Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

+16
Kyosu
Fay
Lily
Ben
Lune
Shayla
Terra
Cosette
Scarlett
Mido
Scorpio
Mimiko
Miyoko
Yumiko
Toushirou
Ruşine
20 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next

Go down  Message [Page 11 of 14]

251De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 5:29 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Stiekem wel," grijnsde Scarlett, als antwoord op Fabians vraag. "Maar ik zal je geruststellen; ik zal je niet missen," zei ze daarna, waarna ze ontzettend schijnheilig glimlachte. "Waarom kwam jij ook alweer naar de bibliotheek..?"

252De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 5:52 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Dat zeg je nu, maar zodra ik weg ben zal je stilvallen.' Hij knipoogde en staarde weer naar zijn boek, daarna richtte hij zijn blik weer op haar. 'Waarom ik ook alweer hier zat?'herhaalde hij. 'Tsja, ik hou nou eenmaal van die vrouw achter de balie.'verklaarde hij grijnzend. 'En jij dan?'

253De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 5:58 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett gaf een veelbetekenend knikje naar haar boek en een grijns ontstond weer op haar gezicht. "Ik probéérde te lezen," antwoordde ze, met de nadruk op "probeerde". "Helaas vond iemand het nodig om me daarvan af te blijven leiden," zuchtte ze, gespeeld geïrriteerd.

254De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:05 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Meisje, je acteerwerk is top hoor!'prees hij haar met een sarcastische ondertoon. 'Geef toe, ik ben veel beter dan een boek.'Knipoogde hij. 'En als je daar nu nog niet van overtuigd ben, wil ik het je binnenkort wel een keer laten merken.'fluisterde hij er op een duistere toon achter aan. Toen sloeg hij voor de zoveelste keer zijn boek weer open en begon wat te bladeren. Zijn ogen vlogen over de woorden, maar hij las niets.

255De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Oh denk je dat?" vroeg Scarlett spottend. "Je hoeft mij niks te bewijzen hoor," voegde ze eraan toe. Fabian kennende was dat "laten merken" helemaal niet iets dat ze wílde merken. "Mijn boek is anders heel erg interessant." Ze liet haar blik expres op het boek rusten in plaats van op Fabian en deed net of hij er niet meer zat.

256De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:19 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij kon zich nog wel even een tijdje met haar vermaken. Overduidelijk. Hij glimlachte. en legde zijn hand zachtjes op de hare. Voor zijn gevoel waren ze ijskoud. 'Het blijft me fascineren.'legde hij uit met een verontschuldigende blik. 'Maar jij zelf hebt er geen last van, hé?' Hij kreeg de behoefte om dichter naar haar toe te schuiven, maar hield zich in. Hij keek naar zijn boek, terwijl zijn hand op de hare bleef liggen.

257De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:22 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett liet haar blik rusten op Fabians hand die opeens op de hare lag, en toen hij hem niet weghaalde besloot ze dat zelf maar te doen. Met haar vrije hand "tilde" ze de zijne op en legde ze hem ernaast weer neer, om vervolgens haar handen terug te trekken. 'Nee hoor, ik merk het niet," antwoordde ze zonder hem aan te kijken. Haar handen bleven wel bij haar boek nu.

258De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:27 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij glimlachte, dit ging beter dan hij had gedacht. Hij stond op en keek haar niet meer aan. 'I guess I see you around.'momopelde hij en hij deed alsof hij opgaf. Hij liep een paar tafels verder en plofte daarneer. Zijn boek lag nog roerloos naast Scarlett. Hij keek aandachtig naar de mensen die bij hem aan tafel zaten en liet zijn blik vervolgens rusten op de lege tafel.

259De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:30 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Fronsend keek Scarlett Fabian na toen die wegliep, maar aangezien ze niet wist of hij het echt meende of niet liet ze het er maar bij. Hij moest zich ook niet zo raar gedragen. Haar blik gleed even naar de tafel waar hij aan was gaan zitten, maar nog geen seconde later opende ze haar boek en begon ze te lezen, Fabian negerend.

260De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:34 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Fabian keek nietszeggend voor zich uit en creeërde voor zichzelf een deuntje in zijn hoofd. Na enkele momenten stond hij op en liep hij richting de tafel waar hij zonet aanzat. Hij pakte zijn boek en liep langs de rekken met de boeken. Pleurde het op een willekeurige plaats terug in de rekken. En liep naar de vrouw aan de balie toe. 'Echt een topper dat boek.'zei hij met een glimlach. De vrouw keek hem zwijgend aan en knikte. Ze had waarschijnlijk heus wel gemerkt dat hij alleen maar in gesprek was geweest met zijn buurvrouw.
'Maar goed, ik wou u eigenlijk wat vragen.'zei hij met een mysterieuze klank in zijn stem. De vrouw keek op van haar boek en keek hem direct geïntreseerd aan. 'Ga je gang, zou ik zeggen.'piepte ze.

261De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:38 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek even op toen Fabian weer wegliep, maar richtte haar aandacht al vrijwel meteen weer op haar boek. Erg interessant was het niet, het ging totaal nergens over. Met een lichte zucht liet ze haar hoofd op haar arm handpalm steunen en draaide ze wat aan haar haar. Ze had niet eens zin om de moeite te doen een nieuw, interessant boek te vinden.

262De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:44 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij voerde een tijdje een nutteloos gesprek met de vrouw, het eind van het verhaal was dat ze zo geïriteerd raakte dat ze niet eens meer hem te woord wou staan. Fabian haalde zijn schouders op en ging tegenover Scarlett zitten met een nieuw boek. Hij sloeg zijn boek open en begon de eerste bladzijde aandachtig te lezen.

263De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:53 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou liep vrij opgewekt de bibliotheek binnen en wuifde naar de bibliothecaresse, die hem een overdreven glimlach toewierp. Zijn humeur pepte nog meer op toen hij Scarlett zag zitten. Hij pakte een willekeurig boek en ging op de plek naast haar zitten aan het bureau. 'Kom jij tegenwoordig vaker in de bieb?' vroeg hij grijnzend.



Last edited by Toushirou on Tue Sep 29, 2009 6:57 pm; edited 1 time in total

http://bussjah.hyves.nl

264De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:55 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

( je kunt niet tegenover haar zitten, waar daar zit ik al?)

265De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Grapje, ik dacht dat je naast haar zat :V
Ik maak er even "naast" van. ))

http://bussjah.hyves.nl

266De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:57 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

(ISGOED! XD)

267De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 6:57 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek op toen opeens Toushirou ook de bibliotheek in kwam lopen en haar mondhoeken krulden omhoog. "Zodra ze leukere boeken hebben ga ik zeker vaker komen," antwoordde ze met een veelbetekende blik op haar boek gericht. Daarna viel haar blik op de persoon die ook weer tegenover haar. Fabian. Waarschijnlijk las hij niet eens echt. Meteen richtte ze haar blik weer op Toushirou. "Waarom heb jij een boek over wezels..?" vroeg ze toen. (AHAH sorry wezels zijn leuk :S))

268De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 7:02 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Ohgod, laat het alstjeblieft haar vriend zijn. Een klein binnenpretje speelde bij hem op. Maar hij gunde ze beide geen blik. Hij "verdiepte" zich verder in zijn boek. Als dat serieus haar vriendje was zou hij bijna zijn "missie" afkappen. Niet omdat hij dacht dat hij niet tegen de jongen opkom, maar omdat het zijn hart zou breken. Maar hij twijfelde ook sterk aan Scarlett. Ze was misschien te saai om voor iets anders gaan. Te oldfashion en te suf. Maar goed, hij zou zien wat de tijd zou brengen.

269De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 7:10 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou wierp een blik op zijn boek en trok een peinzend gezicht. 'O. Oeps,' was het enige wat hij uit wist te brengen. 'Momentje..' zei hij terwijl hij al weg begon te lopen om het boek terug te zetten. Daarna liep hij tussen de boekenkasten heen om een boek te zoeken dat over iets interessants ging. Hij stond inmiddels op de afdeling over het magische universum en bewonderde de ruggen die hem aan leken te staren.

http://bussjah.hyves.nl

270De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 7:20 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schoot lichtelijk in de lach om Toushirous actie, richtte haar blik toen op Fabian, toen weer op Toushirou, en uiteindelijk weer op haar boek, dat nog steeds even saai was als toen ze er in begon. Met moeite lukte het haar niet te gapen, maar haar concentratie erbij houden was teveel gevraagd blijkbaar.

271De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 29, 2009 8:45 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep zuchtend de bieb in. Ze moest voor Terra iets zoeken om onder water te kunnen ademen. Het eerste wat in haar hoofd kwam was iets water en lucht. Misschien kon ze iemand vinden die een luchtbel kon maken waar door Terra lang genoeg kon ademen. Ze liep naar achter en zocht tussen de boeken. Haar ogen bleven hangen bij een boek met de titel onder water krachten en ze rukte hem uit de kast.

272De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Wed Sep 30, 2009 5:26 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liep even gefacineerd naar de boeken op de plank en trok een planten soort boek uit de kast, als Harry Potter met een kruid onderwater kon ademen waarom hij niet?
Hij legde het boek naast die van Mimiko neer en klapte het open "Hay.." hij glimlachte, toch was het fijn dat iemand hielp.

273De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Wed Sep 30, 2009 6:21 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet haar ogen glijden over de letters. Ze stopte bij een middel om onder water te kunnen ademen. Ze liet haar vinger over het boek gaan en stopte bij de ingrediënten. Ze keek ongestoord op toen ze stem van Terra hoorde. 'O hee, ik geloof dat ik iets gevonden heb', zei tikte met haar wijs vinger op de bladzijde waar een middel stond van luchtbel om je mond heen om te ademen.

274De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Wed Sep 30, 2009 8:15 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar de bladzijden "Deze is tijd gebonden en ik weet niet waar het ligt....dat labyrint is zelfs onderwater enorm...zometeen stik ik nog..." hij glimlachte vriendelijk en bladerde zijn planten boekje door.

275De Bibliotheek. - Page 11 Empty Re: De Bibliotheek. Wed Sep 30, 2009 8:24 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko las iets verder en zag wat Terra bedoelde. Ze zuchtte en ging weer verder bladeren om iets te vinden. 'Denk je dat Grave nog zal op komen dagen', vroeg ze terwijl ze rustig door blaaderde.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum