Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het festival (Tussen de kraampjes enz)

+4
Scarlett
Mimiko
Mido
Terra
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Het festival (Tussen de kraampjes enz) Fri Sep 11, 2009 5:12 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((Dit lijkt me wel een praktische plek want je kan niet altijd in een tentje zitten af en toe is gewoon een wandeling over het festival ook leuk ;D))

Terra Droeg een fel rode Yukata met een groene band, hij zat was losjes maar net strak genoeg om op haar schouders te blijven hangen.
Ze keek vrolijk om zich heen.

Mido

Mido
Niveau 2

Zero liep over het Festival terwijl hij zijn poffertjes op at die hij had gehaald. Hij zag een meisje die heel vrolijk liep en hij slikte zijn poffertje in, en keek tegenover de overkant en hij bleef maar staren. (voel je je aangesproken XD? =D)

http://mido-iraq.hyves.nl/

Terra

Terra
Niveau 2

Terra voelde dat iemand naar haar aan het staren was en zonder ook maar ergens anders heen te kijken draaide ze haar hoofd naar Mido, ze hield haar fel rode ogen rustig op hem gericht.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko had een fel gele yukata aan en haar haar half in een staartje

Het festival (Tussen de kraampjes enz) Kimono-2-281x300



Last edited by Mimiko on Sat Sep 12, 2009 10:44 am; edited 3 times in total

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((Strapless XD? Je moet een yukata aan btw XD))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Scarlett wrote:((Strapless XD? Je moet een yukata aan btw XD))

Noouuw had ik het weer aangepast nu nog maar een x

Lune

Lune
Niveau 2

Yukata's, wat had Lune een hekel aan die dingen. Hij had er een in het blauw, met een goud geel. Hij wist niet echt wat hier allemaal te doen was, hij had geen zin om zich in te gaan schrijven voor een tournooi, daar voelde hij zich te trots voor. Hij had zin in een gezellig praatje, nieuwe personen ontmoeten en oude vrienden eens op te zoeken.

Mido

Mido
Niveau 2

(please niet mido maar Zero XD!)
Zero keek terug naar de ogen van hem. zijn witte en rode oog bleven hem aankijken, het emotie van de persoon was anders niet te verwachten. Hij bleef staren en at een poffertje op

http://mido-iraq.hyves.nl/

Cosette

Cosette
Niveau 2

In een ontzettend vrolijke yukata liep Cosette door het festival. Ze keek om zich heen of ze bekende gezichten zag.

(( KLIK Very Happy Zo ziet ze er zegmaar uit xDD))

10Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Fri Sep 11, 2009 8:07 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liep langzaam tussen de menigte door en botste af en toe tegen iemand op. Het was niet makkelijk voor haar om normaal te lopen met al die mensen en al helemaal niet omdat de obi nogal strak om haar middel zat.

Het festival (Tussen de kraampjes enz) Swordgirl1jgu

11Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Fri Sep 11, 2009 8:17 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Mido wrote:(please niet mido maar Zero XD!)
Zero keek terug naar de ogen van hem. zijn witte en rode oog bleven hem aankijken, het emotie van de persoon was anders niet te verwachten. Hij bleef staren en at een poffertje op

((Just for the record...Terra is een haar XD))

Terra draaide zich naar hem toe zodat ze nu helmaal zichbaar was en niet alleen haar zei, ze zwaaide een beetje zacht,niet slap maar zacht naar hem en glimlachte.
Het was gewoon te grappig om mensen zo te zien staren.

12Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Fri Sep 11, 2009 8:41 pm

Mido

Mido
Niveau 2

(OWH SORRY O.O HET SPIJT ME XD!)

Zero Bestudeerde haar en draaide zijn hoofd om en begon in haar richting te lopen, Zijn hoofd kwam dichterbij en toen zag je beter van hoe hij eruit zag. ( http://mido-iraq.hyves.nl/album/20700522/Iedereen/fYJC2ifW/fotos/380419372/0/Gbrq/ ) (alleen dat hoofd hij heeft in de rpg een zwarte overhemd met witte broek.)

http://mido-iraq.hyves.nl/

13Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sat Sep 12, 2009 9:22 am

Terra

Terra
Niveau 2

((Ik overleef et wel XD Ze heeft ook niet zo`n girlie naam))

Terra keek he nog altijd even rustig aan ze zei nog niks en wachte rustig af tot wat hij zou zeggen, ze wist nog niet of deze jongen vriend of vijand zou worden.

14Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sat Sep 12, 2009 10:43 am

Mido

Mido
Niveau 2

Hij kwam met de laatste stappen voor haar neus, en er blies een zachtje wind over hun heen, zijn zwarte overhemd vloog een beetje heen en weer en hij pakte een poffertje. '' Wil je er eentje..'' Hij keek haar koud aan..maar ergens was het wel goed bedoelt

(luce = meisje agtig XD!)

http://mido-iraq.hyves.nl/

15Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sat Sep 12, 2009 10:48 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging in het gras zetten en liet de zon in haar gezicht schijnen. Ze hield van het licht van de zon. Het maakte haar rustig. Om haar heen hoorde ze mensen praten en voelde zich voor een keertje niet meer zo alleen.

16Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sat Sep 12, 2009 1:11 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar de poffertjes "Nee bedankt" Ze glimlachte, door de wind had het zo uit een soort film kunnen komen want haar haar wapperde zachtjes omhoog.
Deze jongen was redelijk interesant, zelf ook al keek hij zo koud was er toch iets waardoor het vertrouwd was.

17Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sat Sep 12, 2009 1:17 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko was op zoek gegaan naar Logan. Ze was hem even kwijt geraakt in de enorme mensen massa. Plots botste ze tegen een jongen op. Hij had twee verschillende kleuren ogen. 'Je loopt aan de verkeerde kant.' zei ze terwijl ze haar jurk afklopte, aangezien hij door de kleine val ietwat vies was geworden.

18Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 4:55 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging op haar rug liggen en sloot haar ogen weer en genoot van de zon die op haar gezicht stond te schijnen. Ze dacht aan de verkiezig waar ze voor genomineerd was en hoopte te winnen.

19Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:19 pm

Gast


Guest

Lloyd liep kwaad door de kraampjes door. hij was genomineert mag hij niet eens optreden! hij was er klaar voor!

20Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:28 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liep net zo chagerijnig naast hem "Juist....laat me hiervoor dan ook niet me bed uitkomen..." hij zag er onderhand al niet meer uit alsof hij was aangereden door de bus en keek naar Lloyd "Wat is jouw talent?"

21Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:29 pm

Gast


Guest

Lloyd keek hem aan. "ik zou iets met mijn vader doen." zei hij en keek strak voor zich uit. iedereen wist dat zijn ouders beide gestorven waren.

22Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:33 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek hem verbaasd maar nog altijd even rustig aan 'Je vader? mag ik weten wat je wou gaan doen?" hij duwde chagerijnig een kind opzij dat hem om een foto wou gaan vragen en liep verder.

23Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:33 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette liep, naar de grond kijkend, door het festival. Ze had geen geweldig humeur, waarom wist ze niet.

24Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:34 pm

Gast


Guest

"ik zou een nummer doen wat ik vroeger wel eens met hem zong speelde.. maar dat kan nu niet meer!" zei hij nu echt boos en had de behoefte mensen neer te gaan steken, wat hij echt nog nooit had gehad.

25Het festival (Tussen de kraampjes enz) Empty Re: Het festival (Tussen de kraampjes enz) Sun Sep 13, 2009 5:35 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko hoorde enkele mensen en toen ze haar ogen weer open deed zag ze Terra. Mimiko sprong op. 'Hee Terra', zei ze vrolijk.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum