Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het ik-ben-al-dat-feestgebeuren-zat plekje

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Seth

Seth
Niveau 3

Het ik-ben-al-dat-feestgebeuren-zat plekje Verlatenplek.th

toegang: niet meer dan 3
extra regels die gelden omdat ik even koning ben hier Het ik-ben-al-dat-feestgebeuren-zat plekje Icon_twisted :
- ABN typen ajb
- spam zo veel mogelijk vermijden (dus niet de hele tijd ((HAHHAHA)) ofzo want dat irriteert 8D)
- "Hallo," zei hij. Niet "hallo."zei hij of "hallo" zei hij of weetikveel XD

(seth's voorafgaande situatie: yuu is em gepeerd, op een nogal cruciaal moment -hehe-, en seth weet niet dat dat was omdat yuu melissa hoorde pianospelen.)

-------------------------------------------------------------------------------

Met een wee gevoel in zijn maag zakte Seth op een boomstronk neer. Hij had totaal geen zin in de schreeuwerige kraampjes, de gillende kinderen, en de luide muziek. Met zijn voeten schuifelde hij over de grond, terwijl hij in het vuur staarde. Hij vond het niet eens eigenaardig dat er blijkbaar al een kampvuur brandde voor hij aankwam. Eigenlijk drong niet veel tot hem door, alsof zijn hele lichaam verdoofd was.
Met een doffe blik keek hij in de vlammen, terwijl een opgesloten herinnering langzaam zijn besef doordrong. Met een bezorgde frons duwde hij de schreeuwerige verklaringen weg.
"Zie je nou wel!" merkte zijn lang-verloren en niet-zo-gemiste ene hersenhelf op. "Hij gebruikt je, hij gebruikt je gewoon, ik zei het toch! Je had nooit moeten zeggen wat je werkelijk voor die idiote zak stront voelde, nu is het allemaal verpest."
Boos vestigde hij zijn hoop op zijn andere hersenhelft, die een beetje angstig opkeek bij gebrek aan tegenspraak.
"Eh, nou," begon het ding nogal twijfelachtig. "Waarschijnlijk was er iets met zijn..." Een pijnlijke stilte ontstond toen hij werkelijk niets kon bedenken.
"Zijn arm!" riep het stemmetje ineens euforisch uit. "Natuuuurlijk, dat is heel logisch, hij was vergeten dat hij een afspraak had met Mae, ofzo, en hij wilde niet nogmaals afhankelijk van jou zijn, hij wilde niet weer zijn zwakke momentjes tonen. Dat klopt helemaal."
Hij beet op zijn lip, en liet de geruststellende gedachte een paar keer in zijn hoofd cirkuleren. Opgelucht ontsnapte er een zucht aan zijn lippen, terwijl hij iets minder onzeker in het vuur staarde.

Logan

Logan
Niveau 1

Logan was de drukte meer dan zat. Hij wilde eigenlijk weer gewoon naar zijn kamer gaan, maar onderweg kwam hij dit rustige plekje tegen. Misschien kon hij hier nog wel even zitten. Door het kampvuur hing er een heel gezellige sfeer, vond Logan. De jongen die tegen een boom zat was hem eerst nog niet eens opgevallen. Maar om nu weer weg te gaan was ook nogal raar. Hij ging dus maar gewoon een de andere kant van het vuur zitten.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth schrok op uit zijn gedachtes toen hij een paar takjes hoorde breken, en keek nogal verstrooid om zich heen. Het duurde echter niet lang tot hij de bron van het geluid had uitgevonden, maar hij wist niet zeker of hij opgelucht was dat het een andere jongen was, in plaats van een eng beest.
Tegen een eng beest hoefde je ten minste niet te praten.
Hij keek even om het kampvuur heen, en nam de jongen fronsend in zich op. Hij leek totaal niet op Yuu, ten eerste was zijn haar zwart, en niet zilver. Ten tweede had hij hem nog niet aangerand.
Hij beet op zijn lip, en probeerde te glimlachen. Misschien was afleiding wel goed voor hem.
"Hoi," stootte hij uiteindelijk uit. "Seth."

Logan

Logan
Niveau 1

Logan kreeg de indruk dat de jongen was geschrokken van zijn bewegingen. "Sorry, stoor ik?" Vroeg hij direct. Hij wilde niet tot last zijn. Hij wilde gewoon rust. Misschien had hij toch beter meteen naar zijn kamer kunnen gaan. "Ik ben Logan. Ik ben eh... Nieuw." Wauw, wat klonk dat suf.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth, die in de eerste plaats inderdaad vond dat de jongen stoorde, keek toch wel een beetje geïnteresseerd op toen hij hoorde wat hij zei.
"Nieuw?" herhaalde hij zacht, zich zijn late entree op magic highschool herinnerend. "I know all about it, het heeft veel... nadelen," zuchtte hij, terwijl hij het aantal vrienden in zijn hoofd optelde. Uiteindelijk kwam hij uit op éen.
Hij beet op zijn lip en keek boos naar het vuur. Waarom kon hij Yuu niet gewoon vertrouwen? Yuu had verdomme gelijk, hij kon helemaal geen relatie in stand houden.
Verstrooid en diep in gedachten bleef hij naar de flakkerende vlammen staren.

Logan

Logan
Niveau 1

"Oh." Logan wist verder niks te zeggen. Hij bekeek zijn handen die er best vreemd uitzagen in de gloed van het vuur. Stilte. Oke, het was een beetje een vreemde stilte. Maar toch ook niet helemaal ongemakkelijk.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette ging zuchtend tegen een boom aanzitten. Ze had even totaal geen zin in al die drukte. Ze legde haar tas op haar schoot en begon erin te zoeken. Te veel spullen.. Na een heleboel gegrabbel haalde ze er een boek uit, dat ze begon te lezen.

Seth

Seth
Niveau 3

Een beetje wantrouwig en geïrriteerd merkte Seth hoe er inmiddels een derde bij was gekomen. Zijn ogen bleven aan haar gestalte plakken, maar zijn hoofd was ergens ver weg in een stel ondefineerbare mijmeringen.
Helaas waren zijn gedachtes op het moment niet positiever dan de aanwezigheid van een onbekend meisje, en een onbekende jongen, dus kuchte hij even en keek hij van de jongen, naar het meisje. Hij had zelf geen idee wat hij moest zeggen, maar hij hoopte dat de andere twee meer creativiteit bezaten, want veel zin in zijn innerlijke strijd had hij niet.

Logan

Logan
Niveau 1

Logan keek naar het meisje dat erbij was komen zitten en gewoon een boek ging lezen. Ook lekker sociaal. Maar hij kon natuurlijk niet verwachten dat elk meisje zomaar zou beginnen praten zoals Miyoko of Yumiko.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek verbaasd op toen ze iemand hoorde kuchen. Ze keek naar de twee jongens. 'Oh, hoi!' Ze had ze niet opgemerkt.

Seth

Seth
Niveau 3

Een beetje beteuterd keek Seth van het meisje, naar de jongen, en vervolgens weer naar het meisje, dat hij overigens nog nooit had gezien.
"Hoi," zei hij nogal bedenkelijk, "ik ben Seth. En dat is, eh, Lolan."

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette trok haar wenkbrauw op. Is Lolan een naam? Ze wendde zich weer tot de jongen, die blijkbaar Seth heette. 'Cosette,' zei ze.

((Dat rijmt :D!))

Logan

Logan
Niveau 1

Logan kuchte. "Logan. Met een G." Hij keek naar het meisje. Wellicht zou het gesprek nu alweer dood zijn. Maar dat was niet erg, want Logan kwam hier toch zoiezo niet om te praten. Dan was hij beter op het overvolla plein gebleven. Hij hoopte dus ook dat het meisje, dat Cosette heette, verder zou gaan lezen.



Last edited by Logan on Sat Sep 12, 2009 5:35 pm; edited 1 time in total

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte. 'Dat klinkt al beter.' Ze glimlachte naar Logan.

Logan

Logan
Niveau 1

Logan glimlachte terug. Hij schook een stukje naar achter want hij kreeg het gevoel dat zijn wangen in vuur stonden. Zo dicht bij het vuur gaan zitten was geen goed idee geweest.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar het vuur. Ze volgde de vlammen met haar ogen. De warmte vond ze heerlijk. Ze glimlachte.

Logan

Logan
Niveau 1

Logan ging op zijn rug liggen. Gelukkig, ze zwijgt. Dat was misschien wel een gemene gedachte van hem, maar hij wilde stilte. Enkel het geluid van het knetterende vuur. Logan sloot zijn ogen. Hij baalde best wel. Hij had geen zijn om te bewegen, maar er stak een scherp takje tussen zijn ribben.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette was nogsteeds gefocust op het vuur. Ze merkte de stilte niet, terwijl ze die normaal gesproken zou haten.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Eigenlijk was Mimiko het feest nog niet zat, maar ze wist op het moment niet waar ze heen moest dus besloot ze hier te gaan kijken.

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Er zijn al 3 mensjes hier >:D))

Seth

Seth
Niveau 3

jamaar ik ga hier niet meer reageren, en ik geloof de rest ook niet, dus schrijf anders even

new new new boven je bericht

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Seth wrote:jamaar ik ga hier niet meer reageren, en ik geloof de rest ook niet, dus schrijf anders even

new new new boven je bericht

((okai))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum