Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+25
Yumichika
Yumiko
Ryuk
Mira
Mido
Saya
Andrew
Ben
Scorpio
Emily
Alan
Iris
Nicholas
Terra
Ruşine
Seth
Fabian
Cosette
Yuu
Mimiko
Melissa Chevalier
Mendua
Miyoko
Toushirou
Scarlett
29 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Next

Go down  Message [Page 12 of 22]

276De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 4:51 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick haalde zijn schouders op."We kunnen uit eten gaan - of gewoon een film kijken. Of we kunnen naar het park gaan in beverly hills." Hij keek haar aan."Jij mag kiezen," zei hij lachend.

277De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 4:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu bleef een paar tellen verbijsterd staan terwijl hij de warme armen van Carter om zich heen voelde die hem vreselijk bekend voor kwamen, maar al snel duwde hij hem ruw weg. 'Rot op,' siste hij. Hij wierp Carter een doodse blik toe en beende langs hem heen de eetzaal uit. Hij rilde van top tot teen en had het plots behoorlijk koud.
Verdomme. Hij was pas amper weg van Seth en Carter ondernam nu al actie. Hij moest beter op zijn hoede zijn voor die klootzak.

278De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 4:56 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"Oh, ik vind alles best," antwoordde Emily luchtig, waarna ze de laatste paar slokken van haar koffie opdronk en het kopje aan de kant schoof. "Dus het is jouw keuze," plakte ze er nog aan vast. Het maakte haar echt niet uit wat ze gingen doen, het zou Nicholas afleiden van zijn verpeste vakantie en van de geheime bruiloft van zijn zus, dus dat was goed.

279De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 4:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

De stem van Nicholas drong Rusine's lege hoofd binnen. Haar ene hersenhelft vond het een opluchting dat hij na 1 weekje vakantie alweer totaal overal overheen was. De andere helft vond het echter een belediging. Afwezig staarde ze nog altijd naar het gordijn dat zachtjes opbolde om daarna weer terug te vallen en weer op te bollen en weer terug te vallen op de maat van de wind. Een gesprek tussen haar en Iulia weergalmde in haar hoofd. 'Ik heb een vriendje. U kunt dit niet zomaar doen.' 'Oké Ilinca. Ik wil die jongen ontmoeten dan. Als hij me bevalt dan is het goed.' 'Rusine.' 'Ik hoor graag snel van je Ilinca.'

280De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:00 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan. Hij leek te twijfelen."We kunnen eerst wel naar het park gaan, en daarna opwarmen bij een heerlijke kop koffie in een van de cafeetjes. Daarna kunnen we altijd nog een film kijken als we dat willen," zei hij. Zijn ogen gleden even door de zaal, en bleven hangen op Rusine. Hij draaide zich weer op naar Emily en keek haar vragend aan.

281De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:04 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily knikte gelijk, al was Nicholas nog niet eens klaar met zijn verhaal. Het maakte haar echt niet uit wat ze ging doen, ze vermaakte zich toch wel. En koffie! Een glimlach vormde zich weer op haar gezicht bij de gedacht aan haar handen die ontzettend koud zouden zijn 's avonds buiten, en die zich dan vervolgens warmden aan een kop met warme koffie. "Dus eh, hoelaat wilde je gaan?" Haar blik volgde die van Nicholas toen die een meisje met donkerbruin haar iets verderop bleef aankijken, maar al snel keek ze hem zelf weer aan, wachtend op antwoord.

282De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:19 pm

Gast


Guest

Carter voelde de harde handen van Yuu nog tegen zijn borst drukken. Het verbaasde hem hoe sterk Yuu geworden was. Dit kon nog een probleem worden. Straks was hij niet eens in staat om Yuu in bedwang te houden. Straks hield Yuu hem nog in bedwa-
Nee. Dat zou niet gebeuren. NOOIT. Met een verwarde blik in zijn ogen liep Carter de eetzaal weer uit.

283De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Hij keek op de klok. Rond half 9 werd het donker.."Zal ik 8 uur voor je kamer staan?" Het was nu 7 uur."Als je tenminste aan een uur opknappen genoeg hebt," zei hij grijnzend.

284De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:41 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's linker wenkbrauw ging omhoog gelijk toen Nicholas' had gevraagd of ze wel genoeg had aan een uur opknap tijd en langzaam knikte ze. Het enige dat ze moest doen was een warmte trui aantrekken voor buiten, maar verder? Het was gewoon iets leuks doen, right? "I better get going," zei ze toen, waarna ze opstond, nog even kort glimlachte als afscheid en toen de eetzaal uitliep, op naar haar kamer.

285De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 5:57 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Vlak nadat Emily de eetzaal verliet vertrok ook nick.

286De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:04 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Het was later dan Emily normaal ging eten, maar voor de meeste mensen waarschijnlijk nog steeds vroeg. Slaperig wreef ze de slaap uit haar ogen en liep ze, zoals gewoonlijk, gelijk richting de tafel met alle drank om vervolgens haar geliefde koffie in te schenken en richting de lange tafel te lopen. Alhoewel het nog vrij vroeg was, was die toch al best druk bevolkt. Mhh, net nu ik een keer iets later ga zeker.

287De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:19 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Met haren die wild alle kanten oppiekten, een totaal onuitgeslapen hoofd, en kleding die schots en scheef was vastgeknoopt, beende Seth de eetzaal binnen.
De kringen onder zijn ogen waren echter totaal gemaskeerd door de waaier van verstrooid haar, dat over zijn voorhoofd viel omdat hij diép over een dik boek was gebogen.
"Twee deciliter.. twee deciliter eh.. eh! WACHT DIT WEET IK."
Hij had de hele nacht stomme verdomde recepten uit zijn hoofd zitten leren, maar nog stéeds leek zijn brein geen enkele informatie over enige deciliter te bevatten.
Het was een vreselijk besef, maar hij kon alleen maar concluderen dat hij ontzettend slecht was in het onthouden van recepten.
Woest dook hij dieper in het boek, precies op hetzelfde moment dat hij met een keiharde bonk tegen iets aanknalde.

288De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:24 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily was totaal in gedachten verzonken geweest toen ze opeens iets tegen haar aanvoelde komen en ze haar evenwicht verloor. In een poging nog rechtop te blijven staan liet ze een hand die het kopje vast hield los en pakte ze een stuk stof vast van de trui van dat wat tegen haar aangebotst was, wat haar even overeind hielp, al zou het waarschijnlijk net iets te onverwachts geweest zijn.

289De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:27 pm

Seth

Seth
Niveau 3

In een wilde razernij van rondwapperende bladzijdes, maaiende armen en benen, en rondklotsende koffie belandde Seth bovenop iets kleins en zachts dat zijn val brak.
Versuft kwam hij overeind, en veegde hij verstrooid wat haren uit zijn gezicht.
"Wat-..." Maar toen viel zijn blik op het levende wezen dat nu volledig was bedekt met koffie, en bovendien was het boek bovenop haar hoofd gevallen.
Paniekerig dook hij naar haar toe.
"SORRY, SORRY, OH SORRY!"

290De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:31 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Blijkbaar had haar poging toch niet geholpen; het ene moment voelde ze de grond en het volgende al de nog hete koffie, waardoor ze gelijk overeind schoot maar wel nog op de grond bleef zitten.
Het eerste waar ze naar keek was het lege kopje koffie dat nu op de kop langs haar lag en met een zielig gezicht raapte ze het op. Pas toen de jongen zich opeens begon te verontschuldigen merkte ze hem weer op en hield ze haar hand tegen zijn mond aan om hem te doen zwijgen. "Rustig! Het geeft niet oké?!" bracht ze bijna panisch uit, zijn stemming overnemend.

291De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:48 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"MAAR JE ZIT ONDER DE KOFFIE," schreeuwde Seth, die door zijn slaaptekort nogal spastische trekjes vertoonde.
Haastig trok hij aan haar arm, en keek hij haar even overbezorgd aan.
"G-aat het?" stamelde hij, terwijl hij de nieuwsgierige blikken negeerde.

292De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:51 pm

Emily

Emily
Niveau 2

"RUSTIG!" gilde Emily zo'n beetje de hele eetzaal door, waardoor iedereen hun kant opkeek en ze snel haar blik richting plafond wierp. De jongen maakte haar helemaal panisch op deze manier.
Pas toen iedereen weer met zichelf bezig leek te zijn richtte ze haar blik weer op de jongen en trok ze snel haar shirt recht, waarna ze langzaam knikte. "Met mij gaat het prima," antwoordde ze toen, zijn uitdrukking bestuderend. ".. Maar gaat het met jou wel?"

293De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Fri Oct 09, 2009 11:57 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth deinsde een beetje achteruit en keek haar verbaasd aan.
"Met mij g-gaat het.. goed.." Hij liet twijfelend zijn blik op de koffieplas vallen, en beet op zijn lip. "Ja, het gaat zelfs veel beter dan goed, het gaat FANTASTISCH," verklaarde hij met een soort zenuwachtig lachje.
Ongemakkelijk raapte hij het loodzware boek van de grond en keek hij het meisje verontschuldigend aan.
"Ik koop een nieuwe koffie voor je, wacht," meldde hij uiteindelijk met een klein stemmetje, en haastig beende hij naar de koffieautomaat, om een minuutje later met een licht fronsje een gloeiend hete kop koffie in haar handen te duwen.
"Sorry, ik weet niet.. het spijt me," verzuchtte hij.

294De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:01 am

Emily

Emily
Niveau 2

Totaal verward staarde Emily de jongen na, waarna ze met een beetje moeite weer opstond, om het volgende moment al een kop koffie in haar handen gedrukt te krijgen.
"Dankje," antwoordde ze droog. "Maar het was niet nodig." Even gleed haar blik naar de koffie in haar handen en daarna weer naar de ogen van de jongen voor haar.
"No worries, het geeft echt niet eh..-" Vragend keek ze hem aan. "Hoe heet je eigenlijk?"

295De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:17 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth liep rood aan en grijnsde even onverholpen. "Eh, Seth, de naam is Seth." Hij wees even naar een lege tafel aan het raam en keek haar vragend aan.
Het was niets voor hem om zomaar met onbekenden aan tafel te gaan zitten, maar hij wilde absoluut niet alleen zijn. En aangezien hij maar éen vriend op Magic Highschool had... of.. had gehad.
Een onaangename rilling trok over zijn rug en hij wierp haastig zijn ogen op de grond.
"Ik heet Seth," herhaalde hij verstrooid en met een afwezig fluisterstemmetje. "Seth.. ja."

296De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:24 am

Emily

Emily
Niveau 2

"Ik neem dus aan dat je Seth heet?" herhaalde Emily nog een keer, al had ze al spijt van haar opmerking toen ze de uitdrukking op Seths gezicht zag. Snel trok ze hem mee richting de plaats die hij aangewezen had, en duwde ze hem zo'n beetje de grote bank op.
"Mijn naam is Emily," bracht ze uit, nog vlak voor ze verder ging met praten.
"En het feit dat je eruit ziet alsof je elk moment instorten kan heeft hoogstwaarschijnlijk vrij weinig te maken met het voorval van net." Twijfelend keek ze van Seth naar haar koffie en weer terug, waarna ze haar kopje richting Seth duwde. "Ik denk dat jij het harder gebruiken kunt dan ik," voegde ze eraan toe. Ze haalde straks wel nieuwe koffie.
"You wanna talk about it?" vroeg ze toen. Misschien kende ze hem niet, en andersom. Soms was dat juist veel fijner, maar dat was voor iedereen verschillend.

297De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:28 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek verstrooid op en liet zijn blik even van de koffie onder zijn neus, naar het gezicht van het nog onbekende meisje glijden.
"Eh.. ik wil.. ik wil..!" Hij liep rood aan en keek haastig terug naar de koffie.
"Sorry," stootte hij verslagen uit, terwijl hij zijn hoofd in zijn handen legde.
Verdomme.
Nu had hij de hele nacht zich bezig weten te houden, en nu was hij hier en kon hij ineens niet meer stoppen met aan hem te denken.
Aan zijn twinkelende ogen, aan zijn vreselijke glimlachje dat altijd op de verkeerde momenten heel afschrikwekkend maar tegelijkertijd zo.. zo..
Hij slaakte een hopeloos zuchtje en voelde hoe zijn ogen begonnen te brandden van de onderliggende tranen.
Waarom kon hij hem niet gewoon vergeten.

298De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:31 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily bleef Seth zonder te bewegen aankijken en duwde vervolgens de koffie nog verder naar hem toe. "Drink," beval ze hem dit keer. De jongen die nu tegenover zat zag er echt uit alsof hij elk moment dood kon neervallen, alsof er maar een klein duwtje voor nodig was om hem een hartaanval te bezorgen.
"Wat wil je?" vroeg ze toen, zijn woorden herhalen. Het maakte haar nieuwsgierig, zeker nu hij opeens stopte met praten. Wat kon iemand zó van slag maken?

299De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 12:39 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Het is een lang verhaal," begon Seth hopeloos, "en ik ken je niet eens! En ik moet nog al die pagina's in mijn hoofd krijgen.. en ik moet nog.. ik moet nog.." Hij beet op zijn lip en drukte zijn handen nog dichter tegen zijn ogen.
"Sorry, oke, laten we het over iets anders hebben," beval hij hees en met een klein onzeker stemmetje dat leek alsof hij elk moment in tranen kon uitbarsten.

300De eetzaal - Page 12 Empty Re: De eetzaal Sat Oct 10, 2009 5:58 am

Emily

Emily
Niveau 2

Emily haalde haar schouders op na Seths opmerking over het leren en pakte toen het boek van hem weg, waarna ze het bestudeerde. ".. Een kookboek(? als het dat niet was pas ik wel aan haha)?" vroeg ze verbaasd. Ze had hem totaal niet als een kooktype ingeschat, maar nu het zo bij elkaar kwam kon ze zich er inderdaad wel wat bij voorstellen.
Nog even bekeek ze het boek en legde het toen achter zich neer. "Ik stel voor dat je dat boek terugkrijgt van me zodra je goed geslapen hebt en in ieder geval een beetje normaal functioneren kan, goed?" bracht ze op een vragende toon uit, al ging ze er van uit dat hij het er niet mee eens ging zijn. Ze hield zich er toch wel aan.
Nadat ze het boek achter zich neergelegd had pakte ze met haar handen zijn polsen vast en probeerde ze zijn handen van zijn ogen af te trekken.
'Ik heb de tijd," zei ze toen, terugkomend op zijn eerste opmerking. "En je kunt me nog altijd een ingekorte versie van het verhaal vertellen. Alleen de gedeeltes die je wel wilt vertellen. Of alleen het gedeelte dat jou opgebroken heeft." Een kleine glimlach ontstond op haar gezicht. ".. Of niks. Maar vertel het dan aan iemand anders, iemand die je wel kent," voegde ze er nog aan toe. Want zoals het er nu uitzag konden ze binnenkort zijn begrafenis nog beginnen te regelen.

((LET OP DE TIJD VAN DIT BERICHT!!!! D: ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 12 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum