Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

+16
Kyosu
Fay
Lily
Ben
Lune
Shayla
Terra
Cosette
Scarlett
Mido
Scorpio
Mimiko
Miyoko
Yumiko
Toushirou
Ruşine
20 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next

Go down  Message [Page 6 of 14]

126De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 7:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko durfde haar niet aan te kijken en het enige wat ze gaf was een knikje. Wat een achterlijke vraag.. 'Sorry', zei ze na een ongemakkelijke stilte.

127De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 7:54 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette glimlachte een beetje ongemakkelijk. 'Maakt niet uit hoor.'

128De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:07 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko slikte. 'Je .. hebt mooi roze haar', zei ze uit eindelijk. Weer een stomme actie. Een blunder betekende voor Mimi nog wel meerdere.

129De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:09 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Be.. Bedankt,' stamelde Cosette. Ze keek naar de grond.

130De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:11 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde warmte schokken door haar lichaam maar probeerde ze te negeren. Wat was er toch met haar. Vond Mimi haar.. leuk? Ze slikte.

131De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:12 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Guess I should turn Cosette gay, hmm XD))

Cosette leunde met haar ellebogen op de tafel voor haar. Haar hoofd liet ze op haar handen steunen. Met haar ogen volgde ze een vlieg.

132De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:22 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Only if you want /wbw))

Mimiko keek haar nog eens bestuderent aan. Haar haar glons prachtig en had een mooie roze kleur. Dat roze had iets bijzonderd, daarbij hadden niet veel mensen deze haar kleur. Hoe langer ze naar haar keek hoe mooier ze haar vond. Toch wilde Mimiko zich niet aan deze gevoelens overgeven.

133De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:24 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((always in for something new :3))

Cosette verloor de vlieg uit het oog. 'Shit. Nu is Bert weg.' Ze zuchtte en keek naar Mimiko. Even glimlachte ze, toen ging ze opzoek naar een nieuwe vlieg.

134De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:29 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Teehee))

Mimiko moest lachen. 'Bert?', zei ze gefacineerd door haar plotselinge liefde voor de vlieg. Zelf was ze als de doods voor beestjes.

135De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:30 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte. 'Uhu.' Het was al sinds haar 7de een gewoonte om alle insecten en beestjes die ze zag een naam te geven. Ze wees naar een andere vlieg. 'Hij heet Ernie. Ze zijn vrienden.' Ze giechelde even, dit klonk vast erg dom.

((Ik ga tv kijken :'D))

136De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:33 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla zat in een zetel, over haar boek gebogen die ze op haar schoot hield en ging voorzichtig met haar vingers over het stippel-schrift. Misschien was het moeilijk om alles meteen goed te begrijpen, maar het was beter dan niks. Naast haar op het tafeltje stond een andere stapel van ongeveer 5 andere boeken. Per bladzijde leerde ze meer over haar specialiteit.

137De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 8:35 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko moest lachen. 'Ik heb echt een huge angst voor insecten', zei ze lachend. Het was leuk en ook schattig hoe Cosette ze allemaal een naam gaf.

((Okee))

138De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 3:49 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte. 'Ze zij best lief, behalve de bijen. Die hebben ook geen leuke namen.' Ze grinnikte om zichzelf, ze klonk wel een kleuter.

139De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:22 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek haar nog steeds gefacineerd aan. 'Namen geven aan beestjes..', zei ze meer in haar zelf dan naar Cosette. Voor ieder anders zou het klinken alsof ze eenof ander klein kind was, maar voor Mimiko kwam het totaal anders over. Ze vond het lief. Lief dat een persoon zo'n grote liefde voor zulke kleine beestjes had. Van binnen voelde ze weer een warmte schok.

140De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:26 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar Mimiko. Ze hield haar hoofd schuin en glimlachte vrolijk. Bij haar voelde ze zich op haar gemak.

141De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Tijd voor mij om jullie te storen Twisted Evil *Sarcasme*))

Lune kwam de bieb binnen lopen, hij was opzoek naar een goed boek, nog beter; een goed verhaal. Het was er zoals altijd erg stil, na wat rond kijken zag hij Mimi staan, 'Yo Mi-' hij werd ruw onderbroken toen hij Cosette naast haar zag staan, zijn gezicht vertrok een beetje.

((Hm, toch leuker als Lune de schijt heeft aan Cosette.))

142De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:32 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Meestal zou Mimiko van vreugde op springen bij het horen van Lune's stem, maar nu zou ze wensen dan hij nooit was komen opdagen. Het was zo fijn samen met Cosette. Zelfs al was er stilte. Ze keek geërgerd naar Lune en hoopte dat hij verder zou gaan met wat hij deed en Mimiko met rust laatte. 'Hi', zei ze droog tegen hem en ze wende zich weer naar Cosette.

143De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:33 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar Lune. Ze zag zijn gezicht en beet op haar lip. Ik ken hem nieteens en hij haat me nu al?

((Wat heeft ze hem misdaaaaan D:?))

144De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:35 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune staarde even verloren naar Mimi, 'zie je wel..' snauwde hij toen. 'Je negeert me als er andere mensen bij zijn.. Ga maar lekker verder met verleiden hoor slut die je bent.. zoals je ook bij mij doet als er geen andere mensen bij zijn,' Lune balde zijn vuisten, en moest zijn uiterste best doen Mimi niet een ram te verkopen.

145De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:58 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko verslikte zich en keek hem verbaast aan. 'Waar heb je het over?!', vroeg ze terwijl ze kwaad op stond. 'Ik verleid helemaal niet mand', zei ze en ze ging kwaad tegen over hem staan. Mimiko was een kop kleiner dan hem toen ze tegen over hem stond maar bang was ze niet.

146De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 5:59 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek verbaasd van Mimiko naar Lune. Waar hébben ze het over?

147De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 6:12 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keerde Lun de rug toe. 'Het spijt me Cosette dat onze 'macho' er tussen door moest komen', zei ze kil. Het was meer bedoelt tegen Lune dan tegen Cosette. Met een ruk draaide ze zich weer terug naar Lune. 'Kunnen je niet een andere keer boos op me worden', kneep ze hem fel toe.

148De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 6:14 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte onnozel. Ze frunnikte aan de onderkand van haar vest.

149De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 6:19 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dit lijkt mij anders een zeer geschikt moment voor dat je die trol mee naar bed sleurt heeft ook zij recht op de harde waarheid Mimi, dat je gewoon een slet bent en met iedereen flirt als het jou uitkomt,' gromde Lune kwaat, zijn hand schoot richting Mimi's wang, maar net voordat hij die kon raken trok hij hem terug, met de woorden; 'jammer..' hij draaide zich om en slofte weg.

150De Bibliotheek. - Page 6 Empty Re: De Bibliotheek. Fri Sep 18, 2009 6:45 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond daar verstijft te kijken naar de Lune die hij eerst bijna raakte en toen dood weg slofte. De tranen kwamen om hoog. Wat had hij toch? Haar hele gezicht was lijk bleek geworden. En haar ogen vulde zich met leegte. Met haar gevoelens op num gezet keek ze naar Cosette. Het was bijna beangstigend hoe leeg haar ogen stonden. Er kwam geen enkel woord meer uit haar mond alsof haar tong was afgeknikpt.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum