Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+25
Yumichika
Yumiko
Ryuk
Mira
Mido
Saya
Andrew
Ben
Scorpio
Emily
Alan
Iris
Nicholas
Terra
Ruşine
Seth
Fabian
Cosette
Yuu
Mimiko
Melissa Chevalier
Mendua
Miyoko
Toushirou
Scarlett
29 posters

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Next

Go down  Message [Page 13 of 22]

301De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:36 am

Seth

Seth
Niveau 3

((allejezus D: ))

Seth keek verfromfraaid op toen zijn boek ineens van hem werd afgepakt, en wierp een beteuterde blik op het meisje. "Ik wil mijn boek terug," jammerde hij, terwijl hij over haar heen leunde om het ding te proberen weg te graaien.

302De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:17 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Toen Seth over haar heen leunde leunde Emily automatisch ook achterover om het boek te beschermen en schudde ze haar hoofd. "Pas wanneer je voldoende nachtrust hebt gehad," zei ze gemeend. Ze zou het boek echt niet teruggeven voordat hij er weer een beetje levend uitzag. Dat ze hem nog niet eens echt kende maakte haar in dit geval totaal niet uit.

303De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 1:26 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Sorry Maria ik heb hier geen geduld voor en Yuu kan dit beeld ook prima misverstanden (ja ik maak er even een werkwoord van).))

Yuu slenterde de eetzaal weer binnen. Het was niet normaal hoeveel honger hij de laatste tijd had. Hij nam zijn gewoonte weer aan door vooral niet om zich heen te kijken en liep meteen door naar het buffet. Terwijl hij zijn bord weer overvol schepte gleed zijn blik toch onbewust door de eetzaal. Erg veel bekenden zag hij niet. Carter was er gelukkig niet, alleen Seth herkende hij die wisthijveelwat aan het doen was met één of ander zwartharig kind.

Zijn bord viel met een hard geklinkel op de grond. Porselijnen scherven vlogen in het rond. Zijn ogen werden groot terwijl hij als verstijfd staarde naar de jongen met hazelnootbruin haar en hazelnootbruine ogen die half over een meisje heen hing.

Het was alsof zijn hart stil stond, alsof al zijn zenuwen zich uitschakelden. In zijn hart brak er iets in duizend glasscherven.

Seth.

Het was Seth. En hij was met een meisje.

Seth was met een meisje.

Terwijl duizenden ideeën in zijn hoofd opborrelden en er honderden verkeerde conclusies door zijn gedachtes vlogen bracht Yuu zijn benen in beweging. Eerst probeerde hij nog normaal te lopen, maar zijn hele lichaam trilde en hij had het idee alsof hij elk moment in kon storten als hij niet snel uit die eetzaal kwam. Steeds sneller stapten zijn benen na elkaar, en met een rotvaart stormde hij de eetzaal uit. Dat iedereen hem nakeek kon hem niets schelen.
Seth was met een meisje.
Hij was hem verdomme nu al vergeten en lag GODVERDOMME NU AL OVERHOOP MET EEN STOM WIJF.
Zonder dat hij er echt over nadacht zette hij koers naar Carters slaapkamer.
Een intense kou verspreidde zich door zijn hele lichaam.

304De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 6:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek ietwat afgeleid op van zijn concentratie om het dikke boek te bemachtigen, en liet zijn blik naar de oorsprong van een rinkelend geluid glijden.
"Wat is-..."

Plots stond de wereld stil.
Alsof er een grote hand op de aarde werd gelegd, alles stopte met draaien, de vogels in de lucht bleven hangen en de mensen in de zaal verdwenen in een grote nietsheid. Zijn ogen staarden met een lege verbazing naar het enige dat nog tot hem doordrong.
De jongen met de zilvere haren, de rode ogen.. zijn grote postuur, de perverse grijns die op een vreselijk confronterende manier afwezig was.
En toen, terwijl hij maar half voelde hoe hij overeind schoot door het eigenaardige magnetisme dat aan zijn benen trok, leek de wereld te ontvriezen.
Yuu verdween.
Hij verdween de zaal uit, maar Seth bleef aan de grond genageld staan.
Starend naar de jongen die zijn hart uit zijn lichaam rukte, en het verscheurd achter zich aan sleepte.

305De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 6:30 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Verbaasd keek Emily op toen ze iets verderop allemaal gerinkel hoorde, en die verbazing werd alleen maar groter toen Seth opeens opstond en bleef staan alsof hij een lijk gezien had. Emily zelf had alleen nog maar een paar scherven van het bord elke richting op zien springen, maar niet wie, hoe of wat er precies gebeurd was.
Rustig stond ze op en duwde ze Seth weer het bankje op, voordat die ter plekke door zijn benen zou zakken.
"En nu start je weer met ademhalen," beval ze hem. Seths gedrag was allesbehalve gezond, en dat begon het met de seconde meer uit te stralen. "Daarna drink je wat.." Gelijk schoof ze hem de nog redelijk warme koffie toe, het enige vloeibare binnen een straal van 4 meter. ".. En ga je toch maar eens vertellen wat er nou wel niet aan de hand is, al vat je het in een zin samen."

306De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 6:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Dat is.. dat is.." Zijn stem vervaagde en zijn hoofd werd licht, alsof hij van de wereld was losgerukt en verdwaalde in een waas van emoties.
Verdomme..
Waar ging Yuu heen?
Waarom rende Yuu weg?
Waarom had hij zijn bord laten vallen, was het omdat hij hem zag?
Moest hij hem achternagaan?
Waarom wilde hij dat zo graag?
Waarom was alles zo ingewikkeld en moeilijk en had hij elke seconde het gevoel dat hij schreeuwend uitelkaar ging knallen.

Met wijdopengesperde ogen staarde hij naar de deur van de eetzaal, totaal verdrinkend en smekend om een hand die hem zou redden.
Hij wilde niet meer aan Yuu denken.
Hij wilde hem vergeten.

307De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 6:47 pm

Emily

Emily
Niveau 2

".." Met een frons op haar gezicht staarde Emily naar Seth, die er nog steeds meer en meer begon uit te zien alsof hij zojuist een spook gezien had. Nogal ongerust zwaaide ze met haar rechterhand heen en weer voor zijn ogen, alsof dat hem terug op "aarde" zou halen.
"Seth?" bracht ze op een vragende toon uit. "Gaat het wel?" Natuurlijk ging het niet. Het was ook een hele stomme vraag, zeker op dit moment. Maar het was een van de enige dingen die ze wist te zeggen op dit moment. Hoe moest ze ook iets zeggen als ze niet eens wist wat er aan de hand was?

308De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:01 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero keek met een hoofd vol verbijstering van de Reacties van iedereen. Hij vond het zelfs raar van de scene die voor zijn ogen live werden afgespeeld. Het voelde zo..Niet geplaatst.. Alsof dit nooit had mogen gebeuren..

http://mido-iraq.hyves.nl/

309De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:15 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth schrok op en keek haar verbaasd en verstrooid aan.
"Ja, ja, het gaat, het gaat! Niets aan het .. handje," stootte hij zenuwachtig uit, terwijl hij er een nogal neppe lach achteraan echoode.
"Ik moet even naar de.. eh.. ik moet.. ik moet!" Wanhopig keek hij haar aan en beet hij op zijn lip.
"Sorry," constateerde hij uiteindelijk met een gebroken stemmetje. "Ik zie er vast uit als een imbiciel enzo, en, maar..!"
Hopeloos knikte hij naar het boek.
"Ik moet nog pagina's leren, misschien, misschien moet ik dat.. maar even gaan doen," zei hij trillerig.
Hij had absoluut geen zin om over Yuu te gaan praten, of aan hem te denken, of een van de miljoenen vreselijke conclusies in zijn hoofd uit te zoeken, dus besloot hij dat recepten uit zijn hoofd leren het beste alternatief was.

310De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:23 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's ogen volgden de blik van Seth en kwamen uit bij het boek dat nog steeds achter haar lag. Snel pakte ze het op en hield ze het stevig tegen zich aan, waarna ze afkeurend haar hoofd schudde. "Zoals ik al zei, ik houd het boek gewoon totdat jij goed geslapen hebt. Pas dan geef ik het terug."
Een hele poos lang bleef ze hem recht in zijn ogen aanstaren voor ze weer begon te praten. "Ik denk dat jij nog heel veel moet leren wat acteren betreft," bracht ze toen opeens uit, omdat het overduidelijk was dat er wél iets aan de hand was.
Even liet ze weer een stilte vallen, om vervolgens iets voor te stellen.
"Ik heb een idee. Luister," beval ze hem streng, voordat hij er weer doorheen ging praten. "Jij gaat nu eerst slapen, oké? Daarna kom je je boek ophalen, ga je leren, en daarna zal ik je overhoren. Deal?"

311De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:27 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even beteuterd naar zijn boek en wierp toen een smekende blik op het meisje dat hem nauwlijks kende.
"Maar ik wil mijn boek!" jammerde Seth met een klein stemmetje.

312De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:32 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Dan zul je eerst goed moeten slapen," herinnerde Emily Seth aan haar deal, die nog niet eens afgesloten was. "Dus dan zie ik je om 5 uur vanavond wel bij kamer 2000 verschijnen," zei ze met een triomfantelijke glimlach, waarna ze opstond, Seth een paar klopjes op zijn hoofd gaf en daarna met het boek stevig tegen zich aan wegliep.
Wie gaat er dan ook leren uit zo'n zwaar boek?



Last edited by Emily on Sat Oct 10, 2009 9:02 pm; edited 1 time in total

313De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 8:39 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek haar nog even versuft aan, en zag zijn enige vormen van afleiding langzaam de eetzaal uit verdwijnen.
Zijn blik bleef op het gat van de deur hangen en hij voelde hoe er een rilling over zijn rug terug.
Haastig beende hij achter haar aan, de eetzaal uit. Als hij een paar uur slaap kon krijgen, dan hoefde hij ten minste niet meer aan Yuu te denken.
Zijn mond vertrok en hij had het gevoel dat hij moest overgeven toen hij de gang uitsnelde.

314De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 9:02 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Terwijl Zero alles voor zich zag, keek hij met niet een glimlach, maar eerder met de verduisterde inzicht van een deal. Nou dat noem je pas een Deal sluiten! Dacht Zero bij zichzelf. Met een grinnik leunde hij naar achteren en keek op en ging zitten weer.

http://mido-iraq.hyves.nl/

315De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 9:16 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liep de eetzaal binnen. Hij had barstende koppijn en zijn gedachtes waren verwarrend. Hij pakte een glaswater en een asperine en ging aan een tafeltje zitten. Omdat het nog vroeg was, was er bijna niemand. Op een paar ayaonen na zaten er wat vroege aardlingen, maar voor de rest was het leeg. Nick slikte zijn asperine door en nam een slok water. Hij dacht terug aan gister, hoe hij het verknald had bij Emily. Hij kreunde toen hij zich herinnerde als wat voor eikel hij zich had gedragen. Hij keek nog maals rond, om te zien of Emily er misschien zou zitten. Hij zuchtte toen dat niet zo bleek te zijn. Hij staarde voor zich ui.

316De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:18 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou slofte gapend de eetzaal binnen op zijn eerste officiële lesdag van het nieuwe schooljaar en pakte simpelweg wat broodjes zonder iets erop en een glas water, waarna hij de zaal pas rondkeek. Één iemand viel hem op: Nicholas. Gedreven door een lichte nieuwsgierigheid liep hij naar hem toe en nam hij tegenover hem plaats. 'Goedemorgen,' bracht hij zo nonchalant mogelijk uit, waarna hij een broodje weg begon te werken, maar om de paar seconden naar Nick opkeek in de vlaag van nieuwsgierigheid.

http://bussjah.hyves.nl

317De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:20 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schrok op uit zijn gedachte toen een jongen met wild wit haar voor hem kwam te zitten."huh? Oh, hey!" hij toverde een lichte glimlach op zijn gezicht en keek Toushirou aan."Hoe was je vakantie?" in zijn stem klonk lichte argwaan: waarom kwam toushirou opeens naar hem toe?

318De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:23 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte tevreden met zijn hoofd terwijl hij antwoordde. 'Goed.. was top. En de jouwe?' vroeg hij hem meteen, hopend op een uitgebreid verhaal. Als afleiding nam hij snel nog een broodje en af en toe een slok water. Hij had opvallend veel honger.

http://bussjah.hyves.nl

319De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:25 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek Toushirou strak aan."Heel leuk, ja. Eerst gingen we naar Japan, maar ik wou mijn moeder nog even bezoeken dus toen ging ik naar haar toe, in London." Hij glimlachte. Hij loog niet eens helemaal. Hij streek langs zijn neus met zijn vingers en nam nog een slok water.

320De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:31 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou fronste toen Nicholas alweer uitgesproken was en bleef hem even aankijken met een "leugenaar!' blik, maar besefte dat hij zichzelf eigenlijk niet mocht verraden. Hij beet onzichtbaar op zijn lip en besloot toen maar een klein risico te nemen en hij keek hem met een schuin hoofd aan. 'Echt?' vroeg hij op een vaag toontje.

http://bussjah.hyves.nl

321De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:36 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek hem argwanend aan."Waar wil jij heen, Toushirou?" zei hij op scherpe toon. Hij leunde naar achter."Ja, echt. Er waren geen leuke japanse meisjes, als je dat bedoeld." Het liegen ging hem steeds makkmelijker af.

322De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:40 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's frons ontstond weer. Hij keek Nicholas nogal wantrouwend aan. Hij kon zich niet meer inhouden. 'Ook geen Japanse jongens?' vroeg hij nadrukkelijk. Het was hem niet eens opgevallen dat hij niet meer zat, maar was opgestaan en nu half over de tafel hing om Nicholas aan te kunnen kijken.

http://bussjah.hyves.nl

323De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:44 am

Mira

Mira
Niveau 1

((jeuh mn eerste post Smile ))

Mira liep de eetzaal binnen en keek om zich heen. Wooo, dit is ENORM Ze keek naar het hoge plafond. Zo droeg een kapotte linnen tas, er zat een gat aan de onderkant dus er vielen steeds dingen uit, sokken, tandenborstel. Ze voelde dat er weer iets uit haar tas viel en ze raapte het op. T' wordt echt eens tijd voor een nieuwe...

324De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:45 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok zijn lip op. Zelfs toen Tou stond was hij amper groter."Nee, ik ben geen homo," zei hij vrolijk. Hij wist dat Tou het wist. Hij wist dat Emily haar mond voorbij gepraat had. Hij balde zijn vuisten en keek met vlammende ogen in die van Toushirou.

325De eetzaal - Page 13 Empty Re: De eetzaal Sun Oct 11, 2009 10:51 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek Nicholas lichtelijk kwaad aan omdat hij niet hemelsbreed toegaf wat hij allemaal had uitgespookt in Japan en merkte niet eens op dat er op de tafel rondom de plekken waar zijn handen stonden ineens een laagje ijs lag. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. 'Niet zo slim hè, met zulke types gaan liggen rollebollen,' zei hij met opeen geklemde kaken.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 13 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum