Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+25
Yumichika
Yumiko
Ryuk
Mira
Mido
Saya
Andrew
Ben
Scorpio
Emily
Alan
Iris
Nicholas
Terra
Ruşine
Seth
Fabian
Cosette
Yuu
Mimiko
Melissa Chevalier
Mendua
Miyoko
Toushirou
Scarlett
29 posters

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

Go down  Message [Page 21 of 22]

501De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:04 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon was wel opgelucht dat het meisje had gezegd dat ze het niet erg vond. Anders had ze helemaal alleen moeten rondlopen. Moon werkte langzaam - omdat ze een beetje in haar gedachten was verzonken - haar eten naar binnen. Het was stil en Moon kreeg de neiging om domme grapjes te maken maar dit leek haar niet het goede moment.

(( Inspiratieloos xd ))

502De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine vond de stilte die gevallen was niet bepaald erg, en at rustig haar eten verder op, terwijl ze haar blik door de eetzaal liet glijden. Geen interessante personen, helaas.

503De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:12 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon had waarschijnlijk niet een al te beste indruk op haar gemaakt want het bleef stil. Geen van beide zei een woord. Moon zou zich in haar eentje aan een tafel waarschijnlijk net zo lonely hebben gevoeld als nu.
'Ben jij hier al lang?' zei Moon opeens. Ze kon zichzelf wel voor haar domme kop slaan. Waarom vroeg ze van die domme dingen? Waarom zei ze nou niet iets normaals?

504De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek met een ruk om toen het meisje weer sprak. Ze was in haar eigen gedachtes verzonken geweest, en was het kind totaal vergeten. Hoe heette ze ookalweer?... 'Euh, ja ik ben hier al wel langer ja. Jij bent nieuw he?'

505De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:24 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon knikte.
'Ja, nogal,' grinnikte ze. 'Ik verdwaal nogal. Ik had geluk dat ik de eetzaal kon vinden.' Ze nam een hapje van haar eten.

506De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:26 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine glimlachte geruststellend. 'Je went er zo aan hoor. Ik kon in de eerste week mijn eigen kamer niet eens vinden..' LIAR. 'Je wilt echt niet weten waar ik allemaal heb geslapen..'

507De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:31 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon grinnikte weer.
'Ik hoop dat ik mijn eigen kamer vind,' zei ze terwijl ze haar laatst hap eten doorslikte. Het klonk een beetje dom in Moons oren.Ik hoop dat ik mijn eigen kamer vind... Alsof ze helemaal nergens iets kon vinden. Maar aan de andere kant was het ook wel waar. Ze zou waarschijnlijk niet zo 1 2 3 haar eigen kamer terugvinden.

508De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:37 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde. 'Je moet gewoon je nummer onthouden. Er zijn altijd wel mensen die weten waar het ongeveer is.' Ze nam het laatste slokje van haar glaasje water en liet haar blik weer door de eetzaal glijden. Eigenlijk wilde ze weg, maar ze vond het ook weer zo wat om dit nieuwelingetje zo in het dieppe achter te laten.

509De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:41 pm

Moon

Moon
Niveau 1

'Dankje,' antwoordde Moon. Ze begon zich al wat meer op haar gemak te voelen nu Surine een beetje tegen haar begon te praten. Niet dat ze zo heel veel aan dat antwoord zou hebben maar toch...

510De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 07, 2009 11:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet haar ogen nog maar eens een rondje langs de gezichten in de eetzaal glijden. Moeizaam onderdrukte ze een gaap. Hoe heette dat kind nou ookalweer? 'En, ken je al meer mensen?'

511De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 5:57 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon schudde haar hoofd.
'Nee, ik ben hier net pas,' zei ze. Rusine was de eerste die ze was tegengekomen.

512De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Oh,' was het enige wat Rusine wist te verzinnen.

513De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:15 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon keek Rusine aan en zuchte toen. Het leek er niet op dat Rusine een gesprek wilde dus hield Moon haar mond maar. Ze wist zelf ook niets te zeggen.

(( Lkkr vastlopend gesprek ))

514De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine besloot dat als het meisje binnen 30 seconden niets zou zeggen, ze op zou staan en weg zou gaan. In haar hoofd telde ze langzaam af. Negenentwintig, achtentwintig, zevenentwintig..

515De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:21 pm

Moon

Moon
Niveau 1

In Moons hoofd tolde een aantal dingen rond die ze wilde zeggen maar ze zei niks. Moon schoof het lege bord van haar af en keek Rusine aan. Zou Moon wat zeggen of zou ze het er maar bij laten?

516De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:24 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Drie, twee, één. Met een glimlachje stond Rusine op. 'Ik eh, ik zie je wel weer ofzo. Doegh,' mompelde ze, waarna ze haar tas pakte en naar de uitgang van de eetzaal liep.

517De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:25 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon keek Rusine verbaasd aan en stond op.
'Wat ga je doen?' riep Moon terwijl ze achter haar aan rende.

518De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:30 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine draaide zich geïrriteerd om. 'Wat?' snauwde ze, tegen de onbekende stem. Toen zag ze dat het dat kind van daarnet weer was en zette een glimlachje op. 'Oh, even bij iemand langs.'

519De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:33 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon bleef even ongemakkelijk staan.
'O,' zei ze. Ze wilde eigenlijk piepen dat ze haar niet alleen moest laten maar ja...

520De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 6:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schonk haar nog een glimlachje, draaide zich weer om en liep de eetzaal uit. Terwijl ze dat deed rolde ze geïrriteerd met haar ogen. Nieuwelingen..

521De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sun Nov 08, 2009 8:56 pm

Moon

Moon
Niveau 1

Moon keek Surine na die haar alleen achterliet. Nu was ze weer alleen...

(( Tsk xD ))

522De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Mon Nov 09, 2009 7:18 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily kwam een beetje afwezig de eetzaal binnen lopen. Ze staarde naar haar handen, die aan haar jurk frunnikte. Toen botste ze tegen iemand aan en deinsde ze een paar passen achter uit. 'O, sorry...' Zei Lily verondschuldigend. Ze was tegen een meisje met blond haar opgebotst.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

523De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:00 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney paradeerde de eetzaal in. Ze deed alsof ze de afwijzing van Yuu niet gevoeld had en plofte neer op een stoel. Ze pakte wat van een fruitsalade, en keek rond naar de mensen. Iedereen was met elkaar in gesprek. In haar hoofd herhaalde ze de scene van daarnet. Seth was vast Yuu's broertje. Ja, dat moest het zijn. Een klein, jaloers broertje. Ze knikte tegen zichzelf.

524De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:17 pm

Noah

Noah
Niveau 1

Noah slenterde met zijn handen in zijn zakken de eetzaal binnen. Hij keek de zaal even rond en liep door naar het buffet. Voor hem lag een tafel rijk aan zoetigheid naar hem te grijnzen.
Meteen begonnen Noah's ogen te glinsteren. 'Uwaa....' mompelde hij enthousiast. Moest je al die zoetigheid zien!! Brownies, muffins, wafels... het was er allemaal! Haast griste Noah een bord van de stapel hij wilde naar een brownie grijpen, maar bedacht zich net optijd.
Ho wacht even, hij stond in een zaal vol met mensen. Mooi niet dat hij hier zijn geheime affectie voor zoetigheid ging openbare. Met een licht gefrustreerde blik dwaalde zijn hand af naar wat niet-zoetige dingen, zoals bijvoorbeed een stuk bruin brood. Iets wat hij overigens absoluut niet te eten vond.
Met het donkerste bruine brood op zijn bord en daarnaast een stomende gehaktbal liep hij langs de tafels. Hij ging aan een random tafel zitten en keek even naar het roodharige meisje dat tegenover hem zat. Hij herkende haar van de tennisbaan. 'Hey,' zei hij zo nonchalant mogelijk, terwijl hij met tegenzin een stuk brood in zijn mond propte.

525De eetzaal - Page 21 Empty Re: De eetzaal Sat Nov 14, 2009 2:24 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney glimlachte naar de jongen."Hey Noah," zei ze, zijn naam nog herinnerend. Ze keek naar zijn broodje."Doe je aan de lijn? Er ligt zoveel lekkers, en jij neemt alleen een broodje en een gehaktbal." fronsde ze. Ze praatte maar niet over zichzelf, omdat ze zelf alleen maar een fruitsalade had gepakt. Ze bekeek zijn figuur. Hij was dus echt geen dikkertje. Ze keek hem weer aan, en grijnsde.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 21 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum