Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De eetzaal

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Next

Go down  Message [Page 4 of 22]

76De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 10:45 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij keek de jongen wat wantrouwig aan. 'Amsterdam, Nederland.' Hij negeerde het glimlachje die de jongen op zijn gezicht had. Er was zeker iets mis met die jongen, maar wat? Fabian's mensenkennis was niet behoorlijk goed, maar toch deugde er iets niet. Het voelde verkeerd aan. Maar zo op het eerste gezicht kon hij niets vreemds ontdekken, behalve dan zijn behoorlijke accent en dan hem er op wijzen dat hij een accent heeft. 'Jij hebt anders ook wel een accentje. Maar ik heb het idee dat meiden daar wel op geilen.' Hij knipoogde onbewust en verloor vervolgens weer zijn aandacht.

77De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 10:48 pm

Gast

Guest
Carter blies tussen zijn tanden door.
'Ik haat mijn accent. De meeste meisjes vinden het 'schattig',' Hij trok een vies gezicht bij het idee dat híj schattig was. Wat dachten ze wel niet. Hij was bijna twee meter lang. Je kon iemand die bijna twee meter was toch niet schattig noemen.

78De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 10:52 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij haalde zijn wenkbrauw op. 'Schattig?'mompelde hij. Hij vond het alles behalve schattig, hij vond het bijna vervelend. Maar goed, meiden hadden op alles een andere kijk. 'En mag ik vragen waar jij vandaan komt?' Deze keer wendde hij zijn blik niet af, maar bleef hem aankijken. 'Wat is je naam trouwens?'zei hij plots, want hij besefte dat hij zijn naam nog niet eens wist.

79De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:01 pm

Gast

Guest
'Ik ben Carter en ik kom uit Londen. En ik weet trouwens ook nog niet hoe jij heet,' merkte hij op. Hij keek even naar het mandje met croissants in het midden van de tafel. Eigenlijk had hij wel honger, maar croissants vond hij vies. Hij vond al het Franse eten sowieso vies. Om nog preciezer te zijn: hij haatte Frankrijk. Fransen waren hem veel te arrogant.
Hij vroeg zich af wat er zou gebeuren als alle Fransen van de aardbodem verdwenen. Waarschijnlijk ging de gemiddelde vrolijkheid op de wereld dan met een paar graden omhoog.

80De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:04 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Carter..'herhaalde hij alleen voor zichzelf puur omdat hij het gewend was. 'Right, ik ben Fabian.'herstelde hij zich. En hij keek om zich heen. 'Ben je al lang hier of eh is dat een rare vraag?' Hij griste een croissantje uit het mandje en nam er een hap van. 'Like it.'voegde hij er grijnsend aan toe.

81De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:09 pm

Gast

Guest
Carter keek even met een vertrokken gezicht naar het croissantje in Fabians hand, maar besloot Nederlanders er niet op te beoordelen dat ze toevallig van frans eten hielden. 'Ik ben vandaag pas aangekomen. Eigenlijk ben ik al te oud voor de school maar ik heb bijscholing nodig. Ik ben namelijk zo'n beetje zonder magie opgegroeid,' bekende Carter droogjes terwijl hij weer even een blik op de Japanse krant wierp. Hij werd nu toch wel nieuwsgierig wat voor nieuws er nou onder die foto van dat oude vrouwtje stond. Misschien was het wel de oudste vrouw ter wereld, of was het juist een hele jonge vrouw die er heel oud uit zag.
Pijnzend beet hij op zijn lip, terwijl hij gefrustreerd het feit dat hij slecht was in het lezen van Japans vervloekte.

82De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:17 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij nam nog een hap van zijn broodje en legde het toen op tafel neer. 'Mmh, ik ben vandaag ook aangekomen. Deze school bevalt me tot nu toe wel. Hoewel de meisjes wat verlegen zijn en terug getrokken. Ik ben anders gewend.'zei hij, daarna keek hij naar de krant waar Carter naar staarde. 'Japans?'zei hij terwijl hij één wenkbrauw ophaalde. 'Spreek je dat of kijk je gewoon naar die oude vrouw die daar op die foto shined?'

83De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:21 pm

Gast

Guest
'Ach, zo lang het maar schattig is vind ik alles best,' vertelde Carter. Hij slaakte een zucht en richtte zijn blik van de krant weer op Fabian. 'Ik heb van mijn tiende tot mijn zestiende in Japan gewoond, maar lezen is nog steeds een ramp. Het werkt ongelofelijk op mijn zenuwen,' zei hij licht gefrustreerd. Zijn ogen gleden weer langs de vele mensen die in de eetzaal zaten.
'Toch vreemd om pas halverwege het jaar binnen te vallen. Ik heb het idee dat ik een heel leven aan ervaringen gemist heb,' merkte hij op terwijl hij even nadacht over dit eigenaardige feit.

84De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:26 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Schattig is wel jou ding of niet soms?'zei hij zonder er verder iets mee te bedoelen. Daarna liet hij zijn oog weer even vallen op de krant. 'Japans is voor mij sowieso chinees. Ik ben niet echt met verschillende culturen opgevoed. Nederlands en engels, daar blijft het voor mij bij. Standaart, maar genoeg.' Ook hij liet zijn blik de zaal langs glijden. 'Ik denk niet dat ik hier veel nuttige dingen ga doen. Volgensmij pak ik mijn oude ritme binnen no-time weer op.'

85De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:30 pm

Gast

Guest
'Zeg dat maar niet tegen een Japanner,' merkte Carter droogjes op, die zich vaag herinnerde dat hij tien jaar geleden dezelfde fout had gemaakt. 'Wat is dat oude ritme dan?' vroeg hij nieuwsgierig, ook al had hij wel het idee dat het niet zo'n geweldig ritme zou zijn. Fabian zag er niet echt naar uit alsof hij volgens de regeltjes leefde.

86De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:36 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Dat ging hem dus geen flikker aan. Hij grijnsde breed. 'Tsja, een ritme die me wel beviel. Laten we het zo maar zeggen.' Hij ging er verder niet op in. Zijn verleden was voor hem zelf. Hij had geen zin om een sentimenteel verhaal op te hangen. In stoere praatjes had hij vreemdgenoeg ook geen zin in. 'En jij bent hier serieus om hier aan je powers te werken of heb je ook nog andere redenen dat je het leuk vind om hier te zijn?'

87De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu slenterde de eetzaal in. Hij had heerlijk geslapen en voelde zich een stuk beter dan gisteravond. Zijn koorts was weg en de hoofdpijn was niet meer dan de gebruikelijke hoofdpijn die hij elke ochtend had. Hoewel hij zich nog wel een beetje licht in zijn hoofd voelde en het nog steeds niet echt warm had besloot hij toch dat hij weer beter was. Nog half in slaap sukkelde hij naar het buffet waar hij zijn bord weer eens vol ongezonde dingen schepte. al geeuwend liep hij naar een lege tafel waar hij met een luide plof ging zitten. Zijn blik gleed even rond de zaal en bleef rusten op de rug van een jongen met blond haar, die hem vaag bekend voor kwam.
Hij kon alleen zijn gezicht niet zien.

88De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:42 pm

Gast

Guest
'Hmm...' zei Carter, die weer even met zijn gedachtes afdwaalde. Hij vroeg zich af of er eigenlijk een andere reden was. Hij had ernaar uitgekeken om hiernaartoe te gaan omdat Amanda, die veel contact had met Mika, hem verteld had dat Yuu ook naar Magic Highschool ging. Maar hij was niet van plan om weer opnieuw te beginnen met Yuu. Het was te lang geleden. Er was teveel gebeurd in vier jaar. Hij was eerder gewoon nieuwsgierig naar wat voor persoon Yuu geworden was. Zijn kamergenoot had hem verteld dat hij een vriendje had. Carter vroeg zich af of dat vriendje een beetje op hem leek, of dat Yuu misschien overgestapt was op het type dat hij vroeger zelf was. Eigenlijk wist hij helemaal niets meer van Yuu. Hij had in de vier jaar dat ze elkaar niet hadden gezien totaal niets van hem vernomen.
'...Nope, alleen de bijscholing, I guess. Maar dat betekent niet dat ik me hier niet op andere maniere ga vermaken,' zei hij met een knipoog.

89De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:47 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Dat zal wel, ja.'zei hij zonder iets op te merken. Hij zocht niks achter de knipoog, waarom zou hij? Daarna viel zijn blik op een andere jongen die de zaal binnenkwam. 'Ligt het nou aan mij of staart iedereen hier zo?' - 'Die jongen achter je ook al. Het lijkt wel of hij je rug lekker vind.' Hij zuchtte. 'Vannochtend ook al toen ik het plein op kwam lopen. Veel mensen staren zonder reden. Kinda creepy.' Hij lulde maar wat, dat had hij zelf ook wel in de gaten. Maar hij begon zich te vervelen. Hij griste weer een croissantje uit het mandje en nam er weer een hap van. Hij hield van die dingen.

90De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Sun Sep 27, 2009 11:54 pm

Gast

Guest
'Hm? Staart er iemand naar me?'
Carter draaide zich nieuwsgierig om.
Zijn blik kruiste met een paar vuurrode ogen die hem meteen in een sleur van herinneringen bracht.
Hij herkende die ogen uit duizenden, net als dat zilveren haar dat erbij hoorde.
Het was niet te geloven. Zijn ogen werden groot en zijn mond viel een beetje open terwijl hij zijn blik over de gehele gestalte van de roodogige en zilverharige persoon liet glijden.
Hij was minstens twintig centimeter gegroeid. Zijn haren waren langer en zijn ogen waren een stuk kleiner in vergelijking met zijn hoofd. Bovendien was zijn hele gestalte gewoon... ouder. Hij had een fantastisch bovenlichaam, dat kon je zelfs van deze afstand en terwijl hij een overhemd aan had nog zien. Zijn kaaklijn was hoekiger, zijn huid leek ruwer ook al wist hij dat niet zeker door de afstand tussen hen in.
En dan die blik in die ogen...
Alle onschuld, alle kinderlijke twinkelingen waren verdwenen en hadden plaatsgemaakt voor een vuur dat hij herkende uit zijn eigen spiegelbeeld.
Yuu was een compleet ander persoon geworden, en toch herkende hij hem uit duizenden.
Met een ruk kwam hij overeind van zijn stoel. Een brede grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij op de jongen af liep.
'Yuu! Ben jij het echt?!'

91De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 12:14 am

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu schoot overeind, struikelde over zijn eigen stoel en viel spontaan achterover.
Die diepe, zeegroene ogen waren onmiskenbaar.
'C-c..Carter?!?!?!!' riep yuu uit. Zijn ogen puilden bijna uit van verbazing terwijl hij overeind krabbelde.
Een hele rits aan herinneringen en oude gevoelens borrelde bij hem op terwijl hij met grote ogen naar de boom van een jongen staarde die langzaam op hem af liep.
Carter... Carter Stann...
De laatste keer dat hij hem had gezien was op het vliegveld, vier jaar geleden. Zo onschuldig als hij toen was had hij gedacht dat de volgende morgen niet meer zou komen, dat hij voor eeuwig in zijn eigen verdriet zou verdrinken.
Het had bijna een heel jaar geduurd voordat hij eindelijk over Carter heen was gekomen. Zijn hele gedachtegang van nu was nog half een reactie op hem.
Zelfs zijn Pockyverslaving...
Daar stond hij dan. Na vier jaar.
Prachtige goudblonde haren, diepe zeegroene ogen die nog charmanter twinkelden dan zijn ogen ooit voor elkaar gekregen hadden.
Dit was zijn grote voorbeeld, zijn meester.
Zijn eerste liefde.
Een vreemd leeg gevoel kroop zijn lichaam binnen en plotseling wou hij dat Seth naast hem stond, zodat hij zich kon vastklampen aan zijn hand. Hij had het gevoel alsof de aanwezigheid van de enige jongen die ooit dominanter dan hem was geweest hem in het diepe gooide, hem liet drijven op een klein vlotje middenin de grote oceaan.
Hij had onmiddelijk houvast nodig.
'W-wat doe jij hier?!' riep hij uit, toen hij zich plots bedacht dat Carter veel te oud was voor Magic Highschool. Hij deed verschrikt een stap achteruit toen hij merkte dat Carter nog steeds dichterbij kwam en greep zich vast aan de tafel achter hem.
Een twijfelachtig glimlachje verscheen op zijn gezicht.
Het was vier jaar geleden. Ze waren compleet over elkaar heen, toch? Hij viel niet eens meer op jongens als Carter, en Carter viel ook niet op jongens zoals hem.
Dit was iets goeds. Ze konden vast goede vrienden worden. Misschien kon hij zelfs nog wat van Carter leren.
Zijn glimlach werd iets zelfverzekerder.
God wat had hij de aanwezigheid van die stralend groene ogen gemist.

92De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 12:32 am

Seth

Seth
Niveau 3
Seth liep met een klein gelukzalig glimlachje op zijn gezicht de eetzaal binnen. Hij vond het op de éen of andere manier zo ontzettend aandoenlijk dat Yuu zich gisteravond zo als een teddybeer had gedragen, dat hij zijn gezicht niet kon laten ophouden met glunderen. Hij neuriede een deuntje terwijl hij met gezonde trek wat croissantjes op zijn bord laadde, en keek vervolgens op of hij een lege tafel zag.
Yuu zou wel niet in de eetzaal zijn, die was immers ziek.
Met een kleine frons merkte hij echter op dat Yuu wel in de zaal was. Licht ongerust omdat Yuu nog helemaal niet op de been mocht zijn liep hij haastig naar hem toe.
Naarmate hij naderde merkte hij echter steeds meer dat er iets heel erg mis was met Yuu.
Met grote ogen pleurde hij zijn dienblad op de tafel en toen hij eindelijk binnen handbereik was legde hij bezorgd zijn hand op Yuu's hoofd.
"Yuu, je mag nog helemaal niet hier-" Zijn ogen gleden geschrokken over zijn uitdrukking. "Y-Yuu! Yuu wat is er?" wilde hij ietwat paniekerig weten.

93De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 12:38 am

Gast

Guest
'Long time no see, Yuu. Godver jezus wat ben jij veranderd. Ik voel me bijna minderwaardig als ik zo naar je kijk. Je bent bijna net zo lang als ik!' riep Carter uit terwijl hij met glunderende ogen naar het prachtbeeld voor zijn neus keek. Hij vond het geweldig om te zien hoe een jongen zo klein en onschuldig als Yuu geweest was kon uitgroeien tot zo'n... fantastisch persoon.
Het beste was dat hij zich totaal niet ongemakkelijk voelde. Hij voelde zich niet schuldig noch vreemd bij zijn aanwezigheid. Het was alsof hij een reunie had met een oud klasgenoot.
Plotseling werd zijn beeld ruw verstoord door een kleine jongen die zich als een bezorgde idioot over Yuu ontfermde. Zag hij dan niet wat voor prachtstuk daar stond? Yuu had niemand meer nodig. Hij stond als een rots bovenwater en was waarschijnlijk zelf de persoon waar mensen steun bij zochten.
Hij kon het meteen zien, zonder dat Yuu hem maar één ding had verteld.
Nieuwsgierig bestudeerde hij het kleine geval aan Yuu's zeide. Het was ongelofelijk poepig. Zo jong en toch zo zorgzaam. Als een teddybeertje in zusterkleding. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht.
Het was alsof hij keek naar de Yuu die hij van vroeger kende.
'Is dat je vriendje?' vroeg hij nieuwsgierig aan Yuu, terwijl hij op de jongen wees.
'Wat een schatje.'

94De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 12:46 am

Yuu

Yuu
Niveau 3
yuu keek even verbijsterd naar Seth die zich gedroeg alsof Yuu één of andere gehandicapte was en wierp daarna weer een blik op Carter.
'Ja,' zei hij meteen, terwijl hij schaamteloos zijn arm om Seth's middel sloeg en hem tegen zich aan trok.
'Je bent zelf geen steek veranderd,' merkte Yuu op. Het lukte hem om voorzichtig te grijnzen. Hij had het gevoel alsof hij vier jaar lang een toren had opgebouwd waar hij triomfantelijk op kon staan, en dat die toren nu in één klap een paar verdiepingen naar beneden zakte.
Aan de ene kant vond hij het vreselijk intimiderend en helemaal niet leuk dat zijn senpai plots weer voor zijn neus stond, maar aan de andere kant vond hij het geweldig.
De bewondering die hij altijd voor carter gevoeld had was meteen weer teruggekeerd. Zoals hij daar zo stond, met één hand in zijn zak en de andere nonchalant langs zijn lichaam, zijn haar prachtig glanzend, een twinkeling in zijn ogen die niemand zou kunnen weerstaan.
Je zag meteen dat dit de persoon was van wie Yuu alles geleerd had.
Alleen deed hij het nog tien keer beter dan zijn leerling.
Een beetje onzeker trok Yuu Seth iets dichter tegen zich aan. Hij wist niet precies waarom, maar had het gevoel dat hij Seth zo goed mogelijk moest beschermen.
Waarschijnlijk kwam het omdat er iemand voor hem stond die prima in staat was om seth van hem af te pakken.
hij was tenslotte zelf ook als een blok voor Carter gevallen, toen hij nog lief en onschuldig was.

95De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 12:52 am

Seth

Seth
Niveau 3
Seth liet langzaam zijn ogen afdwalen van Yuu's gezicht, naar degene tegen wie hij sprak. Meteen voelde hij zijn adem uit zijn lichaam ontsnappen, en keek hij totaal overdonderd door intimidatie naar de jongen voor hem.
Het was Yuu. Zoals hij erbij stond, zoals zijn ogen twinkelden..
Alleen dan veel erger.
Hij keek nog eens goed, en liet toen een hulpzoekende blik naar Yuu glijden.
En zoals de blondharige jongen een soort vertienvoudiging was van Yuu's kenmerkende trekjes, zo was hij bij lange na niet de Yuu die hij inmiddels krampachtig vasthield.
"W-wie is.. dat," stotterde hij, terwijl zijn blik langzaam van Yuu's gezicht, naar de jongen voor hen gleed.

96De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:29 am

Gast

Guest
Carter keek vertederd toe hoe Yuu zijn nieuwe liefde beschermend tegen zich aan trok. Hij glimlachte even naar het jonge schaap in zijn armen.
'Ik ben Carter. Ik was Yuu's kamergenoot vier jaar geleden op een privé-school voor jongens in Japan,' vertelde Carter, terwijl hij op zijn tong beet. Dat klote accent ook.
'Niet te geloven, Yuu. Ik wist dat je hier zou zijn maar ik had niet verwacht dat ik je zo zou aantreffen. Ik heb het idee alsof ik in de spiegel kijk! Ergens vind ik het wel jammer. Ik had stiekem nog gehoopt dat je nog dat kleine troetelbeertje van vier jaar geleden was,' merkte Carter met een speelse twinkeling in zijn ogen op. Hij deed een stap naar voren en stak zijn hand uit naar Yuu's huisdier.
'Prettig kennis te maken, mag ik vragen hoe je heet?' zei hij met een vriendelijke glimlach.

97De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:47 am

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu voelde een lichte kriebel in zijn buik toen de diepe engelse stem van Carter zijn gehoor binnendrong en hem weer terugbracht in een sleur van herinneringen waar hij eigenlijk helemaal niet aan mocht denken nu hij Seth zo in zijn armen had.
Snel liet hij Seth los en bracht hij zijn gedachten op orde.
Wat was hij nou voor een idioot? Waarom reageerde hij zo stom? Het was vier jaar geleden. Bovendien had hij nu Seth. Carter was gewoon een senpai van hem, that's a-
'IK BEN JE TROETELBEER NOOIT GEWEEST!' riep Yuu kwaad uit toen Carter dingen begon te vertellen die hij het liefste in de verste grotten van zijn gedachtes verborgen hield. Hij voelde hoe zijn wangen vuurrood werden en keek snel een andere kant op.
Verdomme. Carter was er pas een paar minuten en meteen viel hij al weer terug in zijn oude karakter.
Snel herstelde hij zich. Mooi niet dat hij zich aan Carter liet kennen. De Yuu van vier jaar geleden was samen met hem op het vliegtuig naar Engeland gestapt. Hij was nu Yuu. Hij ging Carter wel even laten zien wie hier de leider was.
Gefrustreerd trok Yuu zijn overhemd recht. Hij streek even door zijn haar en viel terug in zijn gebruikelijke karakter.
'Ahum. Goed je weer te zien Carter. Ik had niet verwacht dat ik je ooit nog tegen het lijf zou lopen. Mika vertelde me dat je van de jongens bent afgestapt sinds je terugkeer naar Engeland?' zei hij terwijl hij met een triomfantelijk glimlachje zijn armen over elkaar sloeg.
Hij ging Carter laten zien dat hij geen troetelbeertje meer was. Hij ging niet weer in zijn val lopen.

98De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 2:18 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Ademloos keek hij naar het ietwat dramatische schouwspel. Dat was er dus mis met hem, hij was homo. Hij keek vervolgens naar de andere twee jongens die tegenover Carter stonden. Ook beide gay. Hij kon zijn lach niet inhouden en onopvallend grijnsde hij breed. Dit had wel wat. Terwijl hij zijn croissantje verder op at bleef hij naar ze alle drie staren. Carter was duidelijk de machtigste, hij had zijn woordje waarschijnlijk wel klaar. Hij keek naar de andere wat kleinere jongen die leek verward te zijn. Alsof deze hele scene hem overdonderde.

99De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 2:41 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine kwam de eetzaal binnen lopen op de manier waarop ze dat al deed sinds ze op MHS zat; niet slaperig, lachje rond haar mond, kleding tot in de puntjes verzorgd, haar in model, make-up gedaan en met een krant in haar linkerhand. Ze keek niet eens meer op van Yuu die met Seth op het gangpad stond en wurmde zich langs de blonde godlike persoon om haar gebruikelijke kopje thee te pakken en aan haar gebruikelijke tafel op dezelfde stoel als altijd te gaan zitten. Die eerste drie kwartier van haar dag waren altijd hetzelfde. Opstaan, douchen, aankleden, make-up, haar, schoenen aan, krant ophalen, kopje thee als ontbijt en krantlezen aan hetzelfde tafeltje op dezelfde stoel en daarna weer de eetzaal uit. Wat er verder op de dag gebeurde kon veranderen, maar zoalng die eerste drie kwartier maar hetzelfde waren.

100De eetzaal - Page 4 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 2:50 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Toen er een bloedmooi meisje binnenkwam was zijn aandacht voor de homo's in één klap verdwenen. Ze ging ergens vlakbij hem zitten. Hij had haar mooi in zijn zicht. En zonder het in de gaten te hebben, bleef hij staren naar haar. Ze was echt doodmooi. Als zij in de playboy zou komen, zouden ze extra boekjes bij moeten maken. Ze leek op de beelden die grieken altijd maakten. Gevormd naar het ideaal.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Next