier nu een eind aan maken, als hij maar ver van Yuu vandaan was, dan kon Yuu zich ook niet aan hem irriteren.
Volledig van de kaart gooide hij een onderbroek, een broek en een overhemd over zijn schouder. Hij was zelfs zo gefrustreerd dat de kledingstukken kris kras door de kamer zeilden (en bovendien was ZELFS zijn onderbroeken la niet meer zorgvuldig opgestapeld en gestreken).

123De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 7:17 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Er staat helemaal NIKS in dat boekje!!' riep Yuu gestresst uit. Zijn gezicht vertrok.
Jezus in wat voor een probleem had hij hem en Seth nou weer gebracht?! Waarom was hij ook zo'n idioot om dat boekje zomaar rond te laten slingeren?!
'Waar denk je dat je mee bezig bent?! Heb je me niet verstaan net in de douche? Was je soms aan het dromen toen je 'Have me, have me!' schreeuwde? Kom onmiddelijk terug!' riep Yuu streng en vol nieuwe hoop. Hij hoopte dat hij Seth op zijn persoonlijke manier compleet kon afleiden van dat stomme boekje en het feit dat Yuu de inhoud ervan absoluut geheim wilde houden.
Yuu schoot overeind, greep Seth bij zijn arm en duwde hem ruw weer op het bed.
'Ik ben nog lang niet klaar met jou,' gromde hij op een duivelse manier, hopend dat Seth zijn kop zou houden over dat vreselijke boekje.

124De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 9:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu bang aan, een sok nog krampachtig in zijn vuist geklemd.
"Maar ik.. maar dat.. maar dat boekje!"
Seth keek weg en staarde een beetje sipjes naar de sok in zijn hand.
Plots schoot zijn blik weer omhoog en keek hij Yuu met grote ogen aan.
"Waarom stond mijn naam in dat boekje!" wilde hij weten, terwijl zijn ogen even afgeleid naar Yuu's lippen dwaalden. Blozend keek hij haastig terug naar Yuu's gezicht, terwijl zijn bruine oogjes een beetje waterig werden.

125De kamer van Seth en Yuu. - Page 5 Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Nov 03, 2009 9:51 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen werden even groot van schrik. 'Vergeet dat stomme boekje!!' riep hij paniekerig uit.
Neeeeeeeeneeneeneeneeneeneeneeneeeeeeeeeee Seth mocht het absoluut niet lezen. Zodra Seth al zijn sentimentele gedichtjes zou lezen kon hij hem vast nooit meer serieus nemen. Dan zou hij hem er vast voor de rest van zijn leven mee voor schut zetten. Dan zou hij zijn mannelijkheid voor GOED verliezen en kon hij net zo goed meteen zich laten ombouwen.
Terwijl hij die gedachte snel weg schudde sprong hij weer bovenop Seth. 'Of moet ik je soms dwingen het te vergeten?' vroeg hij met eerder een dreigende dan een speelse blik in zijn ogen. Hij duwde Seth tegen zijn schouders tegen de lakens en rukte met één razendsnelle beweging de handdoek van zijn lichaam om zijn dreigende effect wat te versterken. Dwingend drukte hij zijn lippen stevig op die van hem, met een lichte frons op zijn gezicht.
Kutboekje, kutpoëzie, kutstiekeme, sentimentele karaktereigenschap.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum