Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+25
Yumichika
Yumiko
Ryuk
Mira
Mido
Saya
Andrew
Ben
Scorpio
Emily
Alan
Iris
Nicholas
Terra
Ruşine
Seth
Fabian
Cosette
Yuu
Mimiko
Melissa Chevalier
Mendua
Miyoko
Toushirou
Scarlett
29 posters

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Go down  Message [Page 22 of 22]

526De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:33 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'Nah, ik hou niet zo van zoetigheid,' loog Noah gladjes. Hij kauwde langzaam op zijn brood en keek naar Courtney. 'Jij hebt je anders ook niet echt uitgeleefd,' merkte hij op terwijl hij naar haar fruitsalade wees. Nog zoiets stoms, meisjes die aan de lijn deden. Alsof je kon leven op wat sla. Een echt mens had vlees nodig, veel vlees. Daarom at hij ook veel vlees, al hoewel hij vis stiekem veel lekkerder vond. Alleen vis was meteen weer zo... elegant. Blegh.

527De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:43 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney grijnsde."1-0. Hm. Ja, nou," zei ze fornsend. Hoe ging ze hem nou uitleggen dat ze al genoeg woog door haar voorgevel en haar achtergevel? "Ik draag nogal wat extra gewicht mee," besloot ze. Ze glimlachte naar hem."Ik eet wel snoep hoor. En ik drink ook wel drank, en ik eet ook wel vlees en vis en de hele mik mak. Maar ik hou van fruit. Verslaving." Ze keek naar het schattige jongentje tegen over haar. Die moest ze hebben.

528De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:56 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Hoewel Emily eigenlijk helemaal geen honger had - ze had niet lang geleden wat gegeten en ze was eigenlijk ontzettend moe, wat ook voor vermindering van eetlust zorgde - liep ze toch de eetzaal in. Hier kon ze tenminste rustig koffie halen.
Nadat ze eindelijk een kopje koffie in haar handen had draaide ze zich weer om naar de eetzaal en zochten haar ogen onbewust naar een ontzettend lange, blonde jongen. Tevergeefs natuurlijk want de jongen die zij zocht zat hier niet meer op school.
In plaats daarvan viel haar blik op een jongen die ze pas net had leren kennen en een meisje dat eruit zag alsof ze zich ontzettend veel meende(ja ik heb niet meerbij tennisbaan gereageerd en maar half gelezen so 1e indruk). Maar eerste indrukken klopten niet altijd en ze kon moeilijk het hele jaar alleen blijven zitten, dus hield ze het kopje stevig in haar handen terwijl ze naar de tafel toe beende, aan tafel ging zitten en het kopje voor haar neerzette. "Goedemiddag," bracht ze met een klein glimlachje wat afwezig uit, haar ogen nog gericht op het kopje voor haar ogen. Pas toen ze er een slok van genomen had zette ze het weer neer en richtte ze haar ogen weer voor zich uit. Misschien dat ze op die manier wat afleiding kreeg.

529De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:01 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'Extra gewicht? wat dan?' vroeg Noah, die niet precies begreep wat Courtney bedoelde. Hij keek op toen Emily ook bij hen kwam zitten. 'Hey!' zei hij met een vrolijke grijns. Hij prikte wat in zijn gehaktbal en nam er een hap uit. 'Is er iets? Je lijkt nogal afwezig...' mompelde hij erachteraan, zo scherp als hij was.

530De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:04 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney zond Noah een blik met enorm veel twinkeling, maar voordat ze kon antwoorden kwam het zwartharige meisje er bij zitten. Courtney glimlachte vriendelijk naar haar. Deze leek veel minder arrogant dan Rusine."Hoi! Ik ben
Courtney," zei ze. Courtney keek naar de kop dampende koffie in de handen van het meisje. Daarna keek ze het meisje weer aan. Afwezig? Hmm, misschien had Noah gelijk.

531De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:10 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Emily," stelde Emily zichzelf voor aan Courtney, met een kleine glimlach erachteraan geplakt.
Gelijk daarna richtte ze zich op Noah die tegen haar was beginnen te praten en schudde ze haar hoofd, al stonden haar ogen nog steeds op afwezig. Het duurde dan ook even voor ze er echt weer bij was met haar hoofd en meteen besloot ze haar antwoord te verduidelijken. "Nee hoor, ik ben gewoon moe," loog ze toen. Nouja, het was niet eens helemaal gelogen, ze was ook écht moe. Maar ze kon moeilijk gaan vertellen dat ze wel vaker zo afwezig was en oh, ze kon hem al helemaal niet over Carter gaan vertellen.
Zonder haar blik nog af te wenden nam ze nog een slok van haar koffie en zette ze het kopje weer neer. "Maar morgen ben ik weer normaal hoor," plakte ze er later nog aan vast zonder van gezichtsuitdrukking te veranderen, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

532De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:45 pm

Noah

Noah
Niveau 1

Noah was even verschrikt toen hij de dosis twinkelingen van Courtney ontving. Was ze nou met hem aan het flirten?!
Wauw, zo'n babe was met hem aan het flirten. Dat moest wel betekenen dat hij hartstikke stoer was!!
'Nou gelukkig maar,' zei Noah tegen Emily. 'Want morgen moet je met mij mee want ik moet een fysieke test doen in de ziekenzaal en ik weet niet waar dat is.' Hij grijnsde naar haar en keek weer naar Courtney, die hij stiekem toch wel een beetje eng vond.

533De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Huh?" was Emily's eerste reactie op de opmerking van Noah, omdat ze even niet doorhad dat dat nog helemaal niet afgesproken was. Pas toen ze er even over nagedacht had drong het tot haar door dat hij het ook nu pas vermeldde. Achja, dat kreeg je van oververmoeidheid. "Oh, okay," antwoordde ze toen terwijl er weer een glimlach op haar gezicht tevoorschijn kwam. "Waarom moet je een fysieke test doen dan?"

534De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 3:53 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney's gezicht betrok bij het horenv an de ziekenzaal. Yuu had niet eens aandacht voor haar gehad daar. Ze at snel haar fruit salade op en keek naar Noah."De ziekenzaal is stom," mompelde ze. Toen glimlachte ze weer."Welke kamer hebben jullie? En bij wie slapen jullie? Ik slaap alleen." Ze trok een pruillip.

535De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 4:03 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'Ik wil me bij het tennisteam voegen maar ze geloven niet dat ik sterk ben dus moet ik een fysieke test doen,' vertelde Noah nors. Hij prikte wat gefrustreerd met zijn vork in zijn brood. Hij kon er absoluut niet tegen als mensen hem niet als een stoere vent zagen, en al helemaal niet als het om tennis ging.
'Waarom is de ziekenzaal stom?' vroeg hij nieuwsgierig aan Courtney.

536De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 4:05 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney besefte dat ze teveel gezegd had en keek Noah geschrokken aan."eh, gewoon. Zo.. ziekenzalig," zei ze. Ziekenzalig.. Alsof het zalig was. Geweldige woordkeuze. Ze stond op en haalde een yummibol. Ze ging weer zitten en wees er naar."Zie je? Suiker!" zei ze trots, terwijl ze een hap nam.

537De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 4:07 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Oh je haalt het vast wel," probeerde Emily Noah gerust te stellen. En dat was nog echt wat ze ervan dacht ook. Noah was ontzettend goed in tennissen voor zover ze gezien had, dus ze zouden hem echt niet gaan afwijzen. Je had vast veel spierkracht nodig wanneer je zo goed kon tennissen dus dat moest eigenlijk geen probleem zijn.
Zonder nog iets te zeggen pakte ze haar kopje koffie weer op, het antwoord van Courtney afwachtend, al was dat niet erg interessant. En suiker.. wat was daar nou zo speciaal aan?

538De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 4:16 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney knikte instemmend met Emily mee."Zeker dat je het wel haald. Je bent super goed," zei ze glimlachend. Ze at haar yummibol langzaam op, genietend van elk stukje.

539De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 5:03 pm

Noah

Noah
Niveau 1

'Thanks, jullie zijn cool,' merkte Noah met een grijns op. Hij sprong overeind en rekte zich uit. 'Nou ik ga er weer vandoor, later,' zei hij. Hij stak zijn handen in zijn zakken en slenterde de eetzaal uit.

540De eetzaal - Page 22 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 5:11 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek de jongen na."Wat een schatje," zei ze, zich weer omdraaiend naar Emily. Ze glimlachte."Het was leuk kennis met je te maken." Toen ston ook zij op, en verliet de eetzaal. Ze ging even de school verkennen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 22 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum